Ga naar inhoud

Rianne1977 : 22 november 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo lieve meiden,

nou ik ben weer thuis!! Het was een lange dag met veel file file en file. Vanmorgen om 5.45 uur uit bed gauw een douche en op weg naar België!! Gelukkig net op tijd binnen en ik was zo aan de beurt. Eerst de Anesthesist en toen dokter Plovier om foto's te maken en af te tekenen en de prothese maat te bespreken. Nou dat duurde nog wel even wat hij wilde 500 cc maar dit vond ik echt veel en veel te groot maar hij was het er niet mee eens. Want ik was een grote vrouw en mijn borsten hadden wel wat vulling nodig om de mooi te krijgen. Ik moest met mijn handen aangeven hoe groot ik ze ongeveer wilde hebben want de foto die ik mee had zou het niet worden wel wat groter. Wat ik uiteindelijk zou krijgen wilde hij niet zeggen???

Maar goed ik heb op hem vertrouwd en werd wakker met 450 cc!!! :1bouncingboobs: jeetje schrikken hoor! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat haha! En hopen dat ik ze niet te groot vind!

Maar jeetje wat een pijn toen ik wakker werd pfff echt een tegenvaller! Meteen aan Plovier een pijnstiller gevraagd en deze mocht onder de tong en toen ging het wel een stukje beter. Ik was om 19.30 uur pas weer thuis. Ik ga zo lekker in mijn bedje liggen en de pijn is nu erg goed te doen.

Morgen weer een verslagje!

Bedankt voor jullie lieve reacties!! :136:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

de 1e nacht zit erop en het eerste gedeelte viel me tegen maar ik moest tegen 4.00 uur mijn medicijnen in nemen en ik ben toen wat rechterop gaan liggen/slapen en dit ging echt beter. Maar werd vanmorgen wel wakker van een zere rug en niet eens van de borsten haha!! :136: Het valt mij nu allemaal erg mee als je maar de medicijnen op tijd neemt gaat het goed. Maar oh wat ben ik nieuwsgierig naar mijn nieuwe boobs!!!!!!! Ben bang dat ze te groot zijn.

En de narcose is me meegevallen en totaal geen last gehad wel werd ik in de auto even beroerd en dacht ik dat ik flauw zou vallen maar ben even rustig gaan liggen en slapen en toen ging het wel beter. Ik vind het moeilijk om stil te zitten ik ben altijd zo'n bezig bijtje en altijd aan het opruimen en schoonmaken.

Oh ja hoe meten jullie de borsten eigenlijk ik heb echt geen idee. En ik had ook nog gevraagd aan dr. Plovier wanneer ik weer mag auto rijden en dit mag met een week al wel weer dus dat is een meevalller!

Nou morgen een lekkere douche en de nieuwe foto's (hoop ik want de hond heeft de kabel kapot gebeten erg fijn!!)

x :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs meis. Goed om te horen dat het allemaal is meegevallen. Geeft mij hoop voor over iets meer dan 2 weken.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Chadiva,

vanmorgen ging goed maar vanmiddag viel erg tegen en veel pijn. Ik zie erg tegen de nacht op maar goed ga er denk ik zo toch maar in!

Heb vanavond even stiekem gespiekt en vindt ze erg groot maar wel mooi! Nu al haha!

Ik mag morgen lekker douchen heerlijk echt zin in!

En hoe is het met jou??

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! Leuk verslag! Ik hoop dat het de komende nacht ook weer een beetje gaat met het slapen en zo! Wat fijn dat je alweer zo snel mag autorijden!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh dat is minder dat je veel pijn hebt gehad. Ik deed altijd sochtends en savonds voor het slapen gaan tramadol pakken dat helpt erg goed vind ik! En anders paracetamol met ibuprofen combineren. Wel fijn dat je ze nu al mooi vind, ik vond het ook eng de eerste x douchen maar het is juist super lekker en je gaat er echt van opknappen! Nou je 2e dagje zit er al bijna op. Met mij gaat het super hoor gisteren alleen down momentje door die huiduitslag maar die lijkt nu zo goed als verdwenen.

Nou veel sterkte met je herstel en doe lekker rustig aan die pijn wordt vanzelf steeds minder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben gaan kijken !

Eens je protheses zijn ingedaald gaat dat ongetwijfeld een heel mooi rezultaat geven , wat een verschil .

Kan me inbeelden je super tevreden bent :)

Nog een fijn herstel - slik maar lekker veel pijnstiller - en zeker over 6 weken eens een nieuwe foto posten hoor :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ziva,

het komt vast allemaal goed en die dagen zijn zo voorbij en kun jij ook genieten van je boobs!! Al met al valt het mij reuze mee maar tuurlijk heb je pijn maar dat weet je en daar stel je je ook op in en met de pijnstillers is het goed te doen. Ik neem alleen iets te weinig rust merk ik nu. Maar ik heb ze vanmiddag goed bekeken en vindt ze nu ook super mooi en zeker niet te groot!!

Dus vertrouw op je pc.

Heel veel succes en je bent zo aan de beurt!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Rianne,

Ik heb een paar dagen niet op het borstenforum kunnen kijken. Heb thuis geen internet, er is iets stuk....Hopelijk is het snel weer gefixt. Zit nu even op mijn werk. MOEST even kijken hoe het met jou was gegaan! Hahaha.

Leuk en vooral herkenbaar verslagje!

Eerst lijken je borsten heel groot he? Maar dat is binnen een paar dagen weg. Dan ben je er inderdaad al aan gewend.

Vind de 450cc jou erg goed staan meid! Hele mooie borsten, en dat al na 2 dagen. Dat beloofd erg mooi te worden!

Ten minste ik vond de mijne eerst ook mooi, maar nu zijn ze toch steeds mooier geworden! En zachter! Ben er helemaal happy mee. En het voelt echt als van mezelf.

Liefs Janine!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Rianne,

Ik heb een paar dagen niet op het borstenforum kunnen kijken. Heb thuis geen internet, er is iets stuk....Hopelijk is het snel weer gefixt. Zit nu even op mijn werk. MOEST even kijken hoe het met jou was gegaan! Hahaha.

Leuk en vooral herkenbaar verslagje!

Eerst lijken je borsten heel groot he? Maar dat is binnen een paar dagen weg. Dan ben je er inderdaad al aan gewend.

Vind de 450cc jou erg goed staan meid! Hele mooie borsten, en dat al na 2 dagen. Dat beloofd erg mooi te worden!

Ten minste ik vond de mijne eerst ook mooi, maar nu zijn ze toch steeds mooier geworden! En zachter! Ben er helemaal happy mee. En het voelt echt als van mezelf.

Liefs Janine!

Hoe gaat het nu met je? Las in je status dat je toch veel pijn had? :116: Veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het nu met je? Las in je status dat je toch veel pijn had? :116: Veel sterkte!

Hey Chadiva,

wat lief dat je even reageert. Ja het valt me tot nu toe een beetje tegen met de pijn. Zodra ik wat doe krijg ik meteen pijnlijke steken

of pijn in de borsten. Vannacht geen pijnstiller ingenomen nou dat heb ik gevoeld vanmorgen. Vandaag even wat rustiger gedaan maar

ja met een kleine van 2 in huis is dat ook niet makkelijk haha.

Ik had vanmiddag zo'n last van de borsten dat ik even gewisseld heb van bh en heb de sport bh van de HEMA aangedaan en dit voelde

meteen beter. Dus ik heb het idee dat mijn bh te klein is want mijn borsten zitter er voor mijn gevoel te strak in.

Ik heb de bh van de kliniek nu op het laatste standje staan en dit voelt wel beter.

Hoe gaat het bij jou met het slapen kun jij al plat liggen?? Toen ik dit gisteren probeerde werd ik helemaal raar in mijn hoofd heel vreemd.

We blijven positief en we gaan ervan uit dat het snel beter zal gaan!!!

Jou boobs zien er ook al mooi uit!! Mag je echt trots op zijn!!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chadiva,

wat lief dat je even reageert. Ja het valt me tot nu toe een beetje tegen met de pijn. Zodra ik wat doe krijg ik meteen pijnlijke steken

of pijn in de borsten. Vannacht geen pijnstiller ingenomen nou dat heb ik gevoeld vanmorgen. Vandaag even wat rustiger gedaan maar

ja met een kleine van 2 in huis is dat ook niet makkelijk haha.

Ik had vanmiddag zo'n last van de borsten dat ik even gewisseld heb van bh en heb de sport bh van de HEMA aangedaan en dit voelde

meteen beter. Dus ik heb het idee dat mijn bh te klein is want mijn borsten zitter er voor mijn gevoel te strak in.

Ik heb de bh van de kliniek nu op het laatste standje staan en dit voelt wel beter.

Hoe gaat het bij jou met het slapen kun jij al plat liggen?? Toen ik dit gisteren probeerde werd ik helemaal raar in mijn hoofd heel vreemd.

We blijven positief en we gaan ervan uit dat het snel beter zal gaan!!!

Jou boobs zien er ook al mooi uit!! Mag je echt trots op zijn!!!

x

Bedankt Rianne! Ja ik had het gelezen in het vragenhoekje wat vervelend zeg! Ik lig al vanaf dag 5 eigenlijk plat en ik slaap nu gewoon op me zij iedere avond. Ik heb er echt geen last meer van. Gewoon goed rustig aan doen en anders even kijken of iemand je kan helpen met de kleine ofzo.

Weet jij hoelang we deze bh eigenlijk aan moeten?

groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.