Ga naar inhoud

dtje : 17 oktober 2011 : Dr. Laban : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Eergisteren ben ik op consult geweest bij de velthuis kliniek in Hilversum.

Eerst een gesprek met een consulente en daarna met dr Laban zelf (hele aardige rustige man).

Na het gesprek wilde hij natuurlijk mijn borsten zien..er was een vriendin mee en ik vond het gewoon moeilijk mijn lelijke borsten te laten zien aan hen...terwijl het natuurlijk nergens op slaat want ik was daar voor die bosten.

Maar goed hij gaf aan dat ze onder de spier zouden moeten en dan ronde prothesen.

Ik heb daarna een aantal maten gepast en kwam op 350 of 375 cc ik heb nu een a cup met altijd een eeuwig pushup waardoor het een B lijkt hihi.

Ik heb een vriendin die een BV heeft gedaan 350 cc en achteraf zegt dat ze ze groter had gewild.

Dr Laban zei ook dat het nog nooit is voorgekomen dat iemand ze achteraf te groot vond, maar wel dat ze ze alsnog groter wilden.

Toch ben ik bang dat ze te groot worden met 375 wat denken jullie? Welke maat zou ik dan krijgen?

Het is €4000,- dus ik wil zorgvuldig mijn keuze maken.

Wanneer ik het zeker weet kan ik binnen een maand geholpen worden spannend allemaal zeg.

Groetjes D

Link naar reactie
Delen op andere sites

375 cc lijkt me niet teveel.

en als je twijfelt gaan voor het grootste.

groetjes

Ja dat denk ik ook.

Ik zie in jouw banner dat je drie dagen geleden bent geopereerd wow heb je ergens op dit forum een verslag van jouw ervaring? ik ben erg benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaii!

Welkom hier!!

Welke cupmaat wil je zelf uitkomen dan?

Ik zou ook zeker voor de grootste gaan!! Echt heel veel meiden hier zeggen dat ze spijt hebben dat ze niet meer cc hebben gekozen omdat het allemaal zo snel went!! en groot went he, te klein niet, dan heb je daarna spijt!!

Het scheelt ook maar 25 cc.. en met de passessie heb je de prothesen aan in je bh over je eigen borst heen he!

Moet je nagaan als de prothesen in je borst zitten dat het dan wel kleiner is!

Het is natuurlijk wel heeeel veel geld, zonde als je daarna nog niet tevreden bent!

Succes met alles!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hoi dames,

Jeueueueueueueuhhhhhh!

I did it!

Maandag 8 uur bij de velthuiskliniek Hilversum afscheid genomen van mn vent en kids.

Een vriendin bleef wachten en zou me later naar huis brengen.

Een verpleegster nam me mee..hup kleding in een kastje, schortje aan en lekker op een bedje liggen tot ze me kwamen halen voor de ok.

De anestesist kwam nog even langs en ik vertelde hem dat ik bloednerveus was vooral voor de narcose "me te moeten overgeven"zeg maar.

Hij heeft me even gerustgesteld en ging toen weer.

Even later dr Laban himself aan mn bed zag er grappig uit met kapje enzo op dus ik nerveus lachen.

We moesten het nog hebben over de CC s ik zou nog aangeven of ik 350 of 375 (rond dual plane) zou nemen ze lagen dus beide klaar.

Uiteindelijk spraken we af dat hij tijdens de operatie zou kijken wat het beste was.

Toen hij weg was kon ik 10 minuten later naar de ok daar heerlijk gaan slapen en even later was ik alweer wakker.

Ik keek naar mn borsten en zag niet zoveel (natuurlijk ook omdat ik op mn rug lag) de verpleegster heeft me heerlijk vertroeteld en opgelapt want mn bloeddruk bleef wat laag en ik voelde me heel slap en zwak.

Na een kopje thee en beschuit ging het beter .. Dr Laban kwam langs en vertelde dat het 350 was geworden 375 ging niet..

Na nog anderhalf uur en instructies van de fysio kon ik gaan.

Eenmaal thuis heel rustig aan en de eerste nacht was eerlijk gezegd pure terror

De volgende dag (dinsdag) ook veel pijn ondanks de diclovenac en paracetamol.

Vandaag gaat t iets beter maar voel me nog erg invalide scharrel een beetje door het huis.

Ik hoop me snel beter te voelen en ook wat beter te slapen .

Heeft iemand ervaring met hoge borsten? Ik vind dat ze hoog zitten en ik heb een band meegekregen die ik dag en nacht omheb dat ding zit vreselijk maar duwt de boel naar beneden. Ik heb tegelijk een sportbh aan en die duwt de boel volgens mij weer omhoog. Mn borst wordt dus gesandwichd en er komt druk op t litteken. Ik zou graag willen dat ze iets gaan hangen. Zou ik dan de sportbh uit moeten doen? Of is dat 2 dagen na de operatie onverstandig?

Nou groetjes en vast bedankt voor reakties.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als eerste van harte met je nieuwe boobies!! :1bouncingboobs::136:

Ik ben zelf ook in de velthuiskliniek geholpen,erg aardige mensen daar he?

Je moet echt nog heel veel geduld gaan hebben,je boobs zitten vol vocht en moeten nog indalen,dus komt allemaal goed.

Dan zakken ze dus vanzelf.

Iig heel veel sterkte met je herstel,en nee je bh mag nog niet uit hoor.

Netjes aan houden..:ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ok ik houd hem aan haha

De band begint inmiddels te irriteren ook onder mn oksels enzo maar we gaan vrolijk door..

Ik zie dagelijks verschil ze worden steeds een beetje mooier :1boobs:

Misschien durf ik binnenkort een foto aan :123:

Ja de velthuis kliniek is echt goed bevallen superaardige mensen en werken met strikt protocol dus kwam op mij echt professioneel over. Mag ook wel voor 4000 euro haha.

Na hoelang kon jij weer autorijden? Ik merk aan mezef dat ik ongeduldig wordt wil alweer dingen gaan doen in huis. Heb tegelijkertijd vette rugpijn door de onmogelijke positie waarin ik slaap.. Nog even doorbijten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeey Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Ik heb ze ook maandag de 17e gekregen en ze zitten ook nog wel wat hoog, ik heb ze achter de borstspier gekregen want ik had niet voldoende weefsel en op lange termijn garandeerd dit het mooiste resultaat... Ik heb sinds vandaag ook een sportBH aan en ze moeten idd nog wel wat zakken, ik heb een verslag topic dus wie weet heb je eens zin om dat te lezen...

Doe het lekker rustig aan, laat je geoon wat extra verwennen...

Ik heb drie kleine kindjes dus ik moet ook oppassen dat ik niet te veel doe...

Liefs B(.)(.)B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Carpe diem zelfde dag wat leuk!

Ik heb (ookal net als jij) 3 kids en ben inderdaad in de verleiding kleine dingetjes in huis te gaan doen. Mn jongste is 23 maanden dus die snapt helemaal niet dat mama nu even niets kan.

Hoe is het bij jou met de pijn?

Ik had vooraf al fysio bij de kliniek om de borstspier op te rekken.

Nou moet ik bekennen dat ik de oefeningen niet zo vaak heb gedaan als moest maar toch wel vaak.

Toch heb ik de eerste dagen vreselijke pijn in die spier gehad, maar het begint nu beter te gaan.

Ik ga je verslag even lezeb ben erg benieuwd..;-)

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey dtje,

Ik heb inderdaad ook last van die spier gehad... maar dat is al snel minder geworden. Joh... ik heb dat nooit gehoord fysio om de spier op te rekken...

Gisteren is ook de tape eraf gehaald en is 1 drain verwijderd. Dat luchtte ook erg op... vandaag mag de andere drain er ook uit... ben blij toe! Dat ding is echt vervelend aan het zeuren... Vandaag dus nog één keertje op m'n tanden bijten en dan is het echt achter de rug en kan het herstel lekker weer doorgaan.

Vanaf vandaag een weekje vakantie.. dus niet naar school, geen zwemles enzo... en dus kan mama ook lekker rusten.

Liefs B(.)(.)B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hallo

Weer een paar dagen verder..de pijn is wat minder geworden gelukkig pfff had het echt onderschat :unsure:

Eergisteren terug geweest voor de wond controle en dat was allemaal goed in orde.

Er staat iets minder spanning op mn borsten maar links blijft echt stukken groter ik hoop echt dat dat nog goed komt!

Die borst doet ook nog meer pijn. Af en toe denk ik dat er een andere maat in links zit .. :ph34r:

Carpe diem hoe gaat het bij jou met je herstel?

Groetjes D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook toevallig... zitten we weer tegelijk op het forum hahaha... Mijn herstel gaat prima, ik heb eigenlijk helemaal geen last. Werd vanmorgen zelfs wakker op mijn linkerzij! Rechts ging dat al... maar links nog niet omdat daar de drain wat later uitgehaald was en die heeft nogal vast gezeten. Ik denk dat je een beetje verschil in grootte hebt door vocht, de genezing van beide borsten gaat nooit helemaal gelijk... ik had uit de ene borst ook meer vocht dan uit de andere en als je geen drains hebt gehad, moet je lichaam dat wel nog afvoeren heh.

Wat leuk dat jij ook drie kindjes hebt. Hoe oud zijn de oudste twee? Die van mij zijn bijna 6, 4 en 2. Ik moet zeggen dat ik er ook echt op moet letten om niet te veel te doen... zeker nu ik me zo goed voel.. Maar ik heb drie keer in de week een hulpje die komt strijken en de boel weer even bij werkt in huis... en dat is wel lekker. Albert heeft maandag de weekboodschappen voor me bezorgd en verder kneuteren we hier maar lekker op ons gemakkie aan want de kindjes hebben nu vakantie.

Fijn om te lezen dat de wondgenezing goed gaat! Ik mag volgende week vrijdag terug en dan gaan ze kijken hoe het eruit ziet... ben erg benieuwd hoor.

Liefs B(.)(.)B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.