Ga naar inhoud

Christina89 : 10 januari 2012 : Dr. Bronckaers : St. Joseph Ziekenhuis : Turnhout


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Ik ben Christina, 22 jaar en volg dit forum al een tijdje.

Ik ben een dochterje van bijna 4. Na mijn zwangerschap zijn mijn borsten zoals bij vele HELAAS achteruit gegaan.

Het vergroten van mijn borsten zit dus eigelijk al een hele tijd in me hoofd.

Door dit forum te lezen, de goede en mindere goede ervaringen te lezen heb ik besloten de stap te nemen. :68:

Op 28 september heb ik een consult gehad in het St. Joseph ziekehuis in Turnhout bij dokter Bronckaers.

De operatie staat vast!!!! 10 januari word ik geopereerd van een lege 75B naar een ...D?

Liefs Christina :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

leuk dat je naar dr bronckaers gaat

ik ben ook bij hem op consult geweest

hele leuke man verder

maar uiteindelijk heb ik voor een andere arts gekozen

dr bronckaers kon niet aan mijn wensen voldoen ik wilde een grote c/d

hij wilde me "maar" een grote b geven omdat er zo gezegt niet meer in zou gaan

voor de rest is mij ook niet gezegt hoeveel cc ik zou krijgen wel dat ze achter de spier zouden komen

ik heb nu ronde high profile 435cc dual plane geplaats gekregen en ben met de vorm zeer tevereden

wat heeft hij jou geadviseerd

ronde /anatomische

voor of achter de spier

en hoeveel cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

leuk dat je naar dr bronckaers gaat

ik ben ook bij hem op consult geweest

hele leuke man verder

maar uiteindelijk heb ik voor een andere arts gekozen

dr bronckaers kon niet aan mijn wensen voldoen ik wilde een grote c/d

hij wilde me "maar" een grote b geven omdat er zo gezegt niet meer in zou gaan

voor de rest is mij ook niet gezegt hoeveel cc ik zou krijgen wel dat ze achter de spier zouden komen

ik heb nu ronde high profile 435cc dual plane geplaats gekregen en ben met de vorm zeer tevereden

wat heeft hij jou geadviseerd

ronde /anatomische

voor of achter de spier

en hoeveel cc

Ik vond het inderdaad ook een aardige man. Hij gaf mij veel informatie en heeft me vragen beantwoord.

Hoeveel CC precies weet ik ook niet het zou uiteindelijk een D worden... van CC heb ik zelf ook maar weinig verstand. ( Is dit dom? :unsure: )

Het werde in ieder geval ronde , achter de borstspier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan :D

Ja heb je goed hoor, anders duurt het zeker lang! Wel super dat je er wel naar uit kan kijken en is een mooie tijd voor een bv ;)

De cc's is sowieso een raadsel voor iedereen met hoe het uitpakt ed. maar zou het wel willen weten hoeveel de pc wil gaan plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo Dames!

Het is alweer een tijd geleden dat ik op dit forum was.

Ik had met mn stomme kop een glas drinken over mijn laptop laten vallen.

Dus die is uit het leven gestort! Inmiddels een nieuwe laptop dus tijd om weer eens het forum te checken!!

De tijd is gevlogen en nog iets minder dan 2 weekjes word ik geholpen!

Ik ben nog niet echt nerveus voor de operatie, eerder voor de reactie van vrienden familie en bekenden

De meeste heb ik verteld dat ik een borstvergroting zal ondergaan en de meningen zijn verdeeld.

Me moeder heeft dit inmiddels 2x onder gaan en die snapt mij heel goed.

Sommige vriendinnen daarin tegen , die laten hun van een andere kant zien en doen nu in mijn ogen afgunstig en jaloers!

Anyway ik ben nu sinds 2 dagen erg verkouden aan het worden ik hoop dat dit snel over gaat...

Heb inmiddels de sportbeha aangeschaft en mijn moeder heeft me 2 van haar bhs gegeven. Toevallig is dit ook de maat die ik moest kopen!!!

Dus dat komt heel mooi uit!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Mwah....veel er over lezen kan nooit geen kwaad he ? :) Ben je ook goed op de hoogte van alle mogelijkheden, de complicatie-topic zou ik inderdaad even achterwege laten :)

Nog 1 dag!

Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.