Ga naar inhoud

roo_ : 19 oktober 2011 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Robin van Wijk en word woensdag 18 jaar, ik heb voor mijn verjaardag een borstvergroting gekregen omdat ik heel erg met mijn kleine borsten in men maag zat.

Ik ben super zenuwachtig en vooral heel bang voor de narcose, dit komt omdat ik nog nooit in het ziekenhuis heb gelegen en het helemaal nieuw voor me is.

Ook heb ik een kots-fobie ik ben dus heel bang voor kotsen, en ben bang dat dit wel gaat gebeuren als ik uit de narcose kom..

Willen jullie mij please info geven over hoe of wat??

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Roo! waar word je geopereerd? en door welke arts? hoeveel cc en hoe gaan ze het plaatsen????

hoi Jolly,

Bergman clinics in Den-Haag door dokter Koopman,

Hij zou het onder de borstspier doen via mn oksel..

Alleen het probleem is dat ik cup AA heb en ik wil graag grote borsten maar het moet er wel natuurlijk uitzien,

dus ik had gebeld en nu moet ik woensdag een uur eerder komen en dan gaan ze nog kijken of het anders kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Jolly,

Bergman clinics in Den-Haag door dokter Koopman,

Hij zou het onder de borstspier doen via mn oksel..

Alleen het probleem is dat ik cup AA heb en ik wil graag grote borsten maar het moet er wel natuurlijk uitzien,

dus ik had gebeld en nu moet ik woensdag een uur eerder komen en dan gaan ze nog kijken of het anders kan.

begrijp ik het nou goed? woensdag op de operatiedag moet je een uur eerder komen om te kijken of het anders kan???

dat vind ik wel raar, zoiets hoor je ruim van te voren te bespreken, zodat je als "patient"de tijd hebt om je opties te overdenken...

pas op dat je niet overhaast te werk gaat hoor!

en waarom via je oksel????????? het is voor mij de eerste keer dat ik dit hoor op het forum, maar misschien weten de andere dames daar meer over...

je moet je wel beseffen dat het bij iedereen verschillend is wat er aan cc's inpast he?

als je slank en smal ben met geen borsten van jezelf , dan passen er ook minder cc's in!

Gelukkig kan je met niet zoveel cc's ook een grote cup behalen hoor, genoeg voorbeelden hier op het forum!

welke cup wil je?? houd er rekening mee dan bv een D cup (normale borst) groter over komt dan een D cup met een borstvergroting gekregen!!

Ik draag bv een 80E, maar het ziet er uit als een D

houd je goed aan het NIET ETEN voor de operatie, dan heb je minder kans op misselijkheid omdat je maag goed leeg is!( Ik heb zelf ook niets gegeten en maar een slokje water gedronken, en ik ben totaal niet misselijk geweest!)

Bang zijn voor de narcose hoeft niet, je zal zien het valt reuze mee, natuurlijk reageren we wel allemaal anders

succes en houd ons op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Roo.

Mag ik vragen waarom je voor deze kliniek hebt gekozen?

Of zat dat in de kado voorwaarden?

Ik zou niet over 1 nacht ijs gaan hoor met een borstvergroting.

Straks zit je met boobies en ben je nog niet tevreden. Je kunt het geld maar 1x uitgeven he?

Er zijn zoveel verschillende artsen en zoveel verschillende prijzen en technieken.

Daarnaast zou ik eerst willen uitzoeken, wat ik zelf mooi vind. Ronde implantaten of druppel.

En de ene arts plaatst meer CC's dan de andere. Als je bij meerdere dokters op consult gaat kun je de verschillende adviezen naast elkaar leggen en dan een goede keuze maken waar je achter kan staan!

Ik zou zowiezo niet voor plaatsing via de oksel gaan.

Dat is toch een langere weg te gaan, en meer infectierisico.

Zou gewoon voor een incisie in de borstploooi kiezen daarmee kunnen de meeste cc's geplaatst worden.

Natuurlijk kijkt een arts naar je bouw en je wensen. Maar echt zoveel artsen, zoveel verschillende smaken!!!

Succes!!!

PS: wat een super kado om te krijgen!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi roo,

ik ben in de Velthuiskliniek door dr.van Tits geopereerd. Ben super tevreden over de kliniek en de manier hoe alles gegaan is. Ik ben zelf ook bang om over te geven, maar ben na de narcose helemaal niet misselijk geweest. Ook het in slaap vallen vond ik eng maar daar heb ik niks van mee gekregen ik was ineens bam weg!!

De protheses hebben ze bij mij ook via de borstplooi geplaatst, en dual plane.Ervoor had een A en nu (na opmeten)een D!Maar het ziet super uit.

Ik zou idd wel nog eens nadenken over de plaatsing..

Veel succes..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi roo,

ik ben in de Velthuiskliniek door dr.van Tits geopereerd. Ben super tevreden over de kliniek en de manier hoe alles gegaan is. Ik ben zelf ook bang om over te geven, maar ben na de narcose helemaal niet misselijk geweest. Ook het in slaap vallen vond ik eng maar daar heb ik niks van mee gekregen ik was ineens bam weg!!

De protheses hebben ze bij mij ook via de borstplooi geplaatst, en dual plane.Ervoor had een A en nu (na opmeten)een D!Maar het ziet super uit.

Ik zou idd wel nog eens nadenken over de plaatsing..

Veel succes..

xx

Haai missC,

Bedankt voor je informatie, het is natuurlijk bij ieder mens anders hoe ze zich voelen ik moet gewoon maar afwachten..

Maar ben zooo zenuwachtig !! Ga nu allemaal dingen opzoeken en dingen erover lezen wat ik eigenlijk gewoon niet moet doen ,want maak mezelf helemaal gek haha.

Komt denk omdat ik zo jong ben en nog nooit eerder ben geopereerd of wat dan ook,

maar hartstikke bedankt voor je info!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Roo.

Mag ik vragen waarom je voor deze kliniek hebt gekozen?

Of zat dat in de kado voorwaarden?

Ik zou niet over 1 nacht ijs gaan hoor met een borstvergroting.

Straks zit je met boobies en ben je nog niet tevreden. Je kunt het geld maar 1x uitgeven he?

Er zijn zoveel verschillende artsen en zoveel verschillende prijzen en technieken.

Daarnaast zou ik eerst willen uitzoeken, wat ik zelf mooi vind. Ronde implantaten of druppel.

En de ene arts plaatst meer CC's dan de andere. Als je bij meerdere dokters op consult gaat kun je de verschillende adviezen naast elkaar leggen en dan een goede keuze maken waar je achter kan staan!

Ik zou zowiezo niet voor plaatsing via de oksel gaan.

Dat is toch een langere weg te gaan, en meer infectierisico.

Zou gewoon voor een incisie in de borstploooi kiezen daarmee kunnen de meeste cc's geplaatst worden.

Natuurlijk kijkt een arts naar je bouw en je wensen. Maar echt zoveel artsen, zoveel verschillende smaken!!!

Succes!!!

PS: wat een super kado om te krijgen!

x

Hoi Janine,

Ik heb voor deze kliniek gekozen omdat ik er veel goeds over las en me moeder hier ook is geopereerd.

Heb er ook heel goed over nagedacht hoor alleen ik ben gewoon heeel zenuwachtig !!

Ik heb heel weinig vel omdat ik best wel dun ben en daarom doen ze het via de oksel..

Heb ook veel op google gekeken over de arts en staan alleen maar positieve dingen op dus dat zit wel goed.

Bedankt voor je info,

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast gefeliciteerd met je beslissing! Ik ben ook bij dr koopman geweest, hij zal idd wel redenen hebben om het onder je oksel te laten doen.

Ik ben met 400 cc naar een cup 70f gegaan, lijkt op een normale d. Alvast heel veel sterkte!

groetjes samantha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast gefeliciteerd met je beslissing! Ik ben ook bij dr koopman geweest, hij zal idd wel redenen hebben om het onder je oksel te laten doen.

Ik ben met 400 cc naar een cup 70f gegaan, lijkt op een normale d. Alvast heel veel sterkte!

groetjes samantha

Dankjewel, was jij misselijk na je narcose??

ik heb nu cup AA en bij mij gaat er 350/400 cc in

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Roo_

welkomsmile.gif

spannend zeg je geplande borstvergroting,beloofd vast veel goeds als je van een AA komt met dit aantal cc,s

wel was ik even verbaasd bij het lezen van snede via de oksel,dat lees je niet vaak eerlijk gezegd,zou het zelf ook niet willen,want als er ooit wat gebeurd,een complicatie of een wissel,dan doen ze dat standaard via de borstplooi,zou op 2plekken littekens betekenen.

maar uiteraard is dat eigen keus,en doen als je je daar goed bij voelt natuurlijk.

heb alvast even je topic in het goede deel geplaats,zodat we gezellig mee kunnen aftellen naar woensdag voor jecool.gif

sucses...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Roo_

welkomsmile.gif

spannend zeg je geplande borstvergroting,beloofd vast veel goeds als je van een AA komt met dit aantal cc,s

wel was ik even verbaasd bij het lezen van snede via de oksel,dat lees je niet vaak eerlijk gezegd,zou het zelf ook niet willen,want als er ooit wat gebeurd,een complicatie of een wissel,dan doen ze dat standaard via de borstplooi,zou op 2plekken littekens betekenen.

maar uiteraard is dat eigen keus,en doen als je je daar goed bij voelt natuurlijk.

heb alvast even je topic in het goede deel geplaats,zodat we gezellig mee kunnen aftellen naar woensdag voor jecool.gif

sucses...

greetzz moontje

Haai moontje,

ja ik vind het ook heel spannend en het is al over 3 daagjes :ph34r:

het moet via de oksel omdat ik een hele kleine cupmaat heb en ik niet genoeg huid heb bij mijn borsten,

ik vind het zelf ook eng dat het via de oksel moet, maar anders kon er niet zoveel cc in..

ja bedankt voor het verplaatsen ik ben nieuw en snap er nog niet zoveel van haha.

dankjewel!!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wijffiejj!!!

Laat je nietgek maken hoor!!!! Gewoon niet aan denken ik heb ook helemaal geen last gehad van misselijkheid door de narcose!!!

Ik ben ook door dr koopman geholpen je kan mijn fotos bekijken in t album!!! Ik ben heeeeel tevreden over deze man net als nog een aantal van deze site!!!!

Hij zorgt er ook echt voor dat t bij jou natuurlijk is!!!!!

Al kijk ik naar mezelf hoor ik ook heel eel mensen zeggen na 2 weken al dat ze ze apsuluut niet nep vinden!!! Dat vond ik zelf ook t belangrijkst!!!!!

Wijffiejjj heel veel succes en TE veel lezen heeft ook geen zin!!! Hihi hij weet echt wat hij doet!!!!

Ook tijdens de operatie dag wordt je zooo lief behandeld!!!

Als ik weer iets zou doen zou ik zkr weer naar de bergman gaan!!!!

Succes!!!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wijffiejj!!!

Laat je nietgek maken hoor!!!! Gewoon niet aan denken ik heb ook helemaal geen last gehad van misselijkheid door de narcose!!!

Ik ben ook door dr koopman geholpen je kan mijn fotos bekijken in t album!!! Ik ben heeeeel tevreden over deze man net als nog een aantal van deze site!!!!

Hij zorgt er ook echt voor dat t bij jou natuurlijk is!!!!!

Al kijk ik naar mezelf hoor ik ook heel eel mensen zeggen na 2 weken al dat ze ze apsuluut niet nep vinden!!! Dat vond ik zelf ook t belangrijkst!!!!!

Wijffiejjj heel veel succes en TE veel lezen heeft ook geen zin!!! Hihi hij weet echt wat hij doet!!!!

Ook tijdens de operatie dag wordt je zooo lief behandeld!!!

Als ik weer iets zou doen zou ik zkr weer naar de bergman gaan!!!!

Succes!!!!

Xxx

heey,

suuuper bedankt voor je antwoord!! Het viel me namelijk op dat weinig mensen bij bergman zijn geweest op dit forum, teminste ik kon er weinig over vinden. Ik heb je foto's bekeken en ze zijn suuuper!! Ik krijg ook 350 cc mischien wel 400 maar dr koopman zou bij de operatie kijken, ik wil namelyk niet dat het er zo mega nep uitziet.

Ik moet woensdagochtend om 08.00 ik ben echt benieuwd!!

Dankjewell!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

het komt helemaal goed met jou en je aankomende nieuwe boezem! we zijn er allemaal doorheen gekomen,en kennen je zenuwen ook goed,hoord erbij,maar...straks heb je wle een nieuwe boezem,en dat is toch wel erggggg leuk!

nog 3dagen en dan yoepieeeee1bouncingboobs.gif

sucsemet de laatste dagen aftellensmile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee. Klopt maar de bergman is toch relatief de duurdere!!! Daarom denk ik!!! Maar echt hoe je daar wordt geholpen enz en de na zorg is ook heel goed!!!

Spannend hoor!!! Jaaa nou t komt echt goed hij weer wat hij doet!!! Je kan ook bij rtl programma gemist kijken opereerd hij ook borsten! Daar heb k de laatste dagen ook nog even naar gekeken doet je goed!!! Dan zie je ook gewoon dat hij echt kijkt wat t mooiste staat!!!

Gewoon vertrouwen op hem hij heeft al zooooo veel borsten gezien!!!

Ik zei ook heel duidelijk ik wil gewoon mooie borsten ie bij mij passen en waar niet iedereen gelijk denkt zooo die heeft nep borsten!!!

Hihi

Spannend wijffiejj!!! Maar t komt echt goed!!! Ik heb alleen 2e dag pijn gehad voor de rest eigelijk niet!!!

T komt helemaal goed!!! Hoop dat je dezelfde anastasist als ik heb dat was ook zo een aardige man!!!!

Hihi

Zal aan je denken woensdag!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben morgenochtend aan de beurt,

eindelijk grote boobs :1bouncingboobs:

maar ik ben zoo zenuwachtig en denk er de heletijd aan..

Word ik misselijk wakker ja of nee, en zit mezelf nog steeds helemaal gek te lezen..

Ik denk dat ik morgen na de operatie denk was dit het??

Maar ik ben nu nog heeel zenuwachtig,

Ik laat morgen wel weten hoe het is gegaan..

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes!!! En gewoon niet aan de misselijkheid denken!!! Je krijgt daar ook nog wat voor de misselijkheid! Gewoon vanaaf na 12e biks meer eten!! Je mag dan nog iets drinken water of appelsap!!!

Succes!!!!

Dankjewel,

Hoe is het bij jou bevallen want je bent ook door Koopman geholpen zie ik..

Was jij misselijk??

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

morgen is het jou BIG day,eindelijk!

hoop dat je nog wat kan slapen vanacht,hihi en misselijk zijn na ontwaken,de ene heeft het wle,de ander totaal niet,ff afwachten,maar een blikje cola op de terugweg in je hand,vericht al wonderen,en zeker gewoon lekekr alles op makje erna doen,komt helemaal goed,en dat straks met boobs1bouncingboobs.gif

sucses voor morgen alvast

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!! Morgen ben je aan de beurt!! Ik maak me ook de hele dag door druk (ik mag volgende week..) maar lieverd, gewoon niet aan denken en alles komt goed! Je hebt daarna wel een prachtige boezem!!

Ik wil je heel veel sterkte wensen! zet m op!!

liefs Tjuks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!!

Wat leuk zeg ik was ook 18 toen ik geopereerd werd :136:

Net als jou was ik echt bang om over te geven maar ik heb een piletje gehad en ik heb je totaal niet misselijk gevoeld echt niet!!

Heel veel succes meid komt echt goed :D

Het verhaal dat het via je oksel moet omdat je te weinig weefsel hebt vind ik persoonlijk wat raar :blush: Ik had ook niet veel weefsel en heb ook gewoon onder de borstplooi gekregen, ook al heb je weinig weefsel er kan maar een maximaal aantal cc's in dus via oksel of borst maakt met cc's niet uit normaal :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.