Ga naar inhoud

Rianne1977 : 22 november 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ik ben moeder van 3 lieve zoontjes van 2, 6 en bijna 8 jaar. Ook na het afvallen en de geboorte van de kinderen waren

mijn borsten niet geweldig meer. Dus nu eindelijk de knoop door gehakt en vorige week naar dr. Plovier geweest.

Helemaal blij want 22 november wordt ik al geholpen JOEHOE!!! Maar ik twijfel nog 400 cc of 500 cc ik wil graag een

grote C cup en heb nu een kleine B cup. Hij adviseerde 400 cc maar schreef 500 cc op (zag mijn man) .

Ik hoor graag van jullie!!

Groetjes,

Rianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Rianne,

Welkom op dit ook voor mij nieuwe forum.

Ik heb volgende week donderdag mn eerste consult bij Dr. Plovier :rolleyes:

Ben benieuwd wat hij mij aan zal raden.

Zoals ik tot nu toe heb kunnen lezen, zeggen de meeste meiden

beter iets te groot dan te iets klein.

alvast veel leesplezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat idee had ik zelf ook daarom ben ik erg aan het twijfelen gekomen. Ik had een foto meegenomen van een meisje met een grote C.

En gevraagd wat er ongeveer nodig was om dit te bereiken en hij zij ongeveer 400 cc (wat ik op dat moment in de handen had.

Kan ik het daar voor de operatie nog met hem over hebben??

Bedankt voor jullie reactie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, voor de operatie komt ie je nog nameten en tekenen. En dan is er nog genoeg tijd om de cc's te bespreken!

Ik had zelf aangegeven alleen eurosiliconen of cereform te willen (vanwege de garantie periode) en ik wilde geen extra high omdat die 100% gevuld zijn.

Toen vroeg hij aan mij wil je liever natuurlijk en wat minder cc's of andersom.

Ik heb voor natuurlijk gekozen en heb 450cc high profile cereform gekregen. Maar ik had wel voorbeelden mee met een D cup.

En mijn uitgangspunt was A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi!

Welkom hier!

Spannend allemaal he? Ik ben vorige week geopereerd (Dr. de Blécourt in het Vlietlandziekenhuis) en ik kwam van een 80 b en heb tot nu toe met 325 cc al een 80 e bereikt! (al lijken siliconenborsten kleiner als echte hoor) Heel veel succes

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij adviseerde 400 cc maar schreef 500 cc op (zag mijn man) .

Dat doet hij handig :ph34r:

ALs je een max van cc's in je hoofd hebt, geef dat dan duidelijk aan vantevoren.

Ik denk dat je met 500cc, ruimmmmmm over een d cup heengaat ;)Mits je geen uitzondering op de regel bent :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Rianne,

Welkom hier op het Borstenforum! :D

Met 400cc ga je echt wel op een op-het-oog-uitziende C uitkomen!

Ik ben met 400cc van een 80B naar een 75F gegaan en ik had ook om een ogende C gevraagd :35:

De ondersteuning van de bh heeft alleen een grotere maat nodig ^_^

Krijg je onder of boven de spier?

Liefs :116:

PS ik ben 1.73m en 69kg ter vergelijking ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt allemaal voor de reacties!!

En Blush je betaald 50 euro voor het 1e consult en voor de borstvergroting is de all in prijs 2700 euro. Contant te betalen en de 2700 mag contant of 10 dagen van

te voren overgemaakt worden.

Hij is super aardig je merkt alleen wel dat hij het verhaal al wel 1000 keer verteld heeft en hij ratelt het er dan ook zo allemaal uit haha :126: dus

goed opletten en luisteren.

En Kiki ik ben zelf heel iets dikker ik ben 1.73 lang en 75 kilo. Gelukkig 16 kilo minder dan ik was :101:

Ik zal me nog eens verdiepen in dual plane of achter de borstspier.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt allemaal voor de reacties!!

En Blush je betaald 50 euro voor het 1e consult en voor de borstvergroting is de all in prijs 2700 euro. Contant te betalen en de 2700 mag contant of 10 dagen van

te voren overgemaakt worden.

Hij is super aardig je merkt alleen wel dat hij het verhaal al wel 1000 keer verteld heeft en hij ratelt het er dan ook zo allemaal uit haha :126: dus

goed opletten en luisteren.

En Kiki ik ben zelf heel iets dikker ik ben 1.73 lang en 75 kilo. Gelukkig 16 kilo minder dan ik was :101:

Ik zal me nog eens verdiepen in dual plane of achter de borstspier.

x

Ok thnx, want ik heb volgende week een consult, valerie zei dat de afspraak staat, maar ze heeft niet over de kosten gezegd, zal ze misschien wel vergeten zijn.

Ik zorg er wel voor dat ik het contant mee heb.

Spannend hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rianne,

Welkom en gefeliciteerd met je datum!!! :64: Ik pas even je titel aan en verplaatst je topicje naar de operatieverslagen, maakt het weer net iets echter!!! :101:

Denk dat je met 400/500 cc wel richting een E-cup zult gaan als je nu al een B-cup hebt, maar het oogt inderdaad kleiner als natuurlijke boobs, dus komt wel goed!

Veel lees- en postplezier en veel aftelplezier naar je operatie!!! :43:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben zelf vorige week bij Plovier geweest en vind inderdaad ook dat je wel merkt dat hij het verhaal al heeeeel vaak heeft verteld

maar hij weet wel waar hij het over heeft

krijg zelf 450 cc achter de spier en wou op een goede D uitkomen

moet een weekje voor jou,14 november :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi,

heeft hij het met jou nog over dual plane gehad?? En high profile of low oid??

Bij mij niet en ik ben het vergeten te vragen. Waarom kies jij voor achter de borstspier als ik vragen mag??

x

ik ben zelf vorige week bij Plovier geweest en vind inderdaad ook dat je wel merkt dat hij het verhaal al heeeeel vaak heeft verteld

maar hij weet wel waar hij het over heeft

krijg zelf 450 cc achter de spier en wou op een goede D uitkomen

moet een weekje voor jou,14 november :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plovier plaatst volgens mij bijna altijd dual plane (een soort van ;) ) tenzij er anders word gevraagd.

Aan de hand van voorbeeldfoto's die je hebt laten zien weet hij wel of hij high of low profile moet gebruiken enz.

Of had je zelf geen fotootjes bij van wat je wilde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

plovier heeft zelf aangegeven dat het bij mij achter de borstspier geplaatst moet worden

ben maar tenger gebouwd,anders zou je de protheses gaan zien

hij heeft het er ook niet echt over gehad,maar met mijn wensen ga ik ervanuit dat het een high profile wordt.

nog maar een paar weekjes... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rianne,

Ik ben erg benieuwd naar het resultaat van jouw borstvergroting... heb je ergens foto's staan (die ik zou mogen zien) sorry voor de brutale vraag hoor! Maar ik mag morgen op gesprek en de week erop dus al voor de ingreep en ik ben nu naaaaaaarstig op zoek naar ervaringen, vergelijkingsmateriaal en veel dingen die ik mee kan nemen morgen in het gesprek...

Ik lees dat jij ze dual plane hebt gekregen... ben nu zo benieuwd...

Liefs B(.)(.)B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rianne,

Ik ben erg benieuwd naar het resultaat van jouw borstvergroting... heb je ergens foto's staan (die ik zou mogen zien) sorry voor de brutale vraag hoor! Maar ik mag morgen op gesprek en de week erop dus al voor de ingreep en ik ben nu naaaaaaarstig op zoek naar ervaringen, vergelijkingsmateriaal en veel dingen die ik mee kan nemen morgen in het gesprek...

Ik lees dat jij ze dual plane hebt gekregen... ben nu zo benieuwd...

Liefs B(.)(.)B

Hi,

sorry ik denk dat je niet goed gekeken hebt ik moet over 6 weken pas 22 november. Ik had alleen mijn borsten zoals ze nu zijn al geplaatst op het forum.

Wees wel een beetje goed voorbereid want het gesprek gaat best snel en achteraf ben ik toch veel vergeten te vragen, zo stom want ik dacht goed voorbereid te zijn haha.

Maar ik krijg hem achter de borstspier en hij verwacht 400 cc te plaatsen. Mijn voorbeeldfoto staat ook bij mijn profiel. Als je mooie voorbeelden hebt gezien moet je die echt meenemen daar kan hij heel veel mee. Spannennd he?? Wanneer had jij gebeld voor een consult??

Ik ben dus erg benieuwd naar jou verslag straks.

Succes morgen!!

x Rianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.