Ga naar inhoud

BeauCare, Be-Clinic dr. Plovier of dr. de Blécourt


mamaniese

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

De knoop is doorgehakt, eindelijk ga ik voor een BV! En dan start de research en dat blijkt toch wel lastig.

Inmiddels heb ik een gesprek gehad bij dr. Plovier. Dit was een goed gesprek, heel positief, mooie kliniek etc. Het enige nadeel voor mij is de afstand.

Het is zonder files ruim 1,5 uur rijden. Nu maakt dat voor 1x niet zoveel uit, maar voor eventuele nacontroles of in geval van complicaties moet je toch weer terug.

Daarom heb ik van de week een gesprek gehad bij dr. De Blécourt. Ook een goed gesprek, iets zakelijker dat wel en de prijs ligt € 600,- hoger.

Maar goed het is dichter bij huis.

Zojuist heb ik op de site van BeauCare gekeken en naast dat het daar nog goedkoper is, geven zij ook garantie.

1 jaar garantie op de ingreep en 5 jaar garantie op kapselvorming. Dit spreekt mij toch wel aan. Want het idee dat er iets mis is en je gewoon nog een keer moet betalen maakt mij echt aan

het twijfelen.

De prijs is echt niet het belangrijkste want ik betaal liever meer zodat ik weet dat het goed is!

Graag zou ik jullie ervaringen willen weten. Wie heeft er ervaring met BeauCare (in Utrecht) en met welke PC?

Link naar reactie
Delen op andere sites

plovier werkte eerst bij beaucare en is hier weggegaan omdat hij het niet eens was met hun manier van werken, ook hadden zij een tijdje verbouwing en opereerde toen in containers??

heb meerdere goede en slechte verhalen gehoord over deze kliniek. maar nadat plovier daar gestopt is heb ik weinig van deze kliniek gehoord.

succes!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk niet dat beaucare opereert in Utrecht, dat is alleen voor consult.

Ze hebben de kliniek in Belgie.

Ik zeg: Plovier!

Maar goed, ik vond de afstand geen probleem (5 uur rijden)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk niet dat beaucare opereert in Utrecht, dat is alleen voor consult.

Ze hebben de kliniek in Belgie.

Ik zeg: Plovier!

Maar goed, ik vond de afstand geen probleem (5 uur rijden)

x

Oh is dat alleen voor consult, dan zit ik nog steeds met hetzelfde 'probleem'.

Heb je enig idee hoe vaak je normaliter terug moet na de operatie?

En hoe is het in Be-Clinic geregeld met garanties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik heb me consult gehad bij Beaucare in Utrecht en de operatie zelf is in Mechelen..Ik ben zelf wel heel tevreden over deze kliniek, ik werd hier erg goed geholpen en ik heb een nabloeding gehad en ondanks dat ze op dat moment op vakantie waren , was er wel iemand bereikbaar en kon ik terugkomen mocht ik dat zelf willen, maar ik heb me nacontrole bij me huisarts gehad .. Ik ben geopereerd door dr. Stefanie Bosselaers, een erg lieve vrouw en ik vond het ook erg prettig dat ik door een vrouw werd geopereerd, ze is ook erg kundig vind ik. ze wist wat ik wilde zonder dat ik eigenlijk nog iets had gezegd, echt super...Groetjes Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij beaucare geweest bij plovier

plovier was top, maar beaucare was flop ;)

beaucare en be clinic ligt niet zo heel ver uit elkaar toch?

moest ook ongeveer 1.5 rijden, maar voor de chirurg die jij wilt is het dat wel waard toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb nogmaals contact gehad met Be-Clinic en nog wat laatste vragen kunnen stellen.

Ik heb besloten om voor Dr. Plovier te gaan.

Morgen ga ik de afspraak bevestigen, zoals het er nu naar uitziet wordt het 17 januari :rolleyes:

Op naar 2012 een jaar met :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

ik denk dat je een goede keus maakt. Ik moet 22 november voor de bv en moet hiervoor 6 uur rijden (ook voor het consult gedaan voor 20 minuten gesprek) maar ik

had het er graag voor over. Ik heb erg veel vertrouwen in hem en hier op het forum is ook iedereen erg enthousiast over hem.

Je begint het nieuwe jaar in ieder geval goed haha! :1boobs:

Succes!

Groetjes,

Rianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoihoi,

ik ben ook aan eht twijfelen over welke PC ik wil. heb zaterdag consult met de Blecourt in bilthoven, vanuit maastricht is dat wel eindje rijden. heeft iemand ervaringen met hem? Zie niet echt fotos op die forum van meiden die bij hem zijn geweest? Het geld maakt me ook niet echt uit, zolang het maar goed is en ik tevreden zal zijn. Koopmann sprak me ook wel aan.. lastig!:( hoe hebben jullie de knoop doorgehakt? ik wil de bv 21 januari.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoihoi,

ik ben 23 januari geopereerd door dr de Blecourt te Bilthoven, ik was erg bang dat de borsten lelijk of ongelijk oid zouden worden want van veel fotos op fora was ik best geschrokken. Maar blecourt is erg kundige man en ben echt heel tevreden over het resultaat! nog een weekje en mag de eerste bh uitzoeken! Ben van AA naar C gegaan. voor fotos pm maar:) en garantie krijg je bij bergman clinics ook;) sowieso vanuit eurosilicone zelf. ik moest btw vanuit maastricht rijden, 2 uurtjes maar het was het zeker waard, ook de controle afspraak afgelopen vrijdag was goed te doen. afstand zou niet moeten uitmaken als je vertrouwen in de kliniek en pc hebt! vraag voor zo vroeg mogelijke operatie om files te vermijden, erna toch genoeg tijd om bij te komen!

xx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Hallo,

Ik heb me net aangemeld op dit forum, en zal me nog voorstellen in het voorstellingstopic :)

Goed, ik ben dus in de opzoekingsfase...

Dankzij een goed gesprek met een collega die ook een borstvergroting heeft laten doen, ben ik éindelijk gaan nadenken... ik zit er al zo lang mee in m'n hoofd en ga nu knopen doorhakken...

Ik trouw volgend jaar in juni, heb ondertussen mijn kleed gevonden en mijn kleed zou zoveel beter uitkomen als mijn borsten ietsje groter zouden zijn :) Ik moet nog aan mijn pasbeurt sessies beginnen dus nog niets verloren wat het kleed betreft...

Maar... deze "borstvergrotings-wereld" is me allemaal zo onbekend... en wil graag zoveel mogelijk tips verzamelen...

Nu, mijn collega is bij dokter Robin Van Look geweest in Antwerpen en dan nog bij dokter Oelbrandt op consultatie geweest, (ik denk dat deze in Temse gevestigd is). Ze heeft uiteindelijk dus voor Van Look gekozen en het resultaat mag er zeker zijn.

Ik lees nu op het forum hier over Dr. Plovier... ik overweeg een afspraak te maken bij BeClinic om eens te gaan horen, of is dit verloren tijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik heb ondertussen het forum al eens goed doorgenomen en Plovier komt écht vaak aan bod in positieve zin...

Ik heb een mailtje gestuurd via zijn website om een afspraak te maken bij Dr. Oelbrandt (Die zit trouwens in Beveren-Waas en Bornem ipv Temse zoals ik eerder dacht) en ik overweeg nu toch ook maandag te bellen voor een afspraak bij Plovier...

Wie is daar geweest en vooral hoe tevreden ben je er van?

En wat mag ik verwachten van m'n eerste afspraak? Hoe gaat dat in zijn werk?

Waarop moet ik me allemaal voorbereiden?

Laat de tips maar komen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat Piepke bedoelde....

Er zijn enkele gevallen van Double bubble en andere problemen geweest en die kregen dan een heroperatie maar moesten wel hun mond houden over wat er mis was gegaan... Ik meen me dit te herinneren en denk dat Piepke dit bedoelde... Hoe dat heel precies zat, weet ik niet meer, is al een tijdje geleden.....

Toch Piepke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.