Ga naar inhoud

Framboosje : BVK oriëntatiefase


Framboosje

Aanbevolen berichten

Dag lieve mensen,

Ik ben de afgelopen maanden ontzettend aan het twijfelen of ik een borstverkleining wil laten doen, ik zit namelijk helemaal niet lekker in mijn vel. Ik hoop dat jullie mij advies willen geven over wat jullie zouden doen als jullie in mijn positie stonden, maar ook ervaringen etc. zijn van harte welkom!

Ik ben 20 jaar, en heb al sinds mijn borsten begonnen met groeien cup 70E gehad. Toen ik op mijn 15e aan de pil begon gaf dit geen verschil, mijn dokter gaf me een lage dosis omdat ik niet nog grotere borsten wilde. Ik ben namelijk altijd al erg slank geweest, waardoor ze al nogal opvielen. Ze waren super mooi rond, vol en stevig dus ik was behoorlijk tevreden over mijn borsten. In mei vorig jaar ben ik van de pil overgestapt op een spiraal, en sindsdien is het letterlijk bergafwaarts gegaan met mijn borsten. Ik heb nogsteeds cup 70E, maar mijn borsten zijn niet meer stevig en ze hangen. Ik vind het zo erg! Ik schaam me erg voor mijn borsten, en ook is het helemaal niet prettig voor me om zonder bh te lopen.

Nu ben ik dus al een aantal maanden over een borstverkleining aan het twijfelen, maar omdat er bijna geen stevigheid meer in zit ben ik bang dat ze dan nog net zo lelijk zijn als nu, alleen dan een stukje kleiner. Ik wil mijn mooie volle ronde borsten terug! Iemand die in het zelfde schuitje als mij zit of heeft gezeten? Ik zou het ook fijn vinden foto's te mogen bekijken, zodat ik een duidelijker beeld kan krijgen over hoe het er uit zou kunnen komen te zien. Of advieseren jullie me terug te stappen op de pil?

Heel erg bedankt allemaal!

Onzeker framboosje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Framboosje,

Wat jammer voor je dat je borsten wat zijn gaan hangen. Je bent waarschijnlijk iets afgevallen doordat je van de pil afgestapt bent. Ook is de zomer net voorbij en dan ben je vaak ook wat slanker. En helaas val je vaak van de verkeerde plekken af.

70E is trouwens wel een hele mooie maat, hier zouden heel veel meiden jarloers op zijn. En dat ze een beetje hangen is heel gewoon hoor bij zo'n natuurlijke cup.

Als ik jouw was zou ik proberen 2 kilo aan te komen en dan zien wat dat met je borsten doet, volgens mij heb je dan zo weer je stevigheid terug. Verkleinen zou ik pas doen als je er echt last van hebt ....

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.