Ga naar inhoud

Vrouwen gezocht met jaren lange ervaring


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik zet mijn topic even hier neer omdat er weinig informatie is over lift met prothese. Ik wil mijn borsten laten liften maar omdat er dan zo weinig borst over hou, wil ik de dan meteen vergroten met max 200 cc. Ik wil weer een mooie ronde vorm in mijn borsten hebben. En dus niet meer zo groot. (kom van een E cup af, heb nu een slappe c)

Ik heb na 3 zwangerschappen en gewichtsverlies enorme slappe hangborsten over gehouden.

Ik vraag me af als je er portheses in gaat stoppen je na jaren alsweer hangborsten krijgt. Ik kan me voorstellen dat de zwaartekracht ook dan gaat werken?

Dus daarom wil ik vragen aan dames die al een langere tijd protheses hebben.

Kunnen jullie mij hiermee helpen?

Groetjes, Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Risje,

Ik heb ook een borstlift met prothese gehad. De prothese is dual plane (tussen de spier) geplaatst.

Ze zeggen dat met de tijd je borsten wel iets kunnen gaan hangen, maar volgens mij is dit bijna niet mogelijk omdat ze tussen de spier geplaatst zijn.

Ik heb ze nu 7mnd en ben nog steeds helemaal blij dat ik het gedaan heb. Dus ik kan het je van harte aanraden!

Eigenlijk zouden ze wel iets mogen gaan hangen want ik heb nu hele mooi volle stevige borsten voor iemand van 35 met 4 kinderen haha.....

En als jij voor 200cc gaat kiezen denk ik helemaal niet dat ze nog gaan hangen :141:

Sterkte met je beslissing!

Gr. Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor je antwoord.

Ik lees veel over voor en achter de spier en dual plane enzo, ik heb geen idee wat het verschil is en wat het allemaal inhoudt. Moet nodig een keer op 2e consult, hihi.

Ik lees wel dat achter de spier erg pijnlijk kan zijn. En ik sport heel veel en gebruik dus ook veel mijn borstspieren dus lijkt mij niet echt fijn achter de spier......

Zou het veel uitmaken, hoe kleiner de prothese hoe minder ze gaan hangen?

Ik zou graag jou foto`s willen zien, want er zijn maar erg weinig voorbeelden van meiden met een lift met prothese te vinden. Heb echter een ww nodig voor jou album.

Liefs, Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.