karin71 Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Hallo ik ben Karin,woon in de Caribbean en overweeg al jaren een borstvergroting,ik ben 1.80 lang en weeg 85 kilo,en heb maar 85a,veel te klein vergeleken met de rest van mijn lijf.ik ben nu 40 jaar en twijfel of ik niet te oud ben om dit te doen.Er is een kliniek in Las Vegas waar ze fly inn programs doen,ben er eigenlijk wel aan geintereseerd.maar heb zoveel twijfels,wordt er gek van.ben er bijna heel de dag mee bezig,zal ik wel zal ik niet.ben bang voor de complicaties en dat ik zover weg van een kliniek woon,als er iets gebeurd dat ik niet ala minuut geholpen kan worden.ben blij dat ik dit forum heb gevonden,kan ik wat rond neuzen.groetjes Karin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rianne1977 Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Je zult hier vast alle antwoorden vinden! Veel succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Hey Karin, Welkom! 40 is zeker niet te oud hoor meid voor een bv!!! Ik was er ook al 36 toen ik m'n bv liet doen, nog geen moment spijt van gehad! Weet zeker dat dat bij jou ook zo zal zijn, alleen spijt misschien dat je het niet vroeger hebt laten doen, dat zou wel eens kunnen hihi En twijfels zijn ook heel normaal hoor meid, hebben we hier allemaal wel mee af te rekenen gehad. Ook dat je er heel de dag mee bezig bent is heel herkenbaar! Wens je veel lees- en postplezier op het forum, hier vind je zeker al veel antwoorden op je vragen. Liefs, Link to comment Share on other sites More sharing options...
shaartje Posted October 15, 2011 Share Posted October 15, 2011 Hoi Karin,Welkom Nee hoor je bent nooit te oud naar mijn mening zolang je je er gelukkiger door gaat voelen!Mag ik vragen wat een fly-inn program inhoudt?GroetjesShaartje Link to comment Share on other sites More sharing options...
karin71 Posted October 15, 2011 Author Share Posted October 15, 2011 Allemaal bedankt voor jullie lieve reakties.Zal zeker veel op het forum gaan rond neuzen en vragen stellen.Hier op deze website staat over het fly inn programm.www.surgispa.com het is de kliniek in Las Vegas waar ik contact mee heb voor mijn bv.groetjes Karin Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolly Posted October 15, 2011 Share Posted October 15, 2011 hoi Karin,veel leesplezier hier en neem de tijd om te beslissen!! en 40 is nog hardstikke jong!!!Ik ben 43 en vind mezelf nog lang geen oud wijffie hoor!succes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.