Ga naar inhoud

Wanneer komt het spleetje???


willow

Aanbevolen berichten

Hoi meiden, ik ben nu drie weken po, en ik krijg mijn borsten nog altijd niet tegen mekaar, is dit normaal? ik weet wel dat ik nooit een spleetje ga hebben als ik volledig genezen ga zijn van de operatie. Maar kan ik dat wel verkrijgen door een pushup of dergelijke? Nu gaat het niet als ik ze met men handen bij elkaar duw..

GGRRRRR.... :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bn 6 wkn po en heb ook geen spleetje, maar moet je eens een push up aantrekken! :136:

Na 3 wkn durfde ik niet eens te proberen ze naar elkaar te duwen :ph34r: En nu nog niet hoor ;)

Hey piepke!!

weet je, ik krijg ze zelfs niet bij mekaar als ik door duw met men handen :-) dan krijg ik een naar gevoel, dus die push up gaat het ook niet doen denk ik, of ik moet er een katrol aanhangen :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doorduwen??

My god, wil je ze graag kwijt je boobies? :152:

Ze hebben ook nog geen hang,dus er valt weinig te duwen ;)

Kan me niet voorstellen dat er hier iemand is (met prothesen) die géén decolleté kan maken met een push up.

Je borsten zijn flink genoeg daarvoor :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja komt door dual plane,die duwt je boobs naar de zijkant,heb ik ook hoor,maar in bh heb ik wel een spleetje.

ben 2 jaar po bijna dus dat gaat niet meer goedkomen haha :143:

dan is er nog hoop :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk is er nog hoop!!! :rolleyes: Je bent nog maar net po, alles is nog hard en strak, moet je over enkele maandjes zien, dan krijg je ze vast wel bij elkaar met een push-up! Je bent veeeeeeel te ongeduldig hihi :44: , trouwens mooie boobs hoor en mooie fijne littekentjes ook, zo zie ik ze graag hihi :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij staan ze juist te dicht tegen elkaar.

Mij pc had gezegd dat hij er altijd voor zorgt dat er minimaal 3 cm tussen de borsten zit en er niet van houd als ze te dicht tegen elkaar aan staan.

Maar bij mij past er nog net met moeite een vinger tussen. :S

In een topje zonder bh e.d zoals mijn foto ziet het er erg mooi uit maar zonder kleding heb ik een hele erge bolling die al begint op oksellengte waardoor me borsten erg lang lijken en er voor mijn oksel bij beide kanten een stuk vel zit waardoor het net een vetrolletje lijkt zeg maar.

Ik hoop dat ze juist meer uit elkaar gaan staan en dit enkel de zwelling is.

Ik denk dat je inderdaad geduld moet hebben.

Je bent pas 3 weken po dus het moet nog indalen en je borstspier moet zich nog herstellen e.d.

En met een push up bh zal dat vast wel lukken maar volgens mij mag dat pas na 1 jaar heb ik gehoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook niet echt een spleetje. En ook ik zal dat nooit krijgen.

Met 3 weken po durfde ik ze ook niet tegen elkaar te duwen, heb dat na 6 weken eens geprobeerd en zelfs toen waren ze nog niet soepel genoeg.

Nu ben ik 10 weken po en kan ik ze wel helemaal tegen elkaar duwen enz.

Nog ff geduld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me niet erg verantwoord om te gaan duwen tegen je borsten als je nog maar 3 weken PO bent!

Ik ben inmiddels 9 weken PO en kan mijn (best ver uit elkaar staande) borsten nu wel tegen elkaar aan drukken.

Maar met een push up bh wacht ik nog even, als ik ze al ga dragen.

Geduld! :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh zie ik nou op een andere foto dat je implantaten via de zijkant zijn ingebracht?

Dan klopt mijn bovenstaande berichtje niet meer haha :blush:

nee hoor onder de borst :-) de rest ziet gewoon erg blauw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk is er nog hoop!!! :rolleyes: Je bent nog maar net po, alles is nog hard en strak, moet je over enkele maandjes zien, dan krijg je ze vast wel bij elkaar met een push-up! Je bent veeeeeeel te ongeduldig hihi :44: , trouwens mooie boobs hoor en mooie fijne littekentjes ook, zo zie ik ze graag hihi :D

ja alles is echt nog superstrak en hard! en jaaaah ik ben heeeel ongeduldig :P

bedankt voor je complimentje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had na het plaatsen van grotere protheses wel een spleetje, bij de 615cc niet.

Maar zoals al gezegd wordt je bent pas 3 weken po.

Het magische woord is hier, geduld ( soms erg moeilijk :) )

ja geduld is een kutwoord ;) ik hoef geen spleetje als ik zonder beha loop, ik zal al content zijn dat ik er een kan hebben met een pushup :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.