Ga naar inhoud

Lijst van plastisch chirurgen


parkiet

Aanbevolen berichten

Toen ik mijn zoektocht op dit forum (en een ander forum) begon om informatie te winnen over diverse chirurgen stoorde het mij dat het niet altijd even eenvoudig is om ervaringstopics te vinden, en ik merk dat ik hier niet de enige in ben.

Is het misschien een idee om een verwijstopic te openen met daarin een lijst van alle plastisch chirurgen (voor zover er ervaringen mee zijn op dit forum) en daar dan de gebruikersnamen van zijn/haar patiënten bij te zetten? De naam van de patiënt geeft dan de link naar het ervaringstopic.

Dit topic kunnen we dan zelf invullen en later aanvullen.

Ik neem aan dat iedereen wel een paar dames kent die bij de zelfde chirurg zijn geweest dus als die informatie doorgegeven wordt kan dat erbij geplaatst worden.

Mij lijkt het in ieder geval erg handig voor de nieuwelingen onder ons, ben benieuwd wat jullie hiervan denken?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idee is goed, maar wel enorm veel werk Parkietje, als je via de zoekfunctie bovenaan de naam van de plastisch chirurg intypt kom je automatisch op de topics van diegene die bij hem/haar zijn geweest. :106:

Heb het even getest, je hoeft niet de hele naam in te geven, bijvoorbeeld, ik ben bij dr. De Meyere geweest, in de zoekbalk bovenaan typte ik 'meyere' en kwam op zo'n 200 resultaten, niet altijd zo relevant, maar als je dan op de tabjes 'Forums', 'Gebruikers', 'Help bestanden' enz. het tabje 'Gebruikers' aanklikt kom je al maar op 24 resultaten uit van allemaal mensen die bij hem zijn geweest, zo kom je toch al een heel eind! :D

Hopelijk hebben jullie hier iets aan! ^_^

Zal deze topic even pinnen, zodat iedereen geholpen wordt een beter gebruik van de zoekfunctie te maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 years later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.