Ga naar inhoud

Blush : 4 mei 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie

jaa hoor nog wel happy, alleen niet zo met de maat !!!

maar ach, ik kan er wel mee leven!!!

Soms worden er idd teveel cc geplaatst !!!

dr.plovier kan er ook wel wat van hoor !

Hu Mii!!! :16:

niet met de maat, ik dacht juist van wel, had je ze groter willen hebben??

Ik heb net ff je verslag gelezen, je schreef inderdaad dat je ze nog nog wat klein vind ( al vind ik ze echt prachtig bij je staan :67:)

Als je voor een wissel gaat met meer cc's, is de enige reden dat je ze dan voor de spier wilt hebben omdat ze achter de spier minder bewegen en er onnatuurlijker uitzien?

Ik denk namelijk dat ik ze ook liever voor de spier of dual plane wil hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind echt voor de spier mooier !!! Maar goed als je meer cc hebt gaan ze ook wel sneller hangen natuurlijk!!

Maar persoonlijk vind ik de boobs van Femmy ook echt heel erg mooi, en zij heeft ze toch dual plane!

Als ik ooit voor een wissel ga. ga ik zeker voor meer cc idd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnxx Mii :11:

Maar ben het met Blush eens jou boobs zijn echt perfect (vind ik nog steeds). :136:

Vind ze voor achter de spier ook natuurlijk ogen, zeker als je kijkt naar de foto van jou van 1 jaar po. Veranderd zoveel he :wub: Snap je wel hoor, met in de toekomst meer cc's. :blush:

Persoonlijk vind ik voor de spier ook het mooiste, zeker als je dan bijv. kijkt naar moontje.

Het moet allemaal maar net kunnen natuurlijk, maar mocht je dual-plane kunnen kiezen zou ik dat boven achter de spier kiezen. Schijnt dat dit na voor de spier de natuurlijkste plaatsing is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent nog lang niet aan een wissel toe joh, weet je hoeveel meiden je foto's als voorbeeld hebben gebruikt :109:

maar het is jouw lijf, als ik er na een poosje toch niet echt tevreden over zou zijn zou ik denk ik ook voor een wissel gaan. maar daar kan ik nog niet vanuit gaan.

En als je op den duur toch voor een wissel gaat, welke maat zou je dan willen?

klopt, die van Femmy zijn inderdaad erg mooi, ik zei al tegen haar: Nio's gift to Femmy :105:

Het trouwens niet zo dat als je ze voor de spier plaatst je de randen veel beter kunt zien??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Errug teleurgesteld in het administratie van Artemedis.

Na m'n consult in januari had een optie voor 1 maart 2012, omdat mij dat niet goed uitkwam,

heb ik de datum 2 dagen na mn consult afgebeld en verschoven na 4 mei 2012.

Vanmorgen belt Artmedis mij op om te vragen waar ik blijf

:huh:

ze hadden me mooi voor vandaag ingepland staan ipv 4 mei!!

:81:

errug jammer, mevrouw deed een beetje voorkomen alsof Ik m'n afspraak niet had afgebeld en ook niet had verschoven,

want op 4 mei stond ik ook niet ingepland

:angry:

mocht ik een nieuwe datum willen plannen moet ik van tevoren de operatie betalen, weet niet of ik nu een nieuwe datum bij Artmedis in ga plannen.

:27:

Het vertrouwen in Artemedis is voor mij nu erg ver te zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. demeyere heeft mij vandaag persoonlijk gebeld om te bespreken wat er vandaag precies is gebeurd,

Ik heb m'n verhaal gedaan en hij gaf toe dat de fout bij hun lag, ik mag gewoon op de geplande 4 mei komen zoals ik dat wou :D zal ruim van tevoren nog met Artemedis bellen om m'n geplande datum te checken.

Ik ben weer heppie!! :101: nog een maandje en dan begin ik me aftellen

:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah!!!! Wat super te lezen!!! :43: Ik wist wel dat het in orde zou komen!!! :38:

Wel goed idee van je om je geplande datum nog even op voorhand te checken nu hihi, kom je niet meer voor verrassingen te staan! :P

Veel aftelplezier!!! :101:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Zo, de tijd is toch nog voorbijgevlogen! :D Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel succes morgen!!! Zie uit naar je verslagje, maar eerst goed bekomen.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:43: ik heb ze, alles is goed verlopen, ik heb mentor siltex round high profile 350cc gekregen, heb thuis al lekker geslapen, verslagje volgt snel, bekende olifant/vrachtwagen, moet eerst wijken. auw auw.

:lazy2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeaaaah!!! :136: Je hebt ze!!! :43: Gefeliciteerd!!! :64: Ga nu maar lekker herstellen en laat je maar verwennen, we lezen je verslagje wel als je er aan toe bent! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies,

Zal m'n verslagje zo uitgebreid mogelijk proberen te typen.

De dag voor de komst van m'n nieuwe girls was ik erg zenuwachtig, later de dag werd het minder en ben ik lekker in slaap gevallen.

Ik had de wekker om 06:30 uur gezet omdat ik m'n medicatie in moest nemen ook mocht ik vanaf dat moment niets meer eten en/of drinken.

Tegen 07:30 ben ik lekker uitgebreid gaan douchen, normaal gesproken smeer ik me na het douchen lekker in met bodylotion, kon het niet laten om met droge beentjes en voetjes in m'n kleding te stappen, dus had m'n benen toch licht ingesmeerd, nadien nog even m'n beddengoed verwisseld, nog een keer met de stofzuiger door het huis, tas gecontroleerd om te kijken of ik echt niets was vergeten en toen belde m'n moeder aan. :16:

Het was tijd om te gaan...spannend we zijn om 08:45 richting Gent vertrokken, ik moest er om 10:30 zijn, volgens TomTom

zouden we om 10:15 arriveren. Ik heb toen zelf nog gereden omdat ik me dan minder zenuwachtig was.

We kwamen precies om 10:15 aan bij de kliniek, nog even moeten wachten in de wachtkamer, tegen 10:30 werd in binnengeroepen

pfffff, ik mocht me direct om gaan kleden, ik kreeg een lekker warme badjas en sokjes aan en een zeer charmant haarnetje. :36:

Ik moest nog even in de gesprekskamer op de Demeyere wachten, man oh man, op dat moment dacht ik nog, ik kan nu nog weg :107:

deze gedachte liet ik snel varen toen Demeyere de kamer binnenkwam,( prettig om naar te kijken :68:) hij vroeg hoe het ging en gaf me tegelijkertijd een hand....euhhmmm waarop ik lachend antwoordde euh zenuwachtig :12: .....amaai ja ik voel het u heeft klamme handjes. Demeyere stelde me gerust en heeft me nog het een en ander uitgelegd, ook heb ik laten zien hoe ik ze graag zou willen hebben, uitgangspunt was goed, dus dat kon wel. Daarna kreeg ik nog een pep-talk met de anesthesist, op het moment dat hij me uit ging leggen wat en hoe hij me in slaap zou brengen, wist ik dat ik de zenuwen los kon laten, dit komt helemaal goed, Ik vertrouwde Demeyere op een prachtig resultaat en ik vertrouwde de anesthesist. :59:

Demeyere kwam nog terug om foto's te maken en af te tekenen, toen was het zover, ik mocht plaatsnemen in de OK. De zuster kwamen om het infuus aan te brengen, oeiiii, omdat ik dunne aders heb ging het wat lastig, het prikken lukte niet, ze vroeg me ook steeds of het nog ging...ik: ja hoor :79:

Tweede zuster kwam me toedekken met dekens, het prikken was nog steeds niet gelukt ze zeiden dan ook steeds, maar dat is raar he, maar dat is raar.........waarop ik zei: jullie weten het niet maar ik ben eigenlijk een vampier. :45: daar konden we wel om lachen, ze waren ontzettend lief voor me. :68:

Ze heeft de anesthesist erbij gehaald, hij pakte een andere ader en toen zat het infuus er na een paar keer prikken in. Ik denk dat ik me toen binnen 20 sec. lichtjes in mn hoofd begon te voelen, ik vroeg nog, ga ik nu al slapen?? de anesthesist zei, nee ga maar lekker ontspannen, mn ogen begonnen zwaar te worden, ik heb m'n ogen nog een keer open gedaan en toen was ik in dromenland :lazy2: ...................................

Ik werd wakker in een heerlijk warm bed omdat ik de zuster tegen m'n moeder hoorde zeggen ze slaapt nog, toen ik wakker werd kwam de anesthesist vragen of ik wat te drinken wou, Demeyere kwam nog naar me toe om te vragen hoe het met me ging en hoeveel cc hij me heeft gegeven 350CC, kreeg nog wat uitleg over wat ik wel en niet mag doen, ook kreeg ik een tasje mee met wat papieren, Zodra ik me beter voelde zou de zuster me helpen met aankleden, ik denk dat ik nog verdooft was, want ik kon heb mezelf aangekleed, ik maakte nog een grapje en zei, nou tot volgend jaar, waarom ik dat deed weet ik niet, denk omdat ik zo vertrouwd voelde dat ik het zo weer zou doen.

Demerye heeft echt een geweldig team om zich heen,chapeau :136:

Bij thuiskomst nog even lekker gegeten en toen m'n bed ingedoken, alles bijdehand, wekker ingesteld voor mn medicatie, daarna ben ik nog even in slaap gedoezeld.

Ik heb een zwachtel om en die zit door het vocht ontzettend strak, gelukkig mag ik deze vandaag verwijderen, ben inmiddels al uit bed gekomen maar het voelt net als een zware migraine aanval maar dan bij mn :1big_boobs: iedere stap die ik zit voel ik. auw auw.

Ik mag vandaag al douchen, maar weet niet goed of ik dat durf......

Heel verslag maar vind het leuk om mn ervaringen zo te delen :11:

:54: Blush

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.