Ga naar inhoud

Ik wil stoppen met roken.


Gast cinta

Aanbevolen berichten

Lieve Ikook. Ja ben erg misselijk meid. Maar ik zet door hoe dan ook. IK DOE HET GEWOON. Die stinkstokken gaan de deur uit. Ohhh heb jij zo gedroomt meid. Ja stond wel in de bijsluiter maar moet het nog afwachten bij mij. Heb wel tegen mijn vriend gezegd dat hij mij ook moet steunen. Want eerlijk gezegd vind ik hem daar niet echt heel sterk in. Nja hij rookt ook niet dus dat kan ik me wel voorstellen. Maar toch he. Nja komt ook goed. Op naar de wissel meid met mijn sigarettengeld wat ik overhoud nu.

Aardbei. Lekker wijffie. Zeker meid ik ga dit volhouden. Echt wel he. Wil zo graag mijn wissel en dat moet ook goed genezen. En mijn longen doen nu ook nog steeds veel pijn na die verkoudheid. Dus voor mijn gezondheid is het zo wie zo heel erg goed. Ben alleen kei en kei misselijk. Nja niet erg want dan komen er ook geen kilo´s aan hahahahahahaha. Anders ruilt mijn vriend mij in.

Grapje!!!!!!!!!

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedzo!!!! Vandaag gestopt lees ik :43: :43:

Heeeeeel fijn! De stap zetten is het moeilijkste van allemaal, je bent al zowat op de helft joh!

Eventjes doorbijten, na 3/4 daagjes wordt het echt vééééééél beter :5:

Laat je niet omvallen hè, door die simpele stinkdingeñ! Je boobies zijn veel belangrijker voor je!

Succes! :91::91::91:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cinta,kom op Meid,jij kan dit!! weet ik 100% zeker43.gif43.gif43.gif

ik wil wel meedoen trouwens,ben een iets te fanatieke rookster en wil echt ijskoud plots klaps stoppen,en met ene vriendinnetje die dat ook wilt,is dat veel leuker samen elkaar op de hoogte te houden hoe we het ervaren.

ik ben iets graatloos tot nu toe helaas,want die peuk wint het toch steeds keer op keer van me,dommm dommm aaaii schaam me zelfs dat ik zo dom ben

jou lukt het zoiezo!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve schatten,

Moon geweldig meid als jij ook gaat stoppen. OOK JIJ KAN DAT!!!!! ZEKER WETEN. Heb gisteren medicijnen opgehaald bij de apotheek als ondersteuning voor het stoppen met roken. De pillen heten Champix en ik word er kotsmisselijk van. Eerste drie dagen 1 pil daarna op een vaste tijd 2 pillen per dag. Tussen dag 8 en 14 moet je een datum kiezen en aan vasthouden om ECHT te stoppen en doorgaan met de pillen tot dat je h.arts zegt dat het genoeg is. Mijn echte stopdatum is dus 17 OKTOBER 2011. Dit moet ik ook aan de assistente van de h.arts doorgeven zodat zij mij ook kan ondersteunen met het stoppen. Bij deze pillen is ook een site waar je om ondersteuning zou kunnen vragen. Of dat ik daar gebruik van ga maken weet ik nog niet. Denk dat die pillen en de assistente wel genoeg zullen zijn. En trouwens hier op het forum heb ik ook steun van jullie. Dat is ook super geweldig. Ook hopende natuurlijk dat er meer dames zijn die zoiets hebben van ik ga ook stoppen.

Hahahahaha Piepke natuurlijk meid ik kan het en het gaat gebeuren meid. 17 OKTOBER MAG IK GEEN SIGARET MEER AANRAKEN!!!!!! Ja ja eerder mag je met die pillen namelijk niet stoppen. Maar je moet wel een prikdatum hebben en je daar aan houden. Nou en dat doe ik zeer zeker want die pillen zijn echt heel duur. Dat maakt mij ook niets uit hoor want dat verdient zich straks toch wel terug. En dubbel terug want dan heb ik hopelijk volgend jaar mijn nieuwe BOOBS.

Liefs,

Cinta xxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lianne en Inkie,

Nou hahahahah als ik de eerste pil heb ingenomen fieuw dan word ik een paar minuten later echt heel erg misselijk hoor. Op zich is dat niet fijn maar ja meiden het goede doel he. Laat in de middag en zo na het eten heb ik er wel het meeste moeite mee. Laat ze toch mooi liggen die stinkdingen. Dan krijg ik heel veel last van speeksel in mijn mond. Echt alsof dat ik sta te kwijlen hahahaha lol. Loop verders heel de dag op een kauwgom te knauwen en veel sla tomaten en komkommer weg te werken en ja weer blij als ik mijn volgende pilletje mag innemen. Hoe dan ook ik zet door om er van af te blijven. Ga echt voor een wissel. Als ik die dan heb dan ga ik sparen voor wat anders. Merk nu ook al wel de voordelen hoor van het stoppen. Hoef niet meer naar buiten hahahahah word toch alleen maar kouder. Of onder de afzuigkap te staan is ook niet gezellig. Vooral niet tijdens een film dan moet ik altijd wachten op de reklame. Begin meer lucht te krijgen. De voordelen worden alleen maar meer dus we gaan mooi door.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikke vandaag,mede door dit topic,ook naar de huisarts om om champix te vragen.

Mooi dat ik geen recept kreeg,voor mijn huisarts is het effect van dit medicijn op lange termijn nog te onbekend :145:

Heb nu Nortrilen gekregen.Dacht prima,als het maar helpt/een ondersteuning is.

Lees recensies op t net van dit medicijn en de bijsluiter,nou krijg er direct een antipathie tegen.

Mag een week geen auto-rijden en een vaak voorkomende bijwerking is vemoeidheid/sufheid.

Nu werk ik al een tijdje maar 56% ivm mijn cvs/me ( chronisch vermoeidheidsyndroom) , en moet as dinsdag naar de me-poli,een uur rijden voor me.

Was helemaal van plan vanavond het eerste tabletje in te nemen,maar bel donderdag eerst de stoppen met roken consulente vd h.a nog maar eens,lijkt me geen fijn medicijn voor mij in mijn situatie,en moet nu eenmaal dinsdag zelf rijden ( ov duurt 1,5 uur langer)

Ennee,stop niet direct nu al mijn kop ih zand en zoek al helemaal geen uitvlucht/opschuiving vh stopmoment,maar baal dr flink van!

Zal het dan toch echt eens op eigen kracht moeten proberen..zal gewoon zoveel beter zijn om niet te roken in zoveel opzichten.Tis toch echt een nare verslaving zeg!

Maar je inspireerd me dus wel met je topic Cinta,en vind het super voor jou dat je al gestopt bent en hoop werkelijk dat je het vol houd.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

En Cinta, wil het nog lukken, het stoppen? Moet je nu nog steeds die Champix slikken of moet je dat eerst weer afbouwen?

Zou het heel goed van je vinden als je nog steeds gestopt bent hoor, want het is gewoon onwijs moeilijk om te stoppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.