Ga naar inhoud

Welke borstprothese Low of High Profile?


Caressa

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik heb volgende week een consult bij SLAZ en heb al eerder 2 consulten gehad.

Nu heb ik door alle informatie tijdens de eerdere consulten niet doorgevraagd over de prothesen wat betreft de profiles.

Nu ik de tabellen heb gezien van Eurosiliconen twijfel ik wat het nu gaat worden...Low of High Profile.

Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar High Profile, maar ze kijken natuurlijk naar de diameter van je borst.

Ik heb ong een diameter van 13 cm...dat zou dan toch betekenen dat ik bij Low profile voor 300 - 325 cc moet gaan en bij High Profile het niet eens haal, want daar heb je bij een diameter van 12,6 cm 500cc

Misschien heb ik het helemaal verkeerd...dus meiden kunnen jullie mij advies geven en hoe zit het bij jullie?

Hebben jullie zelf bepaald Low of High profile of heeft de PC de keuze gemaakt?

En bij Eurosiliconen (85% gevuld) heb ik geen Medium Profile zien staan.

Tabel Eurosiliconen:

Soft Cohesive Design Textured Shell:

- ES 80 Low Profile 85% Fill

diameter 12,9 cm – 300cc

diameter 13,2 cm – 325cc

diameter 13,5 cm – 350cc

Soft Cohesive Design Textured Shell:

- ES 81 High Profile 85% Fill

diameter 11,1 cm – 300cc

diameter 11,4 cm – 325cc

diameter 11,7 cm – 350cc

diameter 12,6 cm – 500cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Algemene info ivm protheses lees je hier : http://www.borstenforum.com/forum/167-algemene-info-protheses/

Als je voorkeur uitgaat naar high is het beter dat gedacht te volgen om teleurstelling achteraf te voorkomen .

Zelf heb ik alles aan mijn chirurg overgelaten wat betreft 'maat' , zowel cc als profiel (wou wel ronde protheses). Ik heb tijdens mijn consult aangegeven een 'natuurlijke' look te willen en qua grootte dat het in verhouding was met de rest van mijn lichaam . Een chirurg kan dat toch het beste inschatten welk rezultaat het dichtst bij jouw verwachtingen ligt denk ik .

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

Ik ben ook in het slaz geweest en heb de medium profile. Ik snap je verwarring, want achteraf snapte ik er ook niks meer van. Bij de informatie over de prothese stond nl dat het 100% filled is, terwijl we de natuurlijke look hadden afgesproken. Op mijn nacontrole ben ik hier op teruggekomen, en hij haalde exact dezelfde prothese uit de kast, het is een soepele prothese, het idee van 85% gevuld, alleen staat hij bij de fabrikant onder 100% gevuld.

Maar daar merk ik dus niks van, ik ben zeer tevreden, het is nu 7 weken geleden, mijn borsten zien er echt natuurlijk uit, ik heb 290cc. Ben van een AA cup naar een 70D gegaan, het oogt als een mooie C cup. Wel is het zo dat bij medium profile je borsten breder zijn, en bij high profile komt er juist meer bolling boven de tepel. Net wat je smaak is. Succes!! en gewoon vragen aan Nio?? kan hij ook de medium laten zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Algemene info ivm protheses lees je hier : http://www.borstenforum.com/forum/167-algemene-info-protheses/

Als je voorkeur uitgaat naar high is het beter dat gedacht te volgen om teleurstelling achteraf te voorkomen .

Zelf heb ik alles aan mijn chirurg overgelaten wat betreft 'maat' , zowel cc als profiel (wou wel ronde protheses). Ik heb tijdens mijn consult aangegeven een 'natuurlijke' look te willen en qua grootte dat het in verhouding was met de rest van mijn lichaam . Een chirurg kan dat toch het beste inschatten welk rezultaat het dichtst bij jouw verwachtingen ligt denk ik .

Hey B-Cupje,

Thanks voor het verplaatsen van mijn topic :)

Je hebt gelijk dat de chirurg daar de beste kijk op heeft wat er bij je lichaam past. Ik denk dat ik mijn vraag daar ook maar zo open ;) en dan kijk of we tot hetzelfde komen.

Bij Low Profile ben ik bang dat ze teveel aan de zijkant van mijn lichaam gaan uitsteken.

Ik moet bijna...dus wacht gewoon nog even af en ik zorg dat ik m'n vragenlijstje bij de hand heb ;)

Groetjes Caressa

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

Ik ben ook in het slaz geweest en heb de medium profile. Ik snap je verwarring, want achteraf snapte ik er ook niks meer van. Bij de informatie over de prothese stond nl dat het 100% filled is, terwijl we de natuurlijke look hadden afgesproken. Op mijn nacontrole ben ik hier op teruggekomen, en hij haalde exact dezelfde prothese uit de kast, het is een soepele prothese, het idee van 85% gevuld, alleen staat hij bij de fabrikant onder 100% gevuld.

Maar daar merk ik dus niks van, ik ben zeer tevreden, het is nu 7 weken geleden, mijn borsten zien er echt natuurlijk uit, ik heb 290cc. Ben van een AA cup naar een 70D gegaan, het oogt als een mooie C cup. Wel is het zo dat bij medium profile je borsten breder zijn, en bij high profile komt er juist meer bolling boven de tepel. Net wat je smaak is. Succes!! en gewoon vragen aan Nio?? kan hij ook de medium laten zien.

Hey Sannetje,

Thanks voor je reactie.

Is het dan zo dat ze bij het SLAZ niet werken met 85% gevulde eurosiliconen?

Of bestaat van de medium profile gewoon geen 85% gevuld?

Ben benieuwd naar je nieuwe :1boobs:

Echt super dat je zo tevreden bent. Ik ga ook bij Dr. Nio...dus dat geeft weer een goed gevoel ;)

Die bolling boven m'n tepel heb ik wel nodig, aangezien ik een slappe/lege 75C heb :83:

Ik neem m'n vragenlijstje mee en ik ga het maandag vragen :)

Groetjes Caressa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze werken ook met 85% gevuld, en ik dacht deze ook te hebben gekregen, maar volgens mij bestaat deze niet in de medium profile oid.

wel is dit ook een hele soepele die ik heb, qua idee hetzelfde als de 85% gevuld, dus ik ben zeer tevreden. Als jij een bolling nodig hebt zal low profile waarschijnlijk niet het gewenste resultaat geven?

Ik wilde een zo natuurlijk ogende borst, en heb voorbeeldfoto's meegenomen . Aan de hand daarvan zei hij dat ik dit resultaat zou behalen met een medium profile. High profile zou "te nep" worden naar mijn smaak.

Succes maandag, laat de verschillende protheses door je handen gaan, zowel de medium profile als de high profile, en neem foto's mee van mooie borsten hoe je ze graag zou zien bij jezelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze werken ook met 85% gevuld, en ik dacht deze ook te hebben gekregen, maar volgens mij bestaat deze niet in de medium profile oid.

wel is dit ook een hele soepele die ik heb, qua idee hetzelfde als de 85% gevuld, dus ik ben zeer tevreden. Als jij een bolling nodig hebt zal low profile waarschijnlijk niet het gewenste resultaat geven?

Ik wilde een zo natuurlijk ogende borst, en heb voorbeeldfoto's meegenomen . Aan de hand daarvan zei hij dat ik dit resultaat zou behalen met een medium profile. High profile zou "te nep" worden naar mijn smaak.

Succes maandag, laat de verschillende protheses door je handen gaan, zowel de medium profile als de high profile, en neem foto's mee van mooie borsten hoe je ze graag zou zien bij jezelf.

Ik zal je advies opvolgen ;)

De eerste keer had ik geen voorbeeldfoto's naar het consult meegenomen, maar nu neem ik morgen toch een aantal voorbeeldfoto's mee om beter te laten weten en zien wat ik wil.

Ik zal ook de protheses goed voelen, zodat ik na dit tweede consult bij Dr. Nio geen twijfels meer heb ;)

Nog bedankt en ik laat je weten hoe het was.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoopte vandaag al mijn vragen te kunnen stellen waaronder welke profiles...maar helaas werd ik vanochtend gebeld dat mijn afspraak niet doorging.

Na gisteren de foto's en vragen te hebben uitgeprint, de hele tijd zenuwachtig te zijn en blij dat ik vandaag mijn vragen kon stellen en de datum voor de operatie vast te stellen, moet ik helaas nog een week wachten.

Gatsie...nog een week, maar ja tijd gaat snel...hopelijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi caressa,

Ik heb zelf ook eurosilleconen en ik hbmeb medium profiel dus dat hebbn ze wel!!! Ik heb het idd wel zelf gekozen hij vroeg of ik high of medium wilde! Ik vroeg wat t verschil was nou de high komt meer naar voor wat logisch is en de medium is wat breder! Ik vroeg wat t natuurlijkste was want dat wilde ik en hij zei dan zou ik voor de medium kiezen! Vandaar mijn keuze maar dat verschild natuurlijk ook pp! Dus ik zal gewoon aan de pc vragen wat hii je aanraad!!!!

Succes wijffiejj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi caressa,

Ik heb zelf ook eurosilleconen en ik hbmeb medium profiel dus dat hebbn ze wel!!! Ik heb het idd wel zelf gekozen hij vroeg of ik high of medium wilde! Ik vroeg wat t verschil was nou de high komt meer naar voor wat logisch is en de medium is wat breder! Ik vroeg wat t natuurlijkste was want dat wilde ik en hij zei dan zou ik voor de medium kiezen! Vandaar mijn keuze maar dat verschild natuurlijk ook pp! Dus ik zal gewoon aan de pc vragen wat hii je aanraad!!!!

Succes wijffiejj

Hey Anoniem88,

Thanks voor je reactie.

Ik had idd begrepen dat ze wel medium profile hebben, alleen twijfel of ze die nou in 85% gevuld hebben.

Ik ben blij als ik m'n vragen kan stellen en ben benieuwd wat de pc zegt.

Helaas kon ik ze vandaag niet stellen en moet ik nog even een weekje wachten.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.