Ga naar inhoud

Tjuks: 24 oktober 2011: Dr. Fresow : Medisch Centrum Waalre


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

24 oktober "mag" ik...dan krijg ik mijn borstvergroting! Heb er zin in!!!!

Ik vind het wel leuk om na de operatie een verslagje te schrijven, vandaar mijn topic!

Ik heb met de pc afgesproken dat hij tijdens de operatie gaat kijken met een pasprothese wat het mooiste en natuurlijkste resultaat gaat geven, hij heeft 250-275-300 besteld in medium en med+ profile van mentor.

Ze worden dual plane geplaatst..

Ben erg benieuwd wat het gaat worden, ik heb verschillende foto's laten zien aan de pc, wat ik mooi, en totaal niet mooi vind. Hoop dat hij dat een beetje waar kan gaan maken!

Ik ben benieuwd of hier nog meer mensen zijn die geholpen zijn door dr.Fresow!

Liefs mij

**Eindelijk borsten, hoe zou dat zijn??**

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hij zit inderdaad in Helmond/Waalre en Deurne... Fijne man! Nou, over twee uurtjes gaan we naar de kliniek, ben redelijk rustig, beetje gespannen..Heerlijk geslapen! :-)

Nog even lekker knuffelen met de kindjes en dan gaat het gebeuren..kan het zelf haast niet geloven! :101:

Nou, hopelijk kan ik vanavond een klein verslagje schrijven over hoe alles gegaan is!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja! Ze zitten er! Rond half 2 werd ik wakker!

Voel me wel redelijk, het valt me eigenlijk nog niet Echt tegen. Het enigste waar ik Tot nu toe Echt last van heb is de druk, wat is dat naar zeg!

Er zitten ronde protheses moderate plus van mentor in, 275 cc. Dual plane, en ik Ben Er Tot nu toe (enikziezegeeneens) erg blij mee!

Hoop dat ik morgen vanaf de pc verslagje kan schrijven, Dit Doe ik vanaf mijn telefoon en dat ik niet Echt fijn! Morgen ook drains uit en verband af!

Trusten, Liefs mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal! Vandaag eindelijk mijn verslagje..heb veel in bed gelegen, was zo duizelig.. vandaar pas op dag 4 mijn verslag!

Moesten om 10.45 uur in Waalre zijn alwaar ik meteen een pilletje kreeg om wat rrustig te worden, was er gespannen voor de narcose..

Om exact kwart voor 12 werd ik opgehaald door dr. Roel Fresow en wandelden we naar de ok, daar mocht ik op bed gaan zitten voor de foto's en het aftekenen, wat een onwijs leuke (en dan heb ik het niet eens over knappe:-)) chirurg is dat! Hij stelde me meteen erg op mn gemak! Het zweet klotste onder mn oksels vandaan maar ik moet zeggen dat dat steeds aan minder werd..haha

Hij vroeg me nog eens wat ik nu echt wilde, of ik in mijn eigen woorden wilde vertellen wat ik nou graag zou willen. Heb ik nogmaals verteld dat ik graag natuurlijke en niet al te grote borsten zou willen.

Toen mocht ik gaan liggen, iedereen stelde zich voor, ik kreeg t infuusje en er werdt een standaard protocol denk ik opgeriedelt, wie aanwezig waren en wie ik was en waarvoor ik kwam (is dat normaal?) :-)

Hebben nog even moeten lachen, de narcotiseur zei dat ik maar lekker over een verre bestemming moest gaan dromen, maar ik gaf toen aan dat het gewoon de camping spanje werd met de kids;-) En toen was ik weg.. T stelt eigenlijk echt niets voor! En daar was ik dan zo bang voor, het was haast gewoon relaxed!

Ik werd wakker en was wat emotioneel, heb meteen om mijn man gevraagd en die werdt gehaald. Toen werd ik nog misselijk alleen ipv te spugen liet ik drie keiharde boeren!! :wacko: je kon het narcosegas gewoon ruiken..yak!

Heb wat gedronken en gegeten, naar de wc geweest en toen mocht ik eigenlijk al naar huis, dr. Fresow kwam nog even binnenrennen om te kijken hoe het ging.

De volgende dag zouden de drains eruit mogen, helaas zitten ze er nu nog steeds in :angry: maar goed, wat moet dat moet..heb al bijna 300 cc per borst aan bloed en vocht afgegeven dus ze zitten er niet voor niets.. Het verband is er wel al af, en ik ben tot op heden erg blij met het resultaat, het is zeker niet supergroot! Maar evengoed een sportbh 75 c aan.. ze zijn keihard en gloeiend heet (is dat normaal?)

Ik heb vanaf het begin niet heel veel last, een beetje van de drains, die irriteren me, maar verder gaat het slapen ed erg goed! Ben alleen nog steeds erg duizelig, dat wil maar niet over gaan...iemand daar tips voor??

wat zit die band strak zeg die je om moet, is dat een kwestie van wennen? Of went dat gewoon nooit..??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het nu met je? Je drains zitten er zeker nog wel in :(

Volgens mij moet je minder dan 30cc per dag verliezen voor ze deze verwijderen, toch?

Voelen je borsten nog zo heet aan?

En dat duizelige zou je eens de kliniek voor kunnen bellen wat hun adviseren (misschien ijzertabletjes of een vitaminekuurtje?)

Succes en sterkte met je herstel :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou,die hitte is voorbij..drains heb ik nog steeds. Maar begin nu pas Echt pijn te ervaren..vooral met t slapen, werd net wakker met t idee dat heel mijn borstspier af aan t scheuren was..en als je Dan overeind komt..das helemaal piep zeg! Die compressieband doet me Echt pijn..t zou toch beter moeten gaan elke dag, toch??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, CharlieWoman, ik ben blij dat te horen...(sorry) dacht al dat er iets niet goed zat! Zo stom, heb nog helemaal geen last gehad en nu dit..

De drains mogen er maandag pas uit, lopen nog steeds te veel door...grrrrr :angry: En die sport bh knelt idd erg! maar die band is echt het allerergst..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow, Piepke, die hitte is weer gezakt gelukkig! Ik heb sinds gisterenochtend weer 40cc gelekt..das dus teveel. Ze tillen het nu over het weekend heen, ook vooral omdat het nog steeds bloed is wat eruit komt en je anders meer kans heb op teveel kapselvorming, dus sit weekend loop ik nog gezellig met mn flesjes rond..:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het met jouw herstel? Ik heb links last van steken. Bij armbewegingen steekt het dan opeens verdraaid naar zodat ik inkrimp en mn pufademhaling van stal haal die je gebruikt bij bevallen :-) ik houd mn arm tegen mn lijf aan, dat gaat het beste maar probeer wel mn strtetchoefeningen te doen. Straks naar kliniek, misschien hebben die tips.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey! Hier gaat het nu goed! Vandaag mochten eindelijk mijn drains eruit..zag er erg tegenop, maar het viel 100% mee, net alsof ze er een pleister aftrokken!

Verder alleen nog wat spierpijn en dan vooral boven aan de buitenkant van de borst. Slapen gaat ook weer beter, en straks ga ik voor de eerste x echt douchen!! Kijk er naar uit!! :-) is toch wat frisser dan aan de wasbak..haha

Ik denk dat al die pijntjes er ook wel bijhoren, mijn pc zei dat ik best wat meer mocht gaan doen, meer in beweging mocht gaan komen. Dan gaat die spierpijn ook sneller over dan als dat je stijfjes en verkrampt blijft zitten.

Mag jij vandaag ook naar je pc?

Ik ben nu echt superblij met het resultaat, en heel blij dat ik van dat tasje met flessen af ben!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij dus ook beter ja en ook het advies meer te gaan bewegen om niet te stijf te worden. Dus zo maar eventjes naar buiten weer. Ik loop soms als een oud opaatje, niet zozeer stram of krom, maar met mijn armen achter mij, als een schaatsenrijder om schouder beetje te stretchen, hihi.

Op naar volgende week maandag, hechtingen eruit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben sinds gisteren weer aan het werk..en blij als vandaag om is..pfff wat voel ik me beroerd.. Vannacht zo slecht geslapen veel stekende pijn ed. En vandaag ook meer last dan wat ik de afgelopen dagen heb gehad..

Is het normaal dat het weer erger wordt? Ik heb eigenlijk totaal geen last van de littekens, maar vooral van mijn spieren bovenop, vooral waar die Kl*te band zo hard op drukt..

Kan iemand me even gerust stellen dat dit volkomen normaal is met ruim 2 weken po..ik zou haast wat gaan denken....:-( Het is overigens ook wel zo dat mijn nek/schouders gewoon heel erg toe zijn aan een massagebeurtje wat vanavond gelukkig ook gaat gebeuren...pfff

**Sorry hoor, voor mijn klaagzang, heb het gewoon eventjes gehad met alles..**

Charliewomen, hoe is het met jou??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.