Ga naar inhoud

Borstvergroting wordt ons opgedrongen


Aanbevolen berichten

Ik vond het weinig overtuigend.

Wat me opvalt is dat ze het ook niet erg hebben over de reden waarom de meeste vrouwen dit doen, het hebben van (bijna) geen borsten en je vrouwelijk voelen.

Media dringt ons niet zoveel op hoor. Ik denk wel dat de drempel lager is geworden, mede door de media.

En het is de EO hè, dus moeten ze dan natuurlijk aankaarten dat je je lichaam van God gehad hebt. Een van die meisjes maakte wel een goed punt, je laat toch ook gaatjes in je oren schieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Word het ons opgedrongen? Nee. Speelt de media een rol? Misschien ook wel ergens.

Bij mij het meer de rest van de wereld die mij pijn deed dan dat de media dat deed. Overal waar ik liep zag ik vrouwen met borsten. Bollende truitjes. Dat raakte mij veel meer dan de media.

Ik geloof heus wel dat er mensen zijn die zich door de media laten mee voeren in dit. Maar denk toch dat er veel meer meiden zijn die het doen omdat ze het voor zichzelf doen. Omdat zij er mee zitten en niet omdat de media dit roept of zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuuuuurlijk wordt het ons indirect 'opgedrongen.' Maar niet ten nadele vind ik! Het moet wel even wat genuanceerder gebracht worden. We leven nu. In 2009. Moderne tijd, nieuwe ontwikkelingen: technologie, maar ook veranderende normen en waarden. Dan is het logisch dat vrouwen die ontevreden zijn over hun borsten er in de tijd van de mogelijkheden er wat aan willen doen! Gelukkig worden staat hoog in het vaandel :) Dan wordt het niet ons opgedrongen, maar is het meer een gevolg van de moderne ontwikkelingen. Om ons geluk te vergroten.

Wat ik wel jammer vind op de een of andere manier .. als nou niemand een borstvergroting zou laten doen, dan is het ook normaler. Nu voel ik me nog meer een uitzondering.

Dat weerhoudt mij er niet van om een keuze als een borstvergroting te nemen! Wat nog gaat gebeuren. Ik verheug me er echt op. En het wordt me niet opgedrongen, ik wil er gelukkig mee worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.