Guest Merel78 Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Hallo!Vanaf dag 1 na mijn bv heb ik nauwelijks gevoel in mijn borsten en tepels. Ze voelen erg "dood" aan en het is dat het weefsel eronder voelt dat er aan wordt gezeten zeg maar, in de huid voel ik helemaal niks. Best een heel raar gevoel. Ik las ook dat er mensen waren met overgevoelige tepels na een bv maar ik voel er juist helemaal niks meer!Wanneer kwam het gevoel bij jou weer terug in borsten en tepels? Link to comment Share on other sites More sharing options...
norita Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 hallo Merel. bij mij zijn mij tepels juist pijnlijke op momment.maar gevoel heb ik overaal. misschien zit bij jou nog te strak aan. ik had natuurlijk kinderen gehad en de prothesse is op de spier. is nog te vroeg denk ik . het komt denk ik allamaal wel goed meid.groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anomiepje Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 hey Merel,Onder mijn rechterborst heb ik nog steeds geen gevoel en ik ben nu 5 weken PO.Links had ik dat ook maar dat wordt steeds beter.Kan ff duren dus.xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Het kan zijn dat je zenuwen zodanig zijn beschadigd dat je gevoel niet meer terug komt.Ik had dit na mijn eerste BV ook. Het gevoel is negen jaar weg geweest.Je leert er mee leven. Maar aan mijn borsten mocht mijn vriend niet meer komen.Geen massages of tepelsabbelen meer.....Ik werd dan gewoon misselijk in mijn maag.Na mijn 2de bv heb ik mijn gevoel plots terug.De pc begrijpt niet hoe het kan, maar het is toch echt zo.Ik hoop voor je dat het terug komt (dat kan heus nog)Want het is werelds als je het gevoel hebt!!!SterkteMols1234 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tietie Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Mijn linkerborst voelt volledig normaal, rechts is erg gevoelig,vooral mijn tepel.Ook voelt de huid van mijn rechterborst "raar". Het aanraken ervan geeft een kriebelig gevoel. Ik kan het niet goed omschrijven, beetje branderig geloof ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts