Ga naar inhoud

Tietje : 29 januari 2010 : Dr. Koopmann : Medisch Centrum Scheveningen


Gast tietje

Aanbevolen berichten

Gelukkig! Was even bang dat ik dat helemaal niet meer zo goed zou kunnen..

En ik ben blij te horen dat die gevoelige tepels minder worden, meen zelfs te merken dat dit al aan het minderen is.. ^_^

Vandaag heb ik mijn werk gebeld, het management was niet aanwezig dus er werd een boodschap achtergelaten door mijn collega.

Als het goed is zullen zij mij dus zelf terug gaan bellen...is zie het wel, ik heb alles gedaan wat ik moest doen dus ze zoeken het maar uit.. :44:

Vandaag lekker een lingerie setje gekocht! 80 D hiep hiep hoera! :64: (hoop niet dat dit nog slinkt)

Ben zo ontzettend gelukkig met mijn borsten!

Heb ook het idee dat ze zachter aan het worden zijn gelukkig.

Liefs, Tietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Haa lieve Tietje!!

Jaaaa mijn tepels zijn ook behoorlijk gevoelig!!

Heb sowieso meer last nu maar misschien komt dat ook wel door de maandelijkse stonden..

Ik kan ook nog niet goed op mijn armen steunen, maar meer omdat ik het niet durf. Ben zo bang dat die prothese niet goed zakt... Ik heb vanmiddag controle bij dr Koopman, dus hoop op goed nieuws!!!!

Fijn dat je je werk hebt gebeld, inderdaad, jou valt niets te verwijten.

Ik heb mijn bh bij de livera gekocht..

Ga vanmiddag toch ook nog even advies vragen van dr koopman. De bh van de kliniek zit ondertussen behoorlijk wijd nu ik zoveel vocht van mijn lijf kwijt ben. Er gaan de hele tijd verschillende haakjes open omdat er geen spanning meer opstaat :s Moet natuurlijk niet mopgen...

Hoe gaat het nu verder met jou??

LIEFS :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Dames!

Vandaag ben ik voor een tweede controle naar de kliniek geweest, ook werden mijn hechtingen verwijderd.

Dit was een vreem/niet prettig gevoel, maar deed géén pijn, gelukkig.

Mijn rechter borst staat ietsje boller, wat al het geval was vóór de operatie.

De verpleegster heeft vandaag gezegd dat het niet zozeer komt doordat mijn rechter borst voorheen al wat boller was, ze zei dat het komt doordat mijn rechter borst nog wat meer vocht heeft en dat dat vanzelf weg gaat. :59: Wat een opluchting...

Verder was alles prima in orde.

Vlinder, ben erg benieuwd hoe het jou vergaan is tijdens de controle, heeft het geholpen voor je rechter borst door die band wat strakker te doen?

Rond hoelaat had jij controle, misschien hebben we elkaar wel gezien? Dat zou toch een grap zijn... :4:

Liefs, Tiet(je)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Tietje!!!

Hahahha, ja dat zou zeker leuk zijn!!! Ik was er rond half 4. Het was druk!!!

Jij??

Mijn controle is gelukkig ook SUPER gegaan!!! Zoooo gelukkig mee!! He le maal opgelucht ben ik nu!!

De complicaties waren verdwenen. De band, en het suuuuuper rustig aan doen, heeft geholpen!! De hechtingen zijn er ook uit.

Dr Koopman was weer ontzettend lief.

De vorm moet er nog meer inkomen zei hij.

Vind ze nu al zo mooi!!

Hoe gaat het bij jou verder?

Heb je misschien al nieuwe foto's? Ben zo benieuwd!! :)

LIEFS! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig is het helemaal goed gekomen! Wat een opluchting dan he...?

Ben blij voor je meid!

Ik was er om half 2, dan hebben we elkaar mis gelopen.

Ja bij de eerste controle moest ik ook op de vrijdag en tot nu toe was het inderdaad beide keren ontzettend druk in die wachtkamer!

En wat een koude kak zeg...hahah sommige mensen die voelen zich te goed om even netjes te groeten...verschrikkelijk :130:

Ik zag Robert Schumacher ook nog, grappig, zo in het echt voor de verandering.

Ik heb inderdaad nieuwe fotos!!!

Was mijn oplader kwijt dus mn camera ging niet meer aan. Oplader gevonden, dus probleem opgelost!

Het gaat ook steeds beter met mijn borsten. Ze voelen steeds meer eigen en worden met de dag zachter en soepeler.

Liefs Tietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil er wel even bij zeggen dat ze op de foto wel wat groter lijken dan wanneer je ze in het echt ziet.

Soms denk ik misschien had ik 500cc moeten doen...maarja dat is achteraf praat, ik stond 100% achter deze keuze dus ik moet niet zeuren...Zeker als ik bedenk dat ik een A / kleine B cup had!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Tietje!!

Jahaaaaaaa die borsten van jou zien er al heeeel mooi uit!! Doe je goed doe je goed!! Wbt de maat, daar hebben we denk ik allemaal last van. Hahaha, die van mij hadden ook iets groter gemogen maar heb inderdaad ook zoiets van; ik mag niet zeuren.

Verder alles goed?

LIEFS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi tietje,

Heb je nieuwe bikini foto's bekeken en ziet er echt super uit joh!

Zou bij mij alleen niet staan, want ben 1.72 lang en weeg 57 kilo.. :P

Vind ze echt nogmaals super mooi bij je geworden!:)

Zijn het btw ook nieuwe bikini's?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai dames,

Bedankt voor jullie lieve complimentjes! :14:

Ik ben blij te horen dat jullie ze ook mooi vinden!

Maxime, nee het zijn geen nieuwe bikinis.Ik heb ze afgelopen zomer gekocht.

De gele bikini is de meest recente aanwinst, ik heb daarvan een extra topje gekocht (toen al) in maat XL. Omdat ik zeker wist dat ik het binnen een jaar nog zou doen! Daar heb ik nu dus profijt van. :13:

Elfje, de tweede bikini met al die kleurtjes, die pas ik gewoon nog! Goed he, de stof is erg elastisch.

Liefs! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi tietje

ik had je ook even bewonderd in bikini, ja, ziet er supergoed uit :106:

nu is het ineens leuk om bikinis aan te passen, wat een vooruitgang he!

ik ga er in het weekend ook maar even een bikinifoto opzetten, want ondanks alle tegenvallende berichten van mij vond ik het met bikini toch nog de moeite waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een update!

Ik zit nu op dag 22.

Het gaat heel goed, kan eindelijk een béétje als vanouds op mn zij slapen en dat is best een opluchting!

Verder ben ik druk bezig met lingerie zoeken en passen, GEWELDIG!

Ik mag pas over op normale lingerie over drie weken hoor, maar stél je voor dat ik dan zonder zit! :75: HiHi..

Gelukkig pas ik bijna al mijn kleding nog gewoon, dus wat dat betreft gaat het me geen rib uit mijn lijf kosten!

Was ik in eerste instantie wel een beetje bang voor, omdat ik toch best een grote maat borsten heb gekregen natuurlijk..

Ik heb geen pijn meer gelukkig, merk alleen wel met lang lopen/staan dat ik een beetje last van mn rug krijg, maar das denk ik een kwestie van wennen voor mijn lichaam.

Ze worden steeds mooier en ik ben er dolgelukkig mee!

Mijn rechter borst staat nogsteeds ietsje boller, door het vocht en eigenlijk zou ik meer rust moeten houden dus ik ga een poging wagen. Hopelijk word het dan wat minder.

Liefs Tietje

Oja: Heb nog een paar nieuwe foto's toegevoegd. :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tietje,

Heb net je fotootjes eens bekeken, ze zien er al heel mooi uit hoor! :123: Ze passen heel mooi bij de rest van je lichaam, mooi alles in verhouding! :35:

Vond het ook een opluchting om terug een beetje op m'n zij te kunnen slapen, dat rugslapen is toch vrij lastig hé!

Wat is er nu leuker dan mooie lingerie te gaan kopen :43: en ja, stel je voor dat je zonder zit, dan moét je die sportbh straks blijven dragen, lekker niet :39::4: Nog 3 weekjes geduld en dan mag je ze ook aan, hoera!!!

Verder nog een goed herstel gewenst, blij dat je niet te veel pijn hebt!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja tietje

daar sluit ik me ook bij aan, het ziet er heel mooi uit, het verandert telkens toch weer zichtbaar. ik denk dat ik me na die eerste 6 weken toch probeer in te houden, zou het zonde vinden als de maat daarna toch nog verandert, en dan zit je daar met je zorgvuldig aangeschafte lingerie. maar eerlijk, ik ben ook al volop aan het rondkijken, haha, tis moeilijk om je dan in te houden!

groetjes en liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai dames,

Thanks voor jullie lieve reacties, ik ben er ook eeeeeeeerg blij mee!

Tot nu toe heb ik nogsteeds een 80 D cup, hopelijk verandert dat niet!

Ik zou niet willen dat ze kleiner worden. Groter zou ik ook niet willen want de meeste BH maten bij winkels als Livera en Hunkemoller lopen t/m 80 D!

Mocht ik een grotere cup maat krijgen word de keuze uit lingerie al weer wat beperkter, al moet ik zeggen dat je met een D cup ook al wat minder keus hebt hoor..Maar dat neem ik graag voor lief!

Ik moét wel lingerie kopen (ach wat jammer nou :125: ) want anders heb ik over drie weken niets om aan te doen.

Liefs! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Tietje,

Je hebt idd heel mooie foto's. Het is prachtig geworden hoor. Shop ze met de lingerie. Ik moet nog ff wachten. Vorige week mijn BV gehad en nu nog aan het herstellen.

Succes met de setjes! Straks vrolijk de zomer in.

Groetjes,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi tietje, hoe gaat het nou met je?? Ik lees dat je alweer op je zij kunt slapen, lekker is dat he?? De zuster vertelde mij met hechtingen eruit halen (2 weken PO) dat ik weer op mn zij mocht slapen en vanaf toen heb ik het elke dag gedaan haha heeeeeeerlijk! Vannacht probeerde ik voor het eerst op mn buik te gaan liggen, maar dat gaat echt nog niet hoor! Zo een raar gevoel, ik weet niet of ik dat ooit nog lekker vindt liggen haha. Ik kon nu ein-de-lijk je foto's ook bekijken, dus heb je resultaat even bewonderd.. Super mooi he?? Ben je zelf ook helemaal tevreden? En leuke bikini's heb je ook zeg, vooral die bandeua vindt ik echt mooi staan! Dat soort dingen zijn toch echt veel leuker met borsten he? Kan niet wachten tot het zomer wordt! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha lieve tietje!!

Heeeerlijk he, zo in je hum met mooie borsten hahaha!

Fijn dat alles zo lekker goed gaat!!

Ik heb nog geen lingerie gekocht.. Durf het nog niet te doen haha, want dan wil ik ze echhhhhht meteen aan hahahaha :5:

Ik heb zelfs al op mn buik geslapen, niet helemaal plat, maar merk dat ik toch steeds weer die kant op draai:)

3 maart weer controle... ben benieuwd benieuwd!!!

hoe gaat het met jouw littekens??

LIEFS!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Lieve Tietje!!

hoe is het nu met je??

Met mij alles helemaal goed. Ik ben erg tevreden:)

Het zijn exact mijn borsten, maar dan groter.

Heb vandaag nieuwe foto's in mijn album gezet.

Ik ben 100.000 procent gelukkig met mn boobs:)

De maat is heeeel natuurlijk. Niet groot, maar zeker niet klein.

Wat vind jij van je eindresultaat?

Laat de zomer maar komen!

Hahahaha

LIEFS

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.