Ga naar inhoud

aan schaffen sport bh


Aanbevolen berichten

hallo risje.......

je hebt een goede sport bh nodig da's heel belangrijk om een goede aan te schaffen.

ikzelf heb een anita sport bh met compressie en voorsluiting en ik heb er een speciale exstra band bij gekregen.

die heb je ook nodig he.

dus neem wel een goede sport bh.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

de martelband is een elastiekenband, die je in het begin draagt, net boven je borsten, hij duwt je borsten omlaag,

het schijnt te helpen met indalen..

de meeste dames vinden hem heel vervelend, vandaar de naam...

Okee maar is niet noodzakelijk dan? Omdat mijn pc daar niks over heeft gezegd, en gezien ik ook zelf voor een sportbh moet zorgen zal ik ook geen band krijgen, of moesten jullie die ook zelf kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai Risje80

ik heb zo'n band er bij gekregen, ik heb m'n sport bh op recept kunnen kopen.

http://www.workmed.nl/anita-compressie-behabandage-inclusief-postopbelt-1095-p-383.html

ik heb er zelf 89,00 euro voor betaald.

als je hem zelf moet kopen kost die 119,00 euro.

groetjes vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een geld zeg!!! Ik doe het wel zonder band, de pc heeft er er niets over verteld dus ga er vanuit dat het niet noodzakelijk is.

Ik heb verschillende merken bh`s voorbij zien komen in dit topic, dus dat word shoppen en passen binnenkort!! Ik moet zeggen dat ik eerder uit kijk naar lingerie shoppen :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.