Ga naar inhoud

willen jullie op mijn outfit stemmen?


jolly

Aanbevolen berichten

Hoi Meiden ik doe mee aan een wedstrijd, je kan je eigen outfit samenstellen en daar een fashioncheque mee winnen!

Als jullie mijn outfit leuk vinden willen jullie dan op mij stemmen? mijn outfit heet: Lekker stappen!

Natuurlijk mag iedereen meedoen in deze wedstrijd!!

Leuk om te zien wat andere meiden aan outfits inelkaar flansen!!

Thanks aan diegene die op mij stemmen en succes aan diegene die ook mee gaan doen!!

groetjes, Jolly

HIER IS DE LINK: http://www.fashionchick.nl/showyourstyle/764/lekker-stappen.html?ref=3A6QNKHU

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook aarbeitje en moontje heel erg bedankt!! het setje is idd belachelijk duur, gelukkig hoefde ik daar geen rekening mee te houden!! hahaha ik hoef het niet te betalen, pfftttt, anders had ik het wel gelaten hoor!

Ben zelf vooral gecharmeerd van de schoenen!!! groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

alle dames die gestemd hebben! THANKS!!! hardstikke bedankt!! ik kan elke stem gebruiken vooral omdat ik een aardige achterstand heb op de andere dames!! sommigen zijn al een maand eerder begonnen!!

Ik ben blij met elke stem en kijk ongeveer vier keer per dag hoeveel stemmen ik heb! hahahahaha :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.