Ga naar inhoud

marcha.v.haastrecht : BVK : 13 okt. 1ste consult : Dr. van Selms : SLAZ : A'dam


marcha.v.haastrecht

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik ben een meisje van 17 jaar

en heb als cupmaat 75 f, en heb al ruim een half jaar pijn in me rug, nek en schouders.

nu ben ik afgelopen donderdag bij dr van selms geweest. en krijg ik een borstverkleining.

ik kijk er alleen nu wel tegen op. en ben ik bang dat het fout zou gaan

of dat ik niks meer erin voel.. ook ben ik bang dat het heel lang pijn doet en dat je niet op je zij kan slapen:(

ik ben nieuw hier op het forum en ik weet niet waar ik deze zou moeten plaatsen.

alvast bedankt

marcha van haastrecht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marcha,

Welkom op het forum!

Ik zou je aanraden om de operatie verslagen van ons te lezen zodat je een beetje kan lezen hoe het bij iedereen gegaan is en je misschien minder bang bent?

De pijn beleving is bij iedereen anders. Ik heb totaal geen pijn gehad en kon na een paar dagen al op mijn zij slapen.

Groetjes Lianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo lianne,

hartstikke bedankt ik ben inderdaad al rond aan het kijken.

en lees veel intressante verhalen.

ik ben benieuwd

xxx marcha

Hoi Marcha,

Welkom op het forum!

Ik zou je aanraden om de operatie verslagen van ons te lezen zodat je een beetje kan lezen hoe het bij iedereen gegaan is en je misschien minder bang bent?

De pijn beleving is bij iedereen anders. Ik heb totaal geen pijn gehad en kon na een paar dagen al op mijn zij slapen.

Groetjes Lianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Lekker rondneuzen hier en inlezen, dan kom je vanzelf alles te weten wat je wil (en veel vragen natuurlijk!)

(vind het nog steeds apart wat een enorm verschil echte en nep borsten hebben. Ik ben dolgelukkig met m'n 65F, en juist geen last. Gek hé?!)

Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI MARCHA!! mooie naam heb je !! (mijn dochter heet ook zo)

welkom op het forum!! je kan het beste lekker veel lezen hier, zo kom je steeds meer te weten!

Mijn stiefmoeder heeft heel lang geleden een borstverkleining gehad, geen id welke cup ze had, maar als ze rechtopstond kwamen ze tot op de eettafel!! ze waren echt giga, ze had dan ook altijd pijn in haar rug en haar bh bandjes stonden in haar schouders gegroefd, ze liep ook wat voorover gebogen.

na de operatie (ankermethode) had ze een mooie c cup over en ze is er altijd heel erg blij mee geweest!! de littekens waren bij haar vrij snel bijna verdwenen..

Volgens mij is de pc die jou gaat helpen een hele goede, ik heb wel eens wat over deze arts gelezen op het forum!

Ik wens je heel veel succes en ik hoop dat je straks supertevreden bent met je :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum macha...ik zelf ben nu bijna 4 weken PO van een bvk....dus als je vragen hebt beantwoordt ik die graag..

Liefs,

:36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dat wel een paar weken duurt, maar daar kan ik over een paar weken over meepraten. Ik ben ook absoluut geen rugslaper, dus daar zie ik best tegenop. Ben nu ook al aan t oefenen met rugslapen, maar dat is nog niet echt een succes haha. Gelukkig heb ik nog 6 weken ;-) Bij een aantal dames heb ik gelezen dat ze makkelijker op hun rug sliepen met behulp van een voedingskussen, dus die heb ik ook alvast gekocht. Op zich ligt dat best prima om tv te kijken ofzo, maar slapen.......... Ik oefen dus nog even verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben nu bijna 4 weken PO en kan alleen nog maar op mijn rechterzij slapen en dat doe ik sinds vorige week..mijn linkerkant is nog te pijnlijk...in het begin wil je dat zelf ook niet hoor...tis best pijnlijk maar het is voor iedereen anders...met behulp van een voeding kussen en een grote kussen onder je matras zodat je beter ligt gaat het ok op mijn rug slapen en het is ook beter zo om in het begin niet al te veel te steunen met je armen om uit bed te hoeven komen......en tis wonderbaarlijk dat ik het zeg aan gezien ik geen rugslaper ben.. :4:

De meeste dames verblijven maar een nachtje in het ziekenhuis en gaan de dag erna naar huis :7: dat heb ik ook gehad :D

xx ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marcha,

Ik heb mijn BVK vorige week gehad op 11 oktober.

Ik ben wel een Belg, misschien dat het er hier ietsje anders aan toegaat (merk ik soms wel op dit forum)

Ik moest 3 dagen (2nachten) in het ziekenhuis blijven.

Bij mij is er aan elke kant meer dan 400 gr weggenomen (van een F85 naar een C85)

Bij mij valt de pijn 100 % mee, zelfs mijn armen kon ik al vrijwel onmiddellijk normaal gebruiken.

De 2de nacht in het ziekenhuis kon ik al voorzichtig op mijn zij slapen (zelfs met de drains erin)

Ik heb dit aan de PC gevraagd, en zolang dit geen pijn deed was het geen probleem.

Dus sinsdien slaap ik gewoon terug op mijn zij.

Dit zal natuurlijk bij iedereen verschillend zijn.

Er lag een meisje naast mij die een borstprothese had laten plaatsen, die kon absoluut nog niet op haar zij slapen.

Ik ben nog steeds heel erg blij met de ingreep.

Ik kan geen spiegel voorbij lopen zonder naar mijn borsten te kijken.

Ook voel ik het verschil al enorm in mijn nek en schouders.

Ik wens je alvast veel succes!

Gr

Danielle

dank jullie wel allemaal!

hoe lang heb het geduurd voordat jullie naar huis mochten?

en na hoeveel dagen kan je op je zij liggen?

aangezien ik eigenlijk niet op me rug kan liggen:$

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi danielle zo dat is wel mooi dan idd

ik heb vandaag me brief gekregen van me verzekeraar

en hij word vergoed.. ik ben zo blij!!!!

Hoi Marcha,

Ik heb mijn BVK vorige week gehad op 11 oktober.

Ik ben wel een Belg, misschien dat het er hier ietsje anders aan toegaat (merk ik soms wel op dit forum)

Ik moest 3 dagen (2nachten) in het ziekenhuis blijven.

Bij mij is er aan elke kant meer dan 400 gr weggenomen (van een F85 naar een C85)

Bij mij valt de pijn 100 % mee, zelfs mijn armen kon ik al vrijwel onmiddellijk normaal gebruiken.

De 2de nacht in het ziekenhuis kon ik al voorzichtig op mijn zij slapen (zelfs met de drains erin)

Ik heb dit aan de PC gevraagd, en zolang dit geen pijn deed was het geen probleem.

Dus sinsdien slaap ik gewoon terug op mijn zij.

Dit zal natuurlijk bij iedereen verschillend zijn.

Er lag een meisje naast mij die een borstprothese had laten plaatsen, die kon absoluut nog niet op haar zij slapen.

Ik ben nog steeds heel erg blij met de ingreep.

Ik kan geen spiegel voorbij lopen zonder naar mijn borsten te kijken.

Ook voel ik het verschil al enorm in mijn nek en schouders.

Ik wens je alvast veel succes!

Gr

Danielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou van harte gefeliciteerd met je goedkeuring...nu nog een datum en dan kan je lekker gaan aftellen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marcha:-)

dat is echt fijn nieuws voor je zeg!! Gefeliciteerd!

Ik zag dat je rond juni volgend jaar voor je bvk wil gaan....moet je daar

18 jaar oud voor zijn?Ivm met uitgegroeid zijn?

Spannend voor je allemaal en fijn dat je bij dezelfde arts gaat waar

je moeder is geweest,dat geeft wel een veilig gevoel zeker? :-)

liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey allemaal,

ja idd het geeft me wel fijn gevoel en ik moet zolang wachten omdat hij zo'n grote wachtlijst heeft hellaas tot die tijd moet mijn vriend

me masseren:P en moet ik gewoon ff doorzetten maarja nog max een half jaartje ofzo.

dus ja aftellen doe ik zeker en ik ben benieuwd

ik ga morgen bellen met het ziekenhuis en ben benieuwd

of ze me al een datum kunnnen geven.!

xxx marcha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Marcha,

En? Heb je al een datum gekregen wanneer je geholpen kan worden?:-) Ben benieuwd!

Laat je vriend inderdaad ondertussen maar lief zijn best doen :-P

(vind hij vast niet erg,hahaha)

liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey nee ik word gebeld als ik aan de beurt ben. de wachtijd bedraagd 4 maanden.

maar dan zit ik nog met school

maar kan als het goed is voor me verjaardag geholpen zijn.

duurt dus nog 6 maanden.

en nee vind hij idd niet erg haha

xx

hey Marcha,

En? Heb je al een datum gekregen wanneer je geholpen kan worden?:-) Ben benieuwd!

Laat je vriend inderdaad ondertussen maar lief zijn best doen :-P

(vind hij vast niet erg,hahaha)

liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

hoi allemaal!,

ik heb een vraag

als jullie weten dat jullie een borstverkleining krijgen.

en daar kijk je dus ook naar uit.

maar sta je vlak voor kerst in een kledingwinkel

en ga je kleren passen. nou dat had ik dus laatste weekend,

en ik keek dus in de spiegel en ik kijk naar me borsten en dan vind ik ze vreselijk

groot en lelijk:( gewoon deprimerend eigenlijk.

terwijl ik daarvoor er dus geen last van had!

ik hoop meer te horen

xxx marcha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.