d-raakje Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 hallo dames,Ik vroeg me af ik vind het namelijk een beetje raar! Gisteren kreeg ik in mijn rechterborst als ik in beweging kwam soms als ik zateen: ik omschrijf het maar als zuigend en of trillend gevoel (weet niet hoe ik het moet benoemen) in mijn borst elke keer op verschillende plekken?! Is dit normaal, sinds vandaag heb ik het heelsoms ook in mijn linker borst! hoort dit erbij? zo kort na de operatie.... ik vind het een beetje eng dat er iets niet klopt ofzo!liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 Ik dénk.... dat het vocht is.Je hoort waarschijnlijk ook een 'knisperend' geluidje,of dat gaat nog komen.Vocht is heel normaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissC Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 van dat geluid en gevoel schrok ik ook in het begin.Het was bij mij wel weer snel weg!!Wat piepke zegt, het zal idd vocht zijn.xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stylista Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 Herkenbaar, bij mij hoorde ik de eerste dagen borrelgeluidjes... Dat was van het vocht... Het was snel over hoor!Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
d-raakje Posted October 16, 2011 Author Share Posted October 16, 2011 ik hoor het niet zoals jullie het zeggen, maar ik voel het! Is het dan anders of dan nog steeds hetzelfde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissC Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 bij mij leek het ook op gekraak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 ik hoor het niet zoals jullie het zeggen, maar ik voel het! Is het dan anders of dan nog steeds hetzelfde? Ja hahaha is hetzelfde.Iekssss vond het zelf een heel gek en eng iets Vocht zit er nog wel even,maar dat knisperen,en dat ploppen is na een week wel weg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schorpioen87 Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Ik heb er ook last van, in de ene borst al bij 2 dagen po bij mijn andere sinds 2 dagen. Is echt een gek gevoel he! Denk dat je er niet te veel druk om hoeft te maken, als ik het zo lees herkent iedereen het wel een beetje.Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.