Ga naar inhoud

Roken


roo_

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik krijg woensdag mijn borstvergroting, ik mocht 2 weken voor mijn BV niet roken en dat heb ik geprobeerd alleen is dat niet gelukt.

Ik ben wel van 15 sigaretten per dag naar 1 a 2 sigaretten per dag gegaan, er zijn zelf ook dagen dat ik niet heb gerookt.

Een vriendin van mij haar tante heeft stevig doorgerookt en die was heel ziek uit haar narcose gekomen.

heeft iemand op dit forum ervaring hiermee?? ik weet dat het voor mij nu al telaat is maar ben wel benieuwd hoe dat zit.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook gewoon gerookt

zelfs op de dag van de operatie

ik ben niet ziek geweest

mijn arts zij tegen mij op consult

ik heb liever dat je op de dag wan de operatie rookt

als dat ik helemaal stijf sta van stres omdat ik niet gerookt heb

heb op de dag wel minder gerookt hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben altijd wel netjes gestopt voor me operatie,maar.....dag van de operatie zelf,kan ik dat dus niet,van de zenuwen,en gewoon zelf op weg in de auto,uur voor operatie gerooktblush.gif

je word e rniet misselijker van uit ene narcose,het is meer heel slecht voor je wondjesherstel,omdat je doorbloeding wat minde ris dan,want roken vernauwd je bloedvatensmile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nou dan ben ik toch wel een bikkel hier. Toen ik besloten had dat ik echt een bv wilde ben ik in januari gestopt met roken. Vervolgens in maart pas consult en week later operatie. En ik rook nog steeds niet :) Maar ik mag sinds 6 weken geen chocola meer eten my god dat vind ik echt vreselijk ik leef normaal daar op. Iedereen heeft zo zn zwaktes helaas, maar ik zou 10x kunnen stoppen met roken als ik maar weer choco mocht eten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nou dan ben ik toch wel een bikkel hier. Toen ik besloten had dat ik echt een bv wilde ben ik in januari gestopt met roken. Vervolgens in maart pas consult en week later operatie. En ik rook nog steeds niet :) Maar ik mag sinds 6 weken geen chocola meer eten my god dat vind ik echt vreselijk ik leef normaal daar op. Iedereen heeft zo zn zwaktes helaas, maar ik zou 10x kunnen stoppen met roken als ik maar weer choco mocht eten!

Dat is wel heeel knap inderdaad !!

Ik ben al trots dat ik zoveel ben geminderd,

maar hoezo mag je geen chocola dan??

Daar zou ik dus totaal geen moeite mee hebben, eet noooit chocola :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb altijd veel jeuk en huidirritaties en loop nu een tijdje bij de dermatoloog ervoor. En uit mn test bleek dat ik zo allergisch als je maar zijn kan ben voor nikkel. Nu wist ik wel al dat ik allergisch was vanaf jongs af aan maar omdat ik in de hoogste gradatie van heeft hij me op een nikkelarm dieet gezet.. Blijkbaar zit het ook in voedsel en dat wist ik dus niet. In chocolade zit eigenlijk het meest per gram en dat is nu dus uitgesloten om te eten. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gerookt tot een dag voor de operatie en na de operatie 4 dagen niet daarna wel weer even gezondigd haha...

Nu probeer ik het toch wel weer vol te houden!! roken is en bijft slecht! Maar een vriendin van mij heeft ook gewoon

doorgerookt tijdens haar bv en bij haar was er niks aan de hand!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook gewoon door gerookt en zelfs 1 uur voor de operatie nog 1 :blush:

Wel geminderd zoals jij, maar echt stoppen kon ik dus ook niet.

Ben ook niet ziek ervan geweest.

Maar net wat ridydj zegt, beter "matig" roken als stijf van de zenuwen.

Al blijft niet roken zeker beter, zeker voor de genezing zoals moontje zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Great news meiden. Ik rook echt nog steeds niet. En heb in het weekend de nodige stress wel gehad kan ik zeggen. Snakte er gigantisch naar die stomme sigaretten. Heb ze gewoon laten liggen en de rest in de kliko gegooid. Vond en vind het nog verschrikkelijk hoor zonder die stink stokken. Maar ik zet hoe dan ook door.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wat goed zeg, ik wist niet dat je al twee weken van te voren moest stoppen????wel de dag van te voren... ik krijg 7 nov. Me bv en kan echt niet stopen nu hoor,dan word ik helemaal gek van de zenuwen....triest maja je moet toch ierts.....

Is dat dan gevaarlijk?????

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mede rokers. Ik rook ook en heb nu voor de 5e x borstontsteking. Eigenlijk een ontstoken melkklier. Volgens de chirurg rookt bijna iedereen die dit oploopt. Misschien is het daarom ook wel beter als je stopt omdat je anders na de operatie borstontsteking op kan lopen. En ik kan jullie verzekeren dat je dat niet wilt. Maar goed ik vind het ook erg moeilijk om te stoppen. Ik wens iedereen succes met stoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee.... Ik lees zoveel verschillende verhalen over het wel of niet stoppen met roken.....

Ik ben sinds afgelopen maandag gestopt. Om precies te zijn heb ik om 14:00 uur mijn laatste gerookt. Ik heb er afscheid van genomen :24:

Het kost mij zoooo veel moeite! Juist omdat er iets spannends aan zit te komen waarbij je behoefte aan een ontspannende sigaret zo groot is.

Ik vind mijzelf wel heul erg flink dat ik het nog steeds niet gedaan heb :43: Maar omg! Wat een humeur heb ik zeg!

Voor alle stoppers onder ons: Heel veel sterkte! Het valt niet mee....

Liefs Mirjam

P.s. Namens mijn vriend heel veel sterkte voor alle partners van degene die stoppen/gestopt zijn met roken :74:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.