Ga naar inhoud

Blush : 4 mei 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik mag 18 oktober naar Dr. Nio en 13 oktober Dr. Plovier

Ik neig nu toch meer om door nio geopereerd te worden, omdat NL makkelijker is, qua zorg, eventuele complicaties straks of in de toekomst :140:

Beide PC zijn favoriet bij mij.

Ik laat de afspraak met Dr. Plovier dan ook staan omdat ik ook zijn visie wil horen en om achteraf niet te hoeven zeggen had ik maar ook een consult bij.........

Ik ga op consult bij Dr. Nio in Parkkliniek omdat ik daar begin deze week een consult met Dr. timmenga had en nu dan geen consult kosten hoef te betalen.

Mocht ik voor Nio gaan, laat ik het wel in Slaz doen.

18 oktober weet ik voor welke boobies-wonder-doc ik zal.....vallen :109:

besef ineens dat het toch allemaal best snel gaat hihi

Femmy, weten jullie toevallig hoelang de wachtijd in he slaz is?

:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ladies,

Vandaag m'n consult met Plovier gehad: om 16:30 vertrokken richting Beclinic kwamen tegen 18:15 aan, wat korte files onderweg gehad.

Bij binnenkomst zat Maite ( met haar mooie zwanger buikje) aan de receptie, na het doorgeven van gegevens enzo, nam ik plaats in de huiselijke wachtkamer

moest even wachten, maar dat maakte niet uit ( werd opeens een beetje zenuwachtig) :63:

Na een kopje thee en plakje cake :62: kwam Dr. Plovier me ophalen, nadat ik verteld had waar ik voor kwam begon hij alles op te meten

na nog wat vragen van mij en het laten zien van de voorbeelden die ik had meegenomen, vroeg ik aan hoeveel cc hij dacht......( mii thanx, :36:)

Ronde ruwe prothese 500 - 600 cc :59: achter de spier :3: ik laat me pas op 24 februari opereren en dan om 11:00, heb ik nog een paar maanden om m'n extra kilo's kwijt te raken :)

Ik heb er alle vertrouwen in, dat Dr. Plovier ook mij mooie Boobies gaat geven :3:

Ohja, de oprit hahahah :88:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Blush,

Ben je er al uit? Je had toch nog een consult bij nio?

Ben zelf ook bij plovier geweest en super tevreden.

Vandaag mochten mijn knoopjes verwijderd worden, de rest is oplosbaar.

Mooie kleine littekens vind ik. Heeft ie netjes gedaan!

Tussen de 500 en 600cc Wow dat worden vast prachtige boobs meid!

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej meid,

Heb even naar je foto's gekeken, zien er nu al prachtig uit...laat staan over een paar maanden :126: zijn je littekens nu bijna niet meer te zien?

Klopt, ik ben erg tevreden over Plovier, voelde me er ook op mn gemak, mooie clinic, leuke aardige meiden, Maite zat aan de receptie dus dat was ook wel leuk om even te zien, waar ik alleen over val is dat Plovier tot een jaar na de operatie, bij kapselvorming of problemen deze kosteloos hersteld, ik las dat Nio dit ook nog na 10 jaar kosteloos doet :16:

Daarom staat m consult bij Nio nog, ik wil weten waarom dat zo is???

Wat betreft over mn cc, ik vroeg plovier aan hoeveel cc hij dacht, hij zei toen 500 cc, ik mocht er toen een passen.........

toen ik voor de spiegel stond zei ik; ohhh ze mogen wel iets groter...toen zei hij; dit is ook een 450 cc....wat een boef :ph34r: denk dat hij toen aan het peilen was of hij goed zat qua cc...en jaa hoor...want ik wil zeker minimaal 500 cc hij maakte een 500 cc open en deze zat echt al mooier..hij vondt dat ook mooier met mn heupen....iets groter zou mogen....dus schreef hij 500-600 cc op, maar dat bepaald hij op de dag van de operatie.

Hoe heb je de oprit overleefd hahah??

Liefs Blush

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi blush!

Gefeliciteerd met je datum!

Ik ben ook door plovier geopereerd en ben super tevreden.ik heb 565cc achter de spier gekregen,ook een beetje jou richting op!ik ben afgelopen week bh's weze shoppen en zit nu dan ook op een goeie e cup terwijl ik daar kwam met aa cupje,maar goed het misstaat niet!

Heb na de operatie best veel pijn gehad,ook de kliniek gebeld,ze dachten meteen mee,foto's sturen en belde de dag erna nog om te vragen hoe t ging enzo,voelde me echt verzorgd en iedereen was echt super aardig!

Had een beetje zenuwen voor de operatie maar die meiden maakten een paar geintjes en leiden me zo af dat ik zo sliep!Ik hoop dat de tijd snel voor je zal gaan,je bent in super goede handen daaro!!

Je zal het ook vast al gelezen hebben op het forum,maar neem lekker een kussen mee in de auto en doe lekker losse makkelijke kleding aan,ik had cola en chocolaatjes bij was ook goed te doen!had ook een kotsbakje in de auto meegenomen voor het geval dat(staan in de kasten in de kliniek in je privekamer,hihi)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie nu dat je datum vast staat :P Gefeliciteerd meid!! :D

Heb meteen je topic titel aangepast en je verhuis naar de operatieverslagen :136:

Thank U, het is pas over 4 maanden, maar de tijd gaat echt snel voorbij, :3:

Euhmm ik las in mn bericht van 13 oktober dat ik om 15:30 vertrok maar dat moet 16:30 zijn, klein typfoutje ( misschien kan je dat aanpassen :1: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi blush!

Gefeliciteerd met je datum!

Ik ben ook door plovier geopereerd en ben super tevreden.ik heb 565cc achter de spier gekregen,ook een beetje jou richting op!ik ben afgelopen week bh's weze shoppen en zit nu dan ook op een goeie e cup terwijl ik daar kwam met aa cupje,maar goed het misstaat niet!

Heb na de operatie best veel pijn gehad,ook de kliniek gebeld,ze dachten meteen mee,foto's sturen en belde de dag erna nog om te vragen hoe t ging enzo,voelde me echt verzorgd en iedereen was echt super aardig!

Had een beetje zenuwen voor de operatie maar die meiden maakten een paar geintjes en leiden me zo af dat ik zo sliep!Ik hoop dat de tijd snel voor je zal gaan,je bent in super goede handen daaro!!

Je zal het ook vast al gelezen hebben op het forum,maar neem lekker een kussen mee in de auto en doe lekker losse makkelijke kleding aan,ik had cola en chocolaatjes bij was ook goed te doen!had ook een kotsbakje in de auto meegenomen voor het geval dat(staan in de kasten in de kliniek in je privekamer,hihi)

Succes!

Hoi Kelly,

Dank je wel, ik ben ook echt blij, een paar weken geleden had ik niet gedacht dat het zo snel zou gaan, omdat ik pas begin volgend jaar geopereerd zou willen worden, maar ben nu toch wel heel erg blij dat ik een pc en datum heb, nu is het aftellen.

Van een AA naar een E super :105:, ik hoor niet vaak dat er meiden met meer dan 500cc hebben gekregen,( lotgenoten gezocht hihi :5: ) heb even een moment getwijfeld of ze niet te groot zouden worden, maar Plovier zal niet zomaar dit soort hoeveelheden geven. Hij heeft met tenslotte ook echt op alle manieren gemeten, dus ik vertrouw erop dat het goed komt.

Toen ik ging zat Maite achter de receptie, erg leive vrouw, past ook echt bij Plovier hihih de lieve Valerie heb ik nog niet gezien, hoelang heb je pijn gehad? heb even naar je album gekeken, ze worden zeker prachtig als ze gedaald zijn, :3: waarom heeft hij voor dual plane gekozen? dat is toch niet achter de spier, maar tussen de spier??

Ohh bedankt voor de cola, choco kotsbakjes en kussen tip ik had daar nog niet aan gedacht hihi, zet het gelijk op mn checklist.

:109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Blush :)

Gefeliciteerd met je datum! :35:

500 tot 600cc is echt heel mooi hoor!

Stiekem ben ik wel jaloers, want ik had ook een 80B en heb nu met 400cc voor de spier een 75F... (Op het oog een C-cup)...

Ik vroeg me af of je vandaag nog bij dr. Nio was geweest?

En wat hij jou adviseerde...

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Blush!

Er zijn hier een aantal dames die tussen de 500 en 600 gekregen hebben bij plovier. Volgens mij glamrockbarbie en p1979 ook.

Denk dat het erg mooi wordt!

Naar mijn mening kan Plovier erg goed inschatten wat wel en niet kan! Hij maakt erg mooie boobs, en ondanks de aantallen cc's zien ze er toch natuurlijk uit!

:1bouncingboobs:

Mijn knoopjes heb ik er vorige week vrijdag uit laten halen door de huisarts. Alleen de knoopjes aan het begin en einde van de snee worden verwijderd. Voor de rest zie je niks dat is oplosbaar. Zag er goed uit! Heel klein sneetje in mijn ogen. Zal deze week wel even een foto maken en erop zetten!

Gefeliciteerd met je datum!!!

PS: Jaaaa die oprit! pffffffffffff. Gelukkig zat mijn vriend beide keren achter het stuur! Flink gas geven he...

Zat met mijn nieuwe borsten de dag vd operatie wel wat ongemakkelijk ja, met die oprit, hahaha.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Blush :)

Gefeliciteerd met je datum! :35:

500 tot 600cc is echt heel mooi hoor!

Stiekem ben ik wel jaloers, want ik had ook een 80B en heb nu met 400cc voor de spier een 75F... (Op het oog een C-cup)...

Ik vroeg me af of je vandaag nog bij dr. Nio was geweest?

En wat hij jou adviseerde...

Liefs :116:

Hai Kiki,

Dank je wel...spannend he, zeker omdat ik best wel voor mn gevoel nu erggg lang moet wachten ( ik wil ze zoo graag hihi) maar kon niet anders dan pas in februari.

Ik hoop ook dat ze mooi worden, als ik sommige boobies zie, die nog moet dalen, hoop ik niet dat ze er blijvend zo uit zullen zien ) als je begrijpt wat ik bedoel :141:

Ik had mn consultatie aan Plovier even laten bezinken en heb Nio uiteindelijk afgebeld omdat Beclinic waaronder Plovier mij een goed gevoel gaven, ik voelde me er meteen op m'n gemak, en wou niet gaan twijfelen door ook naar Nio te gaan.

Had jij ze iets groter willen hebben??

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Blush!

Er zijn hier een aantal dames die tussen de 500 en 600 gekregen hebben bij plovier. Volgens mij glamrockbarbie en p1979 ook.

Denk dat het erg mooi wordt!

Naar mijn mening kan Plovier erg goed inschatten wat wel en niet kan! Hij maakt erg mooie boobs, en ondanks de aantallen cc's zien ze er toch natuurlijk uit!

:1bouncingboobs:

Mijn knoopjes heb ik er vorige week vrijdag uit laten halen door de huisarts. Alleen de knoopjes aan het begin en einde van de snee worden verwijderd. Voor de rest zie je niks dat is oplosbaar. Zag er goed uit! Heel klein sneetje in mijn ogen. Zal deze week wel even een foto maken en erop zetten!

Gefeliciteerd met je datum!!!

PS: Jaaaa die oprit! pffffffffffff. Gelukkig zat mijn vriend beide keren achter het stuur! Flink gas geven he...

Zat met mijn nieuwe borsten de dag vd operatie wel wat ongemakkelijk ja, met die oprit, hahaha.

x

Heej Janine,

Glamourrockbarbie heb ik over gelezen, ik heb haar een pb gestuurd, wil wel zien hoe dat eruit ziet, naar aardbeitje trouwens ook...dan ga ik nog even kijken bij p1979 :1:

Ik denk dat hij heel goed kan inschatten wat wel en wat niet kan, als ik kijk hoe hij het bij mij deed....hihi

Heb je de knoopjes bij de HA eruit laten halen, dat is wel handig bespaart je een reis van ...... voor alleen het verwijderen van je knoopjes, maar ga je voor de nacontrole wel terug?

Denk dat de oprit niet voor niets zo is, maare fijn is het niet hihi :61:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Blush,

Glamrockbarbie en p1979 hebben foto's in hun album, die kun je zien als je vriendjes met ze wordt.

Ik moet nog een afspraak maken voor de nacontrole.

Vind het wel fijn dat ze ook op zaterdag nacontrole doen.

Dat scheelt weer, hoeft mijn vriend niet een vrije dag te nemen.

Ja dat knoopjes verwijderen stelt niks voor, het zijn er 4 in totaal...

De huisarts vond het ook erg mooi geworden!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Dank je wel, ik ben ook echt blij, een paar weken geleden had ik niet gedacht dat het zo snel zou gaan, omdat ik pas begin volgend jaar geopereerd zou willen worden, maar ben nu toch wel heel erg blij dat ik een pc en datum heb, nu is het aftellen.

Van een AA naar een E super :105:, ik hoor niet vaak dat er meiden met meer dan 500cc hebben gekregen,( lotgenoten gezocht hihi :5: ) heb even een moment getwijfeld of ze niet te groot zouden worden, maar Plovier zal niet zomaar dit soort hoeveelheden geven. Hij heeft met tenslotte ook echt op alle manieren gemeten, dus ik vertrouw erop dat het goed komt.

Toen ik ging zat Maite achter de receptie, erg leive vrouw, past ook echt bij Plovier hihih de lieve Valerie heb ik nog niet gezien, hoelang heb je pijn gehad? heb even naar je album gekeken, ze worden zeker prachtig als ze gedaald zijn, :3: waarom heeft hij voor dual plane gekozen? dat is toch niet achter de spier, maar tussen de spier??

Ohh bedankt voor de cola, choco kotsbakjes en kussen tip ik had daar nog niet aan gedacht hihi, zet het gelijk op mn checklist.

:109:

heeyy blush!

Ik heb maite niet gezien,ik heb alleen valerie gehad en die is echt super aardig!Ik moet wel zeggen dat ik echt 4 dagen heel veel pijn heb gehad,ik heb na 1 dag al gebeld dat ik het niet uithield van de pijn en toen mocht ik mijn paracetamol en ibrupofen tegelijk in gaan nemen en dat ging super!Ik schrok zelf ook echt van het aantal cc's aangezien ik een c cup wou hebben maar nu ze gaan zakken en ben ik er zooooo blij mee!:D voel me een stuk zekerder:DPlovier zei eerst dat het duall plane werd gezet en net voor de operatie zeidie omdat ze achter de spier geplaatst gaan worden zal je me de eerste dagen vervloeken dus mischien bedoelt die hetzelfde daarmee?Plovier weet wat die doet,het staat super bij me lichaam ondanks ik maar 1,60m en een aa had!Ik hoop zo dat je net zo blij ermee gaat zijn als ik!

Ik zou zeggen onderschat het niet maar als je eenmaal resultaat heb ben je de pijn weer vergeten en mischien heb jij wel helemaal geen pijn!

Als je nog vragen heb ofzo hoor ik het wel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Blush,

Glamrockbarbie en p1979 hebben foto's in hun album, die kun je zien als je vriendjes met ze wordt.

Ik moet nog een afspraak maken voor de nacontrole.

Vind het wel fijn dat ze ook op zaterdag nacontrole doen.

Dat scheelt weer, hoeft mijn vriend niet een vrije dag te nemen.

Ja dat knoopjes verwijderen stelt niks voor, het zijn er 4 in totaal...

De huisarts vond het ook erg mooi geworden!

x

heej meid,

Op zaterdag? dat is zeker fijn, dus knoopjes weghalen kan gewoon bij de HA, daarvoor hoef je niet perse na Overijsse, tenzij je complicaties hebt natuurlijk :88:

ik vind zie van jou nu al mooi, zijn ze al gezakt?

Ik realiseer me met de dag meer, dat ik binnenkort ook aan de beurt ben, hihi

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeyy blush!

Ik heb maite niet gezien,ik heb alleen valerie gehad en die is echt super aardig!Ik moet wel zeggen dat ik echt 4 dagen heel veel pijn heb gehad,ik heb na 1 dag al gebeld dat ik het niet uithield van de pijn en toen mocht ik mijn paracetamol en ibrupofen tegelijk in gaan nemen en dat ging super!Ik schrok zelf ook echt van het aantal cc's aangezien ik een c cup wou hebben maar nu ze gaan zakken en ben ik er zooooo blij mee!:D voel me een stuk zekerder:DPlovier zei eerst dat het duall plane werd gezet en net voor de operatie zeidie omdat ze achter de spier geplaatst gaan worden zal je me de eerste dagen vervloeken dus mischien bedoelt die hetzelfde daarmee?Plovier weet wat die doet,het staat super bij me lichaam ondanks ik maar 1,60m en een aa had!Ik hoop zo dat je net zo blij ermee gaat zijn als ik!

Ik zou zeggen onderschat het niet maar als je eenmaal resultaat heb ben je de pijn weer vergeten en mischien heb jij wel helemaal geen pijn!

Als je nog vragen heb ofzo hoor ik het wel!

Liefs

Hai Kelly,

Ik heb veel over Valerie gelezen, helaas nog niet gezien...

was de pijn echt zo erg?? Plovier zei dat ik het moest vergelijken met spierpijn omdat er spierscheur wordt gemaakt, spierscheur klinkt al pijnlijk hahaha

ben even kwijt hoeveel cc je hebt gekregen?? ik ben ook maar 1,60 :101: in eerste instantie dacht ik dat ik genoeg zou hebben aan 375cc, dus tussen de 500-600 moet echt wel iets gaan beloven, vriendin van me zei:als jet het toch al doet, doe het dan meteen goed hihi :1big_boobs: en de pijn nemen we dan maar voor lief, "wie mooi wilt zijn moet toch pijn lijden"

Volgens mij is er geen erge pijn dan de pijn van een bevalling op dat moment :122:

Ik vraag me alleen nog af hoe ik dat op mn werk ga doen, ik wil mn collega's helemaal niets vertellen, denk 1 week vrij 1 week ziekmelden?

hoe hebben jullie dat gedaan??

Liefs Blush

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Kelly,

Ik heb veel over Valerie gelezen, helaas nog niet gezien...

was de pijn echt zo erg?? Plovier zei dat ik het moest vergelijken met spierpijn omdat er spierscheur wordt gemaakt, spierscheur klinkt al pijnlijk hahaha

ben even kwijt hoeveel cc je hebt gekregen?? ik ben ook maar 1,60 :101: in eerste instantie dacht ik dat ik genoeg zou hebben aan 375cc, dus tussen de 500-600 moet echt wel iets gaan beloven, vriendin van me zei:als jet het toch al doet, doe het dan meteen goed hihi :1big_boobs: en de pijn nemen we dan maar voor lief, "wie mooi wilt zijn moet toch pijn lijden"

Volgens mij is er geen erge pijn dan de pijn van een bevalling op dat moment :122:

Ik vraag me alleen nog af hoe ik dat op mn werk ga doen, ik wil mn collega's helemaal niets vertellen, denk 1 week vrij 1 week ziekmelden?

hoe hebben jullie dat gedaan??

Liefs Blush

heeyy blush!

ja bij mij was de pijn echt erg maaar als ik kijk naar janine bij haar viel het mee dus je moet dat echt zelf ervaren denk,ik 565cc gekregen dus aardig wat,haha!

ik heb 3 weken vrij genomen en daarna nog 1 week onbetaald thuis,ik doe best zwaar werk dus heb me tijd genomen om te herstellen,je moet niks overhaasten hoor.Ik mocht me niet ziek melden op me werk dus vandaar onbetaald.Mijn collega's weten het wel en heb alleen maar goeie reacties gekregen dus ben eigenlijk wel blij dat ze het weten!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Blush!

Dank je!!! Ja ze zijn idd al aardig gezakt! Zat eerst ook veel vocht, dat was na 12 dagen helemaal weg.

Ik heb twee weken vrijaf genomen.

Maar eigenlijk voelde ik me de tweede vrije week al goed genoeg om te werken, maar heb me netjes ingehouden.

Ik heb wel heel licht werk hoor, dus heb het op mijn werk rustiger dan thuis met twee kids!

Ziekmelden zou ik persoonlijk niet aandurven. Als ze er achter komen kan je in de problemen raken misschien?

Ik heb ook niemand wat verteld, en tot nu toe heeft niemand er wat over gezegt.

Maar ik houd er dan wel wat rekening mee qua kleding.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Blush!

Dank je!!! Ja ze zijn idd al aardig gezakt! Zat eerst ook veel vocht, dat was na 12 dagen helemaal weg.

Ik heb twee weken vrijaf genomen.

Maar eigenlijk voelde ik me de tweede vrije week al goed genoeg om te werken, maar heb me netjes ingehouden.

Ik heb wel heel licht werk hoor, dus heb het op mijn werk rustiger dan thuis met twee kids!

Ziekmelden zou ik persoonlijk niet aandurven. Als ze er achter komen kan je in de problemen raken misschien?

Ik heb ook niemand wat verteld, en tot nu toe heeft niemand er wat over gezegt.

Maar ik houd er dan wel wat rekening mee qua kleding.

x

Haha op je werk rustiger dan thuis, zo heb ik dat ook hihi :152:

Plovier zei dat je na een dag of 10 wel weer kunt gaan werken, ik werk op kantoor, dus is goed te doen, alleen bij ons in het pand hebben we enorm zware deuren, duwen gaat wel, maar trekken gaat me denk ik niet lukken :83:

Aan de ene kant durf ik dat ook niet zo goed, maar als je na een operatie moet herstellen, is ziek gemeld worden helemaal niet zo'n gek idee, je hoeft nieteens te vertellen waaraan je geopereerd wordt :16:

In de winter zul je het goed verborgen kunnen houden :65: denk ik, in de zome zal he lastige zijn :1bouncingboobs: hahaha, maar dan zal het denk ik niet meer zo erg opvallen.

Heb je al een afspraak voor je nacontrole?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is waar hoor, i.p. heb je volgens mij ook gewoon recht op dat ziekteverlof.

Kun je altijd nog bekijken toch? Je weet niet hoe je herstel verloopt.

Jaaa in de zomer kan ik ze niet meer verstoppen....

Maar ik had voor mijn bv gel pushup bh's gedragen, dat scheelde ook al heel wat!

Hoop dat het daardoor ook minder opvalt.

Maar in kleding valt ook echt niet heel erg op hoor, hoe groot ze zijn, alleen zonder kleding zijn ze in mijn ogen wel BIG!

Vind ze precies goed in verhouding met de rest van mijn lijf!

Mijn vriend zei laatst, je bent zeker wel blij met je nieuwe borsten, je straalt helemaal.

Nee heb nog niet een datum geprikt met Valerie.

Zal ik vandaag even proberen..straks zit alles vol...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi Mii, dank je wel :68:

Ik heb wel even moeten wennen aan het aantal cc's :16:

Maar ik heb nu zoiets van, Plovier is geen prutser,

Als ik in de galerij kijk, schrik ik me soms echt :122:

Dat sommige pc's verantwoordelijk zijn voor super hoeveelheden cc's op een lijfje waar dat echt niet kan. :99:

Jij ook npg steeds heppie :3: ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.