Ga naar inhoud

aan schaffen sport bh


Aanbevolen berichten

Hey Vlinder,

Pfff 3 dagen wat een ramp he :11: Geloof trouwens dat men schoonmams toen der tijd ook zoiets moest blijven in het ziekenhuis.

Als de chirurg erop aandringt 1 of misschien 2 nachtjes te blijven zal dat niet zonder reden zijn natuurlijk. Op zich kan het fijn zijn, lekker alles bij de hand, oogjes dicht en zoveel mogelijk slapen. Alleen als je er inderdaad niet het type voor bent is het wel een ramp. Zo ben jij dus ook merk ik :P

Zeker over je heen laten komen joh, misschien zit alles gewoon heel erg mee en mag je gewoon naar huis ;) Blijft afwachten natuurlijk, dan maar beter ingesteld zijn op een nachtje blijven. Leuk is anders, zeker als je al zo vroeg aan de beurt bent.

Ik heb gelukkig geen drains gehad :D Lijkt me ook niet fijn brrrr bah hahaha

Liefs Femmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

@Vlinder 1960.. Ik kreeg die sport bh direct aan na mn bv..

@ vrouwtje..geen bh ???? Dat heb ik echt nog nooit gehoord???

inderdaad vlinder, geen bh, geen verband, geen drains (want dat lees ik hier nu ook) en geen draadjes... enkel 2 sneetjes die dichtgelijmd zijn...

maar ik heb dus ook van niks 'tegendruk'... was geen lachertje om recht te komen uit bed of zetel en dat lukt me eigenlijk pas sinds gisteren op mijn eentje, zonder hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon dat pas na enkele dagen rechtop zitten zonder hulp,maar dat terzijde,vind t allemaal nogal vreemd klinken eerlijk gezegd,welke kliniek is dat?

en hoeveel cc heb je nu dan?

AZ Nikolaas in Sint Niklaas

ik ben 1, 59m weeg 54 kg, had een A-kleine B en heb nu rechts 180 en links 195 bijgekregen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vlinder,

Ja joh je weet nooit, zeker als je zo voeg al aan de beurt bent.

Zal voor je duimen in ieder geval :D Hahaha herkenbaar dat je je fretje niet ken missen! Ik heb dat net zo met natuurlijk men kleine maar ook men Beagle. Ken echt niet zonder men Beagle :P:11:

Beide keren geen drains, Dr. Nio werkt daar niet mee. Denk dat dat ook overal weer verschillend is, want je leest wel vaker over drains. Alleen lees je ook weer dat de meerderheid geen drains krijgt. Stond ook hoog op men vragenlijstje, krijg ik drains? Lijkt me echt niks nee :11: Keer extra vragen kan nooit kwaad natuurlijk :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai femmy

lief dat je voor me duimt.........

ik heb al die keren dat ik ben geopereert die rot drains gehad.

die drains doen vooral zeer als ze eruit moeten na ongeveer 3 dagen.

je moet dat eventjes inademen en dan trekken ze hem er uit.

ik vond dat geloof ik nog het vervelends van al die ok's (LOL)

de pijn op zich valt wel mee is goed te doen met goede pijnstilling.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallow,

Ik heb mijn anita bh met compressie opgehaald D/C

wat valt dat ding klein uit zeg........... ik heb nu een C en hij past eigelijk nu al perfect.

rekken die bh mee?

wie kan mij dat vertellen...........ik trek eigelijk nooit sport bh's aan (ik sport nooit) (LOL)

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foutje....................

Ik bedoelde D/E

hallow,

Ik heb mijn anita bh met compressie opgehaald D/E

wat valt dat ding klein uit zeg........... ik heb nu een C en hij past eigelijk nu al perfect.

rekken die bh mee?

wie kan mij dat vertellen...........ik trek eigelijk nooit sport bh's aan (ik sport nooit) (LOL)

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai femmy

Ik vind dat ding nu al strak zitten (LOL)

En dat moet ik straks 3 dagen achter elkaar in zitten?

Die ritssluiting is ook niet bepaald makkelijk gaat erg stug.

maar goed het zal dus wel goed zijn dan.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo femmy

Hij zit strak om mijn middel heen..........het is een lang ding haha die verder gaat als de onder kant van m'n borsten.

ik denk dat de cup wel mee veert net als stretss.

jij kunt toch ook je oude sport bh nog aan?

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh strak om je middel, die onderband dus. Die zit bij triumph ook best smal. Kan je de omvang ruimer kiezen bij Anita? Misschien anders wel een idee, omdat je toch wat vocht vasthoudt na de operatie en dan knelt die misschien alles af.

Ik draag nog steeds men 75F bh en zit inderdaad super, maar men oude 75D triumph hoef ik niet te proberen.

Die knelt echt alles af pffff hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Femmy

alles trouwens goed met jou?

Ik heb die BH al gekocht, ja eventjes 89 euro neer geteld. wat een geld zeg maar heb gelijk hem aan gediend bij mijn ziekenfonds.

nu maar eventjes afwachten of ze hem vergoeden.

De plastisch chirurg heeft alles opgemeten bij mij dus ik ga er dan vanuit dat dit oke komt..hij past ook wel maar vind het ondingen die bh's.

normaal heb ik ook wat groter maar de sluitingen dan op het eerst gaatje hahahaha. ik draag altijd met beugel.

ik ga er van uit dat het goed komt, ik denk alleen dat die drain plat gedrukt gaat worden maar goed dat zal ik nog wel kenbaar maken daar...........en mocht het echt te klein zijn gaat hij zelf maar even naar de apotheek van het ziekenhuis om te ruilen haha.

ja toch kan die best wel eventjes doen voor mij.

hij moet hem ook aan trekken (LOL) dat zal wel een gedoe zijn meteen na de ok.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi hoi,

Ik sluit me ook even aan bij dit topic. Ook ik moet zelf mijn sport bh kopen. Ik vraag me alleen af of voorsluiting een must is?

Ik kan me voorstellen dat je bij een normale sluiting onmogelijk is om aan en uit te doen. Ik heb namelijk al sportbh`s, maar allemaal met gewone achter sluiting. Ik krijg ook dual plane, dus lijkt me niet echt fijn om dan een bh aan en uit te doen. Hoewel er volgens mij geadviseerd wordt om de bh dag en nacht aan te laten.

Zou een zwangerschapsbh ook voldoende steun geven?

Groetjes Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.