Ga naar inhoud

Karin71 : Nieuw uit de Caribbean.


karin71

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Karin,woon in de Caribbean en overweeg al jaren een borstvergroting,ik ben 1.80 lang en weeg 85 kilo,en heb maar 85a,veel te klein vergeleken met de rest van mijn lijf.ik ben nu 40 jaar en twijfel of ik niet te oud ben om dit te doen.Er is een kliniek in Las Vegas waar ze fly inn programs doen,ben er eigenlijk wel aan geintereseerd.maar heb zoveel twijfels,wordt er gek van.ben er bijna heel de dag mee bezig,zal ik wel zal ik niet.ben bang voor de complicaties en dat ik zover weg van een kliniek woon,als er iets gebeurd dat ik niet ala minuut geholpen kan worden.ben blij dat ik dit forum heb gevonden,kan ik wat rond neuzen.groetjes Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Karin,

Welkom! :D

40 is zeker niet te oud hoor meid voor een bv!!! :38: Ik was er ook al 36 toen ik m'n bv liet doen, nog geen moment spijt van gehad! Weet zeker dat dat bij jou ook zo zal zijn, alleen spijt misschien dat je het niet vroeger hebt laten doen, dat zou wel eens kunnen hihi ^_^

En twijfels zijn ook heel normaal hoor meid, hebben we hier allemaal wel mee af te rekenen gehad. Ook dat je er heel de dag mee bezig bent is heel herkenbaar! :D Wens je veel lees- en postplezier op het forum, hier vind je zeker al veel antwoorden op je vragen.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal bedankt voor jullie lieve reakties.

Zal zeker veel op het forum gaan rond neuzen en vragen stellen.

Hier op deze website staat over het fly inn programm.

www.surgispa.com

het is de kliniek in Las Vegas waar ik contact mee heb voor mijn bv.

groetjes Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.