Ga naar inhoud

Barbara71 : 23 december 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

woeiii woeiiiiiii jippie de pippeeieieiieieieiie!!! Je hebt ze je hebt ze nannannaaannnaaaa!!! :1big_boobs::1bouncingboobs::43: :43: :43:

Ooooh ben zo benieuwd (lees nieuwschieriggggg)!!

Hoe voeloe?? gaat hij een beetje? Goed de narcose in gegaan? Niet ziek... enz enz :

En en en en en??

Spannunnndddd! :136::153:

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden, bedankt voor de lieve berichtjes!! :105:

Even mijn verslagje voor nu..

7u in de clinic en mooi naar kamer 2( he piep..toeval??)

Toen gesprekje met Dr Plovier en het kleurplaatje spelen...zit ik er ook nog ff aan en meteen zwarte handen, haha...

Toen kwam de narcose-dame me halen en liepen we naar de ok...ff infuusje en de nodige anti-stress grapje en toe al beetje wazig en mocht gaan dromen over een nieuwe bikini voor de zomer te gaan kopen...en toen rust!

Bij wakker worden ff rot iets wat ze uit mijn keel haalden maar zou zonder beademing zijn dus geen idee wat was maar ach op dat moment was ik alweer blij...

En gelukkig waar ik zo bang voor was is niet gebuert, totaal niet misselijk geweest :127:

Toen van tafel naar rolstoel, in (martel)bh en naar mijn lekkere bed in kamertje terug...

Valerie kwam even vertellen maar volgens mij had Plovier me ook dat al verteld maar weet ik niet meer precies...dat er...tatataddaaattataaa

Links cereform rond 900cc is geplaatste via mijn tepellift...en rechts is ook tepellift en stukje borstlift zelfde model cereform 700cc geplaatst!

Rond 15u goed wakker, colaatje en bonbon van bij de koffie van mijn man gepikt, had zoveel trek!

Man ging ff naar apotheek en ik ben dan met infuus over mijn schouder gaan plassen...beetje wiebelig maar wel leuk om in de spiegel die megaboobs te zien :wub:

Want toen zag ik pas dat het toch echt zo was en was meteen liefde op eerste gezicht :123: ....

Ben benieuwd na deze paar weken....rond 15.30 aankleden, inpakken( door mijn liefste hoor)onderweg naar hotel en daar nu ff broodje gegeten, colaatje gedronken pillen geslikt en als zo de pijn wat minder is dan rijden we na de spits naar home sweet home!

Mijn grote wens is eindelijk uitgekomen!

Zo nu weer ff niet meer typen hoor, haha...

Liefs van hele blij Barbara met droomboobs :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow wat een goed geslaagd operatie! Dacht dat je 2 volledige liften kreeg joh! Maar dat is super, alleen een tepellift en de ander een stukje gelift. Dan krijg je echt megaboobs want dan is er zo goed als niet van jezelf weggesneden :43:

En niet ziek geweest... helemaal super!! Er gaat idd iets in je keel... ik ga er vanuit dat het toch een stukje beademing is hoor. Ik moest daarom echt perse mn madonna en tongpiercing uit volgens Valerie.

Gaaf hè.. je hebt ze!! wowww :1bouncingboobs:

Van harte gefeliciteerd met je droom die nu eindelijk is uitgekomen!!! hè, hè... het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat, namelijk MEGAkanonnen!!! :136:

Rust maar lekker uit, en die file zal wel klote zijn. Iedereen naar huis zo vlak voor de kerst!

Geniet ervan hè, en die armpjes blijven bewegen!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh even vergeten...

links 900cc Cereform Round Profile Very High Moderate velvet

&

rechts 700cc Round profile High Moderate velvet

en Dual Plane geplaatst.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lins,

Dank je, gaat eigenlijk heel goed...ben gewoon zo enorm blij en voelde me na de operatie totaal niet ziek etc..alleen wel pijn en suf maar verder eigenlijk heel goed...vanavond ook al goed gegeten en nu bijna klaar om te gaan slapen...

Kon het natuurlijk niet laten wat foto's te maken maar heb ze nu net even voor het eerst gezien en ben erg blij....

En hoe is het met jou? Al meer tevreden?

Slaap lekker voor straks, X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Barbara,

Ik heb net je verslagje gelezen. Jeetje,wat heb je veel gekregen! Dat moeten wel fantastische boobs worden! En ik vond mijn cc''s al veel ,hahaha! Op welke maat denk je uit te komen?

Hoe gaat het nu met je ? Ik hoop niet dat je al te veel pijn hebt.

Ik wens je een fijn en goed herstel toe, laat het je maar lekker allemaal aanleunen!

Groetjes,

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Barbera .... gefeliciteerd met je mooie boobs!!!!!

Fijn voor je dat alles goed is verlopen en dat je van die mooie grote boobs hebt gekregen, heb de foto.s al bekeken heerlijk voor je, nu lekker genieten van je vrije tijd en je mooi boobs!!!

veel liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo vandaag weer nw dag..

Ik heb heerlijk geslapen en enige pijn is wat trekken van mijn borstspieren door dual plain methode, maar verder beetje stijf en geen pijn...

Vanmorgen met wakker worden wel pijn dus snel ibu erin en gaat weer prima.

Aankleden, wc gaan, haren in staart doen, alles lukt...vlees snijden ook, natuurlijk wel voorzichtig en rustig maar gelukkig hoeft mijn man niet te helpen op t toilet, haha...

Moet mezelf echt inhouden want eerste wasje zit alweer in de droger... :140:

Verder heb ik zelfs op mijn zij geslapen en ging goed, slaap altijd op mijn zij maar mag dat eigenlijk??

Manlief is boodschapjes doen etc en ik ga nu nog even slapen, heerlijk!!

Liefs, Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden en Marco natuurlijk ;)

Vandaag dag 4 en ben iedere dag beetje meer blij....

Ik merk dat ik teveel doe met mijn armen en heb dan smorgens wat meer pijn, verder zijn ze iedere dag mooier en lijken met de dag groter te worden :wub:

Mijn kindertjes waren tijdens operatie gaan logeren bij ex en ze kwamen 2e kerstdag terug, die kleine jongen was helemaal verbaasd en vond ze zo mega groot, haha dat was precies wat ik wilde horen natuurlijk..

Moest ook wel lachen want hijh is 7 maar echt een borsten-knuffelaar, als sinds dat hij borstvoeding kreeg dus hij zei heel serieus.....hey mam, nu zijn je borsten klaar he, mag ik dan dat glazen ding?? Hahahaa, hij bedoelde die prothese die ik altijd in mijn bh droeg!

Dus ik vroeg waarom dan? Hij zei, oh die is zo lekker zacht en voelt naar jou!

Nou dat we dat niet gaan doen is duidelijk maar zo schattig...

En mijn dochter van 11 zegt dan hey mam ik lijk zoveel op jou he maar als dan later ook zulke mooie borsten wil dan gaan we ook naar die zelfde leuke dokter in belgie he!

Ze ging namelijk mee op consult naar Plovier omdat school toen een margedag had en was helemaal fan van hem..

En mijn oudste zoon van 17 is homo en zo leuk...die vind het helemaal gaaf dat zijn moeder dat doet en vind het allemaal prachtig!

Mijn man vond het eerst beetje eng met dat bloederige-gaasje etc...maar na gisteren toen ik me echt niet meer kon inhouden was het na eventjes al stukken minder eng, haha...

Moet wel zeggen dat tijdens sex het best eng is..eerst had ik bh uit zag dr super****uit maar na ff toch maar weer aangedaan want dacht echt dat ze er zouden afvallen, zijn best zwaar....haha...voor zover weer ff prive..

Al met al iedereen blij hier thuis!

Ik heb alleen nog steeds erg veel vocht, mijn buik is zo bol, lijkt wel 7mnd zwanger en mijn vingers ook ereg gezwollen...nog steeds kan ik mijn ring niet aan....plas echt veel maar ja was altijd al "zeikwijf" dus dat helpt denk ik niet genoeg...

Dus alle tips tegen vocht zijn welkom!

Maar nog steeds hele dag kan ik haast niet geloven dat het echt zo is, ze zijn van mij!!!!

Liefs, Barbara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je er zo blij mee bent :43: En je husb ook hahahahahahahahaha ;)

Hier weten de kids niet dat ik 'daaraan' geopereerd ben, ze denken aan mijn longen ( en hoe ze daarbij komen weet ik niet) Ik denk dat ze me wel eens in geuren en kleuren hebben zien wijzen naar mn borstgedeelte en automatisch bedacht hebben dat mijn longen daar ergens zitten hahaha :P Maar ze zijn ook een stuk jonger (oudste is 7), dus dan kun je ze nog makkelijk foppen :P

Wel leuk dat ze er zo komisch op reageren :D

Geniet ervan :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoihoiiiii,

Hier weer even kleine update..

Gister 6 jan in Overijse geweest en de draadjes zijn eruit!

Is erg mooi geworden en alles is netjes dicht...en ook erg leuk, mijn beide tepels doen het!!

Ik vroeg aan Valerie..die deed de draadjes eruit ivm drukke agenda Plovier....hoe het zit met die enkele lift en hoe ze dat doen, of ik dat geld zo terug krijg?

Zegt ze...maar bij u was een specialleke...er is aan andere borst ook gelift maar dan vanbinnenuit...zonder de tepel lost te moeten maken en hechten...(?)

Tja...toen wist ik ff niks te zeggenn want idd qua pijn en trekken gevoel zou het zomaar kunnen...die borst is ook veel gevoeliger dan die met mijn hechtingen rond de tepel.

Ook voelt het aan de binnenkant strak en trekkend maar toch vond ik het erg raar....want voor mij had best beide teleps een lift aan de buitenkant mogen krijgen, dan zien ze er in elk geval zelfde uit....

Maar ja??

Over paar wk op controle bij Plovier zelf dus vraag het hem maar even.....want miss heeft ze zich vergist....en is toch veel geld waar het om gaat he!

Maar dan nog..al zou ik voor :excl: euro zijn "genept"dan is het resultaat zo mooiiiii en heb ik dat er alsnog voor over gehad! :33:

Ik heb weer mooie foto gemaakt maar helaas lukt dat nu ff niet die te plaatsen...komt later wel..

liefs, Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Babara,

Dat ziet er goed uit je littekens gaan ook goed, maar ik vind ze wel groot, maar dat past gewoon bij jou heb ik het idee!!! Verder alles goed met je herstel?

Hier ook alles goed borsten dalen eindelijk wat meer in, nog niet helemaal maar vind ze nu echt wel mooier worden, dat had ik in het begin helemaal dus niet!

Littekens gaan ook heel goed en die van mijn buik ook, maandag is het drie weken en ik heb niet te klagen ok, kan nog niet helemaal plat liggen dan trekt het echt nog wel maar als dat alles is!!

Fijn weekend en genieten van je mooie boobs!!!

Liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.