Ga naar inhoud

Barbara71 : 23 december 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

Aan de ene kant heel fijn dat je zo snel geholpen wordt, maar kan het toch niet vatten wat wij alle 3 voorhebben... Heb jij uitleg gekregen hoe dit komt?

In elk geval, t is net zoals Sporty in haar verslag zet: positief blijven en vooruit met de geit!

Ik wens je veel succes donderdag en houd de moed er in he! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh goed nieuws iig dat je zo snel geholpen kan worden,had al verwacht dat je een heroperatie zou krijgen,

ja vroeg me dus ook direct af,hoe zou zoiets komen,foute plaatsing ,teveel ruimte over,of wat??

neem aan dat je dat te horen hebt gekregen?

Veel plz nog in Belgen land,lkkr er even tusse uit,en t is mooi weer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Barbara,

Nou goed balen natuurlijk dat je voorgevoel toch uitkomt... maar fijn dat er donderdag al wat aan gedaan wordt. Gaat hij nu ook gelijk wat doen aan de symetrie van je borsten, en aan de rode littekens (misschien nog eea mooier hechten ofzo?), want je bent dan toch onder narcose, dan kan hij het beter maar gelijk allemaal tegelijk doen zodat je hierna echt overal vanaf bent en kunt gaan genieten!

Veel sterkte he meis....

Knuffel van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Piep...

Is niet morgen maar donderdag..1 maart en moet er 9u zijn...weer erg spannend nu hele tijd hier, zoveel voorbereiden, alle klanten willen nu vandaag en morgen nog komen dus loop mezelf bijna voorbij :44:

Maar donderdag 5u rijden en dan komt het allemaal wel goed.

Wat Ingrid ook al zei, trouwens meer van jullie over het verschil in borst, dat komt mi juist doordat de implantaat achterste voren zit en er geen hang is gekomen...maar zal dat zeker aan hem vragen...

Eigenlijk wil ik ook mijn borst met de rode littekens rond tepel dat die nog wat meer gelift gaat worden, is wat mij betreft nog steeds een hangtiet...

maar weet niet of hij dat meteen kan en wil doen want moet wel gelijk worden met links en die is nu nog onzeker qua vorm etc...pfff

Ben blij dat hij het serieus neemt en dat ik snel aan de beurt ben maar eigenlijk baal ik zo vreselijk..kan echt niet weer twee wk ofzo dicht met de studio :93:

Vandaag weer erg druk en ga vanavond weer ff lekker lezen op het forum, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Barb.

Kom voor jezelf op hoor meis, maak hem heel duidelijk dat je je andere borst ook nog vind hangen, en dat je 2 gelijke borsten wilt hebben. En vertel hem ook dat je een eigen zaak hebt en eigenlijk niet steeds dicht kunt gaan, dus dat hij het allemaal ineens fixt en je niet over een paar maanden weer een operatie moet om t gelijk te krijgen. Hij zal t zelf ook wel zien. Je wilt gewoon 2 mooie rechtopstaande borsten! Wel fijn dat je toch helemaal volgeboekt zit komende dagen zodat je je niet superzenuwachtig kunt maken, heel veel succes gewenst meissie!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii.

jaaaa het is donderdag.. ik dacht dat het woensdag was vandaag!! duh!

Ingrid... volgens mij bedoelt ze dat haar 'omgekeerde' borst zn uiteindelijke vorm nu niet heeft en dat plovier de andere borst dus onmogelijk op gelijke hoogte kan liften ;)

Pfff... succes barb met alle klantjes! Als ik dichterbij woonde kwam ik je even ondersteunen ;)

Heb je niemand in de buurt die in jou studio (in jou aanwezigheid) mee kan werken? Eigenlijk moet je spier wel weer 2 wkn bijkomen om te voorkomen dat hij terugschiet. Je bent continue met je armen en borstspieren bezig he in de studio :(

Verdorie!Lastig parket waar je inzit!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi....

Sorry voor de late reactie maar moest echt even bijkomen t weekend...

Donderdag was ik er half negen en was erg stil daar...naar kamer 4 gebracht om uit te kleden etc en iets na negen kwam Plovier even kijken en aftekenen....

Eerst dacht ik eigenlijk dat Valerie er niet meer werkte ofzo...kreeg steeds via mail reactie van Maria en ze was er uiteindelijk toch wel, pas toen alles achter de rug was in de middag..maar goed..

Plovier tekende mijn linker borst af en ging weer....de rechter was verder goed en ging hij nu niks aan doen...eigenlijk was ik wel wat teleurgesteld maar ja, kan m ook niet dwingen en was allang blij dat hij mijn linker ging fiksen.

Heel vreemd, vorige keer ging alles super relaxed maar nu kwam ik tegen half 10 in de operatiekamer met Tatiana en er was alleen nog een narcose meneer( ff woord kwijt, haha)

Toen moest ik gaan liggen..niks geen muziekje of warme tafel...maar liggen, koude plakker op mijn been en meneer deed infuus in rechterarm..zelf moest ik mijn arm omhoog houden en ging super onhandig...

vorige keer was er een gezellig gesprekje, leuke verlichting, muziekje etc..nu niks!

Infuus erin en duurde zo lang voordat dat spul erin kwam...was een ongemakkelijke stilte...en wist niks te zeggen, Tatiana was erg lief en hield mijn hand vast en zei dat het snel zou werken....ik zelf was erg wakker , toch niet meer nerveus maar een soort gevoel van oh ja..aan deze ingreep gaat er niks verdiend worden dus we doen ff low budget....was in elk geval geen leuke ervaring deze keer terwijl ik vorige keer erg bang was voor de narcose etc....maar juist nu was het echt niet leuk!

Toen ik wakker werd lag ik zonder bh(?!) met badjasje aan in mijn kamer terug en had veel pijn...volgens mij hebben ze dus door het low budget verhaal mijn tiet niet ook net als vorige keer ook nog plaatselijk verdoofd voor minder pijn na het wakker worden uit de narcose(?)..

Om een of andere reden werd ik ook heel boos wakker, omdat ik geen bh aan had voelde het vreselijk rot, bewoog en voelde niet stevig....

Ik wist wel dat ik mijn eigen bh mee moest nemen( tja zeg anders kostte het ze ook alweer een nieuwe bh!!) maar die hebben ze niet bij me aangedaan...

Toen ik eindelijk iemand zag was het half twaalf, toen kwam Valerie even kijken en zeggen als ik wakker ben dat ik naar huis mocht..ik zei haar van de pijn en toen ging ze pijnstiller halen...

Kreeg niet eens wat te drinken aangeboden of de vraag of ik iets wilde drinken? En had super dorst....ook dat ging vorige keer wel ff anders, toen kreeg mijn vent heerlijke koffie met bonbon en ikke cola...nu helemaal niks!!

Mijn vent was er natuurlijk ook bij en die heeft me heel voorzichtig in mijn bh geholpen, zo dat was echt eng....echt het idee dat alles weer zou verschuiven....

Maar ja...borst zag er nu al goed uit, echt als borst....wel gezwollen enzo maar zag meteen dat de prothese nu wel goed zat...en wist meteen dat deze al meteen vanaf begin vorige keer mijn prothese niet goed zat...

Dus die opluchting dat het nu goed zit was groot!

Valerie zei dat alles goed was gegaan en dat er helemaal niks gedraaid (!@#$%^&)zat en dat er veel kapsel is weggehaald en dat het goed is gegaan...thats it! Toen dacht ik al meteen, wat een bullshitverhaal van Valerie!

En dat ik zo naar huis mocht als het ging dus...

Maar goed, gelukkig was mijn vent er en die heeft uit mijn tas mijn eigen ibuprofen gepakt en 2x400 mg gegeven aan me en mijn zelf gelukkig meegebrachte blikje cola opengemaakt....dus pillen ingenomen en eigelijk wat gedronken...

Toen dat ging werken tegen de pijn en de suiker in de cola me iets beter deed voelen heeft hij me geholpen aan te kleden en heeft hij alles ingepakt om te gaan...

Op dat moment kwam Plovier ff kijken of alles goed was, en dat ik naar huis mocht gaan...ook hij zei dat alles wel goed zat, niks gedraaid(yeah sure !@#$%^&) en wel veel kapsel verwijderd...dus prothese eruit, schoongemaakt en weer erin...en dat hij wat klierweefsel heeft doorgesneden om wat meer hang te krijgen...

En over 2 wk de draadjes eruit, goede reis...

Dat was het...

Geen receptje voor antibiotica(haha gelukkig;)

Geen receptje voor littekencreme

Helemaal niks over mijn geld terug voor de zogenaamde lift links die er volgens zijn eigen woorden nooit heeft plaatsgevonden...

Niks over de onzin die Valerie me op de mouw spelde over de zogenaamde "inwendige lift"dat specialleke..

en niks over wat nu met rechtse tiet te doen.....

Onderweg in de auto nog veel geslapen en thuis lekker op de bank...

Nadat ik weer wat beter bij mijn positieven was kwam de boosheid.....de teleurstelling en bijna de ongeloof in wat er is gebeurt die dag...

Mijn conclusie is nu dat:

* Communicatie tussen Valerie en Plovier stukken beter moet

* Dat Valerie liegt, want ik zei bij 2 wk PO al dat het niet goed zat...heb ik hier op forum ook al gemeld....maar zij vond van niet dus...schandalig want had zoveel gedoe en geld kunnen besparen!

* Dat Plovier ook niet eerlijk is om zijn fout van 1e bv toe te geven....

* Dat het helaas voor mijn gevoel echt bij be clinic alleen om het geld gaat..

(zo jammer want hoopte echt dat het niet zo zou zijn!)

* Dat als je iets mailt met de vraag het ajb aan Plovier te laten zien, ze je terugmailen dat hij zegt om geen zorgen te maken dat het er goed uitziet, en als je dan Plovier ziet tijdens je controle dat hij daar totaal niks vanaf weet, en dat hij nooit de foto's heeft gezien!!!???! Daarom schrok hij zo van mijn rode ontstoken litteken rond mijn tepel...en toen hij met eigen ogen mijn misvormde linkerborst zag..hij direct wilde opereren en zelfs een andere afspraak voor mij ging verzetten...

Dat heeft hij gelukkig wel goed aangepakt, zodra hij me zag en constateerde dat het niet goed was heeft hij zsm actie ondernomen...

* Ik hoop wel dat door de veel te lange tijd met scheve prothese te hebben gelopen en rare vorm borst en daardoor geen gevoel in groot deel van die borst...dat het geen blijvende schade heeft veroorzaakt!

Ik ga straks ff mailen met Valerie dat ik over 2 wk voor mijn draadjes kom en dat ik per se wil dat Plovier dat doet en dat hij zelf mijn borst nakijkt. (ik ga natuurlijk wel eea met hem bespreken maar dat mail ik haar niet want dit moet even onvoorbereid gedaan worden van hen kant)

Want in Valerie geloof ik dus niet meer, die heeft voor mij alle geloofwaardigheid verloren!

Dit weekend nog eens foto's gekeken van de 1e bv in december, en toen was al zeer duidelijk te zien dat het niet goed zat..

maar ja wist ik veel...ik dacht dat het nog moest zakken en dat daarom de vorm zo vreemd was...en dat waar de prothese dus scheeft zat en tegen mijn borst drukte, wat dus zo rot voelde en pijnlijk, dacht ik dat het was door die zogenaamde inwendige lift!

Ook het feit dat de bolling van prothese meer onder mijn oksel zat dacht ik dat het nog moest indalen....

Zelfs op de foto's van dag 1 PO zie ik nu ik dit allemaal weet dat de blauwe plek links onder precies is waar de prothese scheef zat, en dus erg drukte op mijn weefsel en zelfs een bolling duidelijk te zien tegen mijn huid....

tja...

Ik zal straks wel even foto maken....maar nu is het gewoon blauw, gezwollen maar wel een "normaal" ogende prothese-borst..

Zeker voor nu 4 dagen PO.

Ik ga weer even bankhangen en ga nadenken wat ik in de mail ga zetten...

Liefs, Bar, XXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo zeg dat is een flink verhaal .....heel wat anders dan de eerste keer .hmmmm nemen ze het de 2x wat makkelijker allemaal.

Ik hoop wel dat het nu goed gaat komen voor je ...schrik ook wel een beetje er van vooral dat van valerie ...

Ik hoop wel dat ze lief voor me gaan zijn 31maart ...en ga hem mn schrift geven met al mn angsten daarin ook voor een misser in het opereren.

Iniedergeval heeeeel veel sterkte met je recovery!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Barbara,

Wat een verhaal zeg, pfff heftig en het is moeilijk om op dat moment er wat van te zeggen denk ik, doordat je moe bent en net onder het mes bent geweest, maar ik zal er zeker op terug komen. Want zo hoort het dus niet, de 2 de keer hoort hetzelfde te zijn als de eerste keer, eigenlijk horen ze je NOG beter te behandelen Zij, hebben de fout gemaakt niet jij, en jou gevoel is altijd het beste gevoel en vrouwelijke initiuitie daar kan niemand tegen op?????

Ik zal toch nog een gesprek met hem aangaan, ander blijf je er een rotgevoel aan overhouden, en je voelt je al zo rot door je operatie, die uiteindelijk niet goed verlopen is!! En dan die Valerie pffff daar zou ik ook eens een gesprek mee aan gaan hoor!!!

Hoop dat alles nu goed hersteld en dat je tevreden bent! En je weer alles kan op pakken goed rust nemen en niet te zwaar werken he!!!!

Dikke, lieve, kus sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Barbara,

Heftig zeg!

Terwijl jij lag te recupereren in kamer 4 lag ik op de operatietafel.

Ondertussen was Valerie er wel, zij trachte lief tegen me te zijn, maar het verliep bij mij ook zeer koeltjes. Anesthesist een vreemde man vond ik, maar ja ik wist niet beter dus boor mij heel normaal.

Cola en koffie hebben wij ook niet gezien ze, waren er nochtans van 11 tot 17 u gezien ik 1 u later dan gepland ben geholpen. Na de ok heb ik Plovier ook niet gezien, enkel Marie. En littekencreme is er zelfs niet over gesproken.

Maar ja wist ook niet beter.

Vind het zeer jammer dat de communicatie in de B Clinic zo slecht verloopt blijkbaar. En inderdaad als er iets mis is gegaan bij de eerste operatie, kunnen ze daar wel voor uitkomen.

Maar toch goed dat je snel bent geholpen en hopelijk is het nu allemaal goed en kan je binnenkort fier met je mooie grote boobies pronken.

Ik wens je een fijn herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Choucky,

Wat jammer dat het bij jou ook niet zo gezellig was...en dat was idd rare man he, zouden ze die van het uitzendburo hebben gehaald ofzo...vorige keer was het een hele lieve vrouw, die kwam zelfs later nog vragen hoe het ging...

Och en dat je een uur later werd geholpen is miss wel omdat Plovier mij vrijdag na mijn gesprekje ertussen heeft gezet :106:

Lag jij in kamer 3 toevallig??

Of zat je in de ontvangstruimte toen ik met mijn vent weer wegging? Wij reden in die groene toyota landcruiser...ik keek toevallig nog even naar wie er daar zat op de bank maar ik was zo suf, haha..

Maar heb jij wel antibiotica recept gehad?

Jij natuurlijk ook proficiat met je nieuwe boobs!!

Sterkte met wennen he!

groetjes, bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Choucky.....haha....ik zit echt suf te doen hoor...jij lag zoals je net zei al op de operatietafel.....sorry!!!

(komt vast nog door de narcose, maakt me nog steeds erg wazig zo af en toe!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Barbara,

Ik ben rond 13 u geholpen en lag op kamer 2.

Dat het niet zo "gezellig" was kon me eigenlijk niet zoveel schelen. Ik was zoooo moe van de spanningen van de voorgaande dagen... Was blij toen ik weggleed, :).

Blijkbaar moet ik achteraf in de kamer tegen mijn ventje meermaals gezegd hebben dat ik zo blik was dat ik kon slapen haha.

En antibiotica heb ik niet gekregen, enkel een recept voor de 3 pijnstillers , en die doen goed hun werk.

En blijkbaar heeft mijn ventje toch koffie aangeboden gekregen , ik wou ook drinken maar dat mocht nog niet door de narcose, weet daar helemaal niets meer van.

Ik ben ook nog een tijdje duf geweest maar nu alles weer OK. Begin me te vervelen van het niets doen, dus slaap ik veel en dat kan ik wel gebruiken, met een zoontje die al 3,5 jaar elke dag om7 u wakker is.

Hou ons op de hoogte van je herstel, hopelijk komt alles nu goed.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeeetje Barb, wat een verhaal! :(

Ik vind het zo erg voor je dat het je zo is vergaan deze keer :103:

Ik ben echt sprakeloos.... Ik heb je verhaal nu 3x opnieuw gelezen maar ik blijf met open mond zitten. :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ja, ik ben ook sprakeloos... had ik ook helemaal niet verwacht, ik hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen van be clinic.

Balen voor je hoor Barbara, goed dat je alles voor jezelf op een rijtje zet en toch een confrontatie/gesprek met Plovier gaat aangaan, dit moet uitgesproken worden, het is misschien langs beide kanten wat misgelopen door miscommunicatie... hopelijk lucht dat gesprek je wel op, want dit is geen fijn gevoel zo. Misschien heb je straks ook nog een littekencorrectie nodig bij je andere borst en durf je daar niet eens over te beginnen? Je moet met je pc gewoon op 1 lijn kunnen zitten, en elkaar goed vertrouwen, dat is heel belangrijk! Kan me voorstellen dat het niet prettig is om zo'n gesprek aan te gaan, maar wat ik heb gehoord over Dr. Plovier is hij echt een schappelijk man, dus dat moet wel goed komen, toch?

Nou meis, knuf van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Barbera.............Ik ben echt woeeeeeeeeeeeeeedend!! Eerlijk waar! :81:

Ik kreeg je verhaal niet eens in 1 keer uitgelezen ,zo kwaad maakt het mij! :80:

Ik leef ontzettend met je mee,en wat dr gebeurd is,vind ik dus echt niet kunnen,wat een drama. :93:

En die assistente ,mja daar is toch echt dr Plovier verantwoordelijk voor vind ik,dus die moet maar een betere regelen.

Als comminucatie verkeerd loopt kan er toch van alles mislopen,dus dat is toch juist heel erg belangrijk dat dat goed gaat?

Ik heb dr geen woorden voor,ben er letterlijk stil van .

Enige wat ik nu nog hoop is dat je niet nog een keer terug moet voor je andere borst.

Sterkte met je herstel ,hoop dat je voor alsnog erg happy bent met het resultaat. :01:

liefs Vlinder :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Babs,

Ik hoop zo erg dat je nu blij bent met je boobs? Hier is alles goed verlopen, so far so good...

Geef het even zijn tijd voor je mailt of een gesprek aangaat tot je minder emo bent, heb geen ervaring met jouw arts maar t lijkt me vreemd dat hij geen oor heeft naar je vragen.

Verzorg je maar nu,

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Zo hier ben ik weer even....

Vorige week maandag weer bij Plovier geweest en na enig overleg ging hij de rechter flink liften en meteen het lelijke

littekenweefsel weghalen,

de linker

heeft volgens hem en mezelf nog steeds abnormale vorm maar kan ook zijn door dat de prothese erg lang raar heeft

gezeten dus dat moet nu nog zakken.

Ik voel zelf helaas dat die linker nog steeds niet goed zit, voelt ook vervelend en beweegt af en toe...nu is die net 11 wk PO voor de 2e keer dus

toch mnaar ff geduld hebben maar weer.

Verder kwam ik aan vroeg om 7u, kreeg wat pilletjes van Valerie en mocht naar mijn kamertje en meteen omkleden in lekker zacht badjasje.

Plovier kwam even kijken, meten en aftekenen en toen nog 1 extra pilletje, hij zei me even te relaxen en hij zou me dan zo komen halen.....

Toen kwam plovier me in een paar minuutjes halen en liepen we naar de OK, lekker op de tafel en door pilletjes niet nerveus of wat dan ook!

Tatiana was er, ook zo lief als andere keren...

Kreeg lekker dekentje over mijn benen en toen flink gesopt met de betadine...netjes afgetaped met soort papieren lakens en toen paar kleine prikjes...

en was echt niet vervelend!!

Was daar bang voor na eerdere plaatselijke verdoving toen ik 15 was maar was nergens voor nodig dus.

Regelmatig de vraag of het goed ging onder mijn blauwe lekentje en soms nog beetje verdoving erbij en verder erg bijzonder om een borstlift mee te maken en alles te horen.

Was zeker niet eng, eerder erg interresant!

Hij heeft er ook veel werk van gemaakt en alles ging super relaxed( of kwam dat door de druggs??)

Ach was gewoon goed.

Muziekje op de achtergrond en tijdens operatie gezellig gekletst over weet ik veel wat allemaal, daarna lekker gewassen door tatiana, bh aan en naar kamertje terug, heerlijk bed in en toen nog even heerlijk geslapen...

Na kleine 2 uurtjes ongeveer aangekleed en lekker naar huis...geen pijn en erg blij door de "deze keer wel heel fijne ervaring"..

Door tape etc kon ik nog niet veel zien aan mijn boob maar hangen deed die in elk geval niet;)

Helaas was na paar dagen door de warmte mij doorzichtige film beetje losgegaan aan de onderkant en omdat ik zo bang ben voor weer

een infectie toch maar bij de apotheen nw film gehaald en plastic er voorzichtig af, hechttape niet aan gekomen en rondom weer steriel gemaakt door deppen met betadineoplossing..weer netjes dicht getaped en volgens mij gaat het helemaal goed!!

Over 2 weekjes mag het eraf en dan aan de lucht laten drogen, dus er hoeven geen hechtingen of knoopjes te worden weggehaald.

Voor zover weer mijn vervolg....en voor mijn linker komt het vervolg na de zomer wel weer!!

fotoos staan in de galerij.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.