Ga naar inhoud

lovejojo :10 oktober 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Gister was het eindelijk zo ver! Ik krijg eindelijk me bv.

Maandag zijn we om 04.00 vertrokken richting bochelt, het was even zoeken maar hebben het uiteindelijk toch gevonden.

Toen we aankwamen moest het personeel de zaak nog openen.

We hebben plaatsgenomen en later kwam schorpioen87 er ook aan. Lekker zitten praten en toen hoorde ik me naam en moest meelopen met Conny ( wat een lieve vrouw) . In een kamertje moest ik me uitkleden en kreeg een schort aan en pantoffels en een mooi haarnetje. Toen kwam de gene die me onder zeil ging brengen . Het moment was aangebroken waar ik het meeste bang voor was, het infuus, maar gelukkig viel dat mee! Daarna kwam van onsselen en die tekende wat af en maakte foto's. Toen mocht ik mee naar de ok, er stond op de deur latex free ( ben allergies voor latex ) . Ik had de ok veel groter verwacht , maar het is best klein. Ik moest gaan liggen en besefte toen dat ik me lenzen nog in had, snel uitgedaan en dan was het moment daar. Ze zeiden dat het zover was en dan ze gingen beginnen . Ik moest denken aan een strand ... En weg was ik !

Voor me gevoel werd ik 5 min later wakker in een andere kamer .. Beetje dizzie en moe. Toen kwam Schorpioen87 er aan, ook helemaal suf. Ik moest daarna in een rolstoel gaan zitten en werd naar een kamer gebracht! De pijn viel mee totdat een vrouw ging voelen en de band weer omdeed! Heb toen iets in me infuus gekregen en toen ging het beter!

Na een uur ofzo kregen we wat te drinken en eten .... Als we dat ophadden ( Schorpioen87 lag ook in de zelfde kamer) mochten we naar huis!

De rit naar huis ging best goed, heb bijna heel de rit geslapen . Eenmaal thuis heb ik een pijnstiller genomen en ben op bed gaan liggen. De uren erna gingen wel, maar gisteravond deed het heel veel pijn , vooral bij de litttekens, het trekt heel erg veel. Slapen ging wel, alleen heel vaak wakker geworden van de pijn in me rug . Vanmorgen tijdens het uit bed komen deed het heel veel pijn! Alsof er 4 spanbanden om me borst heen zitten die werden aangetrokken . Lopen doet ook veel pijn, hadden daar meer meiden last van?

Nu zit ik lekker op de bank en ga straks douchen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh zo mijn vraag is beantwoord, minder dat je zoveel pijn hebt, maar je moet maar zo denken het is als het goed is maar voor een paar dagen en voor een goed doel!!!!!

En ja ik weet, ik heb makkelijk praten want ik moet nog. Ga het over 2 dagen zelf ondervinden en misschien piep ik dan wel anders.

Hey meid heel veel sterkte nog met je verder herstel.

Liefs Dalmindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat was het douchen lekker ! Wel vreemd dat me vriend me moest wassen.... Het is een verademing als alles uit is, maar een marteling als alles weer aan moet ! Heb gelezen dat een icepack ook helpt tegen de pijn , dus zit nu op de bank met een icepack.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

In beweging blijven is op zich ook heel goed tegen de pijn.

Dus tijdens het lopen de schouders los, en de armen rustig aan langs je lichaam meebewegen met het lopen.

Dat op bed liggen pffff dat is idd funest voor je rug he....Veel kussens, beetje zittend slapen, kussen onder je knieholtes is ook erg fijn voor je onderrug.

Oja en de wekker zetten he, voor je pijnmedicatie!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis, ook maar een topic geopend. Hoe zagen je boobs eruit? Gewoon 480cc ipv 430, best wel cool toch of ben je daar niet tevreden mee? Ik ga rond een uurtje of half 6 douchen en mn boobs voor get eerst bezichtigen. Ik lig nu ook met icepack, alleen dan in bed. Ben mn bed alleen nog maar uitgekomen om naar de wc te gaan. Vind dat lopen echt helemaal niets. Mn vriend is ook alweer aan t werk dus ben helemaal alleen en kan niet zelf mn bed uitkomen. Beetje jammer.

We houden elkaar op de hoogte.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ze zijn mooi! Heb foto 's geplaats! Echt het lopen en opstaan doet zo veel pijn.... Vooral bij de wonden. Doe je wel rustig nu je vriend er niet is?!

Liefs

@ Janine , ik probeer te lopen en me armen te bewegen, maar me huid trekt aan alle kanten en zolang ik zit valt het wel mee. En die kussen in me knieholte 's zal ik vanaaf gelijk proberen ! Tnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid,

wat fijn om te horen dat het achter de rug is, wel jammer van de pijn hoop dat het over een week minder is en je kan genieten.

ben je tevreden met je borsten. ik ben vaandag ook voor me 2e consult geweest en heb dr onselen gezien fijne vent leuk en hij geef je duidelijk advies wat bij je past.

nou laat je lekker verwennen en doe rustig aan. daantjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 2e nacht is goed gegaan, werd om de 4 uur wakker . Elke x een pijnstiller genomen en valdisper. Moet zeggen dat het wel werkt.

Wat alleen heel veel pijn doet is het op bed gaan liggen.... Maar als ik eenmaal lig, gaat het wel .

Heb nu veel last van pijn onder me oksels en een drukkend gevoel op me borsten.

Hadden meer meiden last van pijn onder de oksels ?

Zit nu met een icepack op de bank ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die band doet echt zeer onder mn oksel. Ik vind het op bed gaan liggen ook eng. Ik doe dan mn hele bed omhoog zodat ik maar een klein stukje hoef, maar toch span je je borstspieren aan.

Ik ben vannacht er even uitgeweest, ff beneden tv gekeken. Ben steeds zo misselijk, bah. Vanavond ga ik weer proberen te douchen. Gister was niet gelukt, kreeg een wegtrekker waardoor ik daarna niet meer durfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ schorpioen , ik heb overdag de band iets losser en heb gister voordat ik naar bed ging de bh bandjes 1 stand losser gedaan! Ik huil gewoon van de pijn als ik moet gaan liggen. Echt niet leuk meer!

Ik hoop dat je straks wel lekker kan douchen want dat is echt lekker! Afdrogen vond in enger, want me vriend moest me afdrogen..

Veel sterkte en succes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lovejojo,

Wat leuk dat je je borsten hebt! En 480 cc gaat super mooi worden.

Ik had ook ongelofelijke pijn onder mn oksels, maar dan zegmaar waar de prothese zat.

Alsof ze er aan de zijkant uit zouder komen echt vreselijk.

Heb jij dat ook of heb je pijn van de band?

Die band moet je echt niet te strak zetten, ik heb nu allerlei littekens aan de zijkant van mn lichaam.

Die mevrouw zei toen tegen me dat ik het op deze sterkte moest houden ze had zelfs een lijntje op de band getekend.

Maaaar dat was volgens mij echt bullshit want bij mn controle zei dr Kruppa iets heel anders haha.

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee sorry maar ik heb eigenlijk niet echt tips :mellow:

Ik heb alleen een shirtje tussen de bh en de band gedaan dat helpt tegen het schuren!

Verder is de plek waar het lijkt alsof de protheses eruit komen nu na 7 maanden nog steeds gevoelig als ik er op druk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik geopereerd was die dag had ik snachts wel behoorlijke pijn. De volgende dag ging super goed totdat het avond werd toen begon ik over te geven tot de volgende ochtend. Daarna was ik echt brak tot een vrijdag en vanaf toen ging het echt steeds beter! Pas na 10 dagen ben ik weer naar school enzo gegaan maar het was wel zwaar vond ik zelf. Maar die plekken deden echt een maand lang best pijn. Maar ik zou het zo weer doen hoor haha vind het allemaal vlug gegaan en is het zeker waard geweest. Heb je al een beetje naar je boobs gekeken en ben je blij met de grootte tot nu toe? Ze gaan nog zo veel veranderen daar niet van. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.