Ga naar inhoud

Anitatilburg : 28 oktober 2011 : Dr. van Zele : Beaucare


Aanbevolen berichten

Bij mij zit er maar 335cc in en had eerder last van mijn nek . Betrapte men eige er dikwijls op dat ik met mijn schouders omhoog liep . Heb er toch enkele weken last van gehad hoor maar dat is voor iedereen anders ...

Heb dat hier nogal gelezen ivm die rugpijn en het vooroverlopen gelijk een oud vrouwtje , zoals ze dat dan noemen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja , zijslapen werd mij afgeraden .

Protheses hebben 4 tot 6 weken nodig om in te kapselen ...

Ik heb me aan die 6 weken gehouden , zelfs nog langer omdat het anders teveel pijn deed . Maar ik lees hier geregeld dat er meiden dat vroeger doen : na een week (of2) .

Je moet dat voor jezelf uitmaken .

Sommigen vinden : geen pijn dan is't oké .

Ikzelf ben een scheitert en had enorm veel schrik voor complicatie's dat ik me aan alle 'regeltjes' hield . Dacht altijd : wat is nu 6 weken in een mensenleven en achteraf bekeken : niks !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg juist hele erge rugpijn door het rugslapen,

was ik niet gewend en je ligt de hele nacht heel erg verkrampt en in de zelfde houding, pff moest gewoon halverwege de nacht eruit omdat ik niet meer op me rug kon liggen!!

na 12 dagen was ik het zat en sliep ik weer voorzichtig op me zij!

Van die 450 cc die ik erin heb zitten voel ik geen extra gewicht aan de voorkant, dus rugpijn daarvan heb ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mii,

Ja dat heb ik nu ook ben geen rugslaper sliep nooit op me rug

Heb overdag ook geen last van me rug maar alleen als ik ga liggen.... Ga naar bed slaap half uurtje wor dan wakker van de rugpijn ga dan ff rechtop zitten dan gaat de rugpijn weer over daarna kan ik weer een half uurtje slapen en dan weer zitte en dat gaat zo de hele nacht door vreselijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

ik heb 24/10 mijn bv gekregen in beaucare door dokter Van Zele.

Ik heb voor de operatie nog 'n gesprek met hem gehad, waar werd beslist hoeveel cc hij zou steken.

Hij heeft uiteindelijk 300cc en 330cc gestoken, omdat ik met een klein verschil zat tussen mijn 2 borsten. Ik had een kleine A, en hoop uit te komen op een C.

Hij was zelf supertevreden met het resultaat :-)

Het is een propere kliniek, vriendelijke mensen, maar ik vond dat ik te weinig tijd had om te recupereren. Je wordt na de bv in een zaaltje gebracht, waar je nog een beetje in een zetel zit tot je je sterk genoeg voelt om naar huis te gaan. Dit is mss persoonlijk, want nu 3 dagen na de operatie voel ik me nog steeds niet super. Ik had niet verwacht zoveel last te hebben achteraf! Dr Van Zele heeft ook het max aantal cc's gestoken dat in mijn borsten ging, mss daarmee dat ik zoveel last heb?

Alleszins, beetje bij beetje komt er verbetering in...

Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt hoor met Beaucare, niet duur en vriendelijk!

Veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Vond pc van Zele wel een toffe aardige man maar voor de rest vond ik het niet zo... Heb het egt ervaren als lopende band werk snel snel snel geen tijd voor uitleg.... Niet de pc maar alles er om heen wel..

Maar goed daar gaat het ook niet om ben blij met het resultaat

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind toch wel dat dat ook belangrijk is hoor,dat je niet als een nummertje behandeld wordt.je betaald dr ook vet voor,dus dan verwacht je ook wat terug toch?

En een operatie is niet nis vind ik,je wil dan ook niet aan je lot worden over gelaten na de operatie,ik miste zelf de consulente op dat moment,dacht echt...waar is ze......wil dr zoveel vragen,had gewoon ff haar aandacht nodig.

Maar gelukkig was me man er dus is wel goed gekomen,maar toch he??

Mn pc vloog voorbij en riep ff snel tis 500 geworden,zoef zoef weg was tie,lol,die dacht denk ik beter die 2 met rust laten ofzo?

Das me enige minpuntje over de kliniek,verder hele lieve mensen.blush.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook minder mii dat je misselijk en van slag was van de narcose ik heb daar helemaal geen last van gehad niet misselijk geweest of niks voelde me meteen weer goed.

Zo ervaren het we allemaal weer anders... Von het ook heel slecht dat je nog niet een bekertje water kreeg aangeboden naar de operatie egt helemaal niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal!

Fijn om iets over Dr. Bosselaers te lezen, dat jullie tevreden zijn!

Maandag 19 december ben ik aan de beurt, wel bij Bosselaers.

Jammer dat dit forum van bijna 2 maanden geleden is, had graag met jullie in contact gekomen.

Voor de volgende vrouwen die een borstvergroting in deze kliniek/deze chirurg een operatie laten doen

zal ik uiteraard volgende week wel gewoon mijn verhaaltje doen

x(uit den bosch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.