Cupjekleiner Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 7 November krijg ik een BVK. Daarna mag je dus niks. Dat zal wel eventjes heel erg afzien worden voor mij, ik kan nl. niet stilzitten en moet altijd iets te doen hebben. Zelfs tijdens het tv kijken ben ik nog bezig, met een handwerkje of borduurwerkje.Hoe zijn jullie de eerste week na je BVK doorgekomen? Ik zorg in ieder geval dat ik van tevoren de boekhandel leeg plunder en dat ik genoeg tijdschriften in huis heb en ook wat boeken. En ik kan wat tv kijken als er wat leuks is? Maar dit alles gaat denk toch ook wel snel vervelen? Wat kan en mag je nog meer?Zou ik heel rustig aan een borduurwerkje kunnen werken? Of een paar lapjes aan elkaar zetten? (ik maak patchwork quilts) Of iets van een tekening/Zentangle maken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 hihihi ja hoor!! Al die dingen mag en kan je zeker doen Dusse, begin maar vast met een ontwerp om die nieuwe patchwork bikini te punniken Link to comment Share on other sites More sharing options...
yc_angel Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Zeker al die dingen doen...ik zit nu 2 weken PO en mag nog niks doen en het is erg saai geworden maar door online mijn boekenwinkel leeg te plunderen en het feit dat nu in amerika nieuwe seizoenen van verschillenden van mijn favoriete series zijn begonnen troost ik mezelf een beetje...ik ben zelf een bezige bij en stil zitten is gewoon hel...maar goed wel voor een goede doel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lianne Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Al die dingen die je noemt kan je gewoon doen hoor Zolang je maar niet boven 5kg gaat tillen en je armen niet hoger doen dan 90 graden Link to comment Share on other sites More sharing options...
yc_angel Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Je moet ff spieken op de to do en don'ts lijst...staan hele handige dingen op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupjekleiner Posted October 6, 2011 Author Share Posted October 6, 2011 Ik had idd al gekeken op de "to do and don't" lijst, maar er staat niet bij of je rustig aan mag handwerken...je beweegt met borduren natuurlijk wel de hele tijd je arm. Waarschijnlijk geeft mijn lichaam dat zelf wel aan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.