Ga naar inhoud

Dermatix


inkie

Aanbevolen berichten

Ik heb het gebruikt ja ben nu 7 maanden po precies op deze dag!

Maar mn littekens zijn nog erg rood.. Het litteken herstel gaat bij mij gewoon niet zo vlot.

Dusss bij mij heeft het niet geholpen. Ligt ook aan je huid denk ik ik reageer op alles allergisch zowat haha.

Misschien met goede genen dat het wel helpt maar of het aan de gel ligt dan?

Geloof wel dat het bewezen helpt een siliconengel.

Maar ik kreeg na 6 maanden opeens een rekening van 30 euro voor de gel werd dus niet helemaal vergoed.

Ik zou dan een kruidvat litteken gel of zoiets halen bestaat toch allemaal uit siliconen.

Allemaal een pot nat waarom de dermatix zo duur is geen flauw idee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

na 6 maanden nog de rekening krijgen, dan staat dat mij misschien nog te wachten. Ik heb het op recept gehad voor mijn jongste zoon na een operatie in januari jl, maar hij heeft het maar een paar weekjes gebruikt en vergat het toen steeds helaas, dus of het werkt weet ik helaas niet.

Jammer dat het bij jou niet heeft gewerkt joh

denk dat het ik tzt gewoon ga proberen, zou toch geen kwaad kunnen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het dekt het litteken af dus beschermt het in ieder geval!

Gewoon lekker smeren wie weet werkt het bij jou super!

Maar die rekening was wel balen ja ik kon me niet herrinneren waarom ik 20 maart naar de apotheek was geweest.

En toen viel het kwartje hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook Dermatix gebruikt, maar dan het apotheek eigen merk ervan. Cremor Siliconis 20%.

Is precies hetzelfde maar goedkoper en ook zonder recept te verkrijgen, met recept wordt het 100% vergoedt.

Daarbij wisselde ik af met Kruidvat Littekencremé, ook erg fijn. Vind het beide super spul ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Ik heb nu Dermatix recept gekregen van mijn PC en er werd bijgezegd dat ik het er echt stevig in moet smeren, dus niet oppervlakkig maar echt er met een beetje harde hand in masseren.

We gaan het maar gewoon proberen, baat het niet dan schaad het ook niet volgens mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.