Ga naar inhoud

Goede aanbieding of oplichterij?


parkiet

Aanbevolen berichten

Ik ontvang altijd veel spam in m'n mailbox en vandaag zat daar een kennismakingsaanbieding bij voor een lingeriesetje.

Vind het een leuk setje en zou het graag bestellen maar aangezien de prijs zo laag is zet ik er vraagtekens bij..

Ik kan geen addertje onder het gras vinden in de voorwaarden en de garantie.

Zie site: http://weborder.provea-web.com/landingPage/3630302/index.php?cnum=207&ckey=20188

Heeft iemand ervaring met dit soort bedrijven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik nu in de advertentie kan zien is dat je door deze te bestellen een soort abonnement neemt om iedere 2 mnd een brochure incl setje lingerie te ontvangen die je dan kan kopen, maar als je vergeet terug te sturen of iets dergelijks hang je er dus aan en ik heb niet het idee dat het steeds om 3,90 gaat.....

Ik persoonlijk zou er niet aan beginnen.

Maar goed, dat is mijn mening hoor....succes!

Groetjes, Bar

...meestal als iets te goedkoop lijkt om waar te zijn, is dat meestal ook zo <_< ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt écht de set toegestuurd voor het beloofde bedrag,máár.... erg positief staat Provea niet aangeschreven.

Alhoewel het voornamelijk gaat over mensen die iets ongevraagd hebben ontvangen.

Denk dat je het best kan proberen,maar mocht je in de toekomst ongevraagd dingen ontvangen dan dit wel even direct oplossen met ze ;)

Provea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ontvang altijd veel spam in m'n mailbox en vandaag zat daar een kennismakingsaanbieding bij voor een lingeriesetje.

Vind het een leuk setje en zou het graag bestellen maar aangezien de prijs zo laag is zet ik er vraagtekens bij..

Ik kan geen addertje onder het gras vinden in de voorwaarden en de garantie.

Zie site: http://weborder.provea-web.com/landingPage/3630302/index.php?cnum=207&ckey=20188

Heeft iemand ervaring met dit soort bedrijven?

Hallo Parkiet,

Wat ik ervan begrijp is dat je elke 2 maanden een setje krijgt opgestuurd. (maar wat kost dat setje?)

Dit lijkt een beetje op een abonnement op een( kinder)boekenclub waar je ook elke maand of 2 maanden wat toegestuurd krijgt.

groetjes Fredy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Bedankt voor jullie reacties!

Ik kan er inderdaad maar beter van afzien..

Had al een beetje rondgegoogled en daar staan ook geen fijne reacties bij, maar daar gaat het vaak om Tono oid..

In principe kun je die setjes iedere maand wel cancellen, maar dan zul je zien dat ik het een keertje vergeet ofzo, dan ben je gelijk de sjaak. :122:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie geen KvK nummer en alleen adresgegegevens in het buitenland, ik vraag me af of de telefoon echt beantwoord word als je belt.....

ik word hier wantrouwig van, zou het niet doen! er staat ook geen webshopkeurmerk op zoals Q shops of iets anders, dus als er iets mis gaat kan je niemand benaderen....

ik heb zelf een tijd een webshop gehad en mijn man heeft er nu nog steeds een, wij hebben altijd een keurmerk gehad omdat we het zeer serieus nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Parkiet :

Ik heb vorige keer zo een setje besteld, nu nog voor ik dacht aan mijn borstvergroting, ik heb het pakweg een maand geleden aangekregen toen was het te groot nu te klein :P..

Het klopt dus inderdaad dat je de setjes voor deze prijs krijgt + 2,90 euro verzendingskosten het duurt wel enkele weken vooraleer je het aankrijgt.

En ik heb nog niets aangekregen in die tijd :)..

Ik ben er wel tevreden over, en ik ben van plan dit setje ook te bestellen :) alleen twijfel ik aan de maat !!!

Groetjes xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Parkiet :

Ik heb enkele weken ongeveer 4 het vorige setje aangevraagd en moest nog geen 12 euro betalen + het topje. Het is precies toch wel goede kwaliteit, heb het niet kunnen aandoen aangezien het eerst te groot was :P en nu te klein. Ik ben ook van plan om dit blauwe setje te bestellen ik vind het wel iets hebben :)..

Het duurt wel enkele weken voor je het aankrijgt. Ik heb ook nog niks aangekregen zonder toestemming.

Ik krijg wel mails en heb deze vandaag ook aangekregen :) ga hem dadelijk bestellen al weet ik niet goed in welke maat !! :)... Het is dus echt voor 3,90 + 2,90 verzendingskosten :)..

Groetjes xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Katrien,

Haha welke maat heb je dan besteld? Misschien pas ik het wel :D

Fijn dat je nog niets hebt ontvangen zonder toestemming maar het zou nog kunnen komen aangezien er staat dat je iedere 2 maanden een setje toegestuurd krijgt.. :mellow:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Parkietje,

Heb daar enkele maanden terug ook eens een setje besteld, wel keurig ontvangen, maar zat voor geen meter! Zag er best leuk uit, maar de pasvorm was echt niet goed, maar heb ik al meerder malen ondervonden met goedkope bh's. Kan er ook aan liggen dat ik extra projectie heb dat de cup gewoon niet diep genoeg bleek, misschien dat iemand met dezelfde maat in natuurlijke boobs er wel tevreden over was geweest. Heb het iig zo vlug mogelijk teruggestuurd en gebeld dat ik af zag van verder zendingen en tot nog toe verder geen problemen mee ondervonden.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.