Ga naar inhoud

BH's wassen?


Cupjekleiner

Aanbevolen berichten

Zelf gooi ik mijn wat oudere BH's gewoon op 30 graden in de wasmachine met iets van Ariel. Mijn nieuwe BH's was ik op de hand, meestal met Biotex groen en daarna een wasverzachter voor de lekkere geur.

Ik ben benieuwd hoe jullie je BH's wassen?

Doen jullie dat met de hand of gooi je ze gewoon de wasmachine in?

En welk wasmiddel gebruiken jullie? Echt een speciaal wasmiddel voor fijne stoffen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem vaak mijn bh's mee onder de douche en was en spoel ze daar even lekker uit en hang ze dan direct weer op.

Ze zijn zo weer droog en nu helemaal nu de de verwarming weer aan gaat nu de winter nadert.

Je houdt ze zo echt als nieuw en krimpen en beschadigen niet.

succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik heb net (hopelijk) een top aankoop gedaan bij de kruidvat. Ik heb een speciale wasbol voor bh's gekocht. Dit is een grote harde bal waar je je bh in kan doen zodat hij tijdens het wassen niet slijt of indeukt door de rest van de was.

Iemand ervaring met dit ding? Ik ben erg benieuwd of ik straks mijn mooie bh's gewoon in de wasmachine kan wassen ipv met de handwas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi cupje kleiner,

ik zie net je reactie pas sorry maar ik spoel ze gewoon uit met een klein beetje doucheschuim en hang ze daarna direct op vaak de volgende dag alweer droog.

Dit is erg makkelijk vooral omdat ik zoveel sport. Maar ik zal zodadelijk wel echte sportbeha's nodig hebben als ze wat groter zijn haha anders krijgen we dit idee :1bouncingboobs: en

dat lijkt me ook niet wat.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ze altijd in een waszakje op 30 graden met Robijn.

Die waszakjes heb ik in allerlei maten en ik doe altijd per zakje 1 bh.

Die bol had ik idd ook gezien bij Kruidvat, maar had geloof ik ook gelezen dat het geschikt is voor bh's t/m cup D.

En aangezien ik nog niet weet wat mijn maat wordt na mijn BV, ga ik toch maar gewoon nog steeds voor mijn vertrouwde waszakjes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor m'n BV gebruikte ik altijd waszakjes, maar er waren heel wat bh's met deukjes erin...

Na de BV waste ik m'n nieuwe bh's eerst op de hand met Robijn voor lingerie, maar ik vond dit lang niet zo schoon.

Dus nu heb ik de BettyBal aanschaft voor cup D t/m F :D

Werkt perfect! De bh's zijn brandschoon en helemaal fris! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Caressa,

De Betty Ball heb ik hier vandaan.

(Ook al mijn Sapph lingerie haal ik hier vandaan).

Sinds juni dit jaar is hij op de markt voor cup D t/m F.

Het neemt wel redelijk veel plek in in de wasmachine, maar ik bleef grauwe randjes houden met m'n handwasjes...

Ik heb laatst 2 bh's tegelijk in de bal gedaan en dat werkt ook goed.

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kiki,

Ik ben gelijk even gaan kijken.

Blijft toch best duur zo'n bal, maar denk dat ik hem toch ook maar ga aanschaffen.

Ben sowieso niet van de handwasjes :3:

Hij zal ooit wel bij de Kruidvat komen te liggen, maar helaas was t nu alleen voor cup A t/m D.

Dus jij koopt daar ook je bh's

Ga zo nog even kijken wat ze daar allemaal hebben, kan helaas nog niks aanschaffen...ik moet nog even wachten ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.