Ga naar inhoud

Daantje81 : 4 oktober 2011 : Dr. van Rappard : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Even voorstellen:

Ik ben daantje en ben 29 jaar. Ik ben getrouwd en sinds 9 maanden ben ik de trotse moeder van een dochter.

Na mijn bevalling zijn mijn borsten nogal gaan hangen en ben ik 1 cupmaat kwijt :mellow:

Nu heb ik nog maar een lege b cup en zou graag naar een kleine D willen. Wat ik graag wil weten zijn de verschillen van ronde en anatomische siliconen.

Ook wil ik graag meer weten over het herstel etc. Dhr Rappard ken ik al wel van een eerdere operatie, hij heeft toen ik 15 jaar was mijn oren gedaan (flaporen)

Ik ben zeer tevreden over het resultaat vandaar dat ik nu ook eigenlijk wel weer bij hem wil.

Zijn er meiden die door hem zijn geholpen en wat is jullie mening?

Ik heb 6 sept een consultatie en ik hoop eigenlijk ook eind sept begin okt geholpen te kunnen worden.

Gr Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voorstellen:

Ik ben daantje en ben 29 jaar. Ik ben getrouwd en sinds 9 maanden ben ik de trotse moeder van een dochter.

Na mijn bevalling zijn mijn borsten nogal gaan hangen en ben ik 1 cupmaat kwijt :mellow:

Nu heb ik nog maar een lege b cup en zou graag naar een kleine D willen. Wat ik graag wil weten zijn de verschillen van ronde en anatomische siliconen.

Ook wil ik graag meer weten over het herstel etc. Dhr Rappard ken ik al wel van een eerdere operatie, hij heeft toen ik 15 jaar was mijn oren gedaan (flaporen)

Ik ben zeer tevreden over het resultaat vandaar dat ik nu ook eigenlijk wel weer bij hem wil.

Zijn er meiden die door hem zijn geholpen en wat is jullie mening?

Ik heb 6 sept een consultatie en ik hoop eigenlijk ook eind sept begin okt geholpen te kunnen worden.

Gr Daantje

Hoi Daantje !

welkom op het forum!

Ik ben niet door dr Rappard geholpen, dus daar kan ik niets zinnigs over zeggen!

Ik zou wel willen zeggen lees lekker veel hier op het forum, je kan er veel aan hebben,

Ik ben nu een week po en ik had een slappe b, er is 310 cc ingegaan, rond en op de spier, dokter de boer van mediconsult heeft het gedaan.

Tot nu toe vind ik ze geweldig, ik draag een sportbh 85 c maar die zit wel heel strak (dat moet nu nog) ik denk en hoop op een kleine d cup uit te komen.

Ik heb voor ronde implantaten gekozen , om, je het dat als de implantaat onverhoops zou gaan draaien je het in iedergeval niet zou zien, bij anatomische implantaten word dat een gek gezicht.

Natuurlijk en gelukkig komt dat draaien niet zo heel veel voor!

Ik heb heel veel consults gehad (geloof wel 4 eerste consults) en nog wat tweede en zelfs een derde consult!

En dat wil ik jou ook aanraden, ga niet over een nacht ijs, en kies voor degene met veel ervaring en waar je een goed gevoel bij hebt!

liefs en veel succes !! jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jolly! Bedankt voor je reactie!

Ik ga zeker veel lezen hier. Zie nu ook dat er echt heeeeel veel verschillen zijn tussen protheses. Moet echt een lijstje maken van wat ik allemaal wil vragen.

Merk ook dat er veel meiden praten over cc, maar dat dat toch bij iedereen heel anders is.

En welke soort prothese ben ik nog niet uit. Ik wil graag het natuurlijkste maar ook ronde kunnen volgens mij best natuurlijk zijn toch?

Jaren geleden heb ik een aantal consults gehad. Ben toen al eens in klein rosendael geweest met een vriendin, catharina ziekenhuis en nu de velthuiskliniek. Van het laatste hoor ik gewoon altijd heel veel positieve verhalen en dat geeft mij een zeer fijn en vertrouwd gevoel. Ik ga er 6 sept heen en als mijn gevoel dan nog steeds zo is weet ik voor mezelf wat ik moet doen.

Jolly, heb je veel pijn na de operatie? En ze lijken nu zeker echt heel groot of niet?

Gr Danielle

Ik zou graag ook wat foto's van meiden willen zien.......kan dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Daantje,

ik ben zelf niet door die pc geholpen maar ken verschillende meiden wie dar wel geholpen zijn, en allemaal tevreden met het resultaat.

zelf heb ik gekozen voor BeClinic, vond de arts en ander personeel fijner en de prijs was ook veel beter.

succes

ps: mijn foto's staan in de galerij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dalin-kids,

Ben je geholpen door dhr. Plovier?

Ik zit net te lezen hier op het forum en kom zijn naam vaak tegen. Is het een fijne arts? Hoe werkt hij en wat zijn de prijzen want op de site staat daar niks van bij.

Graag meer info over welke arts jullie hadden en wat zijn werkwijze is en natuurlijk niet onbelangrijk de prijzen....al ga ik daar niet in eerste instantie op af maar het is wel meegenomen.

gr!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi meiden....

Het is nu een paar dagen geleden dat ik geopereerd ben maar heb nog steeds heel veel pijn. Zal mijn verslag er zsm opzetten.

Ik heb vooral last van de hechtingen aan de rechtse kant...het trekt namelijk heel erg.

Dhr rappard heeft na de operatie tape op mijn borsten...en onder mijn borsten geplakt....Pffff dat hebben we gisteren maar laten verwijderen want ook dat trekt heel erg. Hebben meer meiden dit gehad?

Ik ben benieuwd wanneer ik weer wat meer kan want zoals ik er nu bij zit is ook niet alles.....

Auwwwww

gr danielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daantje,

Gefeliciteerd meid! :64: De eerste dagen zijn het zwaarst, nog even doorbijten, het zal nu elke dag wat beter gaan :147: ! Eens je knoopjes worden afgeknipt of hechtingen verwijderd worden (afhankelijk hoe je gehecht bent) zal dat trekken ook direct beter zijn. Wens je een voorspoedig herstel en doe maar lekker rustig aan en laat je verwennen!

Ik zal ook even je voorsteltopic samenvoegen met je operatieverslag, dan blijft je verhaal mooi samen staan! :D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.