Ga naar inhoud

Barbara71 : 23 december 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

*** Hey Barbara,

Wat super zeg, dat je "hangborst" nu weer lekker fier vooruit staat! En dat hij gelijk je lelijke weefsel heeft weggesneden. Ik heb ook wat correcties onder plaatselijke verdoving gehad, en dat viel me ook zo super mee. Erg interessant ipv eng he :-)

Nu weer rustig aan herstellen. Balen dat je andere gecorrigeerde borst toch nog niet lekker voelt.. nog ff afwachten wat die doet dus, en anders weer een her??

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Ingrid,

Haha jazeker erg interessant en niet eng;)

Ja als de ander niet beter gaat dan nu idd een her want gelukkig heeft hij die optie al genoemd..moet natuurlijk wel goed zijn!

Maar dan pas na de zomer hoor, nu wel beetje klaar met die hechtingen...

Eindelijk is die hangborst wat ik al vanaf begin wilde.....

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Jeetje meid 4 x onder het mes en nog niet goed :(

Las wat over nio wil je verder kijken?

Ik kan je bruno aanraden mocht je ergens anders lang willen

hoop dat het snel goed komt is niet niks elke keer :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hierbij even in vogelvlucht mn eerdere verslagje wat ingekort en opgefrist en verder aangevuld met de ervaringen en situatie tot nu...maart 2013...

Hierbij dus mijn verhaal.......

Stukje uit mn dagboekje;

15 okt 2011

Allemaal erg spannend…23 dec is mijn dag.

Dan heb ik mijn operatie die ik al 20 jaar wil laten uitvoeren.

Erg spannend, ik ga naar Dr Plovier van BeClinic te Brussel.

Nov. 2011

Zo...geld is overgeboekt dus betaald...nu nog 36 dagen.....heb dr zoveel zin in!!!

Geplaatst 23 december 2011 - 04:28

Poehoe....het is nu 4.10u op 23 december en ben gezellig in hotel in overijse, 10 minuutjes rijden van Be-clinic...

Kan niet slapen.....manlief dus wel.....gaat spannend worden!!

Geplaatst 23 december 2011 - 17:04


7u in de clinic en mooi naar kamer 2
Toen gesprekje met Dr Plovier en heeft alles afgetekend.

Toen kwam de narcose-dame me halen en liepen we naar de ok...ff infuusje en de nodige anti-stress grapje en toe al beetje wazig en mocht gaan dromen over een nieuwe bikini voor de zomer te gaan kopen...en toen rust!

Bij wakker worden ff rot iets wat ze uit mijn keel haalden maar zou zonder beademing zijn dus geen idee wat was maar ach op dat moment was ik alweer blij...
En gelukkig waar ik zo bang voor was is niet gebeurt, totaal niet misselijk geweest.

Toen van tafel naar rolstoel, in (martel)bh en naar mijn lekkere bed in kamertje terug...
Valerie kwam even vertellen maar volgens mij had Plovier me ook dat al verteld maar weet ik niet meer precies...dat er...tatataddaaattataaa
Links cereform rond 900cc is geplaatste via mijn tepellift...en rechts is ook tepellift en stukje borstlift zelfde model cereform 700cc geplaatst!

Rond 15u goed wakker, colaatje en bonbon van bij de koffie van mijn man gepikt, had zoveel trek!
Man ging ff naar apotheek en ik ben dan met infuus over mijn schouder gaan plassen...beetje wiebelig maar wel leuk om in de spiegel die megaboobs te zien
Want toen zag ik pas dat het toch echt zo was en was meteen liefde op eerste gezicht
Ben benieuwd na deze paar weken....rond 15.30 aankleden, inpakken( door mijn liefste hoor)onderweg naar hotel en daar nu ff broodje gegeten, colaatje gedronken pillen geslikt en als zo de pijn wat minder is dan rijden we na de spits naar home sweet home!
Mijn grote wens is eindelijk uitgekomen!

Oh even vergeten...
links 900cc Cereform Round Profile Very High Moderate velvet
&
rechts 700cc Round profile High Moderate velvet
en Dual Plane geplaatst.....

Geplaatst 27 december 2011 - 11:27

Vandaag dag 4 en ben iedere dag beetje meer blij....

Ik heb alleen nog steeds erg veel vocht, mijn buik is zo bol, lijkt wel 7mnd zwanger en mijn vingers ook erg gezwollen...nog steeds kan ik mijn ring niet aan.... Hier weer even kleine update..

Gister 6 jan in Overijse geweest en de draadjes zijn eruit!
Is erg mooi geworden en alles is netjes dicht...en ook erg leuk, mijn beide tepels doen het!!

Ik vroeg aan Valerie..die deed de draadjes eruit ivm drukke agenda Plovier....hoe het zit met die enkele lift en hoe ze dat doen, of ik dat geld zo terug krijg?
Zegt ze...maar bij u was een specialleke...er is aan andere borst ook gelift maar dan vanbinnenuit...zonder de tepel lost te moeten maken en hechten...(?)
Tja...toen wist ik ff niks te zeggenn want idd qua pijn en trekken gevoel zou het zomaar kunnen...die borst is ook veel gevoeliger dan die met mijn hechtingen rond de tepel.
Ook voelt het aan de binnenkant strak en trekkend maar toch vond ik het erg raar....want voor mij had best beide tepels een lift aan de buitenkant mogen krijgen, dan zien ze er in elk geval zelfde uit....
Maar ja??

Over paar wk op controle bij Plovier zelf dus vraag het hem maar even.....want miss heeft ze zich vergist....en is toch veel geld waar het om gaat he!

Geplaatst 19 januari 2012 - 11:50

Maandag had ik al drupje bloed bij mijn tepel waar knoopje zat...dat ging maar steeds open en korstje plakte aan bh..siliconengel mag er nu niet op...siliconenpleister ook niet...heb geen idee wat erop mag...
Zag in berichten hier een soort poeder genoemd....maar mag er pleister op?

Op de foto ziet het er beetje groenig uit maar das altijd met korstjes dus denk niet aan infectie.?

Ik ga maar ff valerie mailen...lijkt me goed idee.

Ook wel raar want was deze nacht ineens zo ziek...vreselijk buikgriep, bijna spugen en dacht echt dat ik van mijn stokje zou vallen maar heb geen koorts, pfff.....
Was hele week ook al niet zo fit.....

En slaat vast nergens op, ben as vrijdag pas 4 wk PO maar vindt ze echt nu nog te klein...had met Plovier duiodelijk groter besproken...ok moet nog zakken maar ja....
Boven wijdte is nu 112 cm en onder nog steeds meer dan ervoor dat is nu 90(?)..ach ik heb denk ik te weinig geduld..haha

Ondertussen is mn rechter borst er lelijk aan t genezen, erg rood en lijkt wel uit te zakken?

Geplaatst 19 januari 2012 - 12:49

Zojuist ff mail naar valerie gedaan..ben benieuwd maar ik ga nu ff spul halen om het schoon te maken en houden bij de apotheek...wel eng he! Want lijkt toch zeker wel ontstoken.

Geplaatst 19 januari 2012 - 18:44

Zo....reactie gehad van Valerie en gelukkig lijkt het mee te vallen.

Volgens haar is het een soort allergische reactie op het oplossen van de draadjes...en die moet ik nu dagelijks ontsmetten
en verbinden met iso-betadine...en dan zal het goedkomen...duss meteen de winkel leeggekocht en begonnen met schoonmaken etc..

We zullen zien, ik hou het goed in de gaten....

Geplaatst 20 februari 2012 - 13:41

Zo weer ff update...

Vrijdag op controle maar vandaag even foto's gemaild naar Valerie..

Mijn linkerborst voelt niet lekker en ziet er vreemd uit, lijkt wel alsof mijn implantaat is gekanteld.
Ik hoop dat Plovier het serieus neemt want dit is niet wat ik wil en het voelt niet goed...ik weet gewoon dat het niet klopt

Mijn rechterborst voelt super en genezing van die open wondjes rond mijn tepel gaat goed...dat rode gaat wel weg op de duur...
Maar links...

Bijgevoegde Thumbnails

§

§

§ http://www.borstenforum.com/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1622' title="Borsten 013.jpg - Grootte: 156,49K, Downloads: 51">

Geplaatst 20 februari 2012 - 22:03

Na mijn mail vanmiddag aan Plovier een keurig mail terug gekregen dat hij er as vrijdag de nodige tijd voor gaat nemen om het
allemaal te bekijken en als er nadien nog problemen zijn dat zij me zeker verder gaan helpen....
Nou daar ben ik in elk geval blij mee....voor het zelfde geval doen ze er niks mee..ben erg benieuwd en t voelt nog steeds niet fijn.

Geplaatst 25 februari 2012 - 20:18

Beetje laat maar ben paar daagjes in belgie gebleven.
Gewoon even eruit. Helaas geen lekker nieuws gehad gisteren.
Implantaat zit waarschijnlijk achterstevoren gedraaid en nu moet ik
As donderdag weer onder het mes.....pfffff
Ben blij dat hij het serieus neemt maar dus weken verspild zo......
Weer onder narcose......
En van de rode littekens op mijn rechter boob schrok hij best flink!
Beetje vreemd want had daar fotos van gemaild aan valerie en vroeg haar
die aan plovier te laten zien maar ja...dat is nu achteraf he.

Ook van zogenaamde inwendige lift wist hij niks....dus wat valerie aan het doen is?
Raar toch he...maar hij zou nog eea in mijn dossier opzoeken en dan hoor ik dat donderdag.

Spannend en jammer maar wel fijn dat ik zo snel geholpen ga worden want borst voel echt niet fijn nu..

Geplaatst 28 februari 2012 - 10:53


Donderdag..1 maart 2012 staat de operatie gepland, en moet er 9u zijn...weer erg spannend nu hele tijd hier, zoveel voorbereiden…

Eigenlijk wil ik ook mijn borst met de rode littekens rond tepel dat die nog wat meer gelift gaat worden, is wat mij betreft nog steeds een hangtiet...
maar weet niet of hij dat meteen kan en wil doen want moet wel gelijk worden met links en die is nu nog onzeker qua vorm etc...pfff

Ben blij dat hij het serieus neemt en dat ik snel aan de beurt ben maar eigenlijk baal ik zo vreselijk..kan echt niet weer twee wk ofzo dicht met de studio

Geplaatst 5 maart 2012 - 13:06


Sorry voor de late reactie maar moest echt even bijkomen t weekend...

Donderdag was ik er half negen en was erg stil daar...naar kamer 4 gebracht om uit te kleden etc en iets na negen kwam Plovier even kijken en aftekenen....
Eerst dacht ik eigenlijk dat Valerie er niet meer werkte ofzo...kreeg steeds via mail reactie van Maria en ze was er uiteindelijk toch wel, pas toen alles achter de rug was in de middag..maar goed..
Plovier tekende mijn linker borst af en ging weer....de rechter was verder goed en ging hij nu niks aan doen...eigenlijk was ik wel wat teleurgesteld maar ja, kan m ook niet dwingen en was allang blij dat hij mijn linker ging herstellen.

Heel vreemd, vorige keer ging alles super relaxed maar nu kwam ik tegen half 10 in de operatiekamer met Tatiana en er was alleen nog een narcose meneer( ff woord kwijt, haha)
Toen moest ik gaan liggen..niks geen muziekje of warme tafel...maar liggen, koude plakker op mijn been en meneer deed infuus in rechterarm..zelf moest ik mijn arm omhoog houden en ging super onhandig...
vorige keer was er een gezellig gesprekje, leuke verlichting, muziekje etc..nu niks!
Infuus erin en duurde zo lang voordat dat spul erin kwam...was een ongemakkelijke stilte...en wist niks te zeggen, Tatiana was erg lief en hield mijn hand vast en zei dat het snel zou werken....ik zelf was erg wakker , toch niet meer nerveus maar een soort gevoel van oh ja..aan deze ingreep gaat er niks verdiend worden dus we doen ff low budget....was in elk geval geen leuke ervaring deze keer terwijl ik vorige keer erg bang was voor de narcose etc....maar juist nu was het echt niet leuk!
Toen ik wakker werd lag ik zonder bh(?!) met badjasje aan in mijn kamer terug en had veel pijn...volgens mij hebben ze dus door het low budget verhaal mijn tiet niet ook net als vorige keer ook nog plaatselijk verdoofd voor minder pijn na het wakker worden uit de narcose(?)..
Om een of andere reden werd ik ook heel boos wakker, omdat ik geen bh aan had voelde het vreselijk rot, bewoog en voelde niet stevig....
Ik wist wel dat ik mijn eigen bh mee moest nemen( tja zeg anders kostte het ze ook alweer een nieuwe bh!!) maar die hebben ze niet bij me aangedaan...

Toen ik eindelijk iemand zag was het half twaalf, toen kwam Valerie even kijken en zeggen als ik wakker ben dat ik naar huis mocht..ik zei haar van de pijn en toen ging ze pijnstiller halen...
Kreeg niet eens wat te drinken aangeboden of de vraag of ik iets wilde drinken? En had super dorst....ook dat ging vorige keer wel ff anders, toen kreeg mijn vent heerlijke koffie met bonbon en ikke cola...nu helemaal niks!!

Mijn vent was er natuurlijk ook bij en die heeft me heel voorzichtig in mijn bh geholpen, zo dat was echt eng....echt het idee dat alles weer zou verschuiven....
Maar ja...borst zag er nu al goed uit, echt als borst....wel gezwollen enzo maar hoop dat de prothese nu wel goed zit...en wist meteen dat deze al meteen vanaf begin vorige keer mijn prothese niet goed zat...

Valerie zei dat alles goed was gegaan en dat er helemaal niks gedraaid (!@#$%^&)zat en dat er veel kapsel is weggehaald en dat het goed is gegaan...thats it! Toen dacht ik al meteen, wat een bullshitverhaal van Valerie!
En dat ik zo naar huis mocht als het ging dus...

Maar goed, gelukkig was mijn vent er en die heeft uit mijn tas mijn eigen ibuprofen gepakt en 2x400 mg gegeven aan me en mijn zelf gelukkig meegebrachte blikje cola opengemaakt....dus pillen ingenomen en eigelijk wat gedronken...
Toen dat ging werken tegen de pijn en de suiker in de cola me iets beter deed voelen heeft hij me geholpen aan te kleden en heeft hij alles ingepakt om te gaan...
Op dat moment kwam Plovier ff kijken of alles goed was, en dat ik naar huis mocht gaan...ook hij zei dat alles wel goed zat, niks gedraaid(yeah sure !@#$%^&) en wel veel kapsel verwijderd...dus prothese eruit, schoongemaakt en weer erin...en dat hij wat klierweefsel heeft doorgesneden om wat meer hang te krijgen...

En over 2 wk de draadjes eruit, goede reis...

Dat was het...
Geen receptje voor antibiotica(haha gelukkig;)
Geen receptje voor littekencreme
Helemaal niks over mijn geld terug voor de zogenaamde lift links die er volgens zijn eigen woorden nooit heeft plaatsgevonden...
Niks over de onzin die Valerie me op de mouw spelde over de zogenaamde "inwendige lift"dat specialleke..
en niks over wat nu met rechtse tiet te doen.....

Onderweg in de auto nog veel geslapen en thuis lekker op de bank...
Nadat ik weer wat beter bij mijn positieven was kwam de boosheid.....de teleurstelling en bijna de ongeloof in wat er is gebeurt die dag...

Mijn conclusie is nu dat:
* Communicatie tussen Valerie en Plovier stukken beter moet
* Dat Valerie liegt, want ik zei bij 2 wk PO al dat het niet goed zat...heb ik hier op forum ook al gemeld....maar zij vond van niet dus...schandalig want had zoveel gedoe en geld kunnen besparen!
* Dat Plovier ook niet eerlijk is om zijn fout van 1e bv toe te geven....
* Dat het helaas voor mijn gevoel echt bij be clinic alleen om het geld gaat..
(zo jammer want hoopte echt dat het niet zo zou zijn!)
* Dat als je iets mailt met de vraag het ajb aan Plovier te laten zien, ze je terugmailen dat hij zegt om geen zorgen te maken dat het er goed uitziet, en als je dan Plovier ziet tijdens je controle dat hij daar totaal niks vanaf weet, en dat hij nooit de foto's heeft gezien!!!???! Daarom schrok hij zo van mijn rode ontstoken litteken rond mijn tepel...en toen hij met eigen ogen mijn misvormde linkerborst zag..hij direct wilde opereren en zelfs een andere afspraak voor mij ging verzetten...
Dat heeft hij gelukkig wel goed aangepakt, zodra hij me zag en constateerde dat het niet goed was heeft hij zsm actie ondernomen...
* Ik hoop wel dat door de veel te lange tijd met scheve prothese te hebben gelopen en rare vorm borst en daardoor geen gevoel in groot deel van die borst...dat het geen blijvende schade heeft veroorzaakt!

Ik ga straks ff mailen met Valerie dat ik over 2 wk voor mijn draadjes kom en dat ik per se wil dat Plovier dat doet en dat hij zelf mijn borst nakijkt. (ik ga natuurlijk wel eea met hem bespreken maar dat mail ik haar niet want dit moet even onvoorbereid gedaan worden van hun kant)
Want in Valerie geloof ik dus niet meer, die heeft voor mij alle geloofwaardigheid verloren!

Dit weekend nog eens foto's gekeken van de 1e bv in december, en toen was al zeer duidelijk te zien dat het niet goed zat..
maar ja wist ik veel...ik dacht dat het nog moest zakken en dat daarom de vorm zo vreemd was...en dat waar de prothese dus scheeft zat en tegen mijn borst drukte, wat dus zo rot voelde en pijnlijk, dacht ik dat het was door die zogenaamde inwendige lift!
Ook het feit dat de bolling van prothese meer onder mijn oksel zat dacht ik dat het nog moest indalen....
Zelfs op de foto's van dag 1 PO zie ik nu ik dit allemaal weet dat de blauwe plek links onder precies is waar de prothese scheef zat, en dus erg drukte op mijn weefsel en zelfs een bolling duidelijk te zien tegen mijn huid....
tja...

Ik zal straks wel even foto maken....maar nu is het gewoon blauw, gezwollen maar wel een "normaal" ogende prothese-borst..
Zeker voor nu 4 dagen PO.

Geplaatst 29 mei 2012 - 11:11



Vorige week maandag weer bij Plovier geweest en na enig overleg ging hij de rechter flink liften en meteen het lelijke littekenweefsel weghalen,de linker
heeft volgens hem en mezelf nog steeds abnormale vorm maar kan ook zijn door dat de prothese erg lang raar heeft
gezeten dus dat moet nu nog zakken.
Ik voel zelf helaas dat die linker nog steeds niet goed zit, voelt ook vervelend en beweegt af en toe...nu is die net 11 wk PO voor de 2e keer dus
toch mnaar ff geduld hebben maar weer.

Verder kwam ik aan vroeg om 7u, kreeg wat pilletjes van Valerie en mocht naar mijn kamertje en meteen omkleden in lekker zacht badjasje.
Plovier kwam even kijken, meteen en aftekenen en toen nog 1 extra pilletje, hij zei me even te relaxen en hij zou me dan zo komen halen.....
Toen kwam plovier me in een paar minuutjes halen en liepen we naar de OK, lekker op de tafel en door pilletjes niet nerveus of wat dan ook!

Tatiana was er, ook zo lief als andere keren...
Kreeg lekker dekentje over mijn benen en toen flink gesopt met de betadine...netjes afgetaped met soort papieren lakens en toen paar kleine prikjes...
en was echt niet vervelend!!
Was daar bang voor na eerdere plaatselijke verdoving toen ik 15 was maar was nergens voor nodig dus.
Regelmatig de vraag of het goed ging onder mijn blauwe lekentje en soms nog beetje verdoving erbij en verder erg bijzonder om een borstlift mee te maken en alles te horen.
Was zeker niet eng, eerder erg interresant!
Hij heeft er ook veel werk van gemaakt en alles ging super relaxed( of kwam dat door de druggs??)
Ach was gewoon goed.

Muziekje op de achtergrond en tijdens operatie gezellig gekletst over weet ik veel wat allemaal, daarna lekker gewassen door tatiana, bh aan en naar kamertje terug, heerlijk bed in en toen nog even heerlijk geslapen...
Na kleine 2 uurtjes ongeveer aangekleed en lekker naar huis...geen pijn en erg blij door de "deze keer wel heel fijne ervaring"..
Door tape etc kon ik nog niet veel zien aan mijn boob maar hangen deed die in elk geval niet;)

20 juli 2012

Vandaag weer onder t mes geweest omdat mn linker borst toch nog steeds raar zit…ben erg benieuwd, zou nu toch es heertje goed moeten zijn!!

Sept. 2012

Draadjes eruit bij de huisarts maar….zit niet goed…borst doet zeer, oogt vierkant en de huisarts zegt dat de prothese echt gekanteld zit….en dat het eigenlijk opnieuw zou moeten…

Hij denkt beter niet meer naar Plovier te gaan en denkt ook dat de prothese wellicht lek kan zijn , gezien de kleinere platte vorm en het volumeverlies…

Nu afspraak gemaakt bij dr Nio van Parkkliniek.

***

Bij dr Nio geweest en hij zegt dat de prothese idd los zit en zit gekanteld…advies is MRI te doen om lekkage uit te sluiten en dan in aantal weken weer terug te komen om te kijken wat er aan te doen is…

Dr Nio had geen verwijzing gegeven voor MRI en dat kost veel geld dus nu door huisarts naar zhuis gestuurd voor een echo, zodat we in ek geval al iets meer weten inzake evt lekkage.

Bij de echo ziet de arts wel afwijking maar kan niet zeker zegge of er lekkage is gezien t vele littekenweefsel en daarom moet ik over paar weken nog keer komen…

November 1012

Ondertussen Bij dr Tan in Bronovo geweest want de pijn is wel heel erg dus huisarts stuurde me snel door.

Dr Tan zei meteen dat de prothese gekantelt zit en dat ik een echo moet doen om lekkage uit te sluiten en dan volg wk weer terug voor de uitslag.

Echo gehad, bij dr Tan geweest en hij wil graag met zijn andere 4 collega chirurchen mijn borst bekijken om te bespreken wat er is en wat de oplossing zou kunnen zijn..

Januari 2013

Na veel weken wachten met pijn en stress eindelijk geweest naar t gezamelijke spreekuur met de 5 plastisch chirurgen in Bronovo zhuis.

Conslusie is…prothese zit gekantelt, en plovier heeft vanaf begin situatie t niet zo goed aangepakt waardoor en nu weinig vetweefsel zit aan onderkant en littekenweefsel aan binnenkant.

Advies is Plovier te mailen met de bevindingen en als hij t niet zou oppakken dan toch hier in NL een verkleining te doen want ze werken hier niet met 900CC….snik..

Plovier gemaild met de foto’s en kan nu op 22 feb komen voor littekenreductie en de lift die ik nog zou krijgen.

Maart 2013

22 feb smorgens helemaal klaar en aangekomen in de kliniek van Plovier.

Ik moet formulier tekenen dat ik akkoord ging met de ingreep en dat ik weet wat ze gaan doen en dat ik de risico’s ken en dat het goed is besproken met me…nou die heb ik niet getekend en zei daar dat ik eerst alvorens onder narcose te gaan dat ik met Plovier wil bespreken wat hij gaat doen.

Okay..na uren wachten op mn kamertje in badjas met broekje en verder niks…

Kwam Plovier en vroeg me wat ik wilde..eh hij is de arts dus dat zei ik m en was erg benieuwd wat hij van plan was…

Hij zei dat de prothese niet verkeerd zit, dat er gewoon wat gelift moet worden en dat de pijn best kan zelfs tot 2jr na operatie en dat hij wel pleisters kan geven tegen de pijn.

Dus dan ga ik t nu liften zei hij….want over de rest en wat te doen had hij geen idee, hij wist niet wat hij kon doen om t op te lossen…

Dusss…..ik zei dat ik diverse pc’s heb gezien en 2 echo’s heb gehad en dat daar steeds t zelfde uitkwam, namelijk gekantelde prothese en dat duwt op mn weefsel en dat doet pijn.

Hij zegt, nee hoor die zit 100%goed……dat garandeer ik u….tja…

Toen maar verteld dat ik dan de lift wel andere keer wil doen en dat ik nu es ga nadenken wat ik hiermee moet want ik laat natuurlijk niet in me snijden door pc die niet weet hoe hij t op moet lossen!!!!!

Nou dus aangekleed, recept voor de pleisters meegekregen en mededeling dat ik ff geduld moet hebben en dat ik altijd welkom ben voor de lift en als er iets veranderd dat ik altijd kan bellen of mailen….fijne dag…….

Wij weer naar huis…..verdrietige en wat moet ik nu?

mn “eigen”pc geeft het dus op?

11 maart 2013-03-13 Assistent vd huisarts gesproken met het hele verhaal en ze kon haar ogen niet geloven…

Deze wk ff naar de huisarts om te bespreken wat nu.

Misschien rontgenfoto om te kijken hoe het binnen in zit?

Ik weet het even niet meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een verhaal zeg!!

maar om even kort te zijn...

ik vind t zo raar als je al helemaal een afspraak hebt staan en je daar al kant en klaar ligt bij wijze van,dat hij zegt

WAT WILT U????
niet van ,en ben je er klaar voor??

echt heel raar dit..

ze zijn t zelf allemaal al zo gewoon dat opereren dat het gewoon eng is...

bah.

En dat van Valerie wist ik al........... :44:


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt belachelijk he....maar vond t wel een stoere actie van mezelf om gewoon weg te gaan want ga niet in me laten

snijden als hij niet eens weet wat hij kan doen??

Ik heb dit verhaal zojuist gemaild naar last chance salon van TLC...wie weet kunnen ze me in Londen helpen?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roombroodje

Omg! Wat een verhaal... Heb met je te doen! Heb je dr tan van contour kliniek gesproken? Dat is mijn pc.. Goede in zn vak.. Zou niet meer uitgaan van de plovier.. Die heeft nu wel genoeg kansen gehad en verknald!

Sterke meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Té erg gewoon!!

Heel veel sterkte met overwegen wat je nu gaat doen.....

Zag net je foto en weet niet of het een troost is of niet.. maar in truitje heb je prachtige borsten. Echter kan ik me voorstellen, dat buiten de pijn, je sowieso niet tevreden bent over het resultaat...

Zo vreselijk, als je je steeds aan alle adviezen gehouden hebt, je kliniekbh steeds 4 weken strikt gedragen hebt en zo, dat je dan alsnog dit soort perikelen kunt krijgen, door (blijkt) onkunde van de pc!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

bah wat een vreselijk verhaal..

word er gewoon pissig van als ik het lees..

dat ze een fout maken oke.. maar behandel je patiënten dan gewoon met respect en leef een beetje mee ofzo pff!

hoop dat er nu een goede oplossing voor je gevonden word bij iemand die het wel kan!

heel veel sterkte

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja niet te geloven he.....als ik t aan iemand vertel denken ze echt dat ik gek ben of teveel fantasie heb...

Maar vanmorgen weer huisarts geweest, echt een hele fijne ma en die stuurt me nu door naar zhuis om thoraxfoto rontgen om de positie van mn prothese te bepalen...ben benieuwd!!

Maar ja ik had al bewijs en daar deed Plovier ook niks mee dus ik denk er nog es heel goed over na of ik t door hem wil laten opknappen....pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omg! Wat een verhaal... Heb met je te doen! Heb je dr tan van contour kliniek gesproken? Dat is mijn pc.. Goede in zn vak.. Zou niet meer uitgaan van de plovier.. Die heeft nu wel genoeg kansen gehad en verknald! Sterke meis!

Ben idd in Bronovo bij Dr Tan geweest, daar heeft hij ook spreekuur, ook fijne pc maar die zegt t zelfde dat deze gekantellt zit..hij vindt dat ik mn boobs zeker de helft kleiner moet maken...ik begrijp zijn visie maar dat is juist niet waarvoor ik ze groter heb laten maken he dus dat hou ik nog als allerlaatste optie..

En iedereen bedankt voor de lieve reactie's...doet me goed. XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hoe kan hij het nou ontkennen als je fotos hebt??? Snap dat echt niet,je zou bijna een rechtzaak starten zeg(maar helaas is dat niet gratis)

Ik had nog geen foto's want op echo zien ze maar klein stukje en dan is de positie lastig weer te geven, heb wel 5!! pc's die zeggen hoe het zit, aantal brieven etc maar die negeert hij helaas.

Dus straks na werk even naar rontgen om een foto en dan kan hij er niet meer onderuit he...dan laat ik t waarschijnlijk niet meer door hem fiksen maar wellicht kan hij me schadeloos stellen door een financiele bijdrage...ofzo...weet t ff niet.....

Vertrouwen in hem en de be clinic is zeker zo goed als weg.....helaas....

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Barb, ik kon je verhaal natuurlijk al, dus voor mij is dit geen donderslag bij heldere hemel meer ( helaas)

Maar ik vind het niet netjes dat je voorgelogen bent. WTF inwendige lift, een specialleke... en dat Plovier niets van een inwendige lift weet.

Evenals dat je na een operatie in bed gelegd bent zonder bh, onder het mom "trek je eigen vodje maar weer aan wat je al maanden hebt en waar de rek en stevigheid wel uit is"

En als klappppperrrrrrr idd die gekantelde prothese, die dan 100% zeker goed zou zitten.

Ik hoop op een resolute diagnose als je straks een rontgen hebt gehad :35:

Tja, en dan idd :17:

Dan zal Plovier het echt wel willen herstellen, maar moet je dat zelf nog willen. Het is zo dubbel allemaal hè!

Ik zou zeggen : laat die gedraaide prothese herstellen, mocht dit er weer uitkomen vanmiddag. Nu heb je ook "niks" en dan is dát in ieder geval hersteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

(eer)Gisteren bij huisarts geweest en uitslag van de rontgen is binnen...de protheses zijn niet te zien dus helaas geen duidelijk bewijs op papier.

Gelukkig waren mn longen prima en schoon dus ook altijd leuk om te weten he.

Verder flinke slijmbeursontsteking in mn lin kerschouder dus die heeft hij ingespoten...pff was wel even wat minder maar ja...nogmaals ben geen mietje he, haha

Advies van huisarts is nu toch Plovier te mailen met alle bevindingen en eisen dat hij het op gaat lossen.

Mn huisarts zegt dat plovier t nooit zal toegeven dat die gekantelt zit maar hij zegt ook dat maakt niks uit al hij maar de prothese eruit haalt, opnieuw een holte maakt en dan goed terugplaatsen etc en die lift doet zodat t straks zit en geen kant op kan.....dan komt het wel goed....

Iemand nog tips?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat hij niet alleen een holte moet maken, maar hem ook inwendig moet hechten?

Hij heeft altijd los aangevoeld he, zeker de eerste lange tijd?

Ik heb geen tips, uit kostenbesparend oogpunt zou ik ook zeggen :

Terug voor de lift, en hem idd die prothese laten bekijken en herstellen :35:

Tja weet je wat het is. Al zou hij vantevoren zeggen dat die prothese goed zit en daar niets aan doet...

Hij moet de borst toch liften ( zou dat weer onder plaatselijke verdoving gebeuren??) ik kan me niet voorstellen dat hij de prothese gekanteld laat zitten als hij tijdens het liften bemerkt dat hij tóch gekanteld zit :17:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Babs,

Ik weet nog toen ik hier pas kwam piepen: ik was zo nieuwschierig naar jouw verhaal, zo veel cc en de geliefde/gehate dr. Plovier dan nog!

En hier zijn we nog steeds :(

Ik ben tot nu toe wel een tevreden klant van Plovier, maar had ik dit verhaal eerst gelezen tja....

Ik word steeds zooooo boos van deze verhalen, is het nu hij of mijn vorige arts, pfffff...

Geef gewoon je fout toe en los het op....

Dr Decoopman wilde mij uiteindelijk ook nog eens opereren, minder cc en waarschijnlijk nog eens betalen: no thnx! Ik snap best dat je vertrouwen weg is, was van mijn ook zo....

Ik wens je veel sterkte met wat je ook doet, meid!

En je boobs zien er super uit met die truitjesfoto!

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.