Ga naar inhoud

Blush : 4 mei 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik ben Cher, 30 jaar en moeder van twee kinderen, het is al jaren een wens om mn boobs te laten doen.

omdat ik wat kilo's ben aangekomen zit ik nu op volle 80/b als ik de kilo kwijt ben ( minimaal 8kg) zit ik weer op een lege 75/B ( theezakje)

Ik heb van de week m'n eerste consult in het park medisch centrum gehad (parkkliniek) bij Dr. Timmenga op zich was ik daar positief over en gaf hij mij ook een prettig gevoel.

Ik ben wel nog van plan om ook op consult bij Dr. Nio en misschien ook Dr. Wu beide uit PMC te gaan.

Ik denk zelf dat ik voor een prothese achter de spier zou gaan, qua vorm ben ik er nog niet uit, ik hoop uit jullie ervaringen dat ik er tegen die tijd wel uitkom. :rolleyes:

Omdat ik dus nog af wil vallen zal ik pas in het eerste kwartaal van volgend jaar voor mn BV gaan......ik zal nu dus nog meer meelezen dat meeschrijven

De foto die ik gebruik is eigenlijk zoals ik het graag zou willen hebben.

groetjes :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Blush

Ik word op 24/10 geopereerd in Beaucare. Ik krijg ook de prothese achter de spier, maar wat bedoel je met de vorm?

Ik twijfel nog steeds (waarschijnlijk tot ik op de operatietafel lig :-) ) over de grootte! Ik wil ze nu niet te groot omdat ik niet wil dat het opvalt dat ik een BV heb laten doen, maar vrees dat ik spijt ga krijgen dat ik niet groter ben gegaan. Ik heb nu een A en zou graag een B/C uitkomen.

Ik kijk er alleszins ook enorm naar uit!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Welkom hier! Heb je al enig idee op wat voor maat je ongeveer uit wil komen? Spannend allemaal he?

Veel succes met orrienteren! Ik ben zelf trouwens vorige week geopereerd. Ik had een lege 80b en heb ronde protheses gekregen 325cc dual plane geplaatst (zie mn album)

Groetjes,

Shaartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Blush

Ik word op 24/10 geopereerd in Beaucare. Ik krijg ook de prothese achter de spier, maar wat bedoel je met de vorm?

Ik twijfel nog steeds (waarschijnlijk tot ik op de operatietafel lig :-) ) over de grootte! Ik wil ze nu niet te groot omdat ik niet wil dat het opvalt dat ik een BV heb laten doen, maar vrees dat ik spijt ga krijgen dat ik niet groter ben gegaan. Ik heb nu een A en zou graag een B/C uitkomen.

Ik kijk er alleszins ook enorm naar uit!

Groetjes

Hoi weegschaal,

spannend weg, dat is al heel erg snel

Met vorm bedoel ik druppel of rond- vormig

ik heb op het forum gelezen, dat je ze beter een tikkeltje te groot dan te klein kunt nemen, ik wil je niet meer aan het twijfelen brengen

maar je doet het toch voor jezelf en niet voor het oog van anderen, je moet gewoon doen wat jij mooi vindt, je moet er zeker achteraf geen spijt van krijgen omdat je

ze liever iets groter had willen hebben. :rolleyes:

Anders bel je nog met de pc die je gaat operen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Welkom hier! Heb je al enig idee op wat voor maat je ongeveer uit wil komen? Spannend allemaal he?

Veel succes met orrienteren! Ik ben zelf trouwens vorige week geopereerd. Ik had een lege 80b en heb ronde protheses gekregen 325cc dual plane geplaatst (zie mn album)

Groetjes,

Shaartje

Dank je wel Shaartje,

ik zal zeker in je album kijken, ik denk dat ik voor een volle C kleine D ga.

ik ben maar 160 lang en als ik 8 kilo afval weeg ik 58 kilo ( deze 8 kilo zijn er door stoppen met roken :136: en meer snoepen er in noodtime aangevlogen :83: )

waar en door wie ben je geopereerd?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Ik kan je Dr. Nio zeker aanbevelen, is een zeer kundige en vriendelijke chirurg.

In het Sint Lucas Andreas is hij goedkoper als in de Parkkliniek ;)

Heel veel leesplezier :D

:116: Fem

Hoi Femmy,

Ik heb inmiddels al een beetje gelezen dat ze jou vaak benaderen voor vragen hihi :54:

ik was ook begonnen je update's van te lezen, ik ben alleen nog niet zover wat je heeft doen beslissen om van een 450cc naar 700 cc te gaan.

Ik vind je borsten op de foto onder in je bericht overigens errug mooi.

bedankt voor de tip, dan kijk ik even op de site van Sint Lucas Andreas.

Weet je ongeveer hoeveel het me daar gaat kosten?

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ken het! Ik ben na 2 kids, stoppen met roken, en ja ook gewoon door snoepen :blush: ) heeeel veel aangekomen! Maar das er inmiddels ook weer af! :101: (30kg)

Ik ben door Dr. de Blécourt geopereerd. Hij werkt zowel voor de Bergman clinics als in het Vlietlandziekenhuis in Schiedam. Ik ben geopereerd in het Vlietlandziekenhuis. Scheelt ook geld trouwens! Maar ik heb tegelijkertijd ook een buikwandcorrectie laten doen en vond het wel een prettig idee dat je in een ziekenhuis dan een aantal nachtjes moet blijven (3) na een buikwandcorrectie. dus dat gaf me wel de doorslag!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Blush,

Hahaha ja ik ben nogal forum verslaafd sssttt hihihi :11:

Graag gedaan voor de tip, scheel toch 800 euro ;)

Oh ja das een hoop stof tot lezen!! Nu inmiddels alweer bijna 1 week po :D

De reden dat ik van 450 naar 700 ben gegaan is omdat ik een vreemde plooi had bij men linker borst in veel houdingen en omdat ik zelf de symmetrie teveel vond afwijken in mijn ogen en ik hier duidelijk zeer ontevreden over was.

Ben toen op controle geweest en kon kiezen uit 3 maten (600/650/700). Hoe meer cc's hoe beter gevuld en hoe beter de symmetrie. En tja een maatje meer mocht ook wel, want na het slinken was ik 2 cups kwijt :11: Kreeg dus ook van Nio het advies gewoon die 700cc te pakken en uiteindelijk naar echt veel twijfelen gedaan. Nu geen moment spijt, want ja dit zijn nou mijn droomboobs :D

De prijs is inderdaad 3100 zoals Naomi zegt en zelf een eigen Tri-Action bh kopen (€ 30,-). In de parkkliniek betaal je € 90,- voor hun kliniekbh.

Zeker aan te bevelen en ook het personeel in het SLAZ, allemaal heel vriendelijk en je wordt goed verzorgd op je operatiedag. Ook de nazorg is meer dan super!

Op de foto onder men bericht, zijn men booobies nu, ben er geheel verliefd op. :wub: Dank je meid!

Gr. Fem :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ken het! Ik ben na 2 kids, stoppen met roken, en ja ook gewoon door snoepen :blush: ) heeeel veel aangekomen! Maar das er inmiddels ook weer af! :101: (30kg)

Ik ben door Dr. de Blécourt geopereerd. Hij werkt zowel voor de Bergman clinics als in het Vlietlandziekenhuis in Schiedam. Ik ben geopereerd in het Vlietlandziekenhuis. Scheelt ook geld trouwens! Maar ik heb tegelijkertijd ook een buikwandcorrectie laten doen en vond het wel een prettig idee dat je in een ziekenhuis dan een aantal nachtjes moet blijven (3) na een buikwandcorrectie. dus dat gaf me wel de doorslag!

Groetjes!

Ik heb in je album gekeken en ook gereageerd, het resultaat is echt super geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Ik ga bijna voor mijn bv naar dr. Nio in het SLAZ.

Je betaald daar 3100 all in maar je moet wel je eigen sport bh kopen!

Ik vond het een super fijne man.

xxx

Hoi naomi,

dat scheelt me bijna 700 euro :125:

heb je nog consult gehad met andere PC of heb je gelijk belsoten om voor Dr. Nio te gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Blush,

Hahaha ja ik ben nogal forum verslaafd sssttt hihihi :11:

Graag gedaan voor de tip, scheel toch 800 euro ;)

Oh ja das een hoop stof tot lezen!! Nu inmiddels alweer bijna 1 week po :D

De reden dat ik van 450 naar 700 ben gegaan is omdat ik een vreemde plooi had bij men linker borst in veel houdingen en omdat ik zelf de symmetrie teveel vond afwijken in mijn ogen en ik hier duidelijk zeer ontevreden over was.

Ben toen op controle geweest en kon kiezen uit 3 maten (600/650/700). Hoe meer cc's hoe beter gevuld en hoe beter de symmetrie. En tja een maatje meer mocht ook wel, want na het slinken was ik 2 cups kwijt :11: Kreeg dus ook van Nio het advies gewoon die 700cc te pakken en uiteindelijk naar echt veel twijfelen gedaan. Nu geen moment spijt, want ja dit zijn nou mijn droomboobs :D

De prijs is inderdaad 3100 zoals Naomi zegt en zelf een eigen Tri-Action bh kopen (€ 30,-). In de parkkliniek betaal je € 90,- voor hun kliniekbh.

Zeker aan te bevelen en ook het personeel in het SLAZ, allemaal heel vriendelijk en je wordt goed verzorgd op je operatiedag. Ook de nazorg is meer dan super!

Op de foto onder men bericht, zijn men booobies nu, ben er geheel verliefd op. :wub: Dank je meid!

Gr. Fem :116:

Hoi Femmy,

Mag ik teneerste vragen waar po voor staat, ik lees het bij alle dames die nieuwe boobs hebben :69:

ik had me al een beetje ingelezen, ik ben erg blij voor je dat Dr. nio het zo op heeft kunnen lossen en dat jij er natuurlijk helemaal happy mee bent.

Naomi gaf me inderdaad een prijsindicatie, dat scheelt me bijna 700 euro, ik weet alleen niet of het handig voor mij is omdat ik in Rotterdam woon, misschien dat ik dan een

nachtje in een hotel zou kunnen overnachten. Ik las ook zeer positieve ervaringen over Dr. Plovier

Ik ben wel erg blij met dit forum :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Blush,

Welkom hier op het Borstenforum! :D

Hier nog een Nio-fan :101:

Heel veel succes op je 1ste consult van de week :71:

Liefs :116:

Dank je wel Kiki,

Ik had mn eerste consult afgelopen maandag bij Dr. Timmenga :141:

Ik lees veel goede dingen over Dr. Nio maar ook over Dr. Plovier...dus daar ga ik ook nog even op consult........ik heb nog even voordat ik besluit bij wie ik het

laat doen, eerst maar die 8 kilo's eraf :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ;)

po = post operation (na de operatie) dus hoe oud je nieuwe aanwinsten zijn :D

Scheelt zeker geld, ken je een hoop lingerie voor kopen :P

Ik moet zelf 1,5u rijden naar A'dam maar das goed te doen hoor na een bv.

Groot gelijk bij meerdere op consult te gaan, kan je een hoop afwegen tegenover elkaar (kan ook verwarrend zijn denk ik?). Gewoon doen waar jij je goed bij voelt!

Succes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben ook bij Dr. Roddi op consult geweest in de boerhaave kliniek.

Dit beviel me niet zo goed aangezien hij zei dat ik alle complicaties zelf zou moeten betalen en ook andere dingen die mensen hier op het forum tegenspreken (uit ervaring)

Hij was heel aardig totdat ik vragen ging stellen..

Bij Nio had ik meteen een super gevoel en wist ik meteen dat ik het daar wilde. Hij liet me ook echt rustig kiezen welke maat ik zou willen zonder zich daarmee te bemoeien (natuurlijk wel opmeten of het allemaal kan) Hij neemt echt goed de tijd voor je!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ;)

po = post operation (na de operatie) dus hoe oud je nieuwe aanwinsten zijn :D

Scheelt zeker geld, ken je een hoop lingerie voor kopen :P

Ik moet zelf 1,5u rijden naar A'dam maar das goed te doen hoor na een bv.

Groot gelijk bij meerdere op consult te gaan, kan je een hoop afwegen tegenover elkaar (kan ook verwarrend zijn denk ik?). Gewoon doen waar jij je goed bij voelt!

Succes :D

Ahha kijk, weer een stuk wijzer hihi

inderdaad koop je zeker mooie lingerie voor en kleding, je moest vast ook een hele nieuwe garderobe voor je boobs aan schaffen?? :blush:

ik wil alleen nog consult bij Plovier en Nio en dan maak ik mn keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zo leer je een hoop op het forum en het is gewoon erg leuk hier :D

Ach went vanzelf joh let maar op en dan ben je ook niet meer weg te slaan :159:

Ik hoefde gelukkig geen hele nieuwe garderobe, maar wel veel kleding geshopt voor men vakantie :P:11:

Pas eigenlijk gewoon alles van voor men bv, op 1 tuniekje na ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.