Ga naar inhoud

kan je dit dragen na bvk?


Aanbevolen berichten

Enige tijd geleden had ik onderstaande aanbieding besteld en ze zitten heel lekker moet ik zeggen. Nu doe ik er soms 2 over elkaar heen over mijn bh, lekker stevig tenmiste.

Maar mijn vraag is eigenlijk, kan ik die aan direkt na een bvk over het verband heen of zal dat te strak zijn. Je moet ze wel over je hoofd aan doen, mag dat dan wel omdat je je armen eigenlijk niet boven je schouders mag? Of maar bewaren voor ietsjes later

comfortbra.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is misschien een goed plan als je al een paar weken PO ben maar niet in het begin...je zal toch een sport bh aan moeten voor voldoende steun te geven aan je nieuwe borsten...en neem het maar van mij aan je wilt dan ook echt niks anders omdat het heel raar en soms pijnlijk aan kan voelen...dingen die je over je hoofd aan moet trekken is sowieso geen goed idee precies na je bvk...omdat je je armen dan naar boven moet doen en heel ongemakkelijk moet gaan doen om iets aan te krijgen....niet bevorderlijk voor je herstel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.