Jump to content

sam(L) : 8 december 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Hallo allemaal, :14:

Ik ben Sam en ben 19 jaar.

Heb deze week aan afspraak gemaakt bij het wellnesskliniek in Genk.

Ik kan komende dinsdag al op consult komen.

Ik vind het allemaal erg spannend.

heb veel zenuwen, ben bang dat ik niet geopereerd kan worden omdat ik misschien te klein en te iel ben.

Ben 1.52 lang en weeg 38 kilo.

Verder ben ik gewoon gezond.

Ik zit er al heel lang mee dat ik me niet lekker voel met me lichaam.

Heb altijd het gevoel als ik naar me zelf kijken dat er iets mist.

Ik heb dit met mijn moeder besproken en zei stemde toen in met een borstvergroting.

Ben onder tussen al op onderzoek uit gegaan.

Ik wil door Dr. Linda Visser geopereerd worden.

heeft iemand misschien ervaringen met haar?

Ook heb ik veel negatieve dingen gelezen over monobloc's

Maar ook weer positieve dingen van mensen die er super blij mee zijn.

Ook maak ik me wel zorgen over de operatie.

Wat staat me allemaal te wachten.

Doet het heel veel pijn? is het een verdraaglijke pijn? Ben je erg ziek naar de operatie (misselijk, braken enz)

Hoelang duurt het eerder je alles weer kunt doen.

Ik werk zelf in het kappersvak.

Ik krijg maar twee weken vrij.

Ik hoop dat ik jullie van jullie ervaringen iets wijzer word.

Dikke kus sam.

• Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Hi Sam,

welkom op dit leuke forum! Hier zul veel antwoorden vinden op je vragen.

Ik ben ook net nieuw en zal 22 november worden geholpen in de BE-clinic bij dr. Plovier.

Zelf had ik ook gekeken naar de Wellnesskliniek (puur om het geld) maar ik las toch wat

verschillende verhalen. En de constante aanbieding van 1999 euro (die er al een aantal jaren is)

vind ik erg vreemd. Maak er dan een vaste prijs van en zet er niet de hele tijd een uiterste datum bij.

Via dit forum ben ik uitgekomen bij dr. Plovier en hier betaal je 2700 euro all in.

Ik heb hier een beter gevoel bij.

Heel veel succes en ik ben benieuwd wat je gaat doen :1bouncingboobs: !

Groetjes,

Rianne

Hi Sam,

welkom op dit leuke forum! Hier zul veel antwoorden vinden op je vragen.

Ik ben ook net nieuw en zal 22 november worden geholpen in de BE-clinic bij dr. Plovier.

Zelf had ik ook gekeken naar de Wellnesskliniek (puur om het geld) maar ik las toch wat

verschillende verhalen. En de constante aanbieding van 1999 euro (die er al een aantal jaren is)

vind ik erg vreemd. Maak er dan een vaste prijs van en zet er niet de hele tijd een uiterste datum bij.

Via dit forum ben ik uitgekomen bij dr. Plovier en hier betaal je 2700 euro all in.

Ik heb hier een beter gevoel bij.

Heel veel succes en ik ben benieuwd wat je gaat doen :1bouncingboobs: !

Groetjes,

Rianne

hey rianne,

super bedankt voor je reactie.

Dat vond ik idd ook een beetje raar.

Heb gebeld om te vragen waarom dat dat was.

Ze zeiden dat dat aan de levering lag wat ze hadden.

Maar er staat dus al een hele lange tijd dat een actie prijs was.

Ben toen gaan zoek welke pc er werkte en kwam toen uit bij dr Linda Visser en de verhalen wat ik over haar las en hoorde spraken mij heel erg aan.

Ik hoop dat meer mensen iets over haar weten.

De verhalen over de kliniek beviel mij soms ook niet zo.

Maar ik dacht van uit eindelijk doet zei de operatie.

Een erg moeilijke keuze.

Erg spannend ook voor jou!

Laat me weten hoe het is gegaan.

Ben erg benieuwd.

Dikke kus sam.

Hey Sam,

Net als jij ben ik ook 19 jaar en door dr. Visser bij de Wellnesskliniek geopereerd.

Ik ben zelf 1.73 lang en weeg 52 kg, ook erg dun dus.

Ik kan me geen beeld schetsen bij jou lengte in combinatie met je gewicht maar als je erg dun bent voel ik al aankomen wat dr. Visser zal zeggen..

Mij heeft ze namelijk verteld dat ik eigenlijk niet in aanmerking kom voor een borstvergroting, ze zou liever zien dat ik eerst wat gewicht aankwam.

Gelukkig heeft ze mij toch willen opereren. Wel houdt dr. Visser het graag natuurlijk en zal dus niet zoveel aan cc plaatsen.

Ik hoop dat jouw gewicht geen belemmering zal zijn voor een operatie.

Ik herken je gevoelens, ik voelde me ook niet compleet, niet 100% vrouw.

En mijn borstvergroting heeft daar wel verandering in gebracht!

Je vraagt wie er ervaring heeft met dr. Visser, ik dus!

Je kunt mijn topic even doorlezen als je wilt (is snel te vinden via de link in mijn profiel) en de volgende dames zijn ook door haar geopereerd dus is het misschien wel fijn om hun topics ook door te lezen: cheries, miemsje, o0-sanchez-0o, lindasamadhan. Er zijn er nog meer maar daar kun je het beste even de zoekfunctie voor gebruiken.

Ben zelf heel tevreden over mijn operatie, en met mijn implantaten.

Ik vond alles ontzettend meevallen. Na de operatie ben je nogal duf en voel je een drukkend gevoel op je borst. Toen ik in het hotel aankwam was ik wel misselijk maar achteraf bezien viel het allemaal wel mee.

Ik had een goed herstel, heb weinig pijn gehad en slapen ging mij ook vrij goed af.

Maar dit is bij iedereen anders, de een praat over dualplane-horror en de ander vindt het meevallen. (ik ga er eigenlijk wel van uit dat je dualplane plaatsing zult krijgen)

Ik heb mijn operatie laten uitvoeren tijdens de vakantie, dus ik heb vier weken lang erg weinig gedaan.

Na 2 weken weer gaan werken is denk ik wel te doen, maar dat verschilt echt per persoon.

Succes met je zoektocht naar informatie, en hopelijk heb je wat aan mijn info.

Veel plezier op je consult!

Groetjes

Hey Sam,

Net als jij ben ik ook 19 jaar en door dr. Visser bij de Wellnesskliniek geopereerd.

Ik ben zelf 1.73 lang en weeg 52 kg, ook erg dun dus.

Ik kan me geen beeld schetsen bij jou lengte in combinatie met je gewicht maar als je erg dun bent voel ik al aankomen wat dr. Visser zal zeggen..

Mij heeft ze namelijk verteld dat ik eigenlijk niet in aanmerking kom voor een borstvergroting, ze zou liever zien dat ik eerst wat gewicht aankwam.

Gelukkig heeft ze mij toch willen opereren. Wel houdt dr. Visser het graag natuurlijk en zal dus niet zoveel aan cc plaatsen.

Ik hoop dat jouw gewicht geen belemmering zal zijn voor een operatie.

Ik herken je gevoelens, ik voelde me ook niet compleet, niet 100% vrouw.

En mijn borstvergroting heeft daar wel verandering in gebracht!

Je vraagt wie er ervaring heeft met dr. Visser, ik dus!

Je kunt mijn topic even doorlezen als je wilt (is snel te vinden via de link in mijn profiel) en de volgende dames zijn ook door haar geopereerd dus is het misschien wel fijn om hun topics ook door te lezen: cheries, miemsje, o0-sanchez-0o, lindasamadhan. Er zijn er nog meer maar daar kun je het beste even de zoekfunctie voor gebruiken.

Ben zelf heel tevreden over mijn operatie, en met mijn implantaten.

Ik vond alles ontzettend meevallen. Na de operatie ben je nogal duf en voel je een drukkend gevoel op je borst. Toen ik in het hotel aankwam was ik wel misselijk maar achteraf bezien viel het allemaal wel mee.

Ik had een goed herstel, heb weinig pijn gehad en slapen ging mij ook vrij goed af.

Maar dit is bij iedereen anders, de een praat over dualplane-horror en de ander vindt het meevallen. (ik ga er eigenlijk wel van uit dat je dualplane plaatsing zult krijgen)

Ik heb mijn operatie laten uitvoeren tijdens de vakantie, dus ik heb vier weken lang erg weinig gedaan.

Na 2 weken weer gaan werken is denk ik wel te doen, maar dat verschilt echt per persoon.

Succes met je zoektocht naar informatie, en hopelijk heb je wat aan mijn info.

Veel plezier op je consult!

Groetjes

superrrr bedankt voor je reactie,

Ik ga meteen kijken.

wat bedoel je precies met duealplane-horron :mellow:

Oh sorry het was niet mijn bedoeling om je ongerust te maken!

Dual-plane is een manier van plaatsen, en het verschilt blijkbaar nogal per persoon hoe het herstel wordt ervaren.

De een vindt het een zwaar en pijnlijk herstel en de ander (zoals ik) heeft er weinig last van gehad en niet zoveel pijn gehad.

Groetjes

Oh sorry het was niet mijn bedoeling om je ongerust te maken!

Dual-plane is een manier van plaatsen, en het verschilt blijkbaar nogal per persoon hoe het herstel wordt ervaren.

De een vindt het een zwaar en pijnlijk herstel en de ander (zoals ik) heeft er weinig last van gehad en niet zoveel pijn gehad.

Groetjes

ooohh haha.

Ik ga er gewoon van uit dat het erg pijn doet.

Dan kan het alleen maar mee zitten toch, hihi

Ik ben je hele forum aan het lezen.

Leuk om dit allemaal zo te lezen.

Lees ook de reacties op dr linda visser.

Dat stelt mij alleen maar meer en meer gerust.

Superrr bedankt alvast!

xx

Hi Sam

welkomsmile.gif

ooh wat ben je een fijntje,zo snoezig,en wat weeg je weinig zeg,sjees,je eet toch wel4.gif

ben razend benieuwd naar je consult,gaaf dat dat dinsdag al is,lekker kort wachten dus.

wat heb je zelf in gedachten?

veel lees en post plezier op het forum toegewenst

greetzz moontje

Guest missy1

Haa sam

Ik ben ook geholpen in de Wellnesskliniek, maar dan door Dr Verdonck. Ook echt een hele fijne chirurg. Maar over Dr Visser heb ik ook genoeg goede dingen gelezen! Dus je bent in goede handen!

De pijn verschilt bij iedereen. Ik heb ze achter de spier gekregen en had toch flink wat last, vooral met opstaan uit bed. Na 3 weken kon ik pas weer autorijden. En op mijn zij liggen kon ik pas na 6 of 7 weken. Maar andere kunnen dit soms al veel eerder. Verschilt echt per persoon. Ik had 4 weken vrij en die had ik ook echt nodig. Nu gaat alles echt weer super!

Ooh en je krijgt in de Wellnesskliniek een slaaproes. Ik ben daar heel ziek van geweest, maar volgens mij ben ik een van de weinige die daar last van had :P

Ik wens je in iedergeval veel leesplezier hier, heb je echt onwijs veel aan! Succes met je consult!

Liefs missy

hallowsss :126:

@ moontje: Ik eet wel maar gek genoeg kom ik gewoon niet bij.

ben er een beetje bang voor dat dit het voor mij gaat verpesten.

heb gehoord dat niet altijd een bv word uitgevoerd.

Maar ik ga met goede hoop, hihi.

@ missy1: Pfff dan hoop ik maar dat het bij mij sneller gaat met het herstel.

Word als het goed is voor de kerst geopereerd.

En krijg niet langer vrij.

Met de kerst periode is het superrr druk bij ons.

Ik kan haast niet meer wachten tot mijn consult laat staan tot de operatie.

Hihi gelukkig is het al snel dinsdag.

ben razen benieuwd.

Ik laat weten hoe het is gegaan.

Zo'n slaaproes is toch geloof ik geen narcose?

Ben je er misselijk geweest en heb je veel moeten overgeven.

pfff als ik ergens niet tegen kan is het dat. hihi. :98:

Ik heb de hele nacht niet kunne slapen alleen maar denk hoe het zou kunne worden ensow.

word gek van me zelf en niet alleen ik hihi.

Gelukkig dat ik een lieve mams heb die al mijn geblabla aan wilt horen. :67:

Dikke kus sam.

Hoi Sam!

Welkom hier! Je zult hier inderdaad veel info kunnen vinden en kletsen met "lotgenoten" is altijd gezellig! Wij weten hoe je je voelt omdat we hier allemaal voor het zelfde zijn! :1bouncingboobs:

Ik ben zelf 2 weken geleden geopereerd. (niet in de Welness) en mijn protheses zijn ook dual-plane geplaatst (half achter de spier) en ik moet zeggen dat ik zo goed als nergens last van heb gehad! Misschien komt dat wel omdat ik tegelijkertijd ook een buikwandcorrectie heb gehad, en dat deed de eerste dagen veel pijn dus misschien overheerste dat de pijn van de borstvergroting! haha maar ik vond/vind het erg meevallen allemaal! Ik sliep de 3e nacht alweer lekker op mijn zij en nu zijn mijn borsten alweer heel zacht en soepel!

Weet je zelf al wat voor cupmaat je ongeveer uit wil komen?

Veel (lees)plezier en spannend allemaal! Nog 2 nachtjes slapen en dan worden al je vragen beantwoord!

Liefs Shaartje

@ shaartje: ik wil graag op een mooie volle B uitkomen.

Omdat ik heel klein en fijntjes ben denk ik dat veel groter ook niet zo mooi zal uitzien bij mij.

Maar heb daar eigenlijk geen idee van.

Heb het nog nooit bij me zelf gezien, hihi.

fijn dat je er niet zo veel van hebt gemerkt.

ik ga altijd maar van het ergste uit dan kan het alleen maar mee zitten. haha.

xx sam :53:

Hoi welkom op dit forum, hier zal je vast heel veel informatie vinden. Hoop zo voor je dat het door kan gaan voor jou.

Ik denk persoonlijk dat 2weken vrij voor een kapster erg weinig is. Je mag 6weken lang je armen niet omhoog strekken, volgens mij doe je dat best wel veel als kapster toch?

Succes met consult, ik houd je topic in de gaten

liefs

@Schorpioen87: dat klopt idd.

ik moet veel met mijn armen werken en dan ook boven mijn macht.

Ik ben wel nog in opleiding dus heb het nog niet super druk.

Als ik mensen was, hang ik wel wat naar voren en moet ik druk zetten met mijn armen en handen.

met föhnen werk ik boven mijn macht omdat ik heel erg klein ben en moet me dan vaak rekken om bij plaatsen te komen.

Knikken kan ik wel zitten op me krukje doen. hihi

Hoop dat het allemaal goed komt.

xx

He meis,

Ik ben 1 okt geopereerd. En als ik ergens niet bij kan/niet mag reiken. Dan sta ik gewoon op een keukentrapje/krukje/stoel en dan kan ik alsnog alles pakken. Misschien kun je dat ook in je werk doen, gewoon op een krukje staan tijdens het fohnen?

Ik heb zelf ook weinig last gehad van pijn. Dus dan ben je al gauwe geneigd teveel te doen. Maar daar moet je wel voor oppassen denk ik! Ik probeer er zelf tenminste wel goed op te letten deze zes weken. Wil mijn herstel niet verstoren.

Succes op je 1e consult!

Lfs Janine.

He meis,

Ik ben 1 okt geopereerd. En als ik ergens niet bij kan/niet mag reiken. Dan sta ik gewoon op een keukentrapje/krukje/stoel en dan kan ik alsnog alles pakken. Misschien kun je dat ook in je werk doen, gewoon op een krukje staan tijdens het fohnen?

Ik heb zelf ook weinig last gehad van pijn. Dus dan ben je al gauwe geneigd teveel te doen. Maar daar moet je wel voor oppassen denk ik! Ik probeer er zelf tenminste wel goed op te letten deze zes weken. Wil mijn herstel niet verstoren.

Succes op je 1e consult!

Lfs Janine.

dat is idd wel een slim idee,

mensen zullen het wel een beetje raar vinden maar als ik het gewoon even uitleg denk ik dat ze er wel begrip voor zullen hebben.

werk niet in een heel deftige salon ofzo dus denk dat ze er misschien wel een beetje humor in zien. hihi

Heel veel succes met je herstel!

xx

Wel een paar keer een vlaag misselijkheid, maar heb niet overgegeven.

Ik deed mijn ogen dicht en heel stil blijven liggen/zitten en dan ging het weer over...

Heb er trouwens ook een hekel aan, maar de misselijkheid viel mee! Proberen eerst cola te drinken en daarna kleine beetjes te eten.

Gek genoeg smaakt het eten eerst niet door de narcose denk ik.

Wel een paar keer een vlaag misselijkheid, maar heb niet overgegeven.

Ik deed mijn ogen dicht en heel stil blijven liggen/zitten en dan ging het weer over...

Heb er trouwens ook een hekel aan, maar de misselijkheid viel mee! Proberen eerst cola te drinken en daarna kleine beetjes te eten.

Gek genoeg smaakt het eten eerst niet door de narcose denk ik.

hihi okey dat zal wel lukken ben nu al cola verslaafd. :106:

ik zal lekker eten mee nemen voor als ik klaar ben.

xx

ik zal dan wel echt honger en dorst hebben want ik wordt pas om 13.00 verwacht en 14.00 uur geholpen dus 15.00 uur pas klaar en dan later pas wat drinken.

Pffff wat zal ik een honger lijden!!! Hoe gaat het met je?? Worden de borsten al mooier??

x

Maar mag je 's morgen dan nog wel een licht ontbij en wat te drinken?

Anders is het wel een hele lange dag!

Zou ik even checken daar!

Met mij gaat het goed. Voel nu steeds mijn littekens, soms branderig, soms kriebelt het.

Maar het herstel is me zo erg meegevallen! Ik had me echt op het ergste voorbereid, na alles wat ik hier gelezen heb!

Het is natuurlijk geen pretje en de eerste dagen zijn wat ongemakkelijk. Eerste nacht(en) zittend slapen, nou heb nog heerlijk geslapen ook!

Ik kon de eerste nacht al zelf uit bed komen enzo. Zelf naar toilet. Etc.

Pijn was prima te doen, gewoon op tijd de pijnstillers slikken.

Mijn borsten voelen nog wel vrij strak. Maar ze zijn in een week al aardig veranderd! Heb een gewone sportbh erbij gekocht 75D, en dat staat zooooo mooooii onder een shirtje! Ben er helemaal verliefd op!

x

morgen mijn consult in het wellnesskliniek.

Vind het zooo spannend.

Hoop dat alles goed gaat komen en dat ik geopereerd mag worden :68:

Hoehhhh jippie, nog een nachtje, een heel lang nachtje denk ik. hihi

:14:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.