Jump to content

Meiden met kapselvorming gezocht!!

Marisjuh

Recommended Posts

Heey meiden

Ik blijf de laatste tijd toch wat dubben :unsure:

Ik heb links te veel kapsel waardoor deze harder voelt en ook boller is. Bij het buikiggen voel ik een nare druk en heel soms steken. Mijn rechter is lekker zacht ik voel echt duidelijk verschil hihi. Mijn arts vond het erg zonde om het te laten weg halen omdat het nog maar weinig is en het er nog zo mooi uit ziet! Nu ben ik het met hem eens als het zo bijft nou laat het maar even zo :blush:

Toch twijfel ik wat als het erger word ja dan gaat het voor mij een probleem worden, ook met het krijgen van kinderen gaat dit voor problemen zorgen? Ik wil dolgraag een aantal jaren wachten en na kinderen wisselen voor meer cc plus het kapsel laten weg halen. Maar zijn er meiden die me nu kunnen vertellen of het in de loop der jaren veel gaat veranderen? Als je het weg laat halen komt het terug?

Mocht ik een her laten doen aan mijn linkerborst kan dit pas in mei ivm school

Ook als ik terug denkt heb ik het ''kapsel gevoel'' al meteen vanaf de eerste maanden gehad, heb ik dus in het begin te veel gedaan waardoor er vrijwel meteen te veel kapsel zat? Heb met links behoorijk veel gedaan ook in het begin..

Ik heb al contact gehad met meiden waarbij het binnen 2 jaar zo erg veranderde dat d borst er ook anders uit zag :blush: Maar ook waarbij het licht blijft... kortom wil eigenlijk niet weer onder het mes maar liever over aantal jaar plus wissel :unsure:

Dit leek me ook een handige plek voor meiden met kapsel om wat meer info te krijgen :136:

Heel erg bedankt!!

• 2 weeks later...

Hey Marisjuh:-)

hoe gaat het nu met je?Je zat eraan te denken om evt volgend jaar mei te gaan voor een herstel he?

Heb je het gevoel dat je borst links,constant blijft nu?Of heb je er wat meer last van gekregen?

In ieder geval kun je straks lezen hoe vlindertje en ik dit zullen beleven:-) Misschien helpt je dat wel.

Nog een maandje voor ons allebei dus we zullen jullie wel op de hoogte houden.Spannend hoor...

fijne avond nog,liefs B

@ Baby

Lief dat je reageert!! :136:

Hihi ook dit is zo verschillend! vergeleken met een half jaar is het echt wel verergerd maar nu is het wisselend ene moment dat ik ja en het andere moment nee het is nog hetzelfde.... :unsure: Ik ben heel blij dat ik kan lezen hoe het jullie vergaat en vooral of het weg blijft hihi! Heb je mischien ook foto's?

@ Schorpioen

Wat ik met teveel bedoel is dat ik eigenlijk alles na 1 week weer deed (ik kleede mezelf aan waarbij ook mijn armen redelijk hoog kwamen. Vooral met links deed ik dit want ben links) :blush: Ik ben dus bang dat ik links vanaf het begin te veel belast heb, heb namelijk vanaf het 3 maanden al het gevoel er klopt iets niet....

Maar dit hoeft niet de oorzaak te zijn hoor is een gokje :blush:

Ik doe eigenlijk mijn eigen verzorging vanaf een paar do PO al helemaal zelf. Ik houd er echt niet van dat mijn vriend mijn haren moest wassen, mij afdrogen en aankleden. Sinds een paar dagen doe ik eigenlijk alles alweer zelf. Zelf koken, boodschappen tassen inpakken, strakke broeken omhoog trekken. En laatst zelfs stiekem een nieuwe deur de trap opgetild. Ik hoop dat ik mij laat afremmen door jouw verhaal dus houd maar vol dat de kapselvorming komt door te veel doen.

Ik hoop dat je er een beetje goed uit komt met jouw kapselvorming. Echt balen!!

Meid je doet het goed hoor als je je armen maar gewoon laag houd en voel je pijn luister naar je lichaam ;)

Ik denk dat ik gewoon een pech vogeltje ben bedoel 1 tot 3 % en mn rechter borst voelt echt super!! Links is ook geen baksteen hoor, maar voelt soms gewoon wat vervelend.

Maar kapsel vorming komt niet door veel te doen!!!

Ik denk dat het mischien bij mij een beetje pech was en iets te snel alles willen doen maar is een gokje!!

Dankje meid :116:

Hey Marisje:-)

ja,ik ben ook heel benieuwd of het wegblijft:-) En over dat teveel doen....na ongeveer een week heb ik mijn hele huis gestofzuigt.Ik heb geen man die ik lief aan kan kijken;-) dus moest het toch gebeuren.Omdat ik astma heb,en 2 katten...werd het tijd.Als een 80 jarige weliswaar,hahahaha.Waar ik normaal een kwartier over doe,kostte mij nu een uur.Ik probeerde zo min mogelijk kracht te zetten en trok met rechts langzaam de stang naar mij toe steeds.Niet terugduwen met kracht maar ietsje optillen en weer naar voren gooien.Laag bij de grond.Links niet eens gebruikt en toch kwam daar toen al een flinke bult op,rond diezelfde periode(ik ben rechts,doe ook alles rechts).Ik heb dit ook aan mijn pc verteld maar hij zei ook dat dat niet de reden zou moeten zijn voor kapsel.En het klopt wat je zegt...armen laag houden:-)

Ik heb foto's gezet in de galerij.Op 1 foto heb ik mijn armen omhoog om jullie te laten zien wat er dan met die linkerborst gebeurd.Die wordt helemaal naar boven getrokken en trekt lichtelijk opzij ook.Ze staan dan best ver uit elkaar,raar gezicht.

Vervelend voor je meis,dat je meer last hebt gekregen :-( Gelukkig niet constant en elke dag...

Jaaaa!! Ik ga je zeker gedetailleerd op de hoogte houden:-) hopelijk positief voor mij en met een beter gevoel voor jou in de toekomst:-)

fijne avond nog! liefs B

Heey meid!

Wat fijn om te horen dat kapsel echt niks te maken heeft met te veel doen ^_^

Wel knap zeg dat je alles helemaal zelf deed, nu moet je je ventje wel overhalen hoor om meer te doen hihi

Ik heb net je foto's bekeken en wat jij hebt met je armen omhoog heb ik echt maar heel minimaal! Mijn borst komt wel hoger en ronder maar niet kleiner. Wel rot hoor en het lijkt alsof hij niet helemaal wilde dalen?

Als ik zo kijken naar jou en vlinder heb ik het nog maar heel licht ik heb echt alleen meer een rondere borst die stugger voelt maar verder ''nog'' niks!

Lief dat je me op de hoogte houd ! Ben echt benieuwd :116:

Ja,gek gezicht he?hahaha

Ik heb wel het gevoel dat dat wat erger is geworden,dat omhoogtrekken en samenknijpen.Als ik de foto's bekijk van 5 mnd po en nu..dan is de linkerborst wel ietsje

gedaald maar heel minimaal inderdaad...dwarseling!Die mondor ook al aan die kant toen,haha :-P

Echt fijn om te horen dat jij het in heel lichte mate hebt,ik hoop echt voor je dat je er niet meer last van zal krijgen,want dat is ook niet gezegd he?Dat dat gebeurd.

Toch heel vervelend dat je niet prettig ligt op je zij en buik.Zou dat nog kunnen veranderen denk je?...

Ja,ik zal mijn zoontje vragen of hij de zwaardere dingetjes wil tillen voor me.Hij wordt al 12 jaar en is al een sterke kerel aan het worden,hahaha.Verder zet ik alles van tevoren al laag neer.Pannen,borden...zal ik mijn huis een hele grote beurt geven voor de 29e.Dan hoef ik het de eerste tijd een beetje bij te houden:-) Ik neem gewoon lekker de tijd voor alles,al ben ik even bezig:-) ...hahaha,ik gebruikte trouwens veel meer mijn voeten toen he?Als ik bv de kattenbakken opzij wilde zetten dan tilde ik ze op,nu shoof ik ze opzij met mijn voet.Je wordt wel creatief met oplossingen:-) Mijn haren wassen deed ik ook meteen de dag erna,maar dan deed ik mijn hoofd naar voren buigen helemaal en op zijn kop wassen.:-)

liefs B

• 1 month later...

Hey Marisjuh:-)

Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe het nu met jou gaat! Blijft je boobie een beetje stabiel met het kapsel?

Of heb je er wat meer last van gekregen?(ik hoop zooo van niet...)

Ben je er voor jezelf al uit wat je wil gaan doen?Als ik mij goed herinner....wilde je misschien volgend jaar mei

voor een herstel gaan he? :-)

Nou....ik kan je wel iets meer vertellen over mij,haha

Ik ben 2 dagen geleden geopereerd.Ze hebben het kapsel met succes kunnen verwijderen bij me...yeahhh!! :136:

Ik ben trouwens veel beter uit de narcose gekomen dit keer,dat was al een hele verbetering :-) Niet misselijk of duizelig geweest.

Ik heb gisterenavond goed kunnen kijken toen ik weer mocht douchen en wauwww.....ik ben blij joh! Ze ziet er eindelijk net zo

normaal uit als haar tweelingzussie.Die rare bult op mijn borst is weg,ze hangen nagenoeg nu WEL op gelijke hoogte,ze zijn nu

even breed(mijn kapsel tittie was veel smaller om te zien) dus al met al ben ik toch wel heel blij dat ik ervoor ben gegaan.

Alleen het idee al....dat het erger had kunnen worden..brrrr...

Ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je er niet teveel last van hebt.

Fijne avond nog! xxxxxxx liefs :-)

Heey meid!

Wat lief dat je aan me denkt hihi!

Ondetussen gaat het wel goed! Heb het idee dat het mischien iets strakker is geworden maar ik ga proberen tot mei te wachten, als het zo blijft denk ik toch dat ik wil wachten na kindjes. Ik weet nu dat er een oplossing is en net wat je zegt dat ze beide gelijk en even zacht kunnen worden :136: Ik heb wel momenten dat ik baal, als ik lig vind ik het toch wel een harde bol terwijl rechts dan zo lekker zacht is.... als ik sta is het weer minimaal dus nog even wachten hihi :blush: Zou erg tegen een nieuwe operatie opzien, ook vraag ik me af of het wel echt zo vergoed word als is gezegt...

Wat fijn meid dat alles goed is gegaan ben zo blij voor je :D Merk je veel van de pijn?

Ik ben stiekem heel erg benieuwd of je al foto's hebt :blush: ik ben heel blij met je hihi nu weet ik mocht ik ooit willen het helemaal goed kan komen :136: Weetje ook wat ze hebben gedaan?

Heel veel beterschap en ga lekker genieten meid!

Knuff

Hey marisjuh:-)

Ik ben blij te horen dat je klachten niet heel veel erger zijn geworden:-)

Ja,dat strakke gevoel is niet fijn he?Ik had het net als jij...vooral als ik op mijn buik lag.Echt heel

pijnlijk was het ook weer niet hoor,maar het voelde gewoon niet lekker.Hard ook inderdaad.

Net wat je zegt...je kunt altijd nog voor een operatie gaan! Alleen werd het bij mij binnen het jaar

vergoed na je BV.Als ik bv volgend jaar maart ermee had gekomen,was het voor mijn eigen rekening geweest

en ik schrok joh!Van de prijs.....1700 euro! Hahaha....zetten ze er meteen een gouden piercing in ofzo?

Dus ik ben heel blij(en netjes van ze) dat ik de herstel operatie vergoed heb gekregen:-)

Ik ervaar het deze keer als wat pijnlijker dan de vorige keer,maar omdat het maar 1 kant is is het ook wel

weer een groot voordeel.Ik kan nu veel meer doen met rechts en mezelf makkelijker uit bed heisen:-)

Vandaag valt het trouwens best mee hoor...eergisteren en gisteren had ik meer last.Ik heb ook heel goed

geslapen vannacht(dat is toch het beste medicijn he?) dat scheelt een hoop.Douchen gaat ook beter dan vorige

keer...dus al met al heb ik het deze operatie beter getroffen:-)

Wat ze precies hebben gedaan....ze hebben hetzelfde sneetje weer opengemaakt en de prothese eruitgehaald.

Daarna hebben ze stukje voor stukje het kapsel eruit gesneden en de holte schoongemaakt.De prothese weer

teruggeplaatst en voila! ;-) Dinsdag mag ik de pleister eraf halen onder de douche.

Ik ben trouwens wel verrast dat ze echt bijna op dezelfde hoogte hangen nu,dezelfde vorm hebben en dat die

rare bult weg is bovenop.Daar ben ik echt blij mee.De vorige keer irriteerde die strakke band mij zo,dat ik m na

2 dagen wat losser heb gedaan...maar dat ga ik dit keer niet doen.Ik heb met een pen een klein stipje gezet tot

waar hij moet komen...en zo strak laat ik hem tot dinsdag:-) Dan zal het deze keer wel goed gaan komen!

Ik zal eerdaag wat foto's maken voor de gallerij...als de zwelling wat minder is:-)

Fijne avond meis! xxxxxxxxxx liefs

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.