Ga naar inhoud

romiti : BV oriëntatiefase : Bergmankliniek


romiti

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik ben 22 jaar oud en sinds mijn 16e zijn mijn borsten niet meer gegroeid,

al jaren liep ik met de gedachte om een bv te laten doen als ze niet zouden groeien!

en zelfs na mijn zwangerschap is er niets veranderd!!

nu heb ik dus de knoop doorgehakt..i got for it !! :101:

nu ben ik dus begonnen met sparen,mijn ouders weten het inmiddels en steunen mij erin.

Mijn vriend schrok enorm van het bedrag,maar gelukkig staat hij 1000% achter me :wub:

mijn moeder begrijpt me ,mijn vader ook en de vriend van mijn moeder heeft er zelfs al ervaring mee....

hij heeft namelijk de bv betaald voor zijn ex vrouw...wel al ongeveer 15 jaar geleden.

Ik ben van plan om naar de Bergmankliniek te gaan,aangezien ik daar alleen maar goede verhalen van hoor,

en ik een goed gevoel heb bij de site en kliniek. Alleen is het nu zo jammer dat ik nog aan het sparen ben!! :83:

het liefst deed ik het deze week al haha!

ik ben ontzettend benieuwd naar alle ervaringen,wat een fantastische site is dit.

hoelang duurde het bij jullie voordat het allemaal werkelijkheid werd ?

en wat was jullie ervaring met de narcose!

ik vind het ZO spannend allemaal!!!

groetjes Romiti !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Romiti!,

Welkom hier!

Je kunt hier erg veel info vinden. Dat is wel handig voor als je toch aan het sparen bent!!!

Ik ben pas geopereerd in de be-clinic in belgie.

Had zoveel goeds gehoord over dr PLovier en zoveel mooie borsten van hem gezien dat ik de reisafstand er graag voor over had.

Bovendien kostte de borstvergroting mij daar 2700 euro. En de zorg was er perfect!

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Romiti!,

Welkom hier!

Je kunt hier erg veel info vinden. Dat is wel handig voor als je toch aan het sparen bent!!!

Ik ben pas geopereerd in de be-clinic in belgie.

Had zoveel goeds gehoord over dr PLovier en zoveel mooie borsten van hem gezien dat ik de reisafstand er graag voor over had.

Bovendien kostte de borstvergroting mij daar 2700 euro. En de zorg was er perfect!

Lfs Janine.

Héé Janine,

allereerst gefeliciteerd met je bv!!

je zult wel trots zijn nu en erg genieten he..

je hebt inderdaad een stuk minder betaald als waar ik op uit zou komen,

maar ik ben altijd zo bang voor het buitenland omdat je er zo weinig van hoort...

haha,maar dit is dus een positieve reactie.

ik heb ook de foto's op de site vergeleken van de bergmankliniek en andere.. en vind elke keer dat bergman's foto's er heel natuurlijk uitzien.

al moet ik toegeven dat die van de contourkliniek ook heel natuurlijk uitzien.

ook zit ik nog een beetje te twijfelen over de maat,maar ik denk zelf dat er op het consult duidelijkheid komt.

had jij dat ook? of heb je van begin af aan dezelfde keuze gehad in cup maat?

ik weet ook eigenlijk niet precies wat haalbaar is,ik heb zelf een kleine b cup,ligt aan de bh eigenlijk! haha

en wil graag een grote c...al zie ik bij sommige dat een d niet veel verschilt...dus daartussen twijfel ik...

liefss romiti

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eerst ook een C in gedachten.

Maar na lang op deze site tussen de foto's gesnuffeld te hebben wilde ik toch liever een D!

En dat is gelukt!

Gewoon foto's meenemen naar een consult van wat jij mooi vind (liefst foto's van nepborsten voor het beste idee). Dan krijgt de pc een goed beeld van wat jij wilt.

Een D-cup ziet er bijvoorbeeld bij de 1 veel groter uit dan bij de ander. Dat heeft met je bouw te maken.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai Romiti!

Welkom op het forum!

Snuffel gerust eens rond, zoek info en verhalen van andere....dan kom je een hoop te weten.

Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd in de Velthuiskliniek in Eindhoven....super daar!

Ik heb gekozen voor anatomisch, 330 cc en kom hoogstwaarschijnlijk uit op een 75D

Ik ben nu nog aan het herstellen, heb de eerste dagen heeeeeel veel pijn gehad maar het word nu eindelijk elke dag wat minder (ik moet nog wel steeds medicatie hebben hoor).

Gr Daantje81

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Romiti,

welkom op het forum. Ik ben 28 sept. ook in de Velthuiskliniek geopereerd door dr. van Tits.

Ik ben er tot nu toe super tevreden mee. Als het goed is kom ik op een grote c of mss toch een d uit.Ik wilde in ieder geval een C. Ik heb 300cc gekregen. De operatiedag en de dagen erna zijn me echt meegevallen. De behandeling was super en de mensen daar geweldig. Alleen het slapen erna vond ik echt een ramp(kan echt niet op mijn rug slapen) Maar sinds een aantal dagen kan ik weer op mijn zij liggen. Als sportbh heb ik die van Triumph zijn wel fijn, en op aanraden van meiden van het forum heb ik die van de HEMA gehaald.

Nou veel succes met sparen en met het kiezen van een kliniek.

Mocht je nog vragen hebben stuur me maar een pb!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai Romiti!

Welkom op het forum!

Snuffel gerust eens rond, zoek info en verhalen van andere....dan kom je een hoop te weten.

Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd in de Velthuiskliniek in Eindhoven....super daar!

Ik heb gekozen voor anatomisch, 330 cc en kom hoogstwaarschijnlijk uit op een 75D

Ik ben nu nog aan het herstellen, heb de eerste dagen heeeeeel veel pijn gehad maar het word nu eindelijk elke dag wat minder (ik moet nog wel steeds medicatie hebben hoor).

Gr Daantje81

hee daantje !

dankje,ik ben inderdaad al eens lekker rond aan het snuffelen en zie een hoop mooie borsten..eindhoven is voor mij maar 3 kwatier rijden...das dus gunstig

maarja,..die plovier maakt ook al zo'n mooie borsten en tjah...de bergmankliniek staat zo hoog aangeschreven..aj aj aj...waaarom? is er ook zoveel aanbod haha.

tjonge,hoop dat ik snel het geld bij elkaar heb,want ik maak nu alleen maar mezelf gek. heb jij ook lang gewacht voordat je op consult kon??

ik wilde eerst een volle c...maar denk nu dat ik toch beter voor een d kan gaan. ik denk dat ik met de pas protheses mijn uiteindelijke keuze maak haha

ik zie overal alleen nog maar borsten!! sta er mee op en ga ermee naar bed haha. wat een gekte! :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Romiti,

welkom op het forum. Ik ben 28 sept. ook in de Velthuiskliniek geopereerd door dr. van Tits.

Ik ben er tot nu toe super tevreden mee. Als het goed is kom ik op een grote c of mss toch een d uit.Ik wilde in ieder geval een C. Ik heb 300cc gekregen. De operatiedag en de dagen erna zijn me echt meegevallen. De behandeling was super en de mensen daar geweldig. Alleen het slapen erna vond ik echt een ramp(kan echt niet op mijn rug slapen) Maar sinds een aantal dagen kan ik weer op mijn zij liggen. Als sportbh heb ik die van Triumph zijn wel fijn, en op aanraden van meiden van het forum heb ik die van de HEMA gehaald.

Nou veel succes met sparen en met het kiezen van een kliniek.

Mocht je nog vragen hebben stuur me maar een pb!!!

xx

hee missC!

goh ja..die Dr. tits...ik dacht eerst dat iemand een grapje maakte haha....maar hij heet echt zo,dat is gewoon een geboren tietenman he :154:

ik heb veel goeds over hem gelezen..en je bent ook al niet de eerste wat zo goed spreekt over de velthuiskliniek..

lekker dat je weer op je zij kan liggen! dat rugslapen lijkt me inderdaad een ramp...ik slaap altijd op mijn zij!

ik ben alleen bang dat ik ontzettend nerveus zal zijn! en die narcose...ik vind het niet eng dat je dan slaapt..maar daarna..sommige gaan echt hallucineren :wacko: dat vind ik wel eng:P

heb voorheen altijd last gehad van paniek aanvallen....dus hoop niet dat ik voor de operatie op de dag zelf heel erg nerveus ben.

zo'n dag gaat best snel voorbij toch? heb jij ook lang gespaard en daardoor moeten wachten ?

ik wil het liefst deze week het consult al! :blush: maar helaas ...dat gaat em niet worden.

xxx :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.