Ga naar inhoud

BV voor de vakantie?


Gast Kelly71

Aanbevolen berichten

Hoihoi,

Het liefst zou ik mijn bv voor de vakantie willen doen omdat ik dan sowieso niet hoef te werken en mijn vriend ook thuis is. Maar nou ben ik bang dat ik dan weinig aan mijn vakantie zal hebben omdat ik me niet prettig voel, pijn heb en niet in de zon kan liggen of valt het allemaal wel mee en kan ik toch een fijne vakantie hebben? Wat zouden jullie doen?

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Ik heb op 4 juni een b.v. gehad.

Ik begon 10 juni met een nieuwe baan, ik dacht dat kan nog wel even snel!

Maar ik (voor iedereen is dat anders) had echt dik een week rust nodig, eigenlijk 10 dagen,ik voel me nu voor het eerst weer wat beter.

Zou het ook aan de chirurg vragen.

Ik weet niet hoe het zit met de zon??

En wat verwacht je van je vakantie??

Succes.

Barca04

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Kelly,

ik zou het juist wel in de vakantie doen, dan heb je in elk geval ruimschoots de tijd om te herstellen en je vriend is thuis om je overal mee te helpen, en geloof me, die hulp heb je echt nodig hoor. Aan het begin kun je helemaal niks zelf, althans dat was bij mij wel het geval.

Ik kon niet eens zelfstandig overeind komen, daar moest mijn man me mee helpen.

Ik kon niet zelfstandig douchen, ik kon mijn haar niet wassen, ik kon mezelf niet afdrogen......niks.....

ik weet niet hoe lang jij vrij mag nemen van de baas voor een BV.....als het herstel tegenvalt hoeft hij jou geen vrij te geven, dus dan kost je dat nog extra dagen naast de vakantie die je al genomen hebt.

na de BV mag je heel lang niet in de zon, het advies is zelfs 12 maanden.......je mag wel in de zon natuurlijk, maar dan moet je je borsten afdekken.

ik ben nu 10 weken PO, ik ga over 5,5 week op zomervakantie, ik weet dat ik met mijn borsten niet in de zon mag, dus ik heb allemaal dunne jurkjes gekocht die ik over de bikini aan kan doen, zodat mijn borsten niet vol in de zon komen, als ik ga zwemmen kan ik ze dan even uit doen en dan weer aan......ach ja, is niet de allermakkelijkste manier, maar goed.....ik wil geen lelijke littekens of opnieuw zwelling, dus ik ga niet in de palle zon.......

dus als ik jou was, dan deed ik het in de vakantie.

wat is nou één vakantie dat je geen vakantie kunt vieren en niet in de zon kunt/mag liggen, moet je zien wat je ervoor terug krijgt......

succes.

groetjes,

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amidi,

Ik denk dat ik het ook in de vakantie laat doen, alleen zeiden sommige mensen dat ik dan helemaal niets aan mijn vakantie zou hebben en dus mijn vriend en kids ook niet. Maar als ik gewoon een beetje meekan en niet 4 weken in bed hoef te blijven dan zal het wel meevallen. Ik mag vrijdag op intake gesprek en ze streven ernaar om binnen 4 weken te opereren dus ik hoop dat het nog lukt voor de vakantie. Ik heb het trouwens nagevraagd en bij ons valt het gewoon onder de ziektewet dus dat is wel prettig.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Ik heb op 4 juni een b.v. gehad.

Ik begon 10 juni met een nieuwe baan, ik dacht dat kan nog wel even snel!

Maar ik (voor iedereen is dat anders) had echt dik een week rust nodig, eigenlijk 10 dagen,ik voel me nu voor het eerst weer wat beter.

Zou het ook aan de chirurg vragen.

Ik weet niet hoe het zit met de zon??

En wat verwacht je van je vakantie??

Succes.

Barca04

Hoi Barca04,

Bedankt voor je reactie, ik ga het vrijdag allemaal vragen, spannend!! :wacko:

Groetjes Corina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mijn PC mag je best met je borsten in de zon, maar moet je gewoon wat beter smeren omdat je huid is uitgerekt. Alleen je littekens kun je het eerste jaar beter afdekken tegen de zon. Volgens mij heb je echt geen kans meer op zwelling hoor, zeker niet na 15 weken! Ik ben zelf al een paar keer lekker in de zon geweest (de hele dag) en had echt nergens last van! :D Dussss, lekker zonnen hoor, maar goed smeren!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!

Ik had de 1e dagen wat irritatie bovenop mn borsten, ik vermoed v het tape wat ik gehad heb, maar het voelde een beetje aan als zonnebrand. Daardoor was de hete zon niet prettig op mn huid. Maar ik ben vandaag wél voor het eerst naar de zonnebank geweest :101:

Gewoon goed insmeren en je littekens afdekken! Ik heb nu omdat de littekens nog erg vers zijn 2 gaasjes genomen, daar een reepje zilverfolie ingedaan, dichtgeplakt met leukopor, deze en de leukopor meegenomen naar de zonnebank en zo die gaasjes over de littekens geplakt ;)

Als ik straks wat verder ben en de littekens zijn redelijk geheeld, dan doe ik er gewoon factor 50 opsmeren ;)

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!

Ik had de 1e dagen wat irritatie bovenop mn borsten, ik vermoed v het tape wat ik gehad heb, maar het voelde een beetje aan als zonnebrand. Daardoor was de hete zon niet prettig op mn huid. Maar ik ben vandaag wél voor het eerst naar de zonnebank geweest :101:

Gewoon goed insmeren en je littekens afdekken! Ik heb nu omdat de littekens nog erg vers zijn 2 gaasjes genomen, daar een reepje zilverfolie ingedaan, dichtgeplakt met leukopor, deze en de leukopor meegenomen naar de zonnebank en zo die gaasjes over de littekens geplakt ;)

Als ik straks wat verder ben en de littekens zijn redelijk geheeld, dan doe ik er gewoon factor 50 opsmeren ;)

Liefs, Trici :116:

Hoihoi,

Bedankt voor je reactie! Als ik dit zo lees en jij kunt alweer onder de zonnebank na 9 dagen dan moet het te doen zijn in de vakantie lijkt me.

Ik ben benieuwd vrijdag...

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anomiepje

Hoi Kelly

Ik ga nu ook lekker onder de zonnebank na 5 weken. Het advies dat ik heb gekregen is dat ik me met minimaal factor 30 moest insmeren op mijn littekens.

Alles verloopt super.

Ik zou het nu doen als ik jou was. Je man is bij je, die kan je kinderen optillen.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.