Ga naar inhoud

tubulaire borsten


angie1

Aanbevolen berichten

Waar ik eerst zo blij was met mijn eindelijke mooie ronde borsten;

Lijkt nu alles zijn plekje heeft gevonden ik geen kleine puntborsten, maar grote puntborsten te hebben. Lijkt wel of me oude puntjes nu op me sillcionen zitten, als me tepels niet hard zijn lijken ze ook nog wel groter dan voor me BV. Had gehoopt dat de silliconen me punten helemaal zouden opvullen, en in het begin leek dit ook zo. Maar nu heb ik een ronde borst met een dikke punttepel erop.

Baal, want lijkt ook of me oude borst nu al wat gaat hangen. Ga binnenkort een afspraak maken,al vraag ik me af wat eraan te doen is. Me ene tepel is wel groter dan de andere maar heeft ook de dikke bolling erop. Ben benieuwd of andere vrouwen met tubulaire borsten dit ook hebben? dat alles in het begin wat strakker lijkt maar dat daarna de oude vorm terugkomt alleen niet in het klein, maar in het groot.... me tepels zijn voor me gevoel nog groter/ gevulder dan voor me operatie.

Klinkt misschien stom, maar als me tepels keihard zijn is de vorm wel beter, maar blijft wat puntig. Wild zo graag op strand topless net als me vriendinnen. Denk dat ik het nu nog niet durf.. Me vriend snapt het niet, die is blij met hoe ik ben waarom ben ik dat zelf dan niet..

Iedereen denkt in mijn omgeving dat nu ik silliconen heb ik helemaal blij en tevreden ben...baal ook dat ik dat niet ben, en vind lastig om over te praten... vind kut om in de spiegel te kijken als ik net wakker ben want dan zijn me tepels op zijn slapst...

Zelfvertrouwen komt met zelfacceptatie, maar ik kan die puntige dingen niet accepteren maar heb ik het er voor over om weer geopereerd te worden als dat uberhaubpt mogelijk is...

Ik zal binnekort wat foto's erop zetten hoor graag jullie mening en ben erg benieuwd wat de ervaringen zijn van andere vrouwen met tubulaire borsten na een half jaar? en wat eventueel de mogelijkheden zijn?

xxx alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid,

hebben ze bij jou dan niet ook weefsel weggehaald om de vorm rond te maken?

hier waren barbieblondie en latina ook geopereerd aan tubulaire borsten en wat ik begreep is dat het gewoon erg lang duurt voor de vorm ronder word.

bij latina echt pas een x aantal maanden later.

dus ja idd geduld hebben en je zorgen ook bespreken met je pc.

succes!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi angie!!!

Ik had ook van die lelijke puntige tepels!!! En viel t heel erg op omdat ik bijna niks had!!!

Ik moet zeggen dt ik tot nu toe heeel tevreden ben!!! Ik heb t nog steeds wel maar ik vind t veel minder opvallen omdat mijn borsten nu ook groter zijn en probeer me er ook idd niet aan te storen!!!!

Ik heb dat ook als ze helemaal hard zijn dan zijn ze op ze mooist want dan zie je t niet!!!!

Nou succes en ik blijf deze topic volgen!!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden bedankt voor jullie reacties's

Ben inmiddels al bijna 6 maanden P0... denk daarom dat niet meer uit zichzelf gaat veranderen. Heb niet zo als Saramay dat zijn de enige waarvan ik de foto's kan zien. Me borsten zijn wel 1 geheel zeg maar, heb ook 515cc gekregen en een dikke e cup. Tis alleen dat me tepels zo dik zijn... als ik van de zijkant kijk heb ik duidelijk een punt... wel minder als toen ik geen silliconen had toen had ik om me punt geen borst eromheen zegmaar... dat heb ik nu wel..

Ga gewoon een afspraak maken en kijken wat dr plovier zegt...denk alleen dat de oplossing niet zo simpel is.... omdat voor me idee juist me tepels die puntborst maken, en wat ik lees bij bv saramay al je weefsel weghalen en geen gevoel meer hebben lijkt me al helemaal eng...ook denk ik dat ze dan niet meer hard zouden kunnen worden... en dan zijn ze wel "bijna"rond.. en minder groot.

Weet ook niet wat in andere topic bedoelt word met "klieven" ?

Ga sowieso de andere 2 meiden die jullie noemden even een berichtje sturen ben namelijk benieuwd of hun" punttepels"weg zijn, en snel een afspraak maken.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 2 foto's erop gezet... wist al dat me ene tepel stuk groter was dan andere.... dat maakt me niet eens zoveel uit tis alleen dat die borst juist weer kleiner is en ook hoger zit dan andere...

Vraag me af wat hieraan te doen is... en is dat me ene borst hoger zit foutje van chirug? of hoe kan dat? en hoe is dat op te lossen denken jullie..

Zelfde als de vorm? zou ik nog grotere prothese moeten? of is enige oplossing het weefsel eruit halen, wat denken jullie?

alvast heel erg bedankt.

xxxx

ps als je ze wil zien moet je even vrienden met me worden..... ergens schaamte en wil niet dat iedereen ziet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Ik heb je foto's bekeken en moet zeggen ik vind je borsten heel mooi :136:

Had echt mega punten verwacht maar vind het heel natuurlijk!!

Wel klopt het dat je tepel wat puntiger is maar zoals ik weet word bij tubilaire borsten sneetjes in het weefsel gemaakt zodat dit weg is? Dit is bij barbie blonde en latina gedaan en die hebben prachtige ronde borsten :136:

Bij saramay dat ze klieren willen klieven vind ik een beetje naar klinken en zo ver hoeft het ook helemaal niet!!

Kortom meid ik denk dat wanneer je bij plovier informeerd het echt goed gaat komen of in ieder geval een second opinion. Je borsten vind ik nu ook echt prachtig dus ik denk stiekem dat je je vriend ook wel mag geloven meid ;)

Heel veel succes!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel:) misschien is hij bij mij het sneetje vergeten? ga zeker terug... tis gewoon anders dan ik verwacht/gehoopt had.. Denk misschien ook wel te perfectionistisch.

Als ik jou reactie lees en die bij mijn foto's zie, moet ik miss gewoon ook leren dat het niet perfect is en ook niet kan verwachten, en proberen me nieuwe borsten te accepteren.... of als een sneetje heel simpel is dat willen. Ga het binnekort horen, morgen even bellen voor de afspraak.

Heel erg bedankt iniedergeval, iemand anders mening horen is erg fijn.... Ken namelijk me vriend bv en die gaat denk ik niet zeggen dat ie me borsten niet mooi vind...voorheen toen ik aaa had met een dikke tepel vond hij ze namelijk ook mooi;) Hij is blij met hoe/ wie ik ben... nu ik nog:)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Grappig zeg om bovenstaand te lezen. Ben nu zo blij met mijn ronde borsten! Het heeft denk een jaar geduurd voordat mijn tepels soort van strak stonden. NU kan je niet eens meer zien dat ik tubulaire tepels had. Mijn borsten zijn nu natuurlijk een stuk groter waardoor mijn tepels kleiner lijken!

Ben heel lang hier niet meer geweest maar weet dat voor mijn BV ik zo'n beetje alles heb gelezen op de site en dacht in het begin na mijn BV dat het niet goed zou komen... maar geduld blijkt echt een schone zaak! Durf voor eerst topless en voel me top erbij! Ik zet dit nu bij mijn topic omdat ik soms nog vriendschapverzoeken krijg neem aan van meiden met tubulaire borsten! Ook wil ik de goede afloop nog in dit topic zetten! Heb zelf veel aan forum gehad.

Volgens mij had ik nog een album hier voor vrienden zal straks me laatste after foto erop zetten...

De enige tip die ik heb voor meiden met deze borsten... is vooral doen! en dan geduld. DR plovier zei het ook tegen mij maar na enige tijd herstellen waren ze nog puntig dus geloofde hem ook niet..

Heb nu een 75E na 515CC en vind wat dat betreft dokter plovier het echt knap inschatten want zou nu niet kleiner of groter willen!

Blij en nu al zin in de zomer weer! heeft mijn zelfvertrouwen echt goed gedaan!

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.