Ga naar inhoud

Blush : 4 mei 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Blush!!!

Leuk verslag hoor!! Ik houd er ook van als er uitgebreid geschreven wordt hoe het allemaal gegaan is! :D Hoe staat het met de pijn?

Fijn dat alles zo goed gegaan is en dat je zo tevreden bent. Ben heel benieuwd hoe het er nu uitziet :)

Doe rustig aan he, en douchen kan morgen of overmorgen ook nog ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje, heel herkenbaar! Doe maar lekker rustig aan, en dat douchen voelt eigenlijk wel lekker hoor, alleen wel handig als je daarbij een beetje hulp hebt van je mama, alleen is het nog een beetje eng (je voelt je zo stijf en houterig). Fijn herstel gewenst!!!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies, thnx

Ben vanmiddag toch onder de douche gestapt.......dat was enorm lekker, daarna iets makkelijks aangetrokken en gegeten, moet zeggen dat ik wel weinig eetlust heb, dus heb ik het bij een soepje gehouden.

Ondanks de goede ondersteunende bh, heb ik het gevoel dat m'n :1big_boobs: er ieder moment uit kunnen knallen :106: , Lig nu dus weer in bed, alles binnen handbereik, medicatie van 1700 heb ik overgeslagen, maar denk dat ik mn volgende dosis :viannen_76: die ik om 2200 in moet nemen, niet oversla.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mis sport,

Ik kreeg de indruk dat ik het ook wel zonder med. kon, ben nu sowieso gestopt met Celebrex want dat gaf me toch een onbehaaglijk gevoel, weet niet maar na het slikken van de Celebrex kreeg ik een heel raar gevoel vanaf m'n maag tot aan m'n borstkast..brrrrr :kez_11:

heb om 12:00 1000mg paracetamol ingenomen en denk dat ik het hierbij laat.

Ben nu 2 dagen po en voel me stukken beter dan gister, maar ik doe het wel nog rustig aan, verantwoord in bed liggen lezen/laptoppen/forummen zonder dat ik denk, jeetje ik moet nu echt wat gaan doen in huis..... :36:

Ik las dat je ook krom liep, ben blij te lezen dat ik niet de enige ben......dacht dat ik me zo aanstelde, ben ook dat dat als ik recht loop ik m'n litteken opentrek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey Blush,

proficiat met je boobs!

Was net je topic aan het lezen en bij je consult wou je 500-600cc. Nu zie ik dat je 350cc hebt gekregen. Waarom dat verschil?

gewoon nieuwsgierig..kan het niet terugvinden in je topic.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn hè dat je je snel goed voelt blush. Ik zou t zo over doen. En nee nee niet groter , gewoon voor de pijnloze ervaring. Over 10jr dan weet ik t wel.

Ja over die litteken maak ik me soms zorgen. Ik weet natuurlijk niet hoe ie t doet onder die pleister.

Hoe ben je er zelf onder?? Heb je al kennis mohen maken? Heb je geen verband?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Blush,

proficiat met je boobs!

Was net je topic aan het lezen en bij je consult wou je 500-600cc. Nu zie ik dat je 350cc hebt gekregen. Waarom dat verschil?

gewoon nieuwsgierig..kan het niet terugvinden in je topic.

Groetjes

Hoi Lucky,

Consult was bij Plovier, dat zegt denk ik al genoeg ;) , hij wou me tussen de 500-600cc insteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn hè dat je je snel goed voelt blush. Ik zou t zo over doen. En nee nee niet groter , gewoon voor de pijnloze ervaring. Over 10jr dan weet ik t wel.

Ja over die litteken maak ik me soms zorgen. Ik weet natuurlijk niet hoe ie t doet onder die pleister.

Hoe ben je er zelf onder?? Heb je al kennis mogen maken? Heb je geen verband?

Hihi, ik zou het ook zo over doen, nee klopt wat je zegt, je weet niet hoe je litteken het onder de pleister doet, ik heb wel extra pleisters meegekregen, maar durf ze nu nog niet weg te halen, bang dat ik iets doe wat niet goed is.

Wanneer gaan je hechtingen eruit? of zijn ze oplosbaar?

Ik heb m'n verband (zwachtel) er gister af gehaald, was geen tape dus ging makkelijk, ik heb ze al gezien, ben echt tevreden, zag al verschil tussen 1 en 2 dagen po en bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik heb me net aangemeld op dit forum en weet nog niet precies hoe het werkt dus ik doe mijn best :P.

Maar ik krijg zelf over 3 weekjes een borstvergroting. Ik twijfel heel erg over de hoeveelheid cc. Was eerst bang dat ik ze te groot zou nemen maar nu ben ik bang dat ik te weinig neem. Tijdens mijn consult zijn we eruit gekomen om voor 250 cc te gaan, zelf heb ik een 75B en ben ik 1.54cm en weeg ik ongeveer 50-51 kilo. Ik ben dus vrij klein maar wil toch graag een grotere volle borst maar niet 'te'groot. Zat eerst te denk aan een volle c maar nu ik aan het rondneuzen ben op het internet zou ik liever voor een volle D cup gaan. Tijdens het rondneuzen op internet ben ik veel verschillende verhalen tegen gekomen waardoor ik nog meer ben gaan twijfelen.

Van de een hoor je dat ze van een 75B met 250cc naar een kleine c zijn gegaan, en van de ander hoor je dat ze van een 75B met 250cc naar een grote E zijn gegaan. Dus heel erg verwarrend. En natuurlijk is het bij iedereen verschillend.

Weten jullie misschien hoeveel cupmaten je ongeveer omhoog gaat met 250cc?? Van de meeste lees en hoor ik dat ze 300cc hebben. Gelukkig heb ik nog wel een telefonische afspraak met de consulente hoop dat zij mij ook hierover verder kan informeren.

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Mii,

Thnx,

Ik had bij Demeyere een veel beter gevoel, bedacht me ook dat 500-600cc wel erg groot zou worden, ik heb toen bij Demeyere afgesproken dat ik geen ballen-effect wil maar zo natuurlijk mogelijk, ik weet niet op welke maat ik uiteindelijk uitkom, hoop toch wel een D maar nu oogt het net een volle C.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens m'n twijfelmomenten heb ik nog wel overwogen om tussen de 400-500 cc te laten plaatsen, maar ben blij dat het 350cc is geworden, 400 was ook goed geweest, maar niet meer dan dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.