Ga naar inhoud

kan het kwaad om altijd met sportbh te slapen?


jolly

Aanbevolen berichten

hoi Meiden!

Ik slaap sinds de BV natuurlijk met sportbh, dat voelt prima, maar ik vraag mij wat af,

mijn dochter van 13 slaapt ook elke nacht in een sportbh omdat ze dat fijner vind, haar borstjes zijn in de groei en daar heeft ze last van,

eerst sliep ze in haar beugelbh , maar toen ik daar achter kwam heb ik wat sportbh's gekocht want dat lijkt mij toch niet goed hoor.

Maar ik vraag mij wel af of het geen kwaad kan dat ze altijd maar in een bh slaapt? ze is tenslotte nog in de groei...... weten jullie dat??

ik heb zelf voor de bv nooit met bh geslapen, maar ja ik had dan ook niet veel, zeker als jong meisje niet!!

wat vinden jullie?? :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet of hetkwaad kan. Maar ik sliep tijdens mijn zwangerschap (ook alles extra gevoelig) in van die "soft" bh/topjes van zeeman!! Die digen zitten heerlijk! Beetje sportbh-achtig maar nog iets zachter! Echt een aanrader!

Groetjes!

hoi Shaartje!! dat is een goede tip!! als ik in de buurt vd zeeman ben stap ik zeker naar binnen om te kijken of ze die nog hebben!! thanks!! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI meiden!

Ben vandaag ff naar de Zeeman geweest en heb drie van die softies gekocht!! ik heb ze maar alvast op haar bed gelegd, ben benieuwd wat ze er van zegt als ze thuis komt!

Ik was voor drie stuks 8,95 euro kwijt!! geweldig! ze voelen heel zacht en zien er uit als een sportbh maar dan veel minder stug.

Ik denk dat ze dit heerlijk gaat vinden!! bedankt voor de tip!! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me laten vertellen dat het best goed is om met een sportbh aan te slapen, want dan krijg je door het slapen op buik en zij, en het woelen in bed geen hangborsten omdat ze door de bh mooi op hun plaats blijven zitten en niet uitelkaar en tegen elkaar aan gedrukt worden.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt en anders ff googlen . . . .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me laten vertellen dat het best goed is om met een sportbh aan te slapen, want dan krijg je door het slapen op buik en zij, en het woelen in bed geen hangborsten omdat ze door de bh mooi op hun plaats blijven zitten en niet uitelkaar en tegen elkaar aan gedrukt worden.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt en anders ff googlen . . . .

dank je wel Renate!

ja het klinkt idd heel logisch!! had ik dat maar veel eerder geweten hahahaha, dan hadden ze nu minder gehangen.... :unsure: alhoewel het na de bv wel goed gekomen is hoor,dus ik mag niet klagen,

ik zal het eens googlen ja, kijken wat er nog meer geschreven word.....

fijn weekend!!! :1big_boobs: :1big_boobs: :1big_boobs: :1big_boobs: :1big_boobs: :1big_boobs: :1big_boobs: :1big_boobs: :1big_boobs: :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond op leerwiki het volgende: Redenen om 's nachts een bh te dragen

Overdag draag je een bh voor voldoende ondersteuning van de borsten, maar als je gewend bent om op je rug of zij te slapen, dan hebben de borsten ook ondersteuning nodig. Als je altijd op de rug of op je zij ligt en geen bh draagt, kunnen de borsten eerder gaan hangen omdat ze onvoldoende ondersteuning hebben.

Wanneer je bij iemand blijft logeren, is het gemakkelijker om de bh aan te houden.

Je kunt 's nachts kiezen voor een sportbeha. Deze bh's zitten comfortabeler dan andere bh's en geven toch voldoende ondersteuning aan de borsten.

De borsten kunnen zwaar en pijnlijk aanvoelen wanneer je geen bh draagt 's nachts. Dit komt met name voor bij vrouwen met grote borsten en bij vrouwen tijdens en na de zwangerschap.

Redenen om 's nachts geen bh te dragen

Het kan voorkomen dat de beugels van de bh zullen vervormen tijdens de slaap. Dit gebeurt echter niet snel en alleen als je in een onnatuurlijke houding ligt te slapen. Bovendien komt dit bij wat duurdere, kwalitatief goede, bh's vrijwel nooit voor.

Met name als je overdag gewend bent om push up bh's te dragen en deze 's nachts aan houdt, kunnen er eerder rimpeltjes tussen de borsten verschijnen. Door push up bh's worden de borsten op een onnatuurlijke manier tegen elkaar aangedrukt waardoor na verloop van tijd verticale lijntjes tussen de borsten zullen verschijnen.

Wanneer je 's nachts draait terwijl je een bh aan hebt, kan het zijn dat de bh plots niet meer goed zit. Vrouwen die dit hebben meegemaakt, weten dat dit een bijzonder onaangenaam gevoel is.

Sommige vrouwen kunnen zich 's nachts beter ontspannen zonder bh (en eventueel andere kleding) waardoor ze sneller in slaap vallen omdat ze minder ongemakken ervaren.

Gedurende de dag draag je een bh voor voldoende ondersteuning van de borsten. 's Nachts is deze ondersteuning niet nodig als je gewend bent op de buik te slapen.

Met name strak zittende bh's dienen 's nachts te worden vermeden omdat ze niet goed voor de borsten zijn en bovendien behoorlijk oncomfortabel zitten.

Conclusie

Het dragen van een bh terwijl je slaapt, zal geen schadelijke gevolgen aan de borsten toebrengen. Het al dan niet dragen van een bh 's nachts is een persoonlijke keuze die gebaseerd dient te zijn op wat je zelf lekker vindt zitten en niet op de mening van je omgeving!

dus denk ik dat we goed bezig zijn... de topjes heeft ze gepast en ze vind ze heerlijk zitten!!

FIJN WEEKEND!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.