Ga naar inhoud

nana123 : 2 mei 2012 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Lieve meiden,

Een jaar geleden heb ik een borstvergroting ondergaan bij de Velthuiskliniek in Rotterdam.

Mijn wens was om zo natuurlijk mogelijk een cup groter te gaan(net als bij de borstvoeding :125: )

Ik kreeg 265CC, druppelvormige prothese onder de spier geplaatst.

Opzich klinkt 265 CC niet heel veel. (zelfs weinig als ik hier om het forum kijk)

Weinig pijn gehad, alles liep lekker, tot ik het resultaat zag :unsure:

Help! :25: Het resultaat was vele malen groter dan met de pasprothese!

Daarnaast was de belijning om mijm prothese te goed zichtbaar...

Heb een heel heftig jaar achter de rug. Heb een hoop vervelende situaties gehad...

van rot opmerkingen in de sauna tot opmerkingen op straat en van mijn echtgenoot.... :102:

Op de een of andere manier valt die 265 op mijn lichaam heel erg op.

(weeg 46 kg en heb een hele smalle bouw, dus dat zal er wel mee te maken hebben)

In plaats van een Ctje was het een Etje geworden en ik werd er echt onzeker van.

Gister heb ik GROEN licht gekregen. De kliniek wil de kosten van mijn her-operatie op zich nemen!

Super, de super, wow, wow nieuws dus voor mij!!!! Kan het eingelijk nog niet bevatten!

Kon mijn Pc wel zoenen op dat moment! (Ok, dat zou ik nu nog steeds wel willen want het is best een lekker ding :blush: Ik dwaal af geloof ik)

Ben dus helemaal happy de peppie! Ben zoooo blij dat ik voor een kliniek gekozen heb die zijn verantwoording durft te nemen als het resultaat zo erg afwijkt!

Maar goed de kosten zijn 1, maar daarmee heb ik nog geen kleinere (.)(.)

En het schijnt dan ook niet een veel gevraagde operatie te zijn...

De meest vrouwen zijn heel blij na hun bv, of hadden ze liever groter gehad. Een klein groepje vind ze te groot en een mini clubje laat er wat aan doen...

Ben al enige tijd info te zoeken over "van grote naar kleine prothese"maar er staat maar bar weinig op het net...

Maar goed ik kreeg dus gister twee opties...

want ja, met mijn wens loop je tegen twee zaken aan..

-de poket achter de spier is te groot voor een kleinere

-mijn huid is uitgerekt door de grote prothese

Optie 1:

1 operatie: grote eruit, kleine erin, huid wat overblijft weghalen( of eventueel later... )

optie 2

2 operaties: 1) prothese eruit. 3maanden wachten, 2de operatie nieuwe erin.

Moet er over 2 weken uitsluitsel over geven, maar optie 2 is de best keus. Mij huid trekt zeer vermoedelijk weer strakker in die 3 maanden en dan hoeft er geen huid weg..

Daarnaast ga ik van druppelvormige naar ronde prothese (ivm draaien in de poket)

Naja...kan nog wel een uurtje doortikken, maar dan word het zo langdradig verhaal..

Een ding vind ik wel even heftig...die 3 maanden... denk dat mij (.)(.) diephangende theezakjes zullen zijn...

Maar goed, wie mooi wil zijn moet soms een hoop doorstaan.

Zijn er toevallig meiden die ook naar kleiner gegaan zijn of iemand die foto's weet te vinden hiervan?

Liefs Nana

:1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit hoor je niet vaak zeg!

Knap van je dat je de stap neemt om kleinere protheses te nemen.

Wens je heel veel sterkte en succes de komende tijd en die 3 maanden overleef je vast wel!

Misschien kun je in die drie maanden vulling dragen in je beha zodat het verschil minder heftig is voor jezelf en minder opvalt voor je omgeving?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom niet optie 1? Ben je tevens de komende jááren ook verzekerd van geen hangende boezem ;):P

Want wat als de huid in die 3mnd niet ver genoeg terug plooit? Of wat als je denkt dat de huid voldoede terug is gegaan en ná plaatsing blijkt het alsnog teveel te hangen?

Ik denk maar met je mee hoor, wil je niet negatief stemmen :o

Je kan idd blij zijn met z'on kliniek!! Superfijn voor je dat ze mee hebben gedacht aan een oplossing en deze ook uit gaan voeren.

Hopenlijk voel je je dan weer heerlijk in je velletje :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedank voor je reactie.

Tja, ik zat zelf ook al aan een vulling bh te denken...weer even mijn oude bh's, naar boven toveren.

Kort voor mijn Bv zei ik altijd, zodra ik mijn grotere (.)(.) heb, ga ik die ze verbranden...hahaha...maar goed dat ik ze toch nog bewaard heb..

Ben stiekem best wel bang voor alles dat komen gaat.

Vind het ook nogal heftig, maarja ik wil ze gewoon niet meer zo opgevult.

Helemaal plat zal het niet worden...mijn PC raad 200 CC aan. Dus dat is feitelijk maar 60 verschil.

Ik heb over twee weken weer een afspraak en heb nu al weer een berg vragen.

Ik ga natuurlijk ook van drupelvormig naar rond. Ben alleen bang dat ik dat dan juist meer bolling boven krijg..

(terwijl dat nu al zo opvalt)

Nana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijzonder je verhaal,hoor je idd niet vaak.

Maar wat vervelend dat je zulke nare reacties hebt gehad?! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je borsten er nu uitzien dan,durf je een foto te plaatsen?

Maar daarbij,ik ga ook met grote regelmaat naar de sauna, en zie dan ook vaak genoeg vrouwen met implantaten,ook in mijn ogen minder mooie,maar zou niet in mn hoofd opkomen daar wat van te zeggen,wat voor halven zijn dat die zich daar wel toe geroepen voelen?

Dat je man er wat van zegt is natuurlijk helemaal niet leuk,we zeggen altijd wel dat we het puur voor onszelf doen,maar je wilt nu eenmaal graag dat je partner "ze " ook mooi vind.

Dapper van je dat je opnieuw onder het mes gaat,wens je veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nana,

Gelukkig dat je ze bewaard hebt inderdaad! :P

Ik snap dat je bang bent, je hebt het immers al eens meegemaakt en toen viel het resultaat tegen..

200cc zal vast mooi worden, ik heb zelf 230cc en ben er zo blij mee!

Als je bang bent voor teveel bolling is het misschien een idee om dual plane plaatsing te vragen?

Mits het mogelijk is natuurlijk.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Piepe, zag je reactie net pas..super dat je met me mee wil denken!

Tja, dat van die jaren...was dus juist niet de bedoeling...dat benadrukte de kliniek ook. Logies natuurlijk ook wel.

Ik bedoel ik vind het al geweldig dat ze iets voor me willen doen.

Bij optie 2 kijkt de PC of het nodig is om huid weg te halen. Een beetje hang vind ik niet erg. Ik wil ze graag "natuurlijk".Voor de duidelijkheid: geen omalook natuurlijk! Als blijk tijdens de 2de operatie dat het toch nodig is, dan haalt hij de huid weg om mijn tepel.

Als ik het moet geloven zou je daar haast niets meer van zien....

Daarnaast vetrouw ik wel redelijk op mijn huid. Ik heb twee zwangerschappen doorstaan, waarbij ik tussen de heeeeeeeeeel veel aankwam.

6 weken na de bevalling, was mijn buik toen alweer super strak...

Maarja,. dat was natuurlijk wel onder invloed van hormonen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nana,

Welkom! :D

Heftig verhaal meid, jammer dat je zo negatieve reacties hebt gekregen, zelfs van je man, dat moet zeker wel pijn hebben gedaan! :( Lijkt me ook helemaal niet zo makkelijk om terug kleiner te gaan, zal dan vermoedelijk idd wel huid moeten weggehaald worden tenzij je erg veerkrachtige huid hebt. Maar denk wel als ze het rond de tepel weghalen dat je er idd niet zo veel meer van zult zien, sommigen hebben hun implantaten via de tepel gekregen en zie je na enkele maanden vrijwel niets meer van.

Wens je iig heeel veeeel sterkte voor de aankomende tijd, zal vast wel effe moeilijk zijn, maar komt uiteindelijk wel weer goed allemaal. Op naar een boezem waar je wel gelukkig van kunt worden!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man vond ze echt vreselijk. Maar goed, hij houd ook niet van grote borsten. Ik dacht vroeger dat hij dat alleen maar zei, maar het bleek toch echt zo te zijn. Ieder zijn smaak he. Hij heeft sinds mijn BV het onderwerp zitten meiden omdat ik er toch alleen maar verdrietig van werd.

Tja, en als je dan inde sauna opmerkingen krijgt als: "die van jou zijn wel errug nep""Of zeker naar zo;n goedkope kliniek geweest, meisje" Daar werd hij al helemaal niet blij van en ik vreselijk onzeker!

Of in een kledingwinkel: "zo, passen die neppers wel in zo'n truitje...". AU, auwwww...au...wil er niet meer aan denken, maar me voorbereiden op de volgende stap.

Zal wel dapper moeten zijn...Maar goed, manlief steunt me sinds het bericht van gister, voledig! We gaan er nu dus samen voor.

De eerste keer was toch meer mijn besluit. (hij was er toen geen voorstander van)

XXX Nana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg meid hoe er op je werd gereageerd, kan me voorstellen dat je daar heel onzeker van werd, zeker als je ging voor een natuurlijke look. Maar gelukkig kun je nu uitzien naar een oplossing! :D Niet meer aan denken nu en vooruitzien naar wat komen gaat, fijn dat je de steun van je man nu iig hebt, jullie komen er samen wel! Wens je echt veel succes met je heroperatie!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen kunnen altijd lekker hard oordelen... :85: ben der in ieder geval harder door geworden...

maar rot was het wel...zekr als je met twee kleintjes staat en eigenlijk een burgertrutje bent..hahaha

Maar mama raakt nu haar pono(.)(.) kwijt.. (hoopt ze en met een beetje veel geluk, worden ze no mooi ook!)

Wel met al het lof naar de Velthuiskliniek toe, want ik vind het echt geweldig hoe hun nazorg geweest is. Ze stonden echt altijd voor me klaar!

Op dat gebied heb ik dus wel een goede ervaring!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een nare opmerkingen meid, kan me heel goed voorstellen dat je daar erg mee hebt gezeten!

Je wil een C en krijgt een E, zo moeilijk voorspellen met die cc's. Snap dat je dan ontzettend onzeker kan worden.

Veel vinden het niet erg als het achteraf wat groter is uitgevallen, maar zo zie je maar dat dat zeker niet altijd opgaat en ook heel anders kan zijn. :(

Ben erg blij dat je kliniek je deze oplossing biedt, dat is pas nazorg! Petje af vind ik.

Wens je heel veel succes met je heroperatie en dat je straks maar je droomboobs hebt + weer toppie in je velletje zit.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ontzettend naar om te lezen dat het niet is geworden hoe je zou willen.

Ik vind het echt onmenselijk dat mensen zo doen! Je kan je toch wel inleven in de gevoelens van een ander!

Ik hoop dat je alsnog prachtige borsten krijgt waar je helemaal tevreden over bent!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff ,heftig verhaal ze,ik ben zelf ook geholpen in de velthuiskliniek,mag ik vragen door welke arts je toen geopereerd was?

jammer dat je niet een foto hebt,ben wel nieuwsgierig geworden hoe groot ze dan eigenlijk echt zijn.

Kan me er geen voorstelling van maken,

wat ik trouwens ook heel erg vind is de reacties die je krijgt,

ik krijg zelf nooit reacties ,mensen (vrouwen/mannen) kijken alleen maar.

Maar ik kom dan ook niet in de sauna.

Was je zelf nou nog trots op en blij ermee,kon je er nog mee leven,maar je vind ze zelf ook te groot.

Apart want meesten hier willen dolgraag meer CCtjes. 1bouncingboobs.gif

Maar dit kan dus ook blijkbaar.

Informatie erover wordt lastig denk ik,zou ook zo 1,2,3 niet weten waar je die vinden kan,misschien op de engelse/amerikaanse sites..

Dat je man niet van grote borsten houdt is op zich ook wel bijzonder,hoor je niet vaak .

Mij lijkt t trouwens als je naar wat kleinere protheses gaat het zo zonde is dat de overtollige huid die overblijft

weggehaald moet worden,kon je er maar vrede mee hebben een minimizer aan te trekken ofzo,

maar goed,als je je er zo waardelooos bij voelt als je bloot staat,is dat ook geen pretje natuurlijk.

En ik maar klagen steen en been dat me ccs soms zo wegvallen in bepaalde kleding hihi.106.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Ik zal van de week wel even een foto plaatsen.

Ik draag zo ie zo nu alleen bh's die het geheel kleiner doen ogen.

Maar goed, als je op je rug ligt in je nakie en manlief kijkt je aan, met zo'n blik van"wat zijn dat" dan wordt je niet vrolijk...

2 keer onder het mes! Pfff...maar ik zie er niet tegen op. Ik ga mijn "nepborsten" periode er mee afluiten.

Tja, niet iedereen heeft dezelfde smaak. Iedereen is gelukkig anders.

Ik vind grote borsten zelf heel mooi. Alleen niet bij mij dus. Ze passen niet bij mij als persoon en bij mijn uitstraling. Ik denk dat iedereen ze daarom zo vind opvallen...

Iemand die er heel trots op is, straalt dat ook uit!

XXX Nana

Link naar reactie
Delen op andere sites

heftig zeg! Daar ben ik nu ook zo bang voor, dat het niet bij me past en dat het er nep uit gaat zien (nou, nep zijn ze ,maar ik hoop niet op van die "bollen") Ik zou zo graag eens naar de sauna gaan, ben er nog nooit geweest ivm geen borsten hebben.

En qua cc was het bij jou niet veel..ik ben ook wel benieuwd naar een foto! Ik hoop dat de volgende operatie meevalt en dat het eindresultaat heel mooi gaat zijn! Heel veel succes! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi meiden,

Over 2,5 week is het dan zo ver...

Mijn prothese gaan eruit!

Kleine tegenvaller. Na 3 maanden zou ik andere prothese krijgen...dat is nu een half jaar geworden :70:

Maar goed...mijn huid moet de tijd krijgen om in te krimpen...en de pocket moet kleiner worden...

dan kost tijd!

Ga toch nu de spanning voelen....

Een opperatie is geen pretje en een half jaar rondlopen met oma hangers...zeer zeker ook niet..

Pfff...heftig.....

maar manlief steunt me...

Maar goed ik moedig mezelf aan :43: en zet door!

Even een half jaartje mijn bh gaan opvullen....

XXX Nana

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ben geopeereerd!

MIJN PROTHESE ZIJN ERUIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jee, was spannend. Ging een slaapje doen en werd wakker zonder prothese en met pijn...ahhhh

Maar kreeg meteen pijnstilling. Belande weer in een roesje, maar het enige wat ik wilde was naar huis.

Voelde me zo onrustig. Heel anders dan bij mijn borstvergroting. Had nu echt zo iets van. Hup strake top aan en weg.

Maar goed, moest nog even blijven en ging weg..........met drains in mijn borsten (verpakt in een leuk roze tasje)

Manlief bij het weerzien"wat een schattige borstjes en wat zit er in dat roze tasje" :rolleyes:

Was op de terugreis naar huis onrustig...raam open, raam dicht, radio aan, radio uit...ahhh...

Maar nu gaat het weer.

En ja het resultaat....

Waar zijn mijn :1bouncingboobs:

OOk in dat roze tasje...mocht de prothese houden...hihihi...zo raar ze voelen veel zachter dan toen ze in mijn borsten zaten...

Maar goed, even geen gekheid.

Ik ben heel blij. Ik had verwacht dat ik weg zou gaan met een hangend stuk vel op de plaats waar mijn borst gezeten had.

In plaats daarvan is mijn borst behoorlijk plat. Niets geen hangende huid..gewoon plat met een beetje borst...(grrr wel minder dandat

ik had 1,5 jaar geleden) Maar goed...hou het er denk een half jaartje mee uit. ( even opvullen die hap)

Dan op naar andere (kleinere) prothese die mijn borsten mooi gaan maken.

Ahhhh....die drains zijn wel vervelend! Ze prikken in mijn borst. Loop nu met een rugtasje op mijn rug met daarin de flesjes...voel me net zo'n marsmannetje..

Snap niet zo goed, waarom ik die drains heb....vorige keer had ik ze niet. Misschien verlies ik meer wondvocht ofzo

Liefs Nana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, de drains zijn er uit...wat een opluchting.

Voel me ineens een stuk vrijer!

Balen, kreeg net een koptstoot van mijn kleine meid tegen mijn (.)(.)....AUWWWW

Dacht dat ik iets voelde scheuren!

Meteen naar boven gerend en voorzichting mijn borsten uitgepakt om te zien of ze bl0ede..

Gelukkig dat niet...maar het voelde wel even zo!

Herkend iemand dit? Ben bang dat ik van binnen bloed ofzo?

Of ik me gek te maken?

Liefs Nana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.