Ga naar inhoud

Wild in mijn slaap :( heeft dat gevolgen voor herstel


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Ik ben echt heel erg wild in mijn slaap(altijd al geweest), de eerste dagen na mijn bv niet hoor want toen had ik pijn..

Nu ik geen pijn meer heb ben ik weer super wild in mijn slaap, dus wat ik overdag niet hoor te doen wat ik ook niet doe...

Doe ik dus wel in mijn slaap, ik word wakker dat ik mijn armen boven mijn hoofd heb, word wakker omdat ik met mijn armen sla,

word wakker omdat ik mezelf van de ene naar de andere zij 'gooi'. Dit is wat ik normaal ook wel doe maja het lijkt me nu niet

echt handig aan gezien ik moet herstellen ik word nu sochtends ook weer wakker met pijn aan me borsten hierdoor..

Dit trekt als ik wakker ben na een half uur wel weer weg.

Heeft dit invloed op kapselvorming? ik probeer overdag zo rustig aan te doen en in mijn slaap verpest ik alles :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey wildebras hahaha... Dat zal denk ik wel meevallen hoor, in je slaap wordt je ook enigzins wel geremd als het gevoelig wordt... je wordt er ook wakker van zeg je dus dat zegt al wat.

Ik moet juist nu de drain eruit is mijn arm boven mijn hoofd gaan doen (zonder gewicht te tillen natuurlijk) om de boel weer soepel te krijgen... dus ik denk dat het wel mee zal vallen...

En ander kun je vragen of je een dwangbuis aan kan snachts hihihi... :66:

Liefs B(.)(.)B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.