Ga naar inhoud

Mammavan3 : 19 december 2011 : Dr. Lemmens


Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Ik ben Mamma van 3 zonen in de leeftijd van 15, 10 en 1,5 jaar. Ik ben 43 jaar en werk in de Vastgoedbranche. Ik heb 2 weken geleden een liposculptuur ondergaan bij buik en maag. Heb maar meteen een afspraak gepland voor een borstverkleining bij dezelfde PC. Ik heb een volle D cup maar wil graag naar een volle B of kleine C. Het consult inzake borsterverkleining krijg ik over 2 weken. Dan wordt definitief besloten welke maat.

Op mijn werk weten ze nog van niets maar ik heb wel al 2,5 weken verlof ingepland.

Morgen bezoek ik mijn huisarts. Kijken of ik het vergoed kan worden door verzekering. Heb veel last van rug, nek, hoofdklachten.

Ik vind het wel allemaal erg spannend. Waar ik wel tegenop zie is dat ik na operatie mijn jongste zoontje niet op bed kan leggen voorlopig. Hij ligt nog in spijlenbedje. Gelukkig heeft mijn man ook nog verlof die eerste 2 weken.

Groetjes,

Mammavan3

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meid,

welkom op het forum.

na 3 zwngerschappen kan je lijf wel een remake gebruiken he :)

fijn dat je sculpture zo goed is gegaan, en spannend dat je nu voor een bvk wilt gaan!

ik kan me dat amper voorstellen dat je van een Dcup af zou willen ik wilde juist grotere borsten, maar ja ieder zn ding he en als je er klachten van hebt kan ik het ook zeker begrijpen!!

ik wens je veel succes met al het geregel voor een bvk en hoop dat je het allemaal goed geregeld kan krijgen met verzekering ed.

succes xxx

ps, misschien kun je bij de moderators je naam wijzigen? want er is hier al een mamavan3 met 1 M en het is nogal verwarrend zo :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mammavan3,

Welkom! :D

Wens je nog een goed herstel van je liposculptuur, kan nog best pijnlijk zijn heb ik begrepen, als je wilt kun je hierover ook steeds een topicje openen hoor om je ervaringen daaromtrent te delen met ons, doe je gewoon hier (<- klik) en dan daar op 'start nieuwe topic' klikken. :)

Ja, het is zeker allemaal heel spannend, of het nu om een bvk of bv gaat, wens je alvast veel succes met je volgende consult en met het geregel voor de verzekering! :101:

ps, misschien kun je bij de moderators je naam wijzigen? want er is hier al een mamavan3 met 1 M en het is nogal verwarrend zo :D

Dit vind ik wel een goeie suggestie van Rox, is inderdaad best verwarrend nu jullie ook beiden actief zijn op het forum, het is uiteraard geen verplichting, maar mocht je dit willen laten doen dan moet je enkel een persoonlijk berichtje doen naar admin, alleen zij kan namen veranderen.

Veel lees- en postplezier op het forum en succes met alles! ^_^

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier! 43.gif

Oooh zonde een borstverkleining ,hihi.

maar als je zoveel problemen heb ermee,snap ik dat ook wel weer ,pfff.

een familielid van me heeft t ook om die reden laten doen en moet zeggen t staat dr heel goed,en mooi ook,en ze is van haar klachten af . 101.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.