Ga naar inhoud

Zwangerschap


Gast Daan

Aanbevolen berichten

Hallo,

Weet er iemand wanneer je weer zwanger mag worden na een BV?

Ik zie verschillende tijden op internet staan. De een heeft het over 6 weken, ander weer 9 maanden!!

Ik wil binnekort een BV maar ook over een jaar een kindje......kan dat wel? Of kan ik beter wachten tot na de zwangerschap?

En hoe lang mag je na de zwangerschap een BV laten doen?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm, oke, daar had ik niet eens over nagedacht. Tegen een vriendin van mij werd gezegd dat ze 9 maanden moest wachten totdat ze zwanger zou worden.....

Zou het kunnen zijn dat iedere arts hier weer anders tegenover staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal best dat iedere arts er anders tegenover staat.Is met meerdere dingen,zoals het dragen van een sportbh na de operatie...ik noem maar iets.Maar als je binnen een jaar zwanger wil worden zou ik echt wachten tot na de zwangerschap.Je borsten veranderen enorm tijdens de zwangerschap en nadien.

Ik zou het echt even uitstellen tot nadien!!

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Mols1234

Ik zou zeggen als je van plan bent om borstvoeding te geven, absoluut wachten tot 6 maanden na je borstvoeding.

Ze gaan er enorm van hangen volgens mijn pc.

Anders gewoon doen.

Ik heb geen borstvoeding gegeven, en mijn borsten zijn niet heel veel veranderd, alleen iets gaan hangen wat er alleen maar natuurlijker uit ging zien.

En wat betreft de tijd: vraag gewoon aan de pc. Meestal zeggen ze allemaal wat anders.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi daan,

ik ben nu 3 dagen PO, en in de wellness hebben ze mij ook verteld dat je met een BV wacht tot je kinder wens vervuld is omdat je borsten erg veranderen na de zwangerschap. Mijn nicht is nu 3 jaar PO en is nu terug zwanger en zij ziet nu eigenlijk heel erg af van haar borsten omdat bij een zwangerschap de borsten zwelen en daar heeft ze nu erge pijn van dus als ik van u was eerst de kindjes en dan een BV. Ik zelf heb ook gewacht en mijn kinderwens is vervuld ik heb 1 gezonde zoon en voor ons is dat voldoende. Ik had voor de zwangerschap een A-cup ook niet echt veel maar ja ze waren wel stevig. Ik heb dan borstvoeding gegeven en had niets meer over dan lege theezakjes. Nu heb ik dan na 6 jaar een BV en heb er geen minnut spijt van.

succes met je beslising en twijfel je praat dan eerst een met je PC die kan je de beste raad geven.

liefs dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.