Ga naar inhoud

Barbara71 : 23 december 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ondertussen aantal posts verder en zie mezelf niet bij operatieverslagen staan dus vandaar deze maar gestart...

Consult gehad bij Bergman in den haag bij dr Koopmann maar voelde niet ok en veel te duur en ook nog eens te weinig cc wat hij wilde plaatsen dus dat was een nee van mijn kant en toen in sept naar dr Plovier gegaan en was helemaal blij daar.

Alles vriendelijk, duidelijk en relaxt uitgelegd, mijn 40 vragen heeft hij zonder ongeduld beantwoord en toen kwam hij ook nog met de juiste maat die ik al in mijn hoofd had en ook een betere prijs...dus JA dr Plovier gaat mij weer mooi maken!

Aftellen is begonnen, heb er enorm veel zin in en gelukkig is hier zoveel info te vinden dus ben in elk geval redelijk goed voorbereid...

Eerst was het 12u aanwezig zijn maar Valerie belde of het dat 7u kon worden, joepie!!

In elk geval lekker vroeg op de dag en hele dag tijd om bij te komen in de kliniek..

Zit te denken om die nacht een hotel te boeken....maar aan de andere kant is het net voor kerst dus wil ik wel thuis zijn ook......en is maar 2 uurtjes rijden dus zal wel gaan? Alle tips hierover zijn welkom ;)

Als het is zoals ik heb besproken met dr Plovier zal het worden een borstlift en vergroting met Cereform siliconen 900cc high profile voor de spier.....

Wilde nog paar kgs kwijt en dat is nu helemaal gelukt dus kom maar op!

Eindelijk na 3 kids en veel afvallen zijn mijn grote boobs in aantocht!

Liefs, Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Brabara,

Ja, je kent het hè.... je gaat mij precies achterna kwa operatie ;) En die rit naar huis van 2 uur is goed te doen, alhoewel ik er ook om 07.uur moest zijn en pas om 16.00 uur wegging met als gevolg dat terugreis 4 uur duurde (zonder pijnstillers grrrr!!) dusse,be prepared.

Het duurt nog lang joh..... krijg er zelf de zenuwen van :( Alhoewel het al bijna november is:43:

Ben echt zó benieuwd naar het resultaat, gewoon omdat alles precies hetzelfde is, de cc's en de bortlift.Vraag me echt af of 'beginsituatie' bepalend is voor het eindresultaat of dat we dadelijk echt tweelingboobs hebben :152:

Succes met aftellen... iedere dag is er weer 1'tje hè :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Piep....

Ja pff duurt nog zo lang he...zou willen dat ik eerder kon maar kan de studio zomaar niet dichtgooien...en in dec ben ik toch dicht, vandaar.

Maar mocht ik prijsje winnen in de postcodeloterij dan ga ik bellen hoor met valerie!

ja ben idd benieuwd of we tweeling-boobs krijgen, haha! :1boobs::1boobs:

Ik hou je op de hoogte!

Ik krijg ze alleen op de spier en high profile, jij dual plane en EHP toch?

Zo ik ga nu echt slapen...doeg!

liefs, Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Piepke,

Had je de pijnstillers niet bij je dan?

Die heeft mijn vriend opgehaald bij de apotheek daar toen ze met mij bezig waren.

Het is op wandelafstand.

Ik heb de terugreis veel geslapen, was zo suf nog van de narcose. Had een kussen enzo bij me, die heb ik op het laatst achter mijn rug gepropt.

Ik moest onderweg 1x plassen (dat had ik helemaal nog niet gedaan in de kliniek...) dus dat was wel even een toestand bij het tankstation.

Was zo draaiierig, mijn vriend moest me continu ondersteunen. Die mensen zullen wel gedacht hebben. Leek wel straalbezopen...

Zoek de verschillen haha!

Ja dual plane en extra high zal wel verschil maken denk ik.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ze alleen op de spier en high profile, jij dual plane en EHP toch?

Och ja.. :( idd anders dus! Fucky...daar gaat mn tweeling hihi ;)

Hoe lang heb je vrij daarna Barb ?

@ Janine:neujjjj niksbij,ik denk die 1,5 uur red ik wel. Pijnstillers had ik in mijn woonplaats de week vtv opgehaald.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja Piep, haha...beetje erg positief gedacht maar van 22 dec t/m 9 jan vrij.....maar wel klanten gepland die ervan weten en waar ik dan wat meer tijd voor heb gepland...nu maar positief denken he!

En tweelingen zijn soms ook wel beetje anders toch;)

Liefs, Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje 900 cc voor de spier, worden flinke boobs !

Welke maat wil je zelf uitkomen?

Hoi Mii...ja worden groot als het goed is denk ik rond 85 E/F uit te gaan komen...is ook met lift dus ben erg benieuwd...kunnen eindelijk mijn bh protheses weg;)

Liefs, Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Barbara

Ik ga zelf ook naar het ziekenhuis en daar kost het ook erg duur.

daar betaal je ook al gauw 6000 euro.

ik ga zelf op medisch advies er heen.

Ik weet wel dat ze daar in het UMCG ook niet werken met veel cc

ik kan hooguit 450 cc krijgen en anders 385 ik heb nu 310cc mc ghan style 120

Ik snap het ook niet waarom dat is......... mijn plastisch chirurg zegt je kunt niet vol blijven proppen.

daar krijg je complicaties van wond wil niet sluiten...........

ik vind 450 ook best oke hoor.

leuk zeg gaan we samen aftellen.........ik ben iets eerder als jou.

namelijk 30 november.

Wat krijg jij van inplantaat? Ik zelf krijg natrell, da's een hele goede.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii...ja worden groot als het goed is denk ik rond 85 E/F uit te gaan komen...

Vergeet die E/F nou maar, daar ga je dik vet overheen :153:;)

Jouwe worden bigger dan de mijne want je krijgt ze ook nog eens voor de spier.

Ach, kunnen we samen in de kampeermarkt shoppen voor iglotentjes :152::152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was 3950 kwijt in het ziekenhuis met nacht. dus zonder nacht 3500 dus 6000 vind ik wel duur hoor!! 900 cc voor de spier sluit me bij piepke aan geen e of fje hoor hihi ;) succes!!:D

In NL bij Bergman(dr Koopmann) in Den Haag is het 6100 en dan nog de meerprijs extra voor meer cc en de bh dus kwam op bijna 7000 euro. (is met lift en meer dan 500cc)

Dus gewoon erg veel geld en nu betaal ik straks 4500 voor 900cc, incl bh en door een geweldige arts, dr Plovier.

Maar welke cup het gaat worden? Moeten wel groot zijn hoor, soort galia meloentjes;)

De datum komt al wat dichterbij maar duuurt me nog wel te lang...

He Piep, heb jij nog recente foto's?

En die iglo-tentjes...is dat met verwarming erin? Want was lekker koud vandaag he!

Liefs, Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa heb foto's maar die heb je volgens mij al gezien :P

En die iglotenten hebben geen verwarming, wel een klein keukenblokje :136:

Heet krijg je het vanzelf :3:

Heb je al een scheurkalender hangen :P:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep foto's gisteren bekeken...echt heel mooi hoor!

Scheurkalender op de pc ja....ik zou dr ook wel eentje hier op het topic willen maar geen idee hoe het werkt, haha blond he!

Nog 53 hele dagen en een beetje van dag 54, haha.....

Weet je gaat nergens over maar heb over je gedroomd, o o....dat je zei dat ze toch wel ongeveer hetzelfde waren, erg he ik ben er zo mee bezig!!!

liefs, Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zo...geld is overgeboekt dus betaald...nu nog 36 dagen.....heb dr zoveel zin in!!!

Weet iemand voor mij te zeggen wat ik beste kan aandoen en meenemen?

En lig je in je joggingbroek op de tafel of in blootje met operatiejasje aan?...

Ik dacht aan toilettasje voor na de operatie tijdens verblijf in clinic, elastiekje voor mijn haar

telefoon, joggingjasje en broek..hempje want bh heeft dan nog weinig zin, haha!

Maar iemand een gouden tip voor me?

Liefs, Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook een lekker joggingspak aan maar ze geven je een badjas, in die badjas ga je dan naar de OK en die leggen ze over je heen. Ik had lekker een boxershortje aan. Tip is gewoon om te ontspannen en voordat je het weet wordt. Je wakker!! Het gaat heel snel. Veel succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat idd in je badjas (van de kliniek) naar de ok... trekt hem uit (alleen je string/boxer/sloggi aan) en gaat op de warme operatietafel liggen.

Gouden tip: 2 heerlijke dikke hoofdkussen voor op de terugweg meenemen :P

Lekker die stol naar achter...kussen onder je hoofd en relaxen maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Vlindertje...

Bedankt voor de link...en idd daar is het ook wel prijzig he!..scheelt altijd nog meer dan 1000 euro met wat ik betaald heb,pff gelukkig maar want anders was dat wel heel jammer geweeest he!

Nu heb ik 4500 betaald en daar is het 5590 en dan heb ik nog de 900cc..is ook weer meerprijs...

Liefs, Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Poehoe....het is nu 4.10u op 23 december en ben gezellig in hotel in overijse, 10 minuutjes rijden van Be-clinic...

Kan niet slapen.....manlief dus wel.....

Heerlijk relaxed in bad geweest met rozenblaadjes en even groot onderhoud gehouden dus ben weer fris en fruitig zonder make-up en overbodige stoppeltjes en met schone haren aan het wachten en wachten en wachten tot we kunnen vertrekken.

Ik zou wel lekker broodje of glaasje champagne lusten maar ja, :47:

morgen dan maar he!

Ik hou jullie uiteraard op de hoogte hoor!

En Piep....ben benieuwd of het een eeneiige-twinboobjob gaat worden, haha :blush:

We zijn nu in overijse in het panorama-hotel, in de suite kamer 25 en is lekker groot, schoon, koelkastje, grote flatscreen TV en er zit een heerlijk ontbijtbuffet bij de prijs inbegrepen( alleen wel errug jammer dat ik niks mag eten he, haha!) En dat allemaal maar voor 115 euro per nacht per kamer....

Badkamer is wel wat gedateerd maar groot en schoon, en met heerlijk ligbad!

Ook Free Wi-Fi verbinding dus lekker forum lezen want slapen lukt toch niet meer.

Spookt vanalles door mijn gedachten, is thuis alles echt klaar voor paar weekjes weinig doen, en vooral waar ben ik aan begonnen :wacko: en dan ook nog net voor de kerstdagen :60: .....

Nou ik ga nog even proberen te relaxen en zodra het lukt zal ik jullie

mijn verslagje typen...... :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Barbera,

Heel veel succes straks gaat zeker allemaal goed komen hoor!! En het valt echt allemaal mee, nou ja nu ik gisteren de bekende witte band heb gekregen heb ik wel veel meer pijn, maar ik denk als dat alles is hebben we niet teklagen. Heb het gisteren gezien en was niet echt tevreden buik wel hoor! niet kijkent naar de vocht en een dikke bobbel bij me navel ook vocht mijn eigen borsten hingen toch nog onderop om het maar zo te zeggen en de implantaat zat helemaal boven dus je zag echt dat de implantaat veels te hoog zat of zit dus de band heb ik echt nodig nou die doet zijn werk wel heb echt veel meer pijn. Baal wel heb ik een lift + implantaten en een hoop geld betaald dat het er wel mooi en goed uit ziet ze zeiden dat ik gedukld moet hebben en dat het allemaal goed komt dat geloof ik ook wel maar kom zeg!!! Waarschijnlijk zatten ze goed maar zijn ze omhoog geschoven denk ikdan maar anders doe je toch meteen zo.n killing band om?? lijkt mij? Nou je zal wel erg nerveus zijn ben zo benieuwd hoe jij alles ervaart, hoop voor je dat het heel mooi word en dat je herstel heel voorspoedig verloopt ga aan je denken !!

Veel liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.