Christina89 Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 Hey meiden, Ik ben Christina, 22 jaar en volg dit forum al een tijdje. Ik ben een dochterje van bijna 4. Na mijn zwangerschap zijn mijn borsten zoals bij vele HELAAS achteruit gegaan. Het vergroten van mijn borsten zit dus eigelijk al een hele tijd in me hoofd. Door dit forum te lezen, de goede en mindere goede ervaringen te lezen heb ik besloten de stap te nemen. Op 28 september heb ik een consult gehad in het St. Joseph ziekehuis in Turnhout bij dokter Bronckaers. De operatie staat vast!!!! 10 januari word ik geopereerd van een lege 75B naar een ...D? Liefs Christina Link to comment Share on other sites More sharing options...
ridydj Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 hoi leuk dat je naar dr bronckaers gaat ik ben ook bij hem op consult geweesthele leuke man verdermaar uiteindelijk heb ik voor een andere arts gekozendr bronckaers kon niet aan mijn wensen voldoen ik wilde een grote c/d hij wilde me "maar" een grote b geven omdat er zo gezegt niet meer in zou gaanvoor de rest is mij ook niet gezegt hoeveel cc ik zou krijgen wel dat ze achter de spier zouden komenik heb nu ronde high profile 435cc dual plane geplaats gekregen en ben met de vorm zeer teveredenwat heeft hij jou geadviseerd ronde /anatomischevoor of achter de spieren hoeveel cc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Femmy Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 Gefeliciteerd met je datum Heb je topic verplaats naar de operatieverslagen, wordt het weer een beetje echter Succes met aftellen en veel leesplezier hier. Femmy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christina89 Posted October 22, 2011 Author Share Posted October 22, 2011 hoi leuk dat je naar dr bronckaers gaat ik ben ook bij hem op consult geweest hele leuke man verder maar uiteindelijk heb ik voor een andere arts gekozen dr bronckaers kon niet aan mijn wensen voldoen ik wilde een grote c/d hij wilde me "maar" een grote b geven omdat er zo gezegt niet meer in zou gaan voor de rest is mij ook niet gezegt hoeveel cc ik zou krijgen wel dat ze achter de spier zouden komen ik heb nu ronde high profile 435cc dual plane geplaats gekregen en ben met de vorm zeer tevereden wat heeft hij jou geadviseerd ronde /anatomische voor of achter de spier en hoeveel cc Ik vond het inderdaad ook een aardige man. Hij gaf mij veel informatie en heeft me vragen beantwoord. Hoeveel CC precies weet ik ook niet het zou uiteindelijk een D worden... van CC heb ik zelf ook maar weinig verstand. ( Is dit dom? ) Het werde in ieder geval ronde , achter de borstspier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christina89 Posted October 22, 2011 Author Share Posted October 22, 2011 Gefeliciteerd met je datum Heb je topic verplaats naar de operatieverslagen, wordt het weer een beetje echter Succes met aftellen en veel leesplezier hier. Femmy Dankje Femmy! Haha ja dat is waar. Ik probeer er niet elke dag mee bezig te zijn anders duurt het wachten zoóó lang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Femmy Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 Graag gedaan Ja heb je goed hoor, anders duurt het zeker lang! Wel super dat je er wel naar uit kan kijken en is een mooie tijd voor een bv De cc's is sowieso een raadsel voor iedereen met hoe het uitpakt ed. maar zou het wel willen weten hoeveel de pc wil gaan plaatsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christina89 Posted December 29, 2011 Author Share Posted December 29, 2011 Hallo Dames! Het is alweer een tijd geleden dat ik op dit forum was. Ik had met mn stomme kop een glas drinken over mijn laptop laten vallen. Dus die is uit het leven gestort! Inmiddels een nieuwe laptop dus tijd om weer eens het forum te checken!! De tijd is gevlogen en nog iets minder dan 2 weekjes word ik geholpen! Ik ben nog niet echt nerveus voor de operatie, eerder voor de reactie van vrienden familie en bekenden De meeste heb ik verteld dat ik een borstvergroting zal ondergaan en de meningen zijn verdeeld. Me moeder heeft dit inmiddels 2x onder gaan en die snapt mij heel goed. Sommige vriendinnen daarin tegen , die laten hun van een andere kant zien en doen nu in mijn ogen afgunstig en jaloers! Anyway ik ben nu sinds 2 dagen erg verkouden aan het worden ik hoop dat dit snel over gaat... Heb inmiddels de sportbeha aangeschaft en mijn moeder heeft me 2 van haar bhs gegeven. Toevallig is dit ook de maat die ik moest kopen!!! Dus dat komt heel mooi uit!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesserke84 Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 succes!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christina89 Posted December 29, 2011 Author Share Posted December 29, 2011 Dankjewel Jesserke84 !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christina89 Posted January 8, 2012 Author Share Posted January 8, 2012 Nog iets minder dan 2 daagjes!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
A1972 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Spannend,spannend,spannend! Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christina89 Posted January 8, 2012 Author Share Posted January 8, 2012 Dankjewel!! Zeker spannend, nu ik al die borstverslagen begin te lezen word ik wel nerveus , had ik misschien niet moeten doen haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
A1972 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Mwah....veel er over lezen kan nooit geen kwaad he ? Ben je ook goed op de hoogte van alle mogelijkheden, de complicatie-topic zou ik inderdaad even achterwege laten Nog 1 dag! Spannend! Link to comment Share on other sites More sharing options...
liesje2 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Heel veel succes !Je wordt morgen wakker met prachtige boobs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sporty Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Heel veel succes morgen, met je mooi boobs, en echt het valt allemaal reuze mee!!!Gr Sporty Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaDeChMa Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 hallo Christina. Hoe gaat het met je? Hoe is het allemaal gegaan? liefs Jacq Link to comment Share on other sites More sharing options...
tries Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Heyyyy,En? Hoe is het gegaan?Xx tries Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.