Ga naar inhoud

Rachel82 : 2 november 2009 : Dr. Hermens : ATS Kliniek


Gast ray-chill

Aanbevolen berichten

Gast ray-chill

Hallo :rolleyes: ,

Ik ben Rachel, 26jaar 162 cm 54 kilo en moeder van twee te gekke boyz!

Iedereen in onze familie heeft grote borsten, alleen aangezien ik de jongste ben waren de borsten op :angry: .

Vanaf mijn 18de wil ik al grotere borsten, ze waren klein maar mooi, dus vond het toch niet echt nodig.

Na twee zwangerschappen en borstvoeding gegeven te hebben, zijn ze nu nog kleiner en ook niet meer mooi.

Maar niet voor lang :126: !!!

Echt onzeker ben ik niet over mijn borsten, maar baal er wel bijna elke dag van.

Als moeder zijnde is het heel moeilijk om zo'n bedrag voor een BV aan jezelf tebesteden,

MAAR mijn lieve lieve man vond dat waneer ik blij werd van een BV ik het maar moest doen.

Hij stelt de aanschaf van zijn motor uit, zodat hij mij blij kan maken :D met mooie B(.)(.)BIES :5:

Hoe lief!?

Ook ik ben natuurlijk aan het internet geslagen en ontzettend blij met het vinden van deze site! Ongelooflijk veel informatie en leuk dat je het kan delen met mensen die in hetzelfde schuitje zitten of hebben gezeten. Na dagen intensief gesurfd te hebben, heb ik al consult aangevraagd voor wellnesskliniek bij Dr L.Visser. Dit door de prijs, maar daar zal ik me niet door laten leiden. Ik heb wel veel negatiefs over deze kliniek gelezen, maar ook alleen positieve dingen over Dr. Visser. Zij is tenslotte diegene die de operatie uitvoert. Ik wacht het consult af die ik op 28 juli heb staan. Ook ga ik op consult bij de ATS kliniek, Janssenkliniek en bij Dr Laban in de bergmankliniek, dit omdat ik zoveel goede verhalen over hem heb gelezen.

Het zal nog wel even duren tot mijn BV, maar het ermee bezig zijn en het vooruitzicht dat er B(.)(.)S aan zitten te komen, maakt me al helemaal blij :126: !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rachel!

Welkom op dit forum, wat leuk!!

Jee, wat een lieve man heb jij joh!! Echt heel lief van hem dat hij z'n motor wil uitstellen voor nieuwe boobies voor jou!

Ik woon bij je in de buurt zie ik. Ik ben geholpen gewoon in het ziekenhuis in Veghel bij Drs. Rysavy en Drs. Terng. Je zou ook altijd nog bij hun op consult kunnen gaan. Daar hebben ze geen wachtlijsten in ieder geval. De afspraak die je maakt kan vaak dezelfde week nog en elke donderdag in de even weken doen ze operaties samen. Ze zijn heel kundig en ik ben super geholpen. Minimale napijn, geen drains, niet bont en blauw en een eerlijk advies over de protheses. Oke, ze hadden van mij wat groter gemogen maar dat kon niet bij mijn lijf.

Succes met alle consulten die je gaat hebben! Heel goed om je breed te orienteren en te laten adviseren zodat je alle ins en outs kent!

Houdt ons op de hoogte en we leven met je mee!

Groetjes,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ray-chill,

welkom hier op het forum.

Ik word op 25 juni geopereerd door dr visser in de wellness ik vind haar echt een top vrouw heel recht uit en ze zegt ook waar het op staat en zo heb ik het eigenlijk graag in de wellness vind ik het eigenlijk nog niet zo slecht want ze zijn er heel vriendelijk en beantwoorden je vragen ook corect ook al zijn het soms stomme vragen. :wacko:

En lang duren voor je je bv krijgt dat dacht ik ook, toen ik op consult geweest ben op 12 mei dacht ik ook toen ze zeiden op 25 juni kan je geopereerd worden nog zoooooooooooo lang :angry: maar nu denk ik nog maar 10 dagen en nu beginnen de zenuwen echt wel toe te slaan :wacko:

en vraag ik mij soms af waar ben ik in godsnaam toch aan begonen en wat doe ik mij zelf toch aan maar ja erna zal ik dan ook tevreden zijn eindelijk een volle boesem die ik eigenlijk nooit heb gehad. soms is het om gek van te worden die twijfels en eigenlijk sta ik er toch 100% achter maar ik ben bang van de pijn achteraf en daar jaag ik mij in op, maar ja we zien wel.

groetjes dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ray-chill

hey dydy,

bedankt voor je berichtje, Spannend dat je al bijna nieuwe boobies krijgt :101: ! Ik zal nog wel even moeten wachten, want ik werk in de horeca en moet denk ik wel 4 weken thuis blijven. Mijn baas zei dat het waarschijnlijk na de kerstvakantie zal worden, want we hebben twee zwangere op het werk en ik kan niet zomaar een maandje wegblijven. Maar dat geeft niks, wil al zo lang ern nog half jaartje wachten geeft niks. (al had ik ze liever gister dan vandaag) Ik ben beniuwd hoe jij het allemaal gaat ervaren, op dit moment is DR visser mijn eerste keus, gewoon omdat iedereen zo positief is over haar en omdat haar gezicht me wel aanstaat (lekker oppervlakkig :144: ) En ik had ook naar de arenborghoeve kunnen gaan, maar bij de wellness scheelt het dan toch weer 1000 euro, das best heel veel geld. En denk niet dat ze je daar anders zou oppereren dan bij haar eigen kliniek. toch? Waar ben jij alemaal geweest op consult? wat heeft dr visser je geadviseerd, betreft de protheses, rond, hoeveel cc,etc, ben benieuwd?!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Ray-chill,

Wat een lieve man heb jij! :35:

En welkom op dit forum.

Ook ik heb 2 kinderen en was niet tevreden met mijn borsten.

Na jaren wikken en wegen ook de beslissing genomen om een bv te doen.

De voorbereidingen zijn alleen al super leuk maar ook dat je de beslissing genomen hebt is al een hele stap.

Ik ben geholpen door dr van Tits(toepasselijke naam he!) in de Velthuiskliniek in Eindhoven

Ik ben super tevreden.

Heb ook een consult gehad in kliniek Viasana in Mill.

Zorg dat je tijdens je consult goed voorbereid bent zodat je weet wat je allemaal moet vragen.

Dan komt het vast allemaal goed.

En als je een datum hebt staan voor je BV is het helemaal aftellen.

Succes,

Groetjes Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ray chill,

Ook ik laat mijn BV doen door Dr. Visser in de Wellneskliniek.

Ik heb alle vertrouwen in haar en als je na het eerste consult nog vragen hebt kan je altijd mailen of bellen.

heb ik allesinds paar keren al gedaan :blush:

Mijn bv is wel pas eind juli.. dus hou wel rekening met een wachtlijst..

Liefs,

Simske

Link naar reactie
Delen op andere sites

hei,

ik ben alleen in de wellness op consult geweest en zo als je zegd het is 1000€ is veel geld daar kan je al heel wat BH s voor kopen ;) .

ik krijg 240cc achter de spier rond.

heb je nog vragen laat het weten

groetjes dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik ben 23 juni bij dr. visser geweest voor mijn eerste consult.

10 September ben ik aan de beurt!!! Dus het zijn wel lange wachtlijsten.... Maarja wacht al zo lang dat deze 10 weken ook te overbruggen zijn!

Ik krijg links 360cc en rechts 320cc voor de spier.

Dr. Visser is zeer correct, wat heb je, en wat wil je. En voor dat je het weet sta je weer buiten..

Het is wel handig als je iemand mee neemt naar het consult want als je buiten bent, ben je weer vergeten wat ze vertelt heeft haha

Hroetjes Mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast rachel82

Hallo allemaal,

Alweer ruim een maandje geleden dat ik op dit borstenforum kwam. Alleen nu onder een andere naam, want ik wist mijn wachtwoord niet meer en mijn gebruikersnaam blijkbaar ook niet meer :wacko: . Ik weet! niet echt een goed geheugen, haha. Voorheen dus ray- chill en nu met een nieuw account als rachel82. Ondertussen heb ik al 3 consulten gehad en ik zal mijn ervaring in het kort beschrijven.

29 juni consult janssenkliniek: (ongeveer 40 min) 400cc, achter de borstspier, eurosillicone, anatomisch via borstplooi, 3500 euro

De kliniek zag er prima uit, aardig ontvangen, en Drs. Janssen ook een vriendelijk man die goed al je vragen beantwoorden en de tijd nam.

Toch is mijn keuze niet op deze kliniek gevallen, omdat ik te weinig feedback kreeg. Hij was heel makkelijk en deed nergens moeilijk over. Kan als voordeel gezien worden maar als onzekere muts wil ik graag duidelijkheid in wat wel en niet kan en tot hoeveel cc het nog natuurlijk zou zijn. Dr janssen's antwoord was" Alles kan, als jij maar tevreden bent" Is natuurlijk ook zo, maar voor mij niet de manier. Had gewoon niet een compleet goed gevoel en dat is voor mij heel belangrijk. Al met al best prettig consult alleen dit was hem niet.

20 juli Ats kliniek: (ongeveer ruim een uur) dr Hermens en consullente esther van gent, 280cc, achter de borstspier, mghan, anatomisch via de borstplooi, 4900 euro

De kliniek is prachtig, goed ontvangen met cola (meestal thee en koffie :134: ) ontzettende mooie wachtruimte en op tijd mochten we naar binnen. Eerst een gesprek met de consulente, waarin alles goed uitgelegd, over de soorten protheses, mogelijkheden, gang van zaken echt alles. Na dit gesprek had ik eigenlijk geen vragen en veel twijfel was al weggenomen. Daarna kwam dr Hermens (ontzettend symphatiek man) om te kijken wat wel en niet kan vertelde zijn advies en onderbouwde zijn keus. Alles goed duidelijk en was er heel tevreden mee. Ook zei hij dat als ik iets anders wilde dat dat natuurlijk ook kon, maar ik vond hij is de chirurg en weet wat het beste is. Tijdens de operatie zou hij 3 maten protheses neerleggen !kleiner dan 280cc en 1 groter en kijken of een maatje groter eventueel ook nog natuurlijk staat of dat het toch een maatje kleiner moet :103: gaan we natuurlijk niet van uit.

Het viel me zo op dat ik me bij deze mensen zo op mijn gemak voelde en hadden het voorelkaar gekregen om onzekerheden weg te nemen en namen ruim de tijd. Dit was een heel prettig en relaxed consult!!! Eigenlijk heb ik mijn keus direct al gemaakt alleen de prijs ligt een stuk hoger. Maar dan maar wat meer betalen als ik er zeer goed vertrouwen in heb dat de chirurg capabel is. Ook ligt de prijs hoger omdat je verplicht bent om een nacht te blijven, ook was nneiuw voor mij dat iedereen 3 dagen drains krijgt om de vochtafvoer te vergemakkelijken en kans op onstekkingen aanzienlijk te verminderen. Dit vond ik een logisch verhaal.

Maar ik had nogeen consult gepland bij de wellnesskliniek: op 28 juli (kleine 15 min) dr Visser, 265 cc, dual plane, monobloc, rond, via de tepel. 1999 euro

Ik hoopte zo dat ik bij deze kliniek een heel goed gevoel zou hebben omdat ik zoveel goede dingen over dr visser had gelezen en de prijs van een BV is zo aantrekkelijk is. Helaas heb ik het anders ervaren. Los van het feit dat ik eigenlijk mijn keus al had gemaakt, ging ik met een open instelling naar het consult in de wellness en alles viel een beetje tegen. Kliniek is vergeleken bij de andere klinieken waar ik ben geweest een stuk armoediger en het gesprek ging eigenlijk nergens over. Ik kwam binnen, dr Visser was heel gehaast (het was ook heel druk) en het was net of ze een pak suiker verkocht. Even kijken, dit kan, dit word het. Prijs 1999euro en of ik nog vragen had!? Dit was het consult :17: Serieus en ik overdrijf niet. Ik had nog enkele vragen omdat ik die 35euro voor het consult anders wel heel duur geld vond. Maar na een kleine 15 min stond ik buiten en was ik 35 euro lichter. Heel ontevreden, heb ook gelijk aangegeven tegen de mensen daar dat ik al besloten heb om het zeker daar niet te doen. Ze vroegen geen eens waarom niet, maar dat was voor mij ook niet meer belangrijk.

Dus na 3 consulten is mijn keuze gevallen op de ATS kliniek bij dr Hermens! Ik wilde eigenlijk nog meer consulten doen, maar vind het niet meer nodig. Ik ben heel blij met mijn keus en heb alle vertrouwen in Dr Hermens en de kliniek. Grote voordeel is dat het vanuit mijn woonplaats maar 15 min rijden is! Nu een afspraak maken. Helaas kan ik pas vrij krijgen in november dus moet nog heeeeeeel lang wachten, want ik moet echt wel 3/4 weken vrij nemen want ik werk in de horeca dus in overleg met mijn baas word het dus begin november. MAAR ook dat geeft niet, ik ben nu gewoon heel blij met de gevonden kliniek en het feit dat het er nu wel echt aan zit te komen!!!

Groetjes, Rachel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Wat een verhaal en wat een avontuur! Goed gekozen lijkt me zo. Wat een verschil toch. Wat dat aangaat heb ik destijds gekozen en heb erna nooit meer consulten gedaan bij andere artsen. Eenmaal gekozen blijkr het vaak de juiste keuze. Zeker wanneer je zo duidellijk op onderzoek uit bent gegaan.

Moest wel lachen om je wachtwoord en inlognaam. Had ik namelijk eerder ook. Heette volgens mij voorheen Pat* in het voorsteltopic nog, hahaha.. :rolleyes:

Komt vast goed mies. Spannend hoor. Nu maar heeeel veel lezen erover en voor je het weet.. Iig met Kerst ben jij voorzien!

Liefs, Pat :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rachel,

Welke cup heb je nu? Ik heb 240cc op de spier gekregen en kom van helemaan niets naar een B75..

Draag van Triumph een C75 maar geloof niet dat ik een C heb, haha!

De grootte went ontzettend snel! Ik vond ze eerst huge maar nu vind ik ze al niet meer zo groot.

Ik had net hetzelfde als jij, er ging gewoon niet meer in, achteraf ben ik blij dat ik ze niet groter heb laten doen want ze hadden er anders nep uit gezien bij mij, rekening houdend met mijn dunne huid en weinig of geen borstweefsel.

Ik liet het zoals jij over aan de pc en dat is idd het beste hoor.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rachel,

Prima recensies heb je geschreven over je consulten. Ook enorme verschillen in wat de verschillende pc's je aanraden, 400cc tot 280 cc, ik zou daar echt gigantisch van aan het twijfelen staan. Je hebt je in elk geval heel goed laten informeren. Ik denk dat ik ook november dit jaar BV laat doen. Wachttijd in de kliniek van mijn keuze is vijf weken, dus ga in september na mijn vakantie alles plannen. Voor nu ben ik alvast erg gerustgesteld dat ik volgend jaar een stuk beter in mijn vel ga zitten, letterlijk en figuurlijk :)

Groetjes Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast rachel82

Hey,

Dat heb ik ook! Hoe blij kan je worden van het idee van een paar nieuwe borsten :126: Ook al moeten we nog even wachten, volgend jaar zomer mogen we meer bikini's dan ooit aanschaffen!!!!

Greetz, rachel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah!! Ik doe het ervoor! met dank aan JinXx en haar off topic dingske, Binnenkort afspraak maken voor operatie in november en dan maak ik ook zo'n ticker aan. Dat gaat gewoon ook mij lukken :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah!! Ik doe het ervoor! met dank aan JinXx en haar off topic dingske, Binnenkort afspraak maken voor operatie in november en dan maak ik ook zo'n ticker aan. Dat gaat gewoon ook mij lukken :blush:

Hahaha beetje late reactie van mij :blush: maare.. graag gedaan hoor :38:

Enne.. mooie ticker :D hihi!

:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hallo iedereen!!!

Long time no see. Wederom monster problemen met het inloggen enzo en ik snapte er op een gegeven moment niks meer van :wacko: Ik weet het, ben een ubersukkel :blink: ben er serieus net pas achtergekomen dat de gebruikersnaam bij het inloggen dus NIET hetzelfde als je schermnaam is :109: Haha, hoe stom kan je zijn, gelukkig ben ik na 27 jaar al gewend aan mijn regelmatig domme acties :131:.

Ondanks dit alles ben natuurlijk wel volop op de site geweest, want wilde alle verhalen niet missen en kon als gastbezoeker ook alle informatie krijgen die ik nodig had betreft de borstvergroting.

Dus nu het me eindelijk is gelukt om me weer als member inteloggen ben ik jullie natuurlijk wel mijn operatieverslag verschuldigd.

maandag 2 november was de grote dag! Die dag kwam gelukkig sneller dan verwacht en om half 8 moest ik aanwezig zijn in het luduina ziekenhuis te boxtel (ats kliniek huurt daar een gehele vleugel voor al hun patienten)De avond hiervoor heb ik eigenhandig heel stoer een antifraxine prik in mijn buik geinjecteerd, dit tegen bloedstolsels die kunnen optreden vlak na de operatie. Moest natuurlijk nuchter zijn, maar gelukkig krijg ik zo vroeg toch geen hap door mijn keel dus dat koste geen moeite.

Een hele aardige mevrouw ontving mij en bracht me naar mijn kamer en maakte voor foto's waarna ik op Dr Hermens moest wachten. Eerder was ik heel zenuwachtig en kwamen er twijfels opspelen, maar vandaag was ik gelukkig redelijk rustig, had het volldige vertrouwen in de chirurg en had er dus voornamelijk veel zin in. Ik kreeg eindelijk mooie volle B(.)(.)BIES!

8 uur kwam dr Hermens naar mijn kamer en tekende me af, hij beantwoorde nog wat vragen en besprak in het kort wat er allemaal ging gebeuren. Half uurtje later mocht ik naar de OK. Daar aangekomen en opgevangen door de super symphatieke anastesist en te vriendelijk ok assistenten. Gezonde dosis humor aanwezig en daardoor voledig op mijn gemak. Infuus werd geplaatst en we kletsten nog wat. Het laatste wat ik me kan herinneren was dat de ok assistente zei " we zien er met zijn alle op toe dat het heel mooi word!"

En in een flits was het voorbij en werd ik wakker, het eerste wat ik vroeg was: " Hoeveel is er ingegaan?" Het antwoord was 400cc en het was een volle c geworden. Mijn geluk kon niet op. Precies wat ik wilde!

Eigenlijk zou er 280 cc in gaan, maar ik had aangegeven dat ik een volle c wilde. Dr Hermens zou kijken wat nodig was om dat resultaat te bereiken en tijdens de operatie d.m.v vulproteses en of dat paste.(vulprotese word in de borst geplaatst die worden gevuld met aantal CC's, gewenste resultaat worden deze verwijderd en de daadwerkelijke siliconen met de gekozen CC's geplaatst)

Ik spiekte even vlug en zag twee in tape verpakte volle puntige (de tepels werden vrij gelaten dus door de druk van de tape stonden ze zo) madonna jetsers :59:, ondanks dat het niet helemaal zichtbaar was, wist ik gewoon dat ze mooi waren geworden.

Daarna weer terug naar mijn kamertje en ben daarna lekker gaan slapen. Ik mocht ook lekker een nachtje blijven waarbij er zeer goed voor me gezorgd werd door de verplegers en mij nog van nuttige informatie werd voorzien.

De volgende dag mocht ik naar huis, de pijn viel mee,maar ik pakte wel elke 4uur 2 paracetamol, maar liep wel krom want door de spanning van mijn borsten durfde ik niet echt recht te lopen. Het lastigste waren nog wel mijn drains en de flesjes die ik toch wel heel slim in de zakken van mijn joggingbroek meezeulde. Als tip van de verpleegster had ik er twee kleurijke sokken omgedaan zodat het voor mijn kinderen niet zo'n naar gezicht zou zijn.

Thuis aangekomen gelijk weer lekker in bed, mijn vriend heeft een week vakatie genomen en ik hoef helemaal niks te doen. S'avonds kwamen de kindjes van opa en oma en gelukkig vonden ze de borsten mooi. "Mama, jij nou ook groot tieties" vroeg de jongste.

Eerste drie dagen heb ik veel geslapen en tv gekeken. Slapen was niet echt heel fijn, want moest dus halfzittend en ik ben een buikslaper, maar dat gaf niks, heb je er zeker voor over. En na deze drie dagen ging ik weer naar de ATS kliniek. Ze gingen mijn drains en mijn tape verwijderen. Ik ben naar mijn mening best een bikkel, maar het verwijderen van de tape was echt wel pijnlijk, gelukkig is dit snel voorbij, maar het verwijderen van de drains vergeet ik nooit meer.

De consulentes waren super aardig, ze hadden het vacuum van de flesjes gehaald waarna ze vertelde dat ik gewoon heel diep moest inademen en wanneer ik uitblies zou ze het slangetje uit mijn borst trekken. De tweede consulente pakte mijn hand vast en zei dat ik best mocht knijpen. (ik dacht wat een onzin zal wel mee vallen. Ik blaas uit en ze trekt de drain eruit (athans dat probeert ze) Blijk ik zo snel te genezen dat dat pokke ding godgruwelijk vast zit, dus met twee handen en alle kracht trekt ze dat stomme ding uit mijn borst. Tegelijkertijd breek ik serieus bijna de hand van die aardige consulente. Ik scheld een keer en meteen verontschuldig ik me. Kon echt zien dat ik haar ook pijn had gedaan. Oog om oog.... :130:

Nu die linker drain nog en natuurlijk niet meer zo stoer. Consulent grapt dat ik nu dan maar in haar bil moet knijpen :4: waarop ik antwoord dat ik zo'n aanvbod niet aan me voorbij laat gaan, maar gelukkig viel de tweede mee en mocht ik voor het eerst mijn nieuwe mooie borsten bewonderen. En dat deed ik, en ik vond ze perfect. Ook was de pijn die je best hebt na een vergroting na het verwijderen van de drains bijna helemaal weg. Ik was direct mobieler kon recht staan en voelde me goed en mooi.

Moet nog wel even zeggen dat je je niet moet laten ontmoedigen door dat drain verhaal, want meestal doet het niet ZO'N pijn en het is best belangrijk voor de vochtafvoer tegen ontstekkingen. Anders moet je lichaam heel hard werken om dat vocht aftevoeren heb me laten vertellen 2 weken en nu is het grootste gedeelte binnen drie dagen uit je lichaam. Ook borstzwellingen beperk je hiermee tot het minimale.

Eerste twee weken heb ik bijna alleen maar rust genomen, mijn moeder had de tweede week vakantie genomen om voor de kindjes te zorgen en het huishouden te doen. Genezing gaat goed en nu na 4 weken zijn ze echt al best soepel. Ze geven wel aan wanneer ik teveel doe en luister gewoon goed naar mijn lichaam. Morgen moet ik weer voor het eerst werken en ik denk zeker dat die 4 weken vakantie niet te lang was, want ik werk in de horeca. Gelukkig is het begrip groot op het werk en heb ik kunnen regelen dat ik rustig aan mag doen en bar mag draaien.

Het was een behoorlijk lang verslag en misschien voor sommige niet intresant en voor andere dan weer wel. Als laatst wil ik nog zeggen dat zoals verwacht heel tevreden ben over dr hermens. De prijzen liggen ook wat hoger bij de ATS, maar een goed gevoel, goede nazorg en een te gek resultaat is ook wat waard. Hij heeft waargemaakt wat hij heeft beloofd en net dat beetje meer! Een sympatiek capabel chirurg!

Verder zal ik mijn best doen om foto's te plaatsen, maar zoals wel al gebleken is ben ik niet zo'n computerheld ik ga mijn best doen.

Groetjes, Rachel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeej! Long time no see inderdaad! :D

Meis, gefeliciteerd me je b(.)(.)bs!!!!!!

Super leuk om je hele verhaal te lezen, ben nu wel heeeel benieuwd naar je foto's,

maar ik zal geduld hebben!

Geniet ervan & welkom terug!!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.